شرکت چری جزئیات فالوین A8 مدل Voyage Edition را منتشر کرد. این خودرو همراه باک سوخت کامل و باتری شارژ شده میتواند حدود ۲ هزار کیلومتر را بپیماید.
شرکت چینی با معرفی این سدان پلاگین هیبریدی تستهای واقعی آن را نیز انجام داده است. چری در سالهای اخیر تمرکز زیادی روی تولید محصولاتی با قوای محرکه نوین دارد و زیر برند فالوین نیز در حال عرضه نسخههای پلاگین هیبریدی از خودروهای چری است. این خودروساز که در کشورمان نیز حضور دارد زیر برندهای دیگری از جمله iCar و Yueji را نیز برای تولید محصولاتی با قوای محرکه پاکتر تأسیس کرده است و گفته میشود اولین محصول آنها یک کراس اور کامپکت هیبریدی با کد T1GC خواهد بود. ین تانگیوئه رئیس هلدینگ چری سال قبل اظهار داشته بود این شرکت در زمینه تولید محصولاتی با قوای محرکه نوین بسیار فعالتر از قبل خواهد بود.
تولید فالوین A8 وویج ادیشن نیز نشان دهنده همین استراتژی است. چینیها به منظور نمایش قابلیتهای سدان موردبحث دو تست در مسافتهای طولانی را ترتیب دادهاند. در تست اول چری تلاش داشته اولین شرکتی باشد که با یک خودروی پلاگین هیبریدی میتواند مسافت ۲ هزار کیلومتری را طی کند. با توجه به تصاویر تبلیغاتی منتشر شده به نظر میرسد خودروی تست شده از نوع وویج ادیشن بوده است. در آغاز تست دو خودروی چری فالوین A8 مقر این برند در ووهو را ترک کرده و تلاش کردند از طریق مسیری ۲ هزار کیلومتری به یانچنگ برسند. اگرچه هر دو خودرو از رسیدن به رکورد پیمایش ۲ هزار کیلومتری با یک باک بنزین و باتری شارژ شده باز ماندند اما توانستند به شعاع حرکتی ۱۹۱۹ و ۱۹۳۵ کیلومتری برسند. این تست نشان دهنده قابلیتهای بالای محصول چری است.
در تست دوم به نگرانیهای خریداران این دسته از خودروها پرداخته شد. در واقع چری میخواست نگرانی خریداران از خاموش شدن خودرو در سرعتهای بالا را برطرف نماید. در این حالت باتری شعاع حرکتی محدودی دارد و قدرت کافی برای شارژ آن وجود نخواهد داشت. همچنین کولر خودرو روشن بوده و سرنشینان زیادی نیز درون کابین نشستهاند. در اکثر مواقع نتیجه چنین وضعیتی کاهش سرعت خودکار خودرو خواهد بود. اما چری فالوین A8 وویج ادیشن برای نشان دادن قابلیتهای خود به مدت یک ساعت با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در یک پیست بیضیشکل حرکت کرد و مشکل خاصی نداشت. گفته شده میزان شارژ باتری در زمان آغاز این تست ۴۴ درصد بوده در پایان نیز شارژ باتری به ۴۷ درصد رسیده است.
چری فالوین A8 وویج ادیشن قبلاً با نام فالوین A8 پرو شناخته میشد. این خودرو در سه نسخه عرضه میشود و قیمت آن بین ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار است. این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد A8 از جلوپنجره متفاوتی سود میبرد و شبیه خودروهای برقی است. طول/عرض/ارتفاع A8 وویج ادیشن به ۴۷۸۰/۱۸۴۳/۱۴۶۹ میلیمتر و فاصله بین محوری آن به ۲۷۹۰ میلیمتر میرسد.
داخل کابین این خودرو کاملاً مشابه سایر نسخههای A8 است. در این بخش دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی یکپارچه، سانروف پانورامیک و صندلیهای گرم و سرد شونده دیده میشوند. اپل کارپلی و هواوی های کار نیز جزو ویژگیهای ارتباطی A8 وویج ادیشن هستند. یکی از مهمترین تفاوتهای سدان موردبحث با دیگر مدلها استفاده از باتری بزرگتر ۱۸.۳ کیلووات ساعتی است.
قوای محرکه پلاگین هیبریدی مدل وویج ادیشن از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو، موتور برقی و باتری یاد شده تشکیل میشود. راندمان گرمایی پیشرانه درونسوز به ۴۴.۵ درصد میرسد و قدرت ۱۵۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متری دارد. ظرفیت باک سوخت این سدان نیز ۶۰ لیتر اعلام شده است.
Alfa
۱۹ فروردین ۱۴۰۳این برای واردات خوبه . مخصوصا اگه شامل تخفیف هم بشه
𝐀𝐥𝐢
۱۹ فروردین ۱۴۰۳نمیدونم چرا چینی تو طراحی رینگ خیلی بدن نمیشد یکم سایزشو بزرگتر میکردن؟
امین عامری یزدی
۲۱ فروردین ۱۴۰۳آقا من سراتو کره ای داشتم برلیانس ۳۳۰ داشتم الانم ایکس ۵۵ پرو دارم ینی هم ماشین کره ای داشتم و الانم چینی دارم ایکس ۵۵ که تازه یک خودرو میان رده چینی هست ولی کاملا راضی هستم و ماشین فوق العاده ای هست
آخه چین که فقط در بحث خودرو پیشرفت نکرده شما برید ببینید در راه سازی پل سازی برج سازی به کجا رسیده بیخود مقرضانه قضاوت نکنید آقا سخت کوش هستن کار میکنن نتیجه هم میگیرن
🇰🇷
۱۹ فروردین ۱۴۰۳به هیچی این چینیا نمیشه اعتماد کرد !!
یهو میبینی سر ۵۰۰ کیلومتر باتری تموم شد و صدی ۱۳ هم مصرفشه !!
Car•Isma
۱۹ فروردین ۱۴۰۳تو خودت مگه سوار شدی که میگی ؟
شک ندارم تهش cg125 سوار شدی اونم ترک نشستی
علی
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ماشالا به ابر قدرت آینده خدای من 🇨🇳🇨🇳🇨🇳این خودرو ۱۶ هزار دلار 🙆بنده خدا استالنتیس 🤭
Taha Ayoobi
۱۹ فروردین ۱۴۰۳سوشیانت ببین شدت تورم و وضعیت اقتصادی کشور چیکار که با علی نمیکنه.
من که فکر نمیکنم درست بشه.
سوشیانت
۲۰ فروردین ۱۴۰۳علی منطقت چیه که فکر کردی یه ماشین ۱۶ هزار دلاری میتونه دوج و جیپ رو به خطر بندازه؟!
مهدی
۲۰ فروردین ۱۴۰۳چین اگر ابر بتونه به دنیا حکمرانی کنه عاقبت ما میشه مثل مسلمانان ایغور
علی
۲۱ فروردین ۱۴۰۳لعنت به چینی هرچی گرفتیم با مشخصات کمپانی یکی نبود از گوشی شیامی گرفته تا ماشین هاشون خالی زیاد میبندن
من یدونه پلیر فیو داشتم زده بوده خروجی ۷۲۰ میلی وات
یدونه هم سونی داشتم زده بود ۷۰ میلی وات
تحت بار سونی قدرت بیشتر و امپینک بالاتری داشت
توی باطری هم فیو زده بود ده ساعت ولی بیشتر از هفت ساعت جواب نمیداد ولی سونی بالای ۴۰ ساعت پلی بک داشت
چینی ها فقط روی کاغذ بهترن. توی عملکرد ضعیف
StarZ
۱۹ فروردین ۱۴۰۳واقعا عالیه ✓
ممد ژانگولر
۱۹ فروردین ۱۴۰۳دروغ ۱۳ که میگن همینه .آخرش باید دوتا کارگر بگیری تا خود تعمیرگاه حولش بدن .
Taha Ayoobi
۱۹ فروردین ۱۴۰۳مزخرف
۲۰ فروردین ۱۴۰۳انگار خیلی به چینیا علاقه داری زیر هر پستشون کامنتت هست
Taha Ayoobi
۲۰ فروردین ۱۴۰۳اگه علاقه به تعداد کامنت باشه که بهتره بقیه پست هارو هم نگا بندازی و رو هوا چیزی نپرونی
Hadi
۲۰ فروردین ۱۴۰۳2000 کیلومتر!
جدی میفرمایین!!
این اعدادرو از کجا در میارید!!!
KAIZEN
۲۰ فروردین ۱۴۰۳پریوس پلاگین با باتری 13.6 کیلوواتی و موتور دو لیتری صدی 4.3 مصرف میکنه
این ماشین با باتری 18.3 کیلوواتی باید صدی 3 بسوزونه تا بتونه با 60 لیتر 2000 کیلومتر بره
نمیدونم واگعیه یا کیکه؟
ولی اگه واگعی باشه عالیه
علی
۲۱ فروردین ۱۴۰۳مطمنن توی عمل هزارتا هم نیست
Taha Ayoobi
۲۱ فروردین ۱۴۰۳تهش 600 تا