شرکت چری از نسخههای بهروز شده آیس کریم و لیتل آن با قیمت پایه ۴ و ۸ هزار دلار رونمایی کرد.
این خودروساز چینی خودروهای متنوعی عرضه میکند و دو مدل آیس کریم و لیتل آنت جزو ارزانترین آنها هستند. این وسایل نقلیه گزینهای مطلوب برای افرادی خواهند بود که بودجه محدودی دارند و میخواهند خودرویی کوچک و اقتصادی انتخاب کنند. لیتل آنت سال قبل بهروز شد درحالیکه آیس کریم از سال ۲۰۲۲ تاکنون تغییری را تجربه نکرده است. هر دو مدل آیس کریم و لیتل آنت قیمت بسیار رقابتیای دارند. باید دانست بهای لیتل آنت از حدود ۸ هزار دلار شروع شده و به حدود ۱۰ هزار دلار میرسد درحالیکه بازه قیمتی آیس کریم کمتر است و بین ۴ تا ۶ هزار دلار خواهد بود. نکته مهم اینکه قیمت پایه لیتل آنت کاهش قابلتوجهی دارد چراکه این خودرو قبلاً با قیمت حدود ۱۱ هزار دلار عرضه میشد.
این دو خودرو به دنبال جذب مشتریان جوانتر هستند و با تجهیزات بیشتری در دسترس هستند. چری آیس کریم با دو نسخه جدید موسوم به وانیل و میلک شیک معرفی شده که به ترتیب ۱۲۰ و ۲۰۵ کیلومتر شعاع حرکتی دارند. هر دو مدل با رنگ سفارشی سبز ارائه شدهاند و از جمله تجهیزات استانداردشان میتوان به دوربین دندهعقب و نمایشگر لمسی ۹ اینچی اشاره کرد.
از نظر طراحی ظاهری، چری لیتل آنت دارای چراغهای جلوی طویلتر، جلوپنجره بسته و طراحی X شکل است که توسط خطوط مستقیم و جلوپنجره مشکی در بخش پایینی سپر جلو تشکیل میشود. نشان چری نیز با نوشته QQ جایگزین شده است؛ اما در پروفایل جانبی طرح خمیده رو به بالا وجود دارد. گلگیرهای جلو و عقب پف کرده، چراغهای عقب تیره، سپر مشکی بزرگ و اسپویلر سقف کوچک جزو دیگر ویژگیهای این خودرو هستند. طول/عرض/ارتفاع چری لیتل آنت به ۳۲۰۰/۱۶۷۰/۱۵۵۰ میلیمتر و فاصله بین محوری آن به ۲۱۵۰ میلیمتر میرسد.
در کابین این خودرو پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر لمسی بزرگ در کنسول مرکزی دیده میشوند. ارتباط گوشی هوشمند نیز به کاربران اجازه کنترل از راه دور برخی ویژگیهای خودرو را میدهد. طراحان چری برای کابین از طرح دو رنگ استفاده کردهاند هرچند امکان سفارش برخی آپشن ها نیز وجود دارد. از نظر قوای محرکه، لیتل آنت با دو گزینه که شعاع حرکتی متفاوتی دارند عرضه میشود. هر دو مدل به موتور برقی در اکسل عقب با حداکثر قدرت ۴۱ اسب بخار و گشتاور ۹۵ نیوتون متر مجهز هستند. مدلی که برد ۲۵۱ کیلومتری دارد از باتری ۲۵ کیلووات ساعتی استفاده میکند درحالیکه مدل دوم با باتری ۲۹ کیلووات ساعتی شعاع حرکتی ۳۰۱ کیلومتری دارد. همچنین با استفاده از شارژر سریع میتوان در عرض ۴۰ دقیقه شارژ ۳۰ درصدی باتری را به ۸۰ درصد رساند.
چری با معرفی آیس کریم و لیتل آنت میخواهد راهحلهای کمهزینه و پاکتری را برای حملونقل در نظر بگیرد. اولویت اصلی این خودروها قیمت ارزان و راندمان بالاست. انتظار میرود هر دو خودروی یاد شده نظر خریداران جوان با بودجه محدود را جلب نمایند.
ارمان
۲۳ فروردین ۱۴۰۳آیس کریم مگه بستنی نبود چینی های یزید😳😂
زیزیگولو
۲۴ فروردین ۱۴۰۳اینا رو از کی و از کجا کپی کردن خدا میدونه🤦🤦
X
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اینو بیارن ایران بانوان سرزمین میخرن همشو
هوشنگ
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اینا حق واردات ندارند ! چون بازار فرغون سازها خراب میشه! این بازه قیمتی قفله برای واردات!
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳دوست عزیز مگه به این قیمت میدن به ما؟ اینقدر عوارض و مالیات و پول چایی بچه ها میبندن بهش که برسه به نزدیکای یه میلیارد و من و شما اجباراً در یه مقایسه احمقانه و نادرست دنا و تارا و شاهین رو بهش ترجیح بدیم. در حالیکه نوع این خودروهای کوچولو سدان نیست و در رده ماشینهای مینی و میکرو و ارزان قیمت باید باشند.
محسن
۲۳ فروردین ۱۴۰۳موتور بخری با این پول بیشتر می ارزه
همایون
۲۴ فروردین ۱۴۰۳عزیز دل من خودم موتورسیکلت سوار هستم فیدل دارم ولی موتور رو دوازده ماه سال نمیشه سوار شد فضای بار نداره کسی که این رو میخره مطمئنا تنها همین خودرو رو نخواهد داشت و با هزینه در حد موتورسیکلت یه خودرو میخره با اپشن های خوب که هر روز میتونه سوار بشه و تو کلان شهر های شلوغ مثل تهران یا پکن هر جا که جا بشه پارک میکنه
KAIZEN
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ظاهرا 4000 دلار برای اون آیس کریم خیلی خوبه که 120 کیلومتر هم برد داره
ولی با 4000 دلار میشه محصولاتی از تاتا و ماروتی سوزوکی خرید که هم بزرگترن و هم خیلی کم مصرفن
مثلا ماروتی سلریو که صدی 3.5 مصرف میکنه همین حدود قیمت داره ولی 5 درب و از هردو اینا بزرگتر و کاربردیتره
همایون
۲۴ فروردین ۱۴۰۳کایزن عزیزم چون این خودرو برقی هست برای همین خریدار این محصول فکر نمیکنم بخواد بنزینی سوار بشه مخصوصا تو چین که رسما دولت همه جوره داره تلاش میکنه برند سمت خرید خودرو برقی و حتی تو یک یری از محله ها همین امروز نمیشه با خودرو بنزینی پلاک شخصی عبور و مرور کرد ولی برای بازار ایران حق با شماست خودرویی با همین ابعاد و قیمت اگر موتور بنزینی روش باشه خیلی بهتر و بیشتر خواهد فروخت که البته همین انروز مدیران خودرو بخواد چری براش رو همین پلتفرم شک نکنید با موتور بنزینی سه سیلندر ولی تنفس طبیعی میسازه و میفرسته مه مونتاژ بشه ولی سیاست های کلان دولت اجازه نمیده متاسفانه وگرنه سابقه خوب ماتیز و ام وی ام 110 ها نشون داده بازار ما به خودروهای کوچیک روی خوش نشون میده حتی اگر گرون قیمت باشند مثل پیکانتو و میراژ و آی 10 و فیات پونصد دیگه ارزان قیمت ها که جای خود دارند من خودم برای استفاده روزمره با یک و نود و دو قد داشتند یه پیکانتو یا ای ده یا اگر خیلی وضعم خوب میبود که نیست فیات پونصد رو به سوار شدن یه سدان مید سایز ترجیح میدم هم بنزین کمتری مصرف میکنم هم خودرو مدل بالاتر از نظر سال و در حد صفر سوار میشم هم اصطحلاک کمتری دارم هم مشکل جای پارک ندارم،میراژ هم چون سی وی تی هست و اپشن نداره اسم نیاوردم چون منظورم مدل بالا بود وگرنه میراژ های یری اول قبل فیس لیفت تو ایران قیمتشون خیلی مفته ولی اپشن هیچی نداره و چون سی وی تی هست صدای ماشین زیاد میاد تو کابین
شاپور
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ساعت صبح و عصر تو خیابونا و اتوبانها همه ماشینها تک سرنشینه دارن میرن سرکار یا بر میگردن، اگه مسیر رفت و برگشت یکنفر به محل کارش رو متوسط روزی ۳۰ کیلومتر در نظر بگیریم این ماشین های خوب برقی با یکبار شارژ ۱هفته شما را میبرن میارن بدون آلایندگی تعویض روغن ضدیخ و هزار کوفت دیگه
Taha Ayoobi
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اون آیس کریم رو میتونیم برای مسخره کردن آیس کَریم تلفظ کنیم😂
خوبی آیس کریم اینکه که اگه خراب بشه، کسی که حوصله بردن مکانیکی و اینا نداشته باشه میتونه درجا یه دونه دیگه بخره😂
سوشیانت
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اسم ماشینت چیه؟ چری آیس کریم میلک شیک😂
Taha Ayoobi
۲۳ فروردین ۱۴۰۳به همراه اسمارتیز😂
سوشیانت
۲۴ فروردین ۱۴۰۳😂😂😂
همایون
۲۴ فروردین ۱۴۰۳البته دوست عزیزم چه خودرو چه محصولات تکنولوژیک با اسم های اینجوری کم نداشتیم معروف ترین نمونش برند اپل و اتفاقا اسم های اینجوری خیلی بهتر تو حافظه میمونه مطمئن باشید تا مدت ها اسم چری ایس کریم و لیتل انت تو ذهنمون خواهد موند چون خاصه
همایون
۲۴ فروردین ۱۴۰۳به انید یک روزی که دو خودروساز دولتیمون یک خودرو در کلاس میمرو کار به بازار عرضه کنند حالا چه میکروکار پنج درب مثل ماتیز و پیکانتو و آی 10 چه سه درب در کلاس اسمارت و همین ایس کریم و لیتل انت چری،در رویاهای بعدی خودروهای کوپه و کابریولت که ایران خودرو سالهای سال فرصت تولید و مونتاژش رو در محصول 206 داشت و نکرد چه مدل هاچبک سه درب 206 چه مدل کابریولت 206،چه سمند سورن زمان اوایل دهه هشتاد که رو پلتفرم سمند یه خودروی کوپه ولی سدان ساخته بودند با موتور توربو البته در نمونه کانسپت و نهایی نشده اون زمان ایران خودرو یه پیکا هم ماکت ساخته بود رو پلتفرم پژو 106 که پژو پلتفرم نداد و رفتند سمت فیات که دولت خاتمی مدیرعامل رو عوض کرد و همه اون نزدیک ده پروژه بعد سمند رو تعطیل کرد و داغشون رو به دل ماها گذاشت که اگه مهندس قروی میموند و اون پروژه های سمند جوانان و پردیس و زوبین و پیکا و سورن کوپه و نیو پیکان اون موقع که بعد ها سد رانا اون سالهای قبل 83 به بازار میومدند ایران خودرو با همه تحریم ها و بی صاحابی هاش الان ده بیست سر و گردن از الانش بالاتر بود