شاسیبلند جدید چری جتور شانهای T2 با قیمت حدود ۲۵ هزار دلار راهی بازار چین شد.
برند جتور چندی پیش از شاسیبلند آفرود شانهای T2 رونمایی کرد و به تازگی نیز این خودرو با بازه قیمتی ۲۵ تا ۲۹ هزار دلار در دسترس خریداران چینی قرار گرفته است. شانهای T2 نسخه پلاگین هیبریدی از شاسیبلند جتور تراولر است. چینیها سه نسخه از T2 را ارائه کردهاند که دو نمونه دارای طراحی تک دیفرانسیل و یکی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است.
از نظر ظاهری تفاوتی بین چری جتور شانهای T2 و تراولر وجود ندارد و شاهد خودرویی با ظاهر جعبهای، سپرهای جلو و عقب بزرگ و چراغهای جلوی مربعی هستیم. البته جلوپنجره این خودرو از تریم مشکی بهره برده و لوگوی جتور نیز با فونت بزرگ در آن خودنمایی میکند. استفاده از روف راک و پلاستیکهای محافظتی اطراف چرخها بر ویژگیهای آفرود شانهای T2 تأکید دارند.
همچنین درگاه شارژ کند و سریع این خودرو نیز در سمت راست خودرو نصب شدهاند. چری جتور شانهای T2 به عنوان شاسیبلندی کامپکت رونمایی شده و طول/عرض/ارتفاع آن برابر با ۴۷۸۵/۲۰۰۶/۱۸۷۵ میلیمتر است و فاصله بین محوریاش به ۲۸۰۰ میلیمتر میرسد. تمامی نسخههای شانهای T2 به پیشرانه ۱.۵ لیتری پلاگین هیبریدی و گیربکس ۳ سرعته DHT مجهز هستند. حداکثر قدرت این مجموعه به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۱۰ نیوتون متر میرسد.
همچنین مدلهای پایه و رده میانی جتور شانهای T2 از باتری لیتیوم آهن فسفات ۲۶.۷ کیلووات ساعتی استفاده میکنند و در حالت برقی شعاع حرکتی ۱۲۹ کیلومتری دارند؛ اما مدل پرچمدار این خانواده دارای باتری لیتیوم آهن فسفات ۴۳.۲۴ کیلووات ساعتی است و در حالت برقی توان پیمایش ۲۰۸ کیلومتری دارد. مجموع برد این مدل هم به ۱۳۰۰ کیلومتر میرسد. با استفاده از شارژر سریع میتوان شارژ ۳۰ درصدی باتری را در عرض ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد رساند.
با ورود به کابین چری جتور شانهای T2 شاهد فرمان دی کات، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۵.۶ اینچی و… خواهید بود. دیگر تجهیزات این خودرو شامل در پشتی برقی، ورود بدون کلید، شیشههای جلوی ضد صدا، صندلی برقی راننده، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، سیستم رانندگی نیمهخودکار سطح ۲، سانروف پانورامیک، فرمان گرم شونده، شارژ بیسیم گوشی هوشمند، نورپردازی داخلی و… هستند.
blackwing
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳من احساس میکنم این چینیا زیر میزی پول سنگین میدن به کمپانیها تا بتونن با خیال راحت یه کپی ۱۰۰٪ بزنن از روی اونا !!
ممد ژانگولر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳داداش این کپی نیست حاصل ادغام سه تا ماشین جلوی جیپ و بغل دیفندر و عقب لکسوسه با طراحی خاص و ویژه داشبورد چینیاست که کاملا کاربردیه . در کل ایول داره از لابلای این همه طراحی که میخش از قبل زده شده بتونی ی همچین چیزی بدی بیرون. بخدا چینیها هم زحمت میکشن .همه این محصولات با ی کاسه سوپ شروع میشه. چینیارو دسته کم نگیرین . فقط میمونه مسئله قیمت که اگه بخوان وارد حیطه قیمتهای لوکس بشن قطعا شکست میخورن و تمام این به به چه چها همش برای قیمت ارزونشونه مگر نه دیگه چیز خاصی برای دفاع نمیمونه و ندارن .
Taha Ayoobi
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ممد گل گفتی
راستی عقبش مگه دیفندر نیست؟
ممد ژانگولر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳نمیدونم داداش انقدر ماشین تولید میشه ادم هنگ میکنه .هر چی هست کپی نیستن
ترکیب و ادغامه با طراحی داشبورد به سبک چینی که به نظرم داشبورداشون کاربردیه و حرف نداره
پبام
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳یه چیزی در مورد ماشینای جینی بهتون بگم. این ماشینایی که میبینید مثل نقل و نبات ساعتی بیرون میان فقط ظاهر کپیشون با هم فرق دارن! وگرنه خصوصیات فنی مثل هندلینگ و … انگار نه انگار! اتفاقا چنین کارایی برای ایجاد برند اصلا عقلانی نیست! اینجور چیزا نه تنها نشونه پویایی نیست بلکه تو ذوق میزنه.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳چین داره هفته ای یه شاسی بلند آفرود میزنه
کره با ۵۰ سال خودروسازی کجاست ؟ 😏
پیام
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳کره ماشین میزنه نه پفیلا!
کرگدن باواریا
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳کره خودش پفیلاس ، حالا برد با ۷ تا اکانت دیسلایک کن
کره ماشین میسازه !! از کی تاحالا 🤣
Sina_carshow
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشین فوق العاده خوبی تو رنج قیمتی خودشه و اینکه تونسته شاسی نردبانی تو این قیمت ارائه بده واقعا جای تحسین داره
از نزدیک خیلی زیباتر و با ابهت تر از عکساشه
مازیار
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳هزینه توسعه شاسی یکپارچه بیشتر از مستقل هست
بخاطر هزینه بالاتر طراحی و انتخاب آلیاژهای مناسب و مقاوم و همچنین ماشین آلات خمش و برش پیچیده تر
شاسی نردبانی ابتدایی تر و ساده تره
Sina_carshow
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اگر اسون بود بعضی کمپانی ها بهش رو میوردن برا محصولات آفرودشون
اینکه هزینه پایینتر داره شکی نیس ولی چالشهای خودشو هم داره
مازیار
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اینکه رو میارن یا نمیارن بخاطر آسونی یا سختی نیست این کمان کاملا باطله
اهداف دیگه ای در این مورد دخیله
پیام
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳فقط قیمت اولیه مهم نیست! ابنه بعد از مدتی چه قدر خرج رو دستت لذاره و هندلینگش تو جاده چطور باشه و … خیلی مهمتر هست! کسی برای پنج هزار دلار اضافه دادن تو اروپا و آمریکا نمونده!
Sina_carshow
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰ سال یک میلیون کیلومتر گارانتی داره به علاوه سه سال سرویس رایگان و بیمه سال اول رایگان برات
و چری هم حداقل تو ایران خودشو ثابت کرده ماشین با دوامی هس تو اکثر شرایط تقریبا هرکسی مالک ماشینای چری هستش ندیدم ناراضی باشه بگه استهلاک داره و …
F6
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳زیبایی و ابهت این ماشین بخاطر دیفندره که ازش کپی شده . نه خود چری
Sina_carshow
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳با این منطق پرادو جدید هم کپی دیفندر هس چون لندرور این سبک رو جا انداخت با احیای دیفندر
Taha Ayoobi
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳سینا چه ربطی داره اون یه سبکه که همه استفاده میکنن
J7
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳سبحان الله . از کجا فهمیدی چینی ام ؟
Taha Ayoobi
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳پناه بر خدا
زیزیگولو
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳بهمن موتور از مزدا کارش رسیده به کجا🤦
Sorena
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳یه کپی دیگه البته این یکی از رنج روور💔
shetab-car
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳دیفندر هست رسما
ژاندارم
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳یجوری رو موتور کاور کشیدن
انگار هیچوقت قرار نیست خراب بشه
همین که خریدی باید کاورشو برداری
SMS
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳شبیه جی کلاسه تقریبا (جی کلاس مناطق محروم 😄)
Taha Ayoobi
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳بد ترکیب