جدیدترین محصول چری برای بازار جهانی، پیشرانه هیبرید با فناوری Q-Power دارد تا مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی قابل قبول داشته باشد.
نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۵ از امروز برای بازدید عموم بازگشایی شده است. امسال هم، مدلهای جدید از برندهای چینی و غیرچینی، پرتعداد هستند و رسانهی پدال با حضور خبرنگار در محل، این رویداد هم را پوشش میدهد.
تیگو ۹ اسفندماه ۱۴۰۱ رونمایی شده بود. این محصول برای تولید سال ۲۰۲۵ تغییر چهره جزئی و بهبود فنی گسترده خواهد داشت. همچنین طراحی داخل کابین و نمایشگرها نیز متفاوت از نسخهی ۲۰۲۳ خواهد بود.
پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو همراه فناوری پلاگین هیبرید برای تیگو ۹ جدید ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۱ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. میانگین مصرف سوخت این مدل به لطف سیستم Q power تنها ۵ لیتر در صد کیلومتر است. هشتاد درصد ظرفیت شارژ باتریها در زمان ۲۰ دقیقه تکمیل میشود و همراه باک بنزین، ۱۴۰۰ کیلومتر مسافت بدون توقف، میسر خواهد شد.
تیگو ۹ جدید، علاوهبر مانیتورهای بزرگ در کابین، رانندگی خودران سطح ۲/۵ با قابلیت کاهش و افزایش سرعت خودکار، ترمز اتوماتیک، سیستم تشخیص چراغ راهنما و علایم جادهای، پارک دوبل اتوماتیک و دستیار صوتی نیز اریه میکند. شرکت چری ادعا میکند با صنب ۱۰ کیسه هوا، تقویت شاسی و حسگرهای ایمنی، استانداردهای ایمنی ۵ ستاره بازار اروپا EuroNCAP را برای تیگو ۹ گرفته است.
چری نسخه جدید تیگو ۹ با فناوریهای پیشرفته را با قیمت ۳۰ هزار دلار عرضه خواهد کرد. مدل پایه احتمالا آستانه قیمت ۲۳ تا ۲۵ هزار دلار دارد.
Anti Tesla
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳چری با همین فرمون چانگان رو رد می کنه.
ehsan.fa
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳چجوری میتونند با این قیمت این همه امکانات بدن اصلا منطقی نیست ، تو ایران موقع تعویض قطعه میفهمی چی شده ولی اونجا مثلا تو کویت اصلا از این خبرها نیست ، مالیات صفر عوارض صفر هزینه جزیی برای پلاک و بیمه میدی ، چطوری سود میکنند آخه ؟
فری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳دزدی نمیکنن خیلی ساده
javad-bmw
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳فکنم چری با همین فرمون تا ۲۰ سال آینده (شایدم کمتر) به ۵ تا خودرو ساز اول جهان از لحاظ فروش برسه.
البته این فقط یه حدس هستش،اما چری نشون داده که، میفهمه مشتری چی میخواد ، و به این موضوع بازارهایی انحصاری مثل ایران و روسیه رو هم اضافه کنیم ، تبدیل میشه به یکی از شرکت هایی که هم خودروهاش توی دست مشتری جواب پس میدن هم پولی که ما میدیم و اینارو میخریم سرازیر میشه به شرکت ، و محصولات بعدی توسعه پیدا میکنن برای بازار هایی که ورود بهش سخته و نیازمند تکنولوژی هست مثل اروپا
فندق
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳اول رو ما بدبختا تست میکنه
میبینه ایراداتش چیه
بعد اصلاح میکنه نسخه های باکیفیتشو چند سال دیگه میفرسته کشور های عربی و اروپا
البتهدهمین الان نسخه های باکیفیتشو میفرسته اونجا
نسخه های ازمایشی جدید میاد اینجا
𝐀𝐥𝐢
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳این بیاد ایران به قیمت میباخ میندازن دست مردم
زیزیگولو
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳آره متاسفانه …….. چند دهه هستش که آلمان و ژاپن بزرگترین صادرکننده های خودرو در جهان بودن و هستن ولی یه عده فکر میکنن که با اومدن بازیگرای نوظهوری مثل چین سلطه این دو صنعت بزرگ رویایی خودروسازی جهان رو به پایان هستش و چین جاشون رو خواهد گرفت ولی زهی خیال باطل چون خودروهای آلمانی و ژاپنی اصالت و کیفیت ازشون میباره ولی خودروهای چینی یه مشت طبل توخالی هستن که فقط یه ظاهر نسبتاً بروز دارن که یه مشت آپشن یه بار مصرف و زلمزیمبو هم بهشون آویزون شده که تازه همونم از برندهای بزرگ دیگه کپی کردن و دزدیدن
مجتبی .
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳زی زی جون چندتا ماشین چینی اینطوری رو از نزدیک دیدی ودستت به فرمونشون خورده؟؟؟من اصلا طرفدار چینیها نیستم اما تمام کمپانیهای بزرگ علنا احساس خطر کردن ومیدونن بخشی ازبازارشون توسط چینیها حذف میشه اما بزرگوارانی در سرزمین پارس در زیر پتو وباتماشای دوتا عکس ویک فیلم چنددقیقه ای ازیک صفحه چنداینچی کل صنعت چین رو محو ونابود میکنن.
زیزیگولو
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳مجتبی شما از کجا میدونی من الآن کجا هستم؟؟؟ …… در ضمن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟؟
Avan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳متأسفانه این جور نیست و چین دارد به سرعت جای غرب و ژاپن را می گیرد به خصوص در خودروهای برقی که به نظر می رسد آینده صنعت خودرو هست چین جلو زده.
Reza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ژاپنی که فکر کنم به همین زودی کارش تمومه ولی آلمانی زهی خیال باطل ولی خب دنیا از همین یه ″مشت آپشن″ خوشش میاد و قدرت موتور و غیره و برند مطرح بودن دیگه آنچنان معنی خاصی نداره
ممد ژانگولر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳همه جوره بهتر شده و به بلوغ رسیده. فقط چه رنگهای دلگیری برای نمایش گذاشتن. حداقل قرمزی تیتانیومی آبی فیروزه ایی میذاشتن اینا چیه .کیفیت و طراحی فرمونش خیلی بهتر شده.
چین بهشت کارخونه و تولید .
معین
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳هر سال پیشرفت آفرین واقعا
Sina_carshow
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشین قشنگیه ولی تو رقیباش نزدیک ترینش هموطن خودش از کمپانی بی وای دی سانگ پلاس هستش که عرضه خیلی گسترده تری داره
هرچند این پلتفرم و این ماشین قطعا رو آینده چری تاثیر به سزایی قراره داشته باشه از نظر ظاهری به نظرم عقبش قشنگ تر از جلوش کار شده جلوش خیلی سانتافه نسل قبل شده
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳این باید به جای تیگو ۸ تو ایران بود
و تیگو ۸ پرو مکس به جای تیگو ۷ پرو باید تو ایران بود و تیگو ۷ پرومکس با موتور تیگو ۸ باید به جای تیگو ۷ و تیگو ۵ تو ایران بود
و x55pro باید به جای اکثر ماشینهای فرسوده چری مثلا x22 و x33 cross تو ایران بود
-امیرحسین
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اگر فول ترین نسخه که سی هزار دلار قیمت داره رو در نظر بگیریم با یه حساب دلار ۶۰ تومانی میشه ۱۸۰۰
یک میلیارد و هشتصد میلیون.خب حالا ما ۵۰۰ میلیون هم همینطوری میندازیم روش پول مفت خوری مونتاژکارا و گمرک و مالیاتو این چیزا میشه ۲۳۰۰ دو میلیاردو سیصد.یه ۱۰۰ تومنم عشقی میندازیم روش میشه ۲۴۰۰.یعنی خیلی بخوان دزد باشن بر فرض اگر بخوان تیگو ۹ رو بیارن در میاد ۲۴۰۰ خیلیییی که بخوان دزد باشن.اما اینجا تیگو ۸ رو میدن ۲۷۰۰.خواستم فقط بدونید چقدر ظلم بمون میشه.
blackwing
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نه ، اون صد تومن عشقی رو بکن ۲ میلیارد 😉
Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳هونگچی قیمت جهانی ۲ تومن
مالیات ۲ تومن
سود دلال ۶ تومن
قیمت نهایی ۱۰ تومن
من مثالی بهتر از این پیدا نمیکنم 😂
QQ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نسخه فول اگر دو دف باشه و بتونه حداقل ۷۰ کیلومتر در حالت برقی پیمایش کنه ، گزینه خوبیه با ۳۰ هزار دلار
اروپا تعارفی با چین نداره و اگه استاندارد نداشته باشه به شدت برخورد میکنه . کاش ویدیو تست تصادف و نتایج یورو انکپ هم منتشر میکرد تا صحت ادعاش ثابت شه
در صورت واقعیت ، واقعا قدم بزرگی برداشتن و یکی از نقطه ضعفای بزرگشون رو اصلاح کردند
کاش اون پلاستیک های روی گلگیر و پایین در رو هم حذف کنند تا از حالت اقتصادی یکمی خارج شه و نمای بهتری بگیره
زیزیگولو
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ظاهر جذابو اسپرتو لوکسی داره ولی حیف که چینیه
HR3
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳همونطور که کم کم گوشی ها چینی به سطح بزرگان رسیدن و تو بعضی فاکتورها بالاتر از بزرگان ایستادن
صنعت خودروسازی چین هم همین مسیر رو داره میره با همت خودشون و استخدام مهندسان نامدار جهان و انتقال تجربیات
سوشیانت
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳آره تو خواب شما بالاتر از بزرگان صنعت خودرو ایستاده
Bertone
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اونایی که میگن چینی همش کپیه ، میتونن بگن از چی کپی شده ؟ 😏😏
JaMsHiD
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳خود تویوتا گرند هایلندره !
𝐀𝐥𝐢
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳جلوش شبیه اینفینیتی qx60 رینگاش شبیه میباخ پشتش هم شبیه q8 البته این نظر من
جیمز می
۷ خرداد ۱۴۰۳از گوسفندان به عمل میآید
ناصر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نام چین خود چین اصلا هر چی ک از این کشور کمونیستی میاد متنفرم ،کسانی ک با بیگاری کشیدن از مردمشون و غارت منابع کشورهای دیگه و با حقه بازی و دزدی از طرح دیگران بخوان به جایی برسن اصلا ارزشی ندارند.مثال اگر بازار ایران آزاد بود و اتومبیل سازان برتر دنیا میتونستم نمایندگی بزنن و از دم قسط بفروشند آیا کسی نگاه میکرد ماشین چینی رو این شرایط به همکاری چین و مافیای بزرگ به وجود اومده ،در واردات رو ببندی و آشغال ترین لگن های جهان رو ک حتی لیاقت هزار دلارم ندارن فرو کنی خودش نقشه بزرگی میخواد اینکه یک جامعه رو جوری بپزی ک دنای آشغال رو 1200بخرن خودش هنر میخواد.
مجتبی .
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳بله در دوبی که بازاری کاملا آزاده و بهترین ماشینای دنیا توخیابوناش دیده میشن هم هستن افرادیکه باتوجه به شرایطشون چینی میخرن. البته چینی بازار آزاد نه چینی بازار مقاومتی. کامنت اصلی که نوشتم حذف شد.
همایون
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳امیدوارم چری انقلاب پرچمدار هاش رو تو خودروهای ارزون قیمتش هم پیاده کنه
امین
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳با مسائل فنی و قیمت کاری ندارم ولی قبلا ماشین که طراحی میشه اکثرا ماشینها با هم چه از نظر ظاهری چه کابین با هم فرق داشت و طراحی های زیادی انجام میگرفت و واقعا زیبا بود ولی حالا همه ی مشاشینها تقریبا شبیه به هم شده یه فرمون و یه صفحه نمایش وسط داشبورد حداقل ماشینهایی که چین داره تولید میکنه همش تقریبا شبیه به هم هستند و اون حس و حال ماشین سوار شدن بهت دست نمیده