چری اخیراً اعلام کرد پیشفروش شاسیبلند پرچمدار تیگو ۹ را شروع کرده است. قدبلند جدید چینیها با قیمت آغازین حدود ۲۳ هزار دلار در دسترس مشتریان خواهد بود.
تیگو ۹ که به عنوان شاسیبلندی میان سایز تولید میشود بهصورت ۵ و ۷ نفره در دسترس خواهد بود و طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب به ۴۸۲۰/۱۹۳۰/۱۶۹۹ میلیمتر میرسد. همچنین فاصله بین محوری این شاسیبلند نیز ۲۸۲۰ میلیمتر اعلام شده است. از نظر طراحی میتوانیم به ویژگیهایی همچون بدنه دو رنگ، دستگیرههای درب مخفی و طراحی متفاوت سقف اشاره کنیم. رینگهای ۲۰ اینچی نیز جزو دیگر ویژگیهای تیگو ۹ جدید هستند.
در بخش جلوی خودرو جلوپنجره چندضلعی با نوارهای کرومی عمودی کار شدهاند و لوگوی چری نیز در میانه آنها خودنمایی میکند. چراغهای جلو نیز نازک و طویل طراحی شدهاند. آنچه در نمایش عقب خودنمایی میکند طرح جذاب چراغها و لوگوی انگلیسی چری است. زیر چراغها نیز نوار کروکی تزئینی وجود دارد. خروجیهای دوگانه اگزوز هم با یک نوار مشکی به یکدیگر متصل شدهاند.
با ورود به داخل کابین چری تیگو ۹ جدید شاهد دو نمایشگر خواهید بود که اندکی به سمت راننده متمایل هستند. این دو نمایشگر با ابعاد ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی انجاموظیفه میکنند. سیستم تهویه مطبوع نیز با سه ورودی زیر نمایشگر مرکزی دیده میشود. کنسول مرکزی پذیرای پد شارژ بیسیم گوشی هوشمند، انتخابگر حالت سواری و دکمههای متنوع شده است. نهایتاً باید گفت در نسخههای فول این شاسیبلند فرمان گرم شونده، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی سونی با ۱۲ بلندگو و پایش خوابآلودگی راننده وجود خواهد داشت. همانطور که در تصاویر نیز دیده میشود انتخابگر دنده در ستون فرمان نصب شده است. صندلیهای چرمی نیز قابلیت تنظیم برقی را دارند و در آنها گرمکن و سردکن نصب شده است. همچنین عملکرد ماساژ نیز در آنها قابل سفارش است.
چری تیگو ۹ جدید از پیشرانه ۲ لیتری توربو با ۲۵۷ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور استفاده میکند. این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین به چرخ ها منتقل میشود. حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر نیز جزو دیگر مشخصات فنی و عملکردی تیگو ۹ هستند. همچنین گفته شده در آینده نسخههای هیبریدی خودروی موردبحث نیز تولید خواهند شد.
RTS
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲به به . چه طراحی و قیمتی . جون میده برا واردات و سود چند میلیاردی دلال های عزیز .
net
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ماشینهای آشغال بی کیفیت کپی چ ی ن ی
(Saeed(peugeot
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲به به …. الان اگه فرض بر این باشه که نسخه فول این خودرو ۲۶ هزار دلار قیمت داره ….با دلار ۵۵ هزار تومن فعلی میشه به عبارتی ۱/۴۳۰ !!!!!!!
ببینیم تو ایران با چه قیمتی عرضه میشه
مهدی
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲به زودی با قیمت 7 میلیارد در ایران و تشکیل صف طویل تقاضا برای خریدش با قیمت 6/200 در قرعه کشی یا بورس کالا
فرید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲۲۳ هزار دلار یعنی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومن
حالا تو بازار تیگو ۵ مونتاژی که در اصل مدل چندین سال پیش چری است، ۱.۷۰۰ قیمت داره
Joker
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲پرچمدارش ۲۳ هزار دلاره بعد تیگو هشت پرومکس مونتاژی با قیمت مفت ۴/۵ میلیاردی در بازار ایران خرید و فروش میشه…ایشالله که بعد از فروش قشم و کیش و خوزستان و کلا هممون،یه خورده پول بیاد تو دستشون شاید خدا خواست قیمتش شد ۴/۴۹۹/۵۰۰…
علی ریحانی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲البته نوشته قیمت آغازین ۲۳ هزار دلار نه پرچمدار
مدل فولش احتمالا بالای ۲۷ هزار دلار باشه
مهردادکمال
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲انصافا از بیوک انکور چهره اش امریکایی تره
رضا
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲این ماشبنهای چینی در هیچ کجای دنیا فروش نداره و کسی پول بالاش نمیده فقط در اینجاست که هم برای خریدش توی صف هستن با قیمت فضایی و هم برای خدمات پس از فروشش هر روز در صف هستیم . از ماست که بر ماست .
Behi
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲بالاخره چینیا به علم های تک بزرگ کردن رینگ و تایر دست یافت😂، تقریباً رینگ و تایر به ابعادش میخوره
کرگدن باواریا
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲مفت 🤌🤌
کاری با قیمت گذاری های ایران ندارم
با قیمت یه سدان اقتصادی کوچیک ؛ کراس اوور بزرگ تحویلت میده. این خودش یه هنره😉
دارن پا رو نقشه راه کره ایی ها میزارن ، فقط به جای آپشن های دکمه ایی ، رفتن سراغ پلتفرم و بدنه و با سایز بازی میکنن.
فضای بزرگ هم آپشن محسوب میشه.
همایون
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲مدسران خودرو حتما باید صبر کنه نسخه هیبریدیش هم رونمایی و تولسد بشه بعد مستقیم نسخه هیبریذیش رو بیاره بعد از فروش اپلیه نسخه هیبریذی نشخه عادی رپ هم بفروشه نه اینکه مثل تیکو هشت بیاد اول نسخه معمولی بعد نشخه دپ دیفرانسیل بعد نسخه هیبریدی رو بیاره اکر اول فول ترین و بهترین نسخه رو بیاره بعد نسخه های ارزون تر رو موحود کنه هم مشتری بهتر اعتماد میکنه هم بازار استقبال بیشتری میکنه
حسن
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲سلام
قیمت همین ماشین با دلار ۶۰هزار تومانی هم باز هم زیر ۱و نیم ملیارد میفته.نمیدونم این همه اختلاف قیمت بین قیمت واقعی و قیمت بازار ایران، تو جیب کی میره؟