جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار ایران، یک کراساور کوچک به نام X33 کراس است که همراه گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه میشود.
قیمت روز Mvm X33 کراس مدیران خودرو در کارخانه و بازار
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
ام وی ام X33 کراس | دستی | ۹۵۰,۶۰۰,۰۰۰ | ۹۸۶,۰۰۰,۰۰۰ |
ام وی ام X33 کراس | اتوماتیک | ۱,۰۵۶,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی: ۲ آذر ۱۴۰۳
ظاهرا X33 به عنوان پرفروشترین خودروی چینی بازار ایران، بازنشسته شده است. حدود یک سال از آخرین پیشفروش این کراساور میگذرد و حالا محصولی بسیار متفاوت از X33 به نام X33 کراس توسط مدیران خودرو، ثبت نام میشود.
آنچه محبوبیت X33 در مقایسه با دیگر محصولات چینی بازار کشورمان را شکل داد؛ بدنهی جادار و مناسب برای استفاده خانوادگی بود. همچنین موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی، همراه گیربکس CVT، استهلاک چندانی برای مصرفکنندگان ایرانی نداشت؛ اما X33 کراس فاقد این نکات مثبت و البته ارزانتر است.
احتمالا استقبال بازار از X22 مدیران خودرو را به X33 کراس (Tiggo 2 Pro) علاقهمند کرد. شرایط مدلهای وارداتی به کشورمان، چنان شده است که مشتریان پرتعداد برای X22 وجود دارد. از دیدگاه فنی هم، X33 کراس تفاوت مهمی با X22 فراهم نمیکند.
امویام X33 کراس مجهز به پیشرانه توربو سه سیلندر (مشابه X22 پرو) با حجم ۹۹۷ سیس با ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور است. این قدرت از طریق جعبهدنده CVT با شبیهساز ۹ سرعته به چرخهای جلو منتقل میشود. حداکثر سرعت X33 کراس ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و برای سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت، حدود ۱۴ ثانیه زمان میبرد. این مدل مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۵، وزن خودرو ۱۲۳۹ کیلوگرم، باک ۵۰ لیتر و حجم صندوق ۴۲۰ لیتر است.
علاوهبر طراحی چراغها و ادوات بیرونی، نمای داخلی X33 کراس نیز جذابیت بیشتری نسبت به X22 و X22 پرو دارد. پشت فرمان، نمایشگر ۷ اینچی نصب شده و برای سیستم سرگرمی، مانیتور لمسی ۱۰/۲۵ اینچ در دسترس است. هممچنین ترمز پارک برقی، سنسور و دوربین عقب پارک عقب، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید (دکمهای)، حسگر فشار باد لاستیک ها (TPMS)، شارژ وایرلس موبایل، سانروف، روکش چرمی صندلی و فرمان، گرمکن صندلی های جلو، تهویه مطبوع خودکار، آینه های جانبی تاشو برقی، فرمان برقی، ونورپردازی داخلی، امکانات نسخه فول آپشن X33 کراس هستند.
علاوهبر X33 کراس، آریزو ۵ اسپرت تیپ FL هم پیشفروش میشود. این محصول از نظر ظاهری با جلوپنجره جدید، متفاوت از مدلهای قدیمی آریزو ۵ است؛ ضمن اینکه در کابین نیز، بهبودهای جزیی دارد اما از نظر فنی چندان متفاوت نیست. سدان چینی مدیران خودرو مجهز به پیشرانه ۱/۵ لیتر توربو (مشابه چری آریزو ۶ پرو و تیگو ۷ پرو) با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر است. آریزو ۵ نوع S جعبهدنده CVT با شبیهساز ۹ سرعته دارد. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این مدل، ۱۰ تا ۱۱ ثانیه خواهد بود.
برای اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو و آخرین تغییرات بازار، به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.
حسین
۱۸ مهر ۱۴۰۲نمی ارزه
فورد
۱۸ مهر ۱۴۰۲اگه از نمای پشت نگاه کنید اتاقش همون ام وی ام 315 هست فقط نیو فیسش کردن
NAVID۰۰۹۸
۱۸ مهر ۱۴۰۲هیچ چینیای ارزش خرید نداره !!!
اگر هم میخرند و میخرید ، حداقل دنده دستی بخرید و سمت اتومات نروید که بعد از مدتی گیربکساشون خراب و هزینههایه وحشتناک روی دست میگذاره !
البته اونهایی که گارانتی داره بهتره ولی باز باید تا چندین ماه خودرو بخوابه تا تعمیر بشه !
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ مهر ۱۴۰۲دقیقا خبر داری چندتا ماشین چینی دنده دستی الان پیش فروش می شه؟
فقط چین
۱۸ مهر ۱۴۰۲جانم فدای چین .
زنده باد حزب قدرتمند کمونیست با این خودرو زیبا .
NAVID۰۰۹۸
۱۸ مهر ۱۴۰۲حقیقتاً نه 🙃
فکر کنم فقط کاپرا و x22 و S5 و T8 و کلوت و آمیکو دنده دستی بفروشند !!!
رضا THP
۱۸ مهر ۱۴۰۲بسترن پدر بنده با 150,000 کیلومتر مثل روز اول دنده عوض میکنه و کوچک ترین تقه و خلاصی نداره گیربکسش !
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ مهر ۱۴۰۲من حدود 10 نفر دوست و آشنا دارم که 100 تا 150 هزار کیلومتر با ماشین چینی رانندگی کردن
اکثرا مشکل جلوبندی و سرصدای اتاق دارن، یک مورد هم قبل از اتمام گارانتی، تعویض کامل توربو بدون هزینه براش انجام شد
ولی گیربکس اصلا و به هیچ وجه ایرادی پیدا نکرده
خوبه که منصف باشیم و مبالغه نکنیم
NAVID۰۰۹۸
۱۸ مهر ۱۴۰۲جناب اشتری
پس این همه هیاهو برای خودروی وارداتی کرهای ژاپنی آلمانی چیه که مسئولان با مردم تو سر خودشون میزنند بلکه قفلش باز بشه !!!
جسارت نباشه ، ولی همین چینیهارو سوار بشید که گیربکس فنی خوبی رو دارند و لطفاً دم از واردات اکونومیهایه بینالمللی نزنید که شوآف و مبالغهای بیش نیست !
به قولِ معروف یکی به نعل و یکی به میخ نزنید !
آمار از نمایندگی خودشون نگیرید که دستکاری میشه !!! لطف کنید آمار از مراکز خصوصی بگیرید که مردم بیش از یه آلمانی خرج چینیهاشون میکنن !
Anti Tesla
۱۸ مهر ۱۴۰۲احساس می کنم خود پدال این اکانت هایی مثل فقط چین، ایران خودرو،… رو میسازه که به همگان اثبات کنه که ما آزادی بیان داریم و هرکی حتی چرت پرت گفت ما به نظرش احترام
می گذاریم.
ایدین
۱ آبان ۱۴۰۲اقساط ۶۰ ماهه یا همون ۵ ساله ماهی ۱۳ تومن ، پیش پرداخت ۴۵۰ تومن
من میخرمش می ارزه
sina
۱۸ مهر ۱۴۰۲قیافه اش خوبه
رامتین
۱۸ مهر ۱۴۰۲سینا جان قیافش بد نیست اما ابعاد و احجامش خوب نیست.
sina
۱۸ مهر ۱۴۰۲حرفتون درسته رامتین جان
Avan
۱۸ مهر ۱۴۰۲به نظرم همون ایکس ۳۳ s بهترین خودرو چینی بازار ایران بود ، هم قیمت مناسب تری داشت و هم قیافه و ابعاد و کیفیتش قابل قبول بود.
amir
۱۸ مهر ۱۴۰۲زشته واقعا
سالار جان خان جان فصل
۱۸ مهر ۱۴۰۲x33 یکی از خودروهای مورد علاقه آقای اشتری بود ، بنده زمانی که در شرکت خودروسازی کار میکردم ، همه کارشناسان اونجا از x33 به عنوان بی دردسر ترین خودروی چینی با اختلاف زیاد نسبت به رقبا در داخل کشور یاد میکردند.
توضیحات آقای اشتری کاملا مطابق با نظرات مالکین و کارشناسان است
Enzo Ferrari 2008
۱۸ مهر ۱۴۰۲نمی ارزه یه جوریه🗿🗿
AMIN (M.A.S)
۱۸ مهر ۱۴۰۲به نظرم شرکت چری میتونست با عرضه یه نسخه مجهز به موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۲۸ اسبی این ماشینو جلوی رقباش جلو بندازه
ظاهرا این ماشین شانس آورده که بایک X35 یا تیگارد تو بازار شناخته شده نیست وگرنه اگه تیگارد موتور بتونه ماشینشو جا بندازه و خدمات خوب ارائه بده! روی کاغذ شاید بتونه عرصه رو به این و X22 پرو تنگ کنه
اگه توانش همون ۱۰۲ اسب باشه واقعا ارزش پرداخت مبلغ اضافه روی قیمت پرو رو نداره اما اگه واقعا به ۱۱۲ اسب رسیده باشه با شتاب و کشش بهتر و شرایط دسترسی به بنزین سوپر و مکمل خوب میشه روش فکر کرد
نسخه پرو جلوی ماشینای اتوماتیک این رنج مث ۲۰۷ و تارا چیز زیادی کم نداره باید ببینیم اسبای اضافش چیکار میکنن به نظرم بهترین نسخش همون دنده ای معمولی بود با اینکه امکاناتش به این حد نبود ولی جدا از ارزون تر بودن هم تنفس طبیعی بود هم دنده ای که کشششم خیلی بد نبود (البته تا جایی که میدونم اتوماتش تعطیل بود) ولی خب مالکین بهتر میدونن و ظاهرا دیگه قرار نیست عرضه هم بشه
آقای اشتری هم ظاهرا خیلی ایکس ۳۳ رو دوست دارن :)
در کل به نظرم با این قیمت و شرایط نه جایگزین خوبی برای همون ایکس ۳۳ هست نه اگه موتور ۱۰۲ اسبی داشته باشه اونقدرا ارزش داره حالا دوستان بهتر میدونن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ مهر ۱۴۰۲به نظرم اون موقعی که X33 اتوماتیک حدود 75 میلیون تومن فروخته می شد، ارزش خرید خوبی داشت نسبت به تیگو 5 که نزدیک 100 میلیون بود و تیگو 7 حدود 115 تومن
تا موقعی که قیمت X33 زیر 250 میلیون تومن شد و شرایط اقساطی داشت، یک کارمند یا مهندس سطح متوسط جامعه می تونست بخره و چند سالی نگران ماشین عوض کردن نباشه اما الان دیگه یک کارمند یا مهندس جوان، به سختی می تونه یک میلیارد تومن برای ماشین چینی بپردازه
حسین
۱۸ مهر ۱۴۰۲جناب اشتری عزیز مهندس جوان چیه دیگه مهندس پیر هم نمیتونه یک میلیارد به ماشین اختصاص بده . مگه اینکه از قبل زمینی ملکی داشته باشه بفروشه چیزی بخره . واقعا با حقوق ۱۰ یا ۲۰ تومن با این تورم هر ماه ۵ رکز فقط پول داریم بقیه ایام بدهی بار میاد چه برسه به اینکه چیزی پس انداز کنیم یا دنبال واریز قسط ۳۰ تومن مدیران خودرو گران فروش بریم
امیرحسین
۱۸ مهر ۱۴۰۲20 میلیون حقوق؟؟ اکثرا ۱۰ یا حداکثر 15 میلیون حقوق هست پرستار ها الان 20تا25 می گیرن
Avan
۱۸ مهر ۱۴۰۲الان خرید ماشین ایرانی هم دشوار شده،سورن و دنا معمولی در رنج قیمت ۶۰۰ میلیون هستند , یادمه اولین سری ایکس ۳۳، سی میلیون قیمت داشت و پارس حدود ۲۰ میلیون بود! واقعا یک کارمند هم می تونست قسطی ماشین بخره
محسن
۲۲ مهر ۱۴۰۲همسر من استخدام پرستاره حقوقش ده دوازه میشه تهش چرا الکی حرف میزنید.
AMIN (M.A.S)
۱۸ مهر ۱۴۰۲X33 که میفرمایید ۷۵ میلیون تومن به دلار ۳۵۰۰ تومنی میشد بالای ۲۰ هزار دلار!!
البته جلوی تیگو ۵ که ارزشمند تر بود ولی جدا از عملکرد فنی نه چندان مطلوب یه جورایی قافیه رو به ماشین X22 که یکی از برگ های برندش قیمت کمتر بود باخت
یعنی از وقتی X22 اومد دیگه خیلی از کسایی که ۳۳ میخریدن جذب اون شدن
درباره استهلاکش بعضا شنیدم که وضع مطلوبی داره ولی اینطور که میگن از نظر کشش و عملکرد فنی و هندلینگی ظاهرا اونقد مطلوب نیست
ولی از بعضی چینی های دیگه بهتره
به نظرم الان اگه با قیمت ۸۰۰ میلیون دوباره به بازار بیاد حتی میشه گفت وسوسه کننده میشه
اما ظاهرا شرکتا بهجای آوردن ماشین ارزون دارن ماشینای ارزون ترو حذف میکنن و بیشتر خلا ایجاد میکنن تو این رنج !!!
الان اصلا جز جک J4 و S3 و خاندان X22 و حالا راین R3 ماشین چینی زیر ۱ تومن داریم؟!!
برخلاف قبلا که زیر ۱۰۰ میلیون کلی چینی داشتیم
حسین
۱۸ مهر ۱۴۰۲سلام آقای اشتری وقت بخیر، سوالم ربطی به این گزارش نداره ولی میخاستم نظرتون رو بدونم بین تویوتا کرولا و هیوندای النترا کدوم رو انتخاب کنم؟چون از لحاظ فنی و آپشن خیلی بهم دیگه نزدیک هستن
دیشب سایت سامانه یکپارچه باز شد من اولویت ۳ هزار هستم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ مهر ۱۴۰۲چشم بسته تویوتا بخرید
ماشین با برند ژاپنی در ایران به شدت محبوب هست و هروقت بخواین بفروشین، مشتری براش صف می کشه
از نظر کیفیت رانندگی و استهلاک هم شخصا تویوتا به هیوندا ترجیح می دم، هرچند که تا الان هرگز کرولا و النترا نداشتم
Arshia m3csl
۱۸ مهر ۱۴۰۲چقدر طراحیش شبیه لوکسژن تایوانی هست مخصوصا عقبش
Reza
۲۰ مهر ۱۴۰۲دیدگاه بنده اینه که یه خودرو چینی صفر بهتر از خودرو ایرانی صفر وخارجی کارکردست برای کسی که موجودی مالیش تو رنج ۷۰۰ ۸۰۰ باشه x22 وx33عالیه.
BMW & AUDI
۲۰ مهر ۱۴۰۲مشخصه x22 فیس لیفت هست ربطی به x33 نداره،
بنظرم ارزش نداره.
عدلی
۳۰ مهر ۱۴۰۲سلام سوال داشتم ممکنه راهنمایی بفرمایید X33 نیو فیس صفر بهتره یا خودروی ایرانی مثل شاهین صفر
عدلی
۳۰ مهر ۱۴۰۲البته هر دو رو با شرایط قسطی در نظر بگیرید و اینکه برای فروش بعد از چند سال به چه صورت است؟ باسپاس
عدلی
۳۰ مهر ۱۴۰۲جناب آقای اشتری ممکنه راهنمایی بفرمایید
رضا ابراهیم نژاد
۲۹ دی ۱۴۰۲بایداسمش رابزارن x23.من کلی سوال پرسیدم.خودنمایندگی میگه دنده ای بردارید.اتومات زورنداره