محصولات برند اکسلانتیکس (EXLANTiX) با پیشرانه تمام الکتریکی، ترکیبی جذاب از توانایی فنی و طراحی مدرن دارند. اولین مدل از این سری، سدان ES خواهد بود.
جدیدترین محصول چری، به وضوح شبیه به خودروهای تویوتا و خصوصا کمری دیده میشود. این مورد البته، منحصر به نمای بیرونی است و داخل خودرو، المانهای مرسوم در مدلهای الکتریکی ساخت چین، مثل هواوی S7 دارد. استفاده از کد مدل ES نیز سدان لکسوس را به یاد میآورد.
اولین خودروی اکسلانتیکس، حدود یک سال پیش، با برند اکسید رونمایی شد و استرا (Esterra) نام داشت. آنچه این مدل را متفاوت از دیگران نشان میدهد، مجموعهای از چراغهای LED است که طرفین سپر نصب شدهاند و طرحهای متنوع را نشان میدهند. همچنین، بخشی از انتهای بدنه، مشابه بال عقب خودروهای سوپراسپرت، قابلیت تغییر وضعیت دارد. ابعاد این خودرو شامل طول ۴۹۴۵ و عرض ۱۹۷۸و ارتفاع ۱۴۶۷ و فاصله محوری ۳۰۰۰ میلیمتر، مشابه تویوتا کمری امروزی است.
اکسلانتیکس ES دو نوع پیشرانه با سیستم محرک عقب یا چهارچرخ ارایه میکند. مدل پایه، ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. نسخهی دو دیفرانسیل، با ۴۸۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتنمتر تولید میشود. ارزانترین نمونه در زمان ۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و مدل مجهز به دو موتور برقی با امکانات کامل، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴ ثانیه دارد. گیربکس تک سرعته برای انواع این خودرو ثابت است.
مدیران چری ادعا میکنند اکسلانتیکس ES پنج ستاره از Euro-NCAP و C-NCAP چین و LATIN-NCAP امریکای جنوبی را دریافت کرده است. این خودرو با آستانه قیمت ۳۲ هزار دلار عرضه میشود و در مدل دو موتوره، نزدیک به ۵۰ هزار دلار هزینه خرید دارد.
ممد ژانگولر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳چقدر خوشگله
خدا رحم کنه
میگن بانکهای چینی دارن تحریم میشن .دنیا به کجا داره میره
پیام
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳تنها کاری که میکنن اینه که یه قالب دیگه رو باتری و موتور الکتریکی میذارن! چین اگه شعور و تکنولوژی داشت الان یه هواپیما درست حسابی داشت! فقط تولید آت و آشغال و به گند کشیدن بازار! قطعا آمریکا و اروپا کنترلش می کنن و نمیذارن یه کیفیت آشغال با طرحهای مختلف وارد کشور بشه! اون ام جی که صفر تا صدش سه ثانیه و خورده ای بود پرفورمنسش چه غلطی کرد که اینا بخوان…؟!!!
S
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳داداش برو بیرون یه هوای تازه بگیر
پویان
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳پیام اصلا اینطور نیست. الان برقی های چینی از همه بهترن. اون کنترل کردن م سیاسی کاریه. کار اروپا تمومه
KAIZEN
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳تا چند وقت دیگه همه باید ماشین ساختنو از چین یاد بگیرن
MC20
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳50 هزار دلار برای سشوار چینی ؟
با 50k چه ماشین هایی که نمیشه خرید …
نابودی کره ای ها حداقل ، در بازار ماشین های برقی ، تا کمتر از ده سال دیگه بدست چینی ها ، بسیار محتمله …
دلم برای فنون کره ای می سوزه …
سرنوشت LG در بازار موبایل ، به احتمال قریب به یقین اینجا هم تکرار خواهد شد …
Hadi
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا چین هر روز حداقل دو سه تا ماشین تولید میکنه.!
نکنه سندرم تولید ماشین گرفته؟!
از ایران خودرو و سایپا یاد بگیرن که پلتفرم 405 که تولیدش سال (1987) بوده هنوز تو دنا استفاده میشه و پرایدم از سال 1372 تا امروز پلتفرم و موتور یکم تقویت شدش رو شاهین سهند ساینا کوئیک و اطلس استفاده میشه
Mr. gt c
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳اینا که خودشون برند جدیدن، چرا جدید تو جدیدش میکنن
همایون
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳مگه تسلا مدل s چقدر فروش داره که انقدر رقیب واسش درست کردن چینیها
Avan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳چری چطور در این مدت کم این همه خودرو در کلاس های مختلف طراحی و تولید می کند؟!
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳با مدیریت عالی در کارخانه و کل مملکتشون