شرکت فونیکس بهعنوان زیربرند لوکس مدیران خودرو شب گذشته بهصورت رسمی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. فونیکس آریزو ۶ پرو بهعنوان جدیدترین سدان مونتاژی خودروسازی مدیران خودرو بشمار میرود. این خودرو که فیسلیفت آریزو ۶ نسل قدیم محسوب میشود، قرار است از یکشنبه نهم مرداد ماه در قالب فروش فوری با قیمت حدودی یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود.
فونیکس آریزو ۶ پرو درواقع فیسلیفتی مینور از آریزو ۶ بشمار میرود. این خودرو برخلاف نسل قبلی خود که با نشان MVM راهی بازار شد، با برند جدید فونیکس که اخیراً توسط مدیران خودرو تأسیس شده روانه خیابانها میشود. این فیسلیفت باعث شده تا آریزو ۶ پرو نسبت به نسل قبلی خود خودرویی با اجزای هماهنگتر و درعینحال زیباتر به نظر برسد. علاوه بر تغییرات محدود در نمای خارجی، درون کابین نیز دستخوش تغییر واقع شده و قسمت میانی داشبورد و الگوی صندلیهای جلو جهت ارتقای ارگونومی باز طراحی شده است.
مشخصات فنی آریزو ۶ پرو
آریزو ۶ پرو در کلاس ابعادی C متوسط و کلاس بدنه سدان دستهبندی میشود. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۱۴۹۰-۱۸۲۵-۴۷۱۰ میلیمتری است. همچنین فاصله محوری ۲۶۷۰ میلیمتری آن، باعث شده تا فضای پای مناسبی در ردیف عقب فراهم شود.
این سدان اسپرت و خانوادگی بدون هیچ تغییر فنی نسبت به نسل قبلی خود مجهز به پیشرانه توربو با حجم ۱۵۰۰ سیسی بوده که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۷۵۰ ارائه میدهد. این قدرت از طریق جعبهدنده CVT نه سرعته به چرخهای جلو منتقل میشود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۱۰ ثانیه طی کند. موتور آریزو ۶ پرو به استاندارد آلایندگی یورو ۶ مجهز، وزن خودرو ۱۳۵۸ کیلوگرم و حجم باک آن ۴۸ لیتر است.
مشخصات ایمنی آریزو ۶ پرو
در بحث سیستم تعلیق، در جلوی خودرو از فنربندی مک فرسون و در تعلیق عقب از سیستم یکپارچه تورشن بیم استفاده شده است. این در حالی است که رقبای این خودرو نظیر بهمن ریسپکت و کرمان موتور J7 از تعلیق پیشرفته مولتی لینک در چرخهای عقب بهره میبرند و این یک ضعف برای سدان فونیکس بشمار میرود. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و ترمزهای آن مجهز به سامانههایی نظیر: کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی (EBA) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.
از دیگر امکانات ایمنی این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ۶ کیسه هوای ده نقطهای (جلو، جانبی، پردهای)
- ترمز پارک برقی (EPB)
- سنسور پارک عقب
- رادار نقطه کور
- سیستم هشدار ترافیک در عقب خودرو
- دوربین ۳۶۰ درجه
تجهیزات و امکانات رفاهی آریزو ۶ پرو
آریزو ۶ پرو در بحث امکانات رفاهی بهجز چند تغییر مختصر، همانند نسخه قبلی خود مجهز به موارد ذیل است:
- سانروف دوحالته
- شارژر بیسیم تلفن همراه
- سیستم ورود بدون کلید
- چراغهای اتوماتیک و تمام آل ای دی جلو و عقب
- صندلی برقی راننده
- گرمکن صندلیهای جلو
- اهرم تعویض دنده الکترونیکی
- صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی
- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه یونیزاسیون و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
- نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
- آینههای جانبی تاشو برقی
- قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اقتصادی و ورزشی
- فرمان برقی
- پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
- نورپردازی داخلی
- کروز کنترل
و…
رقبا و قیمت آریزو ۶ پرو
طبق اعلام مدیران خودرو قیمت آریزو ۶ پرو ۱۰۶۰ میلیون تومان خواهد بود. با توجه به قیمت اعلام شده رقیب مستقیم این محصول کرمان موتور کی ام سی J7 و تا حدودی بهمن ریسپکت است. میتوان گفت که این اولین بار است مدیران خودرو در قیمتگذاری محصول خود تا حدی به مشتریان رحم کرده و برخلاف محصولات قبلی، الگوی قیمتگذاری حداکثری را کنار گذاشته است. با اینکه محصول J7 کرمان موتور با ارزشگذاری عجیب ۱۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده؛ پیشبینی میشد مدیران خودرو نیز قیمتی در همین حدود برای محصول جدید خود تعیین کند. اما این شرکت به یک افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی نسبت به نسخه قبلی رضایت داده است.
بیش از ۱۵ سال از فعالیت برند چری در ایران میگذرد و این شرکت حتی در سالهای تحریم نیز تنها برند خارجی بوده که در بازار ایران حضور فعال داشته؛ و با توجه به شبکه گسترده فروش و خدمات، این برند توانسته در سالهای اخیر مشتریان زیادی را جذب خود کند. هرچند باوجود نمایندگیهای متعدد در سطح کشور بازهم عدهی زیادی از مالکین از وضعیت خدمات ناراضی هستند اما بازهم نسبت به سایر خودروهای چینی موجود در کشور از وضعیت بهتری برخوردار است.
با انحصار ایجاد شده در بازار خودروی کشور و محروم بودن مردم از خرید برندهای معتبر خارجی، موجب شده گزینههای محدود چینی تنها شانس مشتریان برای سوار شدن خودروهای صفر کیلومتر باشند.
آریزو ۶ پرو بهعنوان یک سدان خانوادگی با گارانتی ۵ ساله و ۶ سرویس دورهای رایگان، کیفیت حداقلی ثابت شده در جادههای ایران و تا حدی بازار دست دوم مطلوب میتواند گزینهای مناسب برای افرادی باشد که ریسکپذیری کمی داشته و با تردید به خودروهای چینی نگاه میکنند.
Hamid
۸ مرداد ۱۴۰۱Cvt نه سرعته؟!
شاهین
۸ مرداد ۱۴۰۱سلام در حالت دستی 9 دنده واسش در نظر گرفتن که تا حدی حس گیربکس های سنتی رو تداعی بکنه.
NAVID۰۰۹۸
۸ مرداد ۱۴۰۱فیلم ( لیست شیندلر ) یه دیالوگ داره که خیلی به حالِ امروز ایران جور در میاد و میگه ( جنگ یک نعمته اگر بتونی پول در بیاری ، پول پارو میکنی ) !
چین یک تاجرِ ( کیفیت و قیمتِ خوب یا بد مهم نیست ) ، مهم چیزی دیگر هست !
ایران یک گوشت قربونیست که چین فعلاً خوب توانسته از این گوشت ، آبگوشتی لذیذ درست کنه !
آخر اونی که میخره را باید جوابگو کرد که چرا داره اینقدر پول حروم میکنه که مثلاً خودرویی اینچنینی سوار بشه وقتی میدانیم و میدانند اولین مافیای انحصاری کردن بازار ایران همین چینیها هستند که نمیگذارند خودرویی درست حسابی وارد گردد با قیمتی حداقل مناسب !
آخر موضوع اینجاست حداقل نمیکنند چینی درجه ۱ یا ۲ بیاورند و دست میگذارند روی بیکیفیتترینها به سبب حاشیه سود بالا !
امیدوارم متوجه باشید چرا میگویم بدترین خودروی ایرانی را به بهترین چینی ترجیح میدهم با اینکه همه مثل هم لَگنی بیش نیستند !
مانی
۸ مرداد ۱۴۰۱NAVID0098
این حرف که چینی ها بازار ایران رو انحصاری کردن و اجازه ورود ماشین رو نمی دن بزرگترین دروغی هست که تا حالا شنیدم. با کدوم سند و مدرک چنین حرفی رو می زنی؟! متأسفانه فضای مجازی ما فوق العاده بی در و پیکره و هر کس می تونه یک ادعای دروغ و بی سند رو تو اون بکنه.اتفاقا به نفع چینی هاست که واردات آزاد باشه و همه برندهای خودشون رو راحت تو بازار ایران بفروشن.خیلی از برندهای چینی هستن که براشون صدور ماشین به ایران راحت تره تا اینکه دردسرهای مونتاژ ماشین رو تو یک کشور تحریم شده بکشن.مطمئن باش همین الان اگه ورود ماشین توسط دولت آزاد بشه هزاران دستگاه ام جی و جیلی و… از چین وارد کشور می شن و اینو مطمئن باش که خریدار هم دارن.در ضمن،ایران به هیچ وجه گوشت قربونی نیست که امثال تو به خودشون اجازه می دن به راحتی به اون توهین کنن.ایران یه کشور بزرگ و مستقل تو منطقه است که از موضع برابر و هم تراز می خواد با کشورهای دیگه تجارت و رابطه داشته باشه.چیزی که البته آمریکایی های زورگو و نوکران بی جیره و مواجب اون تو فضای حقیقی و مجازی نمی خوان و همیشه این عده ذلیل و نوکرصفت می خوان که آمریکا از موضع بالا با ایران رابطه داشته باشه…..پدال لطفا منتشر کن.
phonix
۸ مرداد ۱۴۰۱اقای مانی
واقعا فضای مجازی بی در و پیکر هست
وگرنه شما کمی به مغزت فشار میوردی تا متوجه بشی در صورت باز بودن مرز ها و واردات کسی طرف چینی ها نمیرفت تا قبل از چینی ها هم ملت خیلی عادی داشتن ماشین های با کیفیت و خوب میخریدن
اگه واردات باز شه کی چری و… رو به برند های معروف ژآپنی و کره و اروپایی ترجیح میده
اون معدود برند های معروف چین که کیفیت دارن حدفشون واردات به بازار امریکای شمالی هست پس اصلا به ایران نزدیک هم نمیشن چون خیلی راحت امریکای رو به نابودی و بی قدرت چنان تحریمشون میکنه که تو گرفتن وام از بانکهای ملی چین هم ناتوان میشن
sina7
۸ مرداد ۱۴۰۱شما navid0098 زحمت ساندیس این دوستمون مانی رو بکش
““ایران یه کشور بزرگ و مستقل تو منطقه است که از موضع برابر و هم تراز می خواد با کشورهای دیگه تجارت و رابطه داشته باشه““
این یه مورد حتی سزاوار رانی یا هایپ میتونه باشه :)))
NAVID۰۰۹۸
۸ مرداد ۱۴۰۱مانی
زیاد تند نرو ، یواش برو به هم برسیم !
از دَکَلِ چین ، فضای مجازی ، میهن پرستی هم بالا نرو ، اون سنگی که به سینه میزنی برای همهی ماست زیاد جو نده !
اینکه چینیها جار نمیزنند سر میبرند در این شرایط تحریمی ایران و مسئولان ما هم چیزی نمیگویند را تعجب میکنی ، جالب هست برایم !
نه خیر ، فکر کردی گوسفندی را که قربونی میکنند میگویند بشین عزیزم سَرِت را بِبُرم میخوام آبگوشت بخورم ، یه چیکه آب میریزند تو دهنش و گردنش را بیخ تا بیخ میبرند مثل همین وضعی که تو بازار خودرو میبینیم با یه مُشت آشغالِ چینی درجه ۳ که ایرانیها میخرند و پُزِش هم واسه من تو دیگران میدهند از شاخ بودنشون🤦♂️ !
چی میزنید شما واقعاً ، بگو ما هم بزنیم بلکه آسایش بگیریم از ندانستنها و فکر نکردنها !
شاپور
۹ مرداد ۱۴۰۱کاملا درسته، قبل تحریمها دکان چینی ها شدیدا کساد و ملت علیرغم تعطیلی مخ و به صف کشیدن فعلی ، کم و با احتیاط سراغ چینی ها میرفتن اما بعلت دلال مسلکی قریب به اتفاق هموطنان الان قیمت اینها با ۲ برابر جهانی داره فروش میره بهشون
این سدان بیشتر از ۵۰۰ میلیون هیچ ارزشی نداره
مانی
۹ مرداد ۱۴۰۱NAVID0098
تو هم از دکل یک منتقد و کارشناس الکی پایین بیا و زیادی جو نده..چون تمام مواضع ات با هم تناقض داره و تندروتر از تو هم تو پدال نیست.امروز یه کامنت می نویسی فردا تکذیبش می کنی….من از تو یه سئوال پرسیدم جوابش رو ندادی و جاده خاکی رفتی سئوال اینه : با کدوم مدرک وسند میگی که چینی ها ورود ماشین رو به ایران ممنوع کردن.؟..در ضمن،من مثل تو جنس شناس نیستم .ولی من فکر می کنم اون جنسی که تو می زنی زیاد مرغوب نیست چون همش داری ادا و اصول درمیاری.جالبه که یک روز کتابی اونهم ناقص می نویسی و روز دیگه داری به کاربرا فحش می دی….حد تحملت و ظرفیتت خیلی پایین هست.
آقای پدال ترتیب شماره های کامنت ها یکسان نیست یک بار شماره کامنت 15 میاد و یه بار هم 20… پدال بررسی کن
NAVID۰۰۹۸
۱۰ مرداد ۱۴۰۱مانی
مثل اینکه سوادت نَم کشیده !
برو یکبار دیگه کامنتمو بخون شاید فهمیدی در مورد چین چی گفتم و مواضع چین به چه صورت هست !
به گفتهی تو جنس من نامرغوبِ ، اما مثل اینکه جنس تو زیادی مرغوبه که از طرف دیگر پشتبام افتادی !
گفتم که ، زیادی جو نده ، همه شاسکول نیستن !
علی
۱۱ مرداد ۱۴۰۱خود مدیران خودرو از همه بدتر هستش
ماشین رو توی پارکینگ پلاک کرده و به مشتری تحویل نمیده.
هرچی پیگیری میکنی بهت میگن مجوز خروج بهمون نمیدن🤣
بهرامی
۲۶ مرداد ۱۴۰۱phonix اخه اگه واردات آزاد بشه که قیمت چری با تویوتا و لکسوس که یکی نمیشه!!! زمانی که لیفان x60 و ام وی ام x33 بین 50 تا 60 تومن بودن سانتافه 180 تا 190 و توسان بین 135 تا 145 بود . خب این دو تا یه قیمت هستن که طرف مغزش مشکل داشته باشه و بره چینی بخره؟؟!!!
واردات آزاد بشه همین نسبت می مونه. در ضمن الان چینی ها خیلی خیلی پیشرفت کردن و قطعا خود من یه چری 20000 دلاری رو به هیوندای 20000 دلاری ترجیح میدم چون قطعا اون چری کیفیت ساخت بالاتری داره و حداقل یه کلاس بالاتر از اون هیوندای 20000 دلاریه. قطعا تیگو 8 کیفیت ساخت و آپشن های بالاتری نسبت به توسان آشغالی داره.
خودروها رو باید با کلاس بدنه و آپشن ها با هم مقایسه کرد نه برندشون.
حق گوی باطل
۸ مرداد ۱۴۰۱خیلی خوبه دوستان بشتابید
فقط با ۳۰۰۰۰دلار میتونید مالک یک ماشین 15000دلاری بشید
مزدا
۸ مرداد ۱۴۰۱چینی ها تو … عروسی هست ماشین 15 هزار دلاری رو 30 هزار دلار به ملت شریف ایران قالب میکنند.
بهرامی
۲۶ مرداد ۱۴۰۱چینی ها غالب نمی کنن. این ایرانه که قیمت رو به بهانه ی گمرک و حق فلان و حق بهمان 2 برابر می کنن.
امیرشایان فرازی
۸ مرداد ۱۴۰۱خب خوش به حال کسی که پولشو داره
آقا چه خبره یه تومن
Enayat
۸ مرداد ۱۴۰۱خودرو های دهه ۸۰، اگه هیچ آپشنی نداشتن، لااقل زیر کاپوت یه موتور و گیربکس خوب و دلگرم کننده داشتند…
خودروها چینی با اینکه پیشرفت عالی داشته اند و همچنین در زمینه آپشن های رنگارنگ لیست های طویل دارند، ولی در بحث فنی، کشش موتور، عمر بالا قطعات همیشه دچار مشکل هستند اللخصوص با بنزین بی کیفیت ایران!
Si
۸ مرداد ۱۴۰۱واقعا آنقدر لوکسه که بنز از مسئولین این ماشین برای مدیریت میباخ زنگ زده
Scuderia Ferrari
۸ مرداد ۱۴۰۱سیستم اطلاعات سرگرمی رو باش 🤔🤔
Telefone – Mensagens ؟؟؟؟
اگه کسی متوجه شد به ما هم بگه
املای کلمات عوض شده ما خبر نداریم ؟؟؟؟
JDM lover
۸ مرداد ۱۴۰۱😂😂😂👍👍👍
F
۸ مرداد ۱۴۰۱زبانش انگلیسی نیست .
امیرشایان فرازی
۸ مرداد ۱۴۰۱احتمالا اسپانیاییه چون اینا تو اسپانیا موش هم می دوونن
بعد ببخشید حالت اسپرت رو ورزشی ترجمه کردن؟؟؟؟
mahan
۸ مرداد ۱۴۰۱می خواستم همینو بگم.تکنولوژیش جدیده تو حالت ورزشی گرمکن میپوشه
رامتین
۸ مرداد ۱۴۰۱والا چی باید گفت! حس میکنم مدیران خودرو و … قیمتهای این فرغونها را بیجهت بالا میبرند که در ادامه قیمت کارخونه ایران خودرو بره بالا. امروز با یکی از دوستانم که کارمند ایران خودروست، صحبت میکردم، میگفت قیمت ریرا که میگفتن 600 حدودا قراره باشه، میخوان 900 قیمت بگذارند!! هیچگاه نخواستم تو این محیط کار کنم، با اینکه حقوق خوبی میدن و میشه از رانتی که داره هم استفاده زیادی کرد!
JDM lover
۸ مرداد ۱۴۰۱««««این سدان اسپرت و خانوادگی بدون هیچ تغییر فنی نسبت به نسل قبلی خود مجهز به پیشرانه توربو با حجم ۱۵۰۰ سیسی بوده که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۷۵۰ ارائه میدهد. این قدرت از طریق جعبهدنده CVT نه سرعته به چرخهای جلو منتقل میشود»»»»
من نمیفهمم ،چطوری یه سدان ۱۵۰ اسبی دیفرانسیل جلو با گیربکس cvt اسپرته !!!!!!!!! اخه کجاش اسپرته ؟؟؟؟
اگه من باشم با این قیمت یا مزدا ۳ میخرم یا لنسر
Enayat
۸ مرداد ۱۴۰۱هوندا سیویک si از موتور یک و نیم لیتری ۲۰۰ اسب بخار و 260 نیوتون متر گشتاور خروجی دریافت می کنه چون به ساخته خودش مطمعن هست…
چینی ها توی همین حجم موتور ، به زور به ۱۵۰ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتون رسوندن! شاید به خاطر اختلاف قیمت باشه یا شاید هم مهندسی!
Dian
۸ مرداد ۱۴۰۱در اصل همون آریزو 5te رو اومدن قیافشو عوض کردن
اصطلاحا گنجشکو رنگ میکنن جای قناری میفروشن
بهرامی
۲۶ مرداد ۱۴۰۱خب همه ی خودروساز های دنیا همین کار رو می کن. اختلاف بین کلاس ها خیلی کم شده و در بعضی از خودروها دو مدل از یک برند تقریبا یکی هستن .
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۸ مرداد ۱۴۰۱بابا نکشیمون سدان اسپورت .
چراغ عقب دودی کردن دیگه شد سدان اسپورت.
حداقل گیربکس AT می بود تا حداقل یه لذتی داشته باشه
Enayat
۸ مرداد ۱۴۰۱اون ور آبی ها اگه بدونند که توی ایران به اینا می گن سدان اسپرت!!!! 🤣
تا مدت ها جوک های صفحه های اجتماعی شون فوله😂
حمید
۸ مرداد ۱۴۰۱سلام
این ماشین باید قیمتش صدو شش میلیون تومان باشه نه یک میلیاردو شصت میلیون
F.L.P
۸ مرداد ۱۴۰۱من قبول دارم گرونه ولی بعضی از کاربران واقعا یک کامنت های آدم خودش میگیره . هیچ جای دنیا با یه هزار دلار بهت ماشین نمیدن برادر من 😐
Enayat
۸ مرداد ۱۴۰۱مردم ایران پولشون زیادی هست…اگه بیشتر هم قیمت گذاری می شد باز مشتری داشت
بی پولی و نداری مال افراد متوسط به پایین جامعه و زباله گردها هست
مانی
۸ مرداد ۱۴۰۱ماشین شیک و با کیفیتی هست و طرح بدنه اون کاملا مدرن و امروزی است.فقط مهمترین ایرادش همون سیستم فنربندی عقبش هست که تو متن به اون اشاره شد.پیشنهاد میشه که مدیران خودرو در اسرع وقت این سامانه ابتدایی رو با سامانه مولتی لینک تعویض کنه.در ضمن،تیراژ تولید این ماشین و کلیه محصولات خودش رو هم بالا ببره تا بازار اشباع بشه.به قیمت گذاری این ماشین هم ایرادی نمی گیرم چون می دونم که مدیران خودرو چاره ای جز این نداشت که ماشین رو با چنین قیمت گزافی بده.وارد این بحث هم نمی شم تا کامنتم سانسور نشه.
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۸ مرداد ۱۴۰۱فقط سیستم فنربندی ؟! 🤣
ali+a
۸ مرداد ۱۴۰۱برای اولین بار است به مشتری ها رحم کرده !!! اسفناکه ! اگه بگیم دنا اتومات نهایتا 250 می ارزه. این نباید بیشتر 500 تا 550 باشه با قیمت دلار الان هم تازه.. .ولی تقریبا هر ماشینی بیشتر از دو برابر قیمتی به مشتری قالب میشن…
Reza@*.
۸ مرداد ۱۴۰۱کسی که ژاپنی سوار یا حداقل کره ای سوارباشه نمیره سمت این ماشین . واسه اونایی خوبه که میخوان از دنا پلاس یا تارا یه پولی بذارن اینو بخرن . اونایی که طرفدار خودروی صفر کیلومتر و گارانتی دار هستن خب میرن سمت اینجورخودروهایی .
و الا اونی که خودرویی میخواد گاز خورش خوب باشه و کیفیت داشته باشه میره سمت ژاپنی مثه ماکسیما .
ماکسیما مدل ۹۱ اتومات هم قیمت این ماشینه ولی سواریش و لذتش وگاز خوردنش وکیفیتش قابل قیاس نیس . کسی شتاب قدرت هم براش مهم نباشه خب النترا ۲۰۱۴ هس سراتو میشه خرید و تویوتا کرولا مدل ۲۰۱۳ هم میشه خرید .
آیا تویوتا کرولا تو کلاس خودش قابل قیاس با خودرویی هس تو دنیا از لحاظ کیفیت و کماستهلاکی؟!
من خودروی چینی رو به اونایی پیشنهاد میدم که میخوان حتما خودروی صفرکیلومتر باشه و حداقل ۵ سالی سواربشن و الا اونایی که اهل گاز دادن هستن و کیفیت براشون مهمه فقط ژاپنی رو انتخاب کنن . و اگه کم دردسر میخوان کره ای هم خوبه .
بهرامی
۲۶ مرداد ۱۴۰۱از کی تا حالا هیوندا شده برند و با کیفیت؟؟؟ الانترا 2014 شد ماشین؟؟؟ صفرش چیزی نبود چه برسه به ماشین ترکیده ی کره ای 8 ساله.
سراتو هم که مثل همین الانتراست یعنی هیچ.
ایران فرانسه
۸ مرداد ۱۴۰۱دو سال ایکس ۵۵ این شرکت رو دارم با توجه به تیراژ بالای تولید این شرکت نسبت به سایر خودروسازان خصوصی، از شش ماه پیش داستانی داریم در نوبت گیری تعمیرگاه های مجاز ، علی رغم کثرت روزافزون تحویل ، فقط یک تعمیرگاه مرکزی داره اونم روبروی ایران خودرو کیلومتر ۱۴ ، چند روز قبل احساس کردم لنت جلو تمام شده حداقل به ده تا نمایندگی زنگ زدم نداشتند ، زنگ زدم دفتر مرکزی گفت برای ۲۰؟!!! روز بعد نوبت هست گفتم خانم تعویض لنت ۱۰ دقیقه طول نمی کشه من ۲۰ روز ماشین رو بخوابونم گفت خب استفاده کنید گفتم خرابی دیسک و صفحه چرخ رو شرکت تقبل می کنه؟ بالاخره با پیگیری فراوان نمایندگی خیابان اجاره دار که از هموطنان ارامنه هستند گفتند لنت چینی یک و خورده ای است که نداریم و لنت پارس ۵۵۰ که رفتم و لطف کردند ماشین رو نخوابوندن و یکساعته تحویل دادند ، ماشین تولید کردن بدون ارائه خدمات اسمش خودروسازی نیست
meysam
۸ مرداد ۱۴۰۱مدل قبل فیس مشکل جدی گیربکس داره. لگهای بسیار شدید داره و عملکردش یجوریه که انگار در بلند مدت خرج برمیداره
ترمزهاش هم با وجود اینهمه سیستمهای الکترونیکی کاملا معمولیه
عفت مروستی
۹ مرداد ۱۴۰۱سلام ،مردم اگر پول نقد داریداز این ماشین های ثبت نامی نخرید ،من فروردین برای ایکس ۲۲ ثبت نام کردم همه پولش هم نقد دادم قرار بوده ۴۵ روزه بهم تحویل بدهند الان ۳ ماه و نیم گذشته ،هنوز ماشین را تحویلم ندادند میگن مجوز نداره ،خدا میدونه کی تحویل بدهند خدمات بعد از فروشش را حتما مثل ثبت نام و تحویلشون هست فقط تبلیغ میکنند پول مردم را میگیرند جوابگو هم نیستند ،یروید یه ماشین نقد بخرید و همان موقع تحویل بگیرید بیاورید خانه، مثل من وارد این بازی های زشت خودرو فروشان نشوید گول وعده وعید هاشون را نخورید
هموطن
۱۰ مرداد ۱۴۰۱خواهشا نگویید رونمایی ازمحصول جدید مدیران خودرو
این شرکت مونتاژ کار ودیگر شرکتهای داخلی مثل کرمان موتور وبهمن موتور ودیگرشرکتهای مونتاژ کاری ایزان راصدسال به عقب انداختند ودراین وضعیت تحریم بافروش محصولات چینی به سه برابر قیمت جهانی ملت رااستثمار میکنن
عباس
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ارزش مبلغ آن بین ۴۰۰تا۵۰۰میلیون است
هومن
۲ شهریور ۱۴۰۱فقط ظاهر سازی میکنن باطن خودروی چینی صفره