جدیدترین مدل در سبد مدیران خودرو، نسخهی فیسلیفت از ایکس ۲۲ ساخت چری چین است که همراه موتور توربوشارژ و تغییرات گسترده در نمای جلو و کابین عرضه میشود.
چری، تعدادی از تولیدات خود را با نام MVM و از طریق شرکت مدیران خودرو در ایران مونتاژ میکند. چری باسابقهترین برند چینی فعال در کشور ما محسوب میشود و بیشترین تنوع محصولات را دارد. کراساوورهای چری، با نام تیگو شناخته میشوند و نام اصلی X22 در بازار کشورهای خارج چین مثل روسیه، تیگو ۲ است اما در داخل چین با نام تیگو 3X فروخته میشود.
خودروسازی چری، در شهر ووهو استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت میکند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و از سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به کار کرد. هماکنون چری در گروه خودروسازان برتر چین از نظر تیراژ تولید و کیفیت ساخت است. این برند، هماکنون صادرات گسترده به کشورهای مختلف دنیا دارد.
چری علاوه بر تولیدات اختصاصی با برند خود، برای شرکتهای مطرح دنیا، مثل جگوار و لندروور، خودرو مونتاژ میکند. در مجموع نزدیک به یکچهارم کل تولیدات این شرکت، به خارج از چین صادر میشود. محصولات چری علاوه بر چین و ایران، در کشورهای روسیه، ترکیه، مراکش، مصر، برزیل، شیلی و آفریقای جنوبی عرضه میشوند.
تیگو ۲ یا مدیران خودرو امویام ایکس ۲۲، سال ۲۰۱۶ در چین رونمایی شد و به دلیل قیمت مناسب، با استقبال نسبی مواجه بود. در ایران هم، X22 به فروش قابل قبول رسیده است؛ چراکه ارزانترین خودرو با بدنهای شبیه کراساوور محسوب میشود و کمبودهایی مثل پیشرانهی ضعیف را کمرنگ نشان میدهد. این خودرو، اواخر سال ۲۰۲۰ تغییر چهره داد و در چین، تیگو 3X پلاس نامگذاری شد.
جدول مشخصات mvm x22 pro
نقد طراحی و بررسی نمای بیرونی مدیران خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو
بدون شک، فیسلیفت تیگو ۲ به مدل جدید، ظاهر خودرو را بهبود داده و جذابتر کرده است. البته در مدل اصلی هم، طراحی نمای روبرو با توجه به ابعاد و برند چینی سازنده خودرو، رضایتبخش بود اما برای مدل پرو، تغییر چهر آنچنان خوب انجام شده که انگار تغییر نسل اتفاق افتاده است.
چراغهای بسیار باریک و کشیده در ایکس ۲۲ پرو، الهامگرفته از کراس اوورهای هیوندای، خصوصا کنا به نظر میرسد. جلوپنجرهی فلزی این خودرو، ابعادی هماهنگ با دیگر اجزا دارد و فراتر از یک کراس اوور اقتصادی ساخت چین است. اندک ادوات پلاستیکی در سپر و نصب مهشکنهای LED در گوشهها، ارزش ظاهری X22 پرو را افزایش دادهاند.
در نمای جانبی، تفاوت خاصی بین ایکس ۲۲ معمولی و ایکس ۲۲ پرو دیده نمیشود که البته باتوجه به عدم تغییر نسل خودرو، طبیعی است. در تصاویر منتشر شده، رینگهای ۱۶ اینچ هم مثل سالهای قبل روی X22 پرو نصب شدهاند؛ اما تغییراتی جزئی در آینه بغلها دیده میشود.
برخلاف نمای روبرو، طرح پشت X22 پرو تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد. اگر با دقت نگاه کنید، احتمالا متوجه بازطراحی سپر عقب خواهید شد که حالا شبرنگهای قرمز افقی و ادوات نقرهای رنگ با دو حفرهی ظاهری در طرفین دارد. چراغ ترمز هم به وسط سپر عقب منتقل شده است تا کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد.
طراحی داخلی و اتاق ایکس ۲۲ پرو چری
اگر تجربهی حضور در کابین X22 اصلی را داشته باشید، با دیدن داشبورد و فرمان ایکس ۲۲ پرو، شگفتزده خواهید شد. بهندرت میتوان خودرویی در بازار جهانی یافت که نمای داخلی خود را برای نسخهی فیسلیفت تا این حد تغییر دهد.
سطح روی داشبورد ایکس ۲۲ پرو، انحنایی چشمنواز به سمت شاگرد دارد. نمایشگر لمسی بزرگ با اندازه ۹ اینچ هم، دارای زوایایی متمایل به راننده است. تعداد کلیدهای گردان کاهش یافته و حالا فقط دو مورد برای تنظیم شدت باد و کنترل میزان گرمایش یا سرمایش نصب شده است.
از دیدگاه نگارنده، مهمترین تغییر در نمای داخلی X22 پرو، مرتبط با فرمان و پنل پشت آن است. فرمان اسپرت با چند کلید لمسی و فیزیکی، همراه طرح D شکل، حس اسپرت ایکس ۲۲ جدید را افزایش میدهد. پنل پشت فرمان هم، با طرحی بسیار شبیه به نمونهی موجود در X33، ارائه میشود که دارای کامپیوتر سفر و یک صفحه دیجیتال کوچک برای نمایش اطلاعات فنی خودرو است. تزئینات داخلی تودریها هم، تغییراتی جزئی دارند.
پیشرانه و قوای فنی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو
براساس اطلاعات موجود در سایت مدیران خودرو، X22 جدید با پیشرانهی یک لیتر توربوشارژ بهجای موتور ۱/۵ لیتری در مدل پیشین، تولید خواهد شد. قدرت این پیشرانهها مشابه خواهد بود اما موتور توربوشارژ جدید، حدود ۱۵ نیوتنمتر گشتاور بیشتر خواهد داشت.
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ۱۰۲ اسب بخار قدرت دارد و ظاهرا، سه اسب بخار ضعیفتر از مدل قبلی است اما همراه گشتاور ۱۵۰ نیوتنمتر و کاهش وزن خالص به میزانی حدود ۲۰ کیلوگرم، شتابگیری بهتری فراهم میکند. براساس آزمونهای انجام شده با مدل جدید، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۱۴/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتربرساعت برای ایکس ۲۲ پرو فراهم است. این مدل، وزن خالص ۱۲۲۰ کیلوگرم دارد.
ادوات فنی، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی X22 پرو
از دیدگاه فنی، نصب پیشرانهی توربوشارژ مهمترین تغییر در ایکس ۲۲ است. علاوهبر این، جعبهدندهی CVT جدید با ۹ سرعت به خودرو اضافه خواهد شد که قابلیت تعویض دستی نیز دارد و به ادعای شرکت سازنده، آرامش X22 را بهبود میدهد. فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP، نگهدارندهی خودرو در شیب (اتوهلد: Auto Hold) و سنسور فشار باد لاستیکها نیز، آپشنهای جدید این خودرو در بحث تجهیزات رانندگی و ایمنی هستند.
در کابین، نمایشگر لمسی ۹ اینچ فراتر از انتظار مشتریان از یک کراساور کوچک چینی است. رابط بلوتوث، قابلیت پاسخ به تماس تلفن، کروز کنترل، ناوبری ماهوارهای، دوربین پارک، حسگر عقب، سانروف و فناوری همگامسازی مانیتور خودرو با صفحه نمایش گوشی همراه (به طوری که نمایشگر گوشی روی مانیتور منتقل شود)، مهمترین امکانات رفاهی X22 پرو خواهند بود.
در تصاویر سایتهای خارجی، X22 جدید همراه با پنل تمام دیجیتال پشت فرمان نیز وجود دارد. این تجهیزات احتمالا در آینده به صورت سفارشی برای خودروی مونتاژ ایران فراهم خواهم بود.
قیمت و شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو مدیران خودرو
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
ام وی ام X22 پرو | دستی | ۸۵۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۳
برای اطلاع از آخرین شرایط فروش مدیران خودرو این صفحه از پدال را دنبال کنید.
hitking
۶ آذر ۱۴۰۰۱۰۲ اسب بخار برای همچین ماشینی خیلی کم به نظر میرسه چند کیلو وزن داره؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۶ آذر ۱۴۰۰طبق اطلاعات موجود، وزن خالص 1220 کیلو هست
Roham
۶ آذر ۱۴۰۰فقط عکسا رو می بینی؟!!!
ممد ژانگولر
۶ آذر ۱۴۰۰موتور سیکلت رفیقم بالای ۱۰۰ اسبه
این چی میگه😂
داداش کلا مدیران خودرو قیمتاش فضاییه
محمدرضا
۶ آذر ۱۴۰۰مهم ترین مزیت خودرو های چینی اینه که نسبت به سایپا و ایران خودرو خیلی کم تر خراب میشن
ناشناس
۶ آذر ۱۴۰۰من چینی نداشتم. ولی اگه به نسبت بیشتر خراب هم بشن باز بهتره.
AMG GT R
۶ آذر ۱۴۰۰کابینش افتصاح هست اصلا خوب نیست (یه وقت رو کانتینانتالم خاک نشینه 😂😂)
ظاهرش هم خوب نیست
قیمتش برای وضع فعلی بازار خودروی ایران متوسط رو به پایین هست
شانس ما جنس خوب چینی که نمیفته فقط آشغالاش میاد اینجا
علی
۷ آذر ۱۴۰۰حاجی کجاش اشغاله نسبت به قیمت و تو نگا کن
خوباش که هونگچی داره میاد ایران
چری هم تیگو 8 پرو ش واقعا عالیه
چرا انقدر ناشکرید ؟؟ اینهمه ادم همین به ظاهر اشغالا رو دارن الان راضین
سگشون شرف داره به هم قیمتای کشور های دیگه تو بازار
خریت و اون کسی میکنه که به جای یه تیگو 5 تیپ فول میره دنا پلاس توربو میخره
این ماشینم ظاهری قشنگه موتورش یکمم ضعیفه
ولی بهش نمیگن اشغال میگن خودرویی که برای قشر پایینتر جامعه درست شده !!!
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۷ آذر ۱۴۰۰من فکر نکنم یه ماشین ۴۰۰ میلیونی آنچنان واسه اقشار جامعه که حقوقشون ۴ میلیونه باشه ، مشکل اینه که ما اندازه پولی که میدیم آش نمیخوریم
علی
۷ آذر ۱۴۰۰اولا : اینکه در کشور ما قیمت ها بالاتره و نسبت به حقوق اصلا حقوق به حساب نمیاد و قبول دارم و اینکه این برای قشر ضعیف کشور ما پول زیادیه
دوما : این ماشین و باید نسبت به قیمتش بسنجید کسی که میخواد ( از اونجایی که خودروهای صفر مدیران خودرو قیمت بازارشون کمتر از نمایندگی های مدیران خودرو هست این عدد و میگم ) تا 500 میلیون تومان یه ماشین بخره با این وعض جامعه و اقتصاد میتونه این رو خریداری کنه
و چه دلیلی داره به این خودرو که برای این شخص که میخواد تو این رده قیمتی ماشین بخره بگید اشغال ؟
این خودرو رو برای این اشخاص ساختند که در این رده قیمتی قصد خرید دارند
بنابراین این درست نیست بیاید با بالاتر از خودش مقایسه کنید بهش بگین اشغال
TOM KRISTENSEN
۷ آذر ۱۴۰۰سگ دنا به تیگو ۵ میارزه
RNRN For Pedal
۷ آذر ۱۴۰۰شما دنا سوار شدی؟
تیگو ۵ چی؟
علی
۸ آذر ۱۴۰۰اها موقعی که با شاتون زدنش وسط راه مواجه شدی و باید تا تعمیرگاه میبردی یه تیگو 5 و میبینی که از کنارت رد میشه و تو نگاهش میکنی….
مجتبی
۲۵ تیر ۱۴۰۱سلام داداش
واقعا گل گفتی این افرادی که از ماشین های چینی بد میگن واقعا یا نمیفهمن کجای دنیان یا گوش و عقلشون به حرف مردمه
من خودم 4 سال تیگو 5 اکسلنت داشتم اصلا اذیتم نکرد ضمنا اگه بذاریش روی اسپورت اون ضعف موتور هم برطرف میشه و ماشین پر شتاب تر قوی تر ظاهر میشه الان هم با اطمینان بالا تیگو 8 پرو خریدم که این ماشین یه خودرویی هست که در سطح جهان داره خریداری میشه من نمیدونم چرا مردم ما به محصولات چینی اعتماد ندارن آخه هر کشوری هم محصول خوب داره و هم بد و اینم بگم که شرکت های خودرو سازی چینی خصوصا چری داره توی دنیا برا خودش قد میکشه و حرف برا گفتن داره
Silent
۶ آذر ۱۴۰۰وقتی پول مکدونالد می دی و آش رشته تحویلت می دن!
مگر خود هیوندای کنا تولید نمی شه با قیمت 20 هزار تا؟!! شکل شرو :)))
فرامرز
۶ آذر ۱۴۰۰با احترام مک دونالد هم قیمت پایینی داره و هم کیفیت پایین. اندازه اش هم خیلی کوچیکه و با یکی دوتا تازه اشتهای آدم باز میشه. ساندویچ های ایران به مراتب بهتر از اونه. آش رشته هم سالاره.
علی
۷ آذر ۱۴۰۰ایول عالی جوابش و دادی😂😂😂
RKH7787
۶ آذر ۱۴۰۰من در جاده ساوه دیدم یکی
البته روی کامیون و قبل از رونمایی
AMIN (M.A.S)
۶ آذر ۱۴۰۰اگر دوام خوبی داشته باشه انجین پربازده ای داره امانقطه ضعف اصلی این نسخه استفاده از همین انجین یک لیتری توربو هست به چند دلیل
دلیل اول مساله نگهداری از انجین توربو هست که متاسفانه خیلی از خریداران نه به بنزین سوپر دسترسی دارن نه از شرایط این مدل انجین ها اگاهی دارن
نکته دوم حجم این انجینه که اگر درنظر بگیریم چینی هم هست با این حجم و پرخوران در دورگیری هایی که عملکرد سریع انجین میطلبه بسیار پرسروصدا و احتمال زیاد با لگ شدید خواهد بود
و نکته سوم مساله تامین قطعات ،خدمات و دوام هست که باید ببینیم مدیران چه میکنه
اما نقطه قوتش گیربکس 9CVT سرعته هست که عملکردشو توی اریزو پنج و شش توربو به خوبی نشون داده و یکی از 10 گیربکس برتر کشور چین محسوب میشه و باید دید چری تونسته با موتور یک لیتر هماهنگش کنه یا نه که اگر بله هم باشه بازم احتمالاً پاسخ گیربکس به اندازه نسخه دنده ای نباشه درنظر بگیرید که این یک مینی کراس ارزون قیمت هست
به نظرم بهتر بود این ماشین با گیربکس دستی و موتور 1.5لیتری تنفس طبیعی SQRE4G (اریزو5دنده ای) عرضه میشد تا هم قدرتش بیشتر بشه هم مساله انجین توربو نداشته باشه
یا اگر قراره توربو باشه پاسخ بهتری بده و قدرت و گشتاور بیشتری بده چون این قدرت برای وزن1190KG خیلی مناسب نیست و شتاب و کشش جالبی به همراه نداره(البته نسخه قبل نسبت به خودرو های داخلی کشش تقریبا مناسبی میداد در نسخه دنده ای ولی اتوماتیک تقریبا تعطیل بود)
و در کل با این قیمت نمیارزه
احمدرضا
۶ آذر ۱۴۰۰ماشین چینی فقط زمانی خوبه که هم قیمتش دست دوم اروپایی یا کره ای نباشه
ولی در کل از ماشین ایرانی بهترن
حداقل یه امکانات و ظاهر بروز رو در کنار قیمت بالا دارن
والا من همچین پولی داشته باشم یا ولوستر یا فلوئنس دست دوم میخرم
بیژن
۶ آذر ۱۴۰۰فلوئس که اشغاله
احمدرضا
۶ آذر ۱۴۰۰سوارشدی یا شنیدی؟
NAVID۰۰۹۸
۶ آذر ۱۴۰۰رنو فلوئنس و سَفران فقط ظاهر ، بازار و خدمات خوبی ندارند ، ولی به شدت سواری دلچسبی دارند که از قیمت پرداختیشان چند سر و گردن بالاتر هستند !
اگر یک بار سوارشون بشید میفهمید که چه میگویم !
علی
۷ آذر ۱۴۰۰سگ این شرف داره به هزار تا رنو
منکه عمرا اینو ول کنم برم فرانسوی اشغال با اون قیافه و امکانات داغونش سوار شم
موتوری هم هنوز از x22pro شتابی گرفته نشده بخوایم قضاوت کنیم4
هرچند خودروبانک دو ثانیه شتاب و بالاتر میزنه
البته برای پارس elx قویترین نسخه ش 9 ثانیست که این یکی و درست زده
TOM KRISTENSEN
۷ آذر ۱۴۰۰ال نود هزاران برابر از این بهتره،حتی تولیدات هند هم از این لگن بهترن چی برسه به فرانسه
جناب ایکس
۸ آذر ۱۴۰۰فلوئنس آشغال نیست. فقط گیربکسش یکم تاخیر داره تو سربالایی ها. قدرتش راضی کننده هست. سواریش هم خیلی نرمه و لذت بخشه مثل بقیه رنو ها از ال نود بگیر تا کلئوس و تالیسمن و سافران. بابام هم یه مدت داشت سوار شدم (در جواب احمدرضا که میگه سوار شدی یا شنیدی. شنیدن کی بود مانند دیدن…)
بهرامی
۲۹ دی ۱۴۰۰ولوستر و فلوئنس؟! مگر خر مغرم رو گاز گرفته باشه که برم این دو تا رو بخرم. ولوستر با اون ظاهر مسخره و کیفیت معمولی و برند معمولی هیوندا. فلوئنس هم که مال رنو که یه آشغال ساز فرانسویه. حالا درسته فلوئنس سواری خوبی داره ولی دست دوم داغون و ترکیده ایه دیگه و اصلا ارزش خرید نداره.
چینی نو سگش شرف داره به آت و آشغال های دست دوم کره ای و فرانسوی. کلا سمت فرانسوی رفتن اشتباهه حتی صفرشون . ماشالله با کل دنیا سیستم برق و تعلیقشون فرق داره و پر دردسر.
محمد
۶ آذر ۱۴۰۰حتی مدیران خودرو دکمه استارت استپ ماشین رو هم حذف کرده.
یوسف
۲۱ آذر ۱۴۰۰نمای جلو کوچکترین تناسبی با پروفیل جانبی و نمای پشت نداره، به نظرم طراحی پیش از فیس لیفت به مراتب متناسب تر بود. مانند خیلی از چینی ها تناسبی بین عرض و ارتفاع خودرو نیست (باریک و قدبلند). از جنبه فنی باید دید پیشرانه و گیربکس جدید چه عملکرد و دوامی از خودشون نشون میدن.
در کل این خودرو پکیج خوبی به نسبت قیمتش در بازار جهانیه. مشکل ضعف بی امان ارز و اقتصاد ماست (+ مدیریت مافیایی) که چنین خودرویی که برای طبقه کم درآمد طراحی شده تبدیل شده به خودرویی برای طبقه متوسط رو به بالا.
مصطفی
۶ دی ۱۴۰۰دوستان متاسفانه و صدافسوس قیمت این ماشینا و حتی زباله های تولید ایران خودرو و سایپا ۱۰برابر و حتی بیشتر شده و اونقدر عادی شده که انگار نه انگار.
ما الان باید پول ۱۰تا ماشین بدیم در حالی که یکی تحویلمون میدن
تورو خدا به خودتون بیاین
وقتی ما میریم صف میکشیم برای خرید آشغالهای این دو فرغون ساز وطنی که جز منافع خودشون به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنن معلومه که این بلا سرمون میاد.حتی نوار روی بدنه و ضبط ماشین رو هم حزو آپشن حساب میکنن!!!!!!
چرا باید خرید یه ماشین خوب برای ما تبدیل به رویا بشه؟
چرا ما نباید مثل بقیه دنیا ماشین خوب سوار شیم؟
چرا اینقد این وضع عادی شده؟
مهدی
۱۶ اسفند ۱۴۰۰آقای مدیران خودرو واقعا کی آنقدر پول داره پرداخت کنه بغیراز همون هشت درصد مردمان ثروتمند.پس این خودروی مردمی نیست
سید
۱۷ تیر ۱۴۰۱من برلیانس کراس دارم خواستم بفروشم اینو بخرم دیشب اتفاقی تو جاده ساوه-همدان هم مسیر بود بخاطر همین خواستم ببینم چجوری میاد که راننده اون هم خواست قدرتشو امتحان کنه که واقعا ناامید کننده بود و نتونست به برلیانس روهم بگیره و کلی عقب افتاد
omid 75
۱۱ مهر ۱۴۰۱با سلام و عرض ادب .. داشتم دیدگاه ها رو میخوندم.. حیفم اومد مطلبی رو عنوان نکنم…بنده شدیدا با خودروی چینی مخالف بودم ..البته تا 6 سال پیش که با سلام و صلوات و ترس و لرز رفتم و دل رو به دریا زدم و یکی از همین تولیدات چینی مدیران خودرو رو خریداری کردم.. همش دنبال این میگشتم که ماشین یه جایی یه روزی من رو وسط راه بزاره و اتفاقاتی از این دست… ولی خوشبختانه و برخلاف تصور من چنین چیزی هرگز اتفاق نیوفتاد و من کماکان از خودرویی که دارم راضی ام .. چون نه اذیت داره نه خرابی قطعه و نه دردسر سازه.. ما باید از جبهه گیری الکی دست برداریم و قبول کنیم که متاسفانه یا خوشبختانه..خودروی چینی..از خودروی تولید داخل به مراتب بهتر و با کیفیت تره..البته گرون بودن خودرو به خاطر بی ارزش بودن پول ماست..وگرنه کجای دنیا به ماشینی مثل پراید یا کوییک و تیبا و امثال این خودروها..این همه پول میدن..به نسبت این خودروهایی که ذکر شد..طبیعتا قیمت خودروی چینی هم همین قدر بالا میره…همه ما وطن و کشورمون رو دوست داریم..و دلمون میخواد خودروی تولید داخل سوار بشیم…ولی با چه کیفیت و چه قیمتی ؟ کمی واقع بین باشیم..با تشکر
ناشناس
۱۱ بهمن ۱۴۰۱من به شخصه وقتی توی نظرات دیدم ماشین با این طراحی به روز رو با دنا و ال۹۰ مقایسه میکنن
فهمیدم که هربلایی سرمون بیاد حقمونه
اگر ال۹۰ با داشبورد پراید داره میشه یک میلیارد
دلیلش خودمونیم
#به امید دنای یک میلیاردی
هموطن حمایت کن!
ماه
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲سلام.اینجا باید کسانی که این ماشین رو دارن و یا داشتن نظر بدن نقاط قوت و ضعف ماشین رو بگن ن اینکه یه عده بیان توهین کنن یا پز بدن یا مقایسه کنن.همه میدونن ماشین های برندهای معروف کره و فرانسه و… خوبن اصلا بحثی توش نیست.این خودرو رو با اونا مقایسه نکنین اگه اونقد پول داشته باشه هر کسی خودش عقلش میرسه از اونا بخره و اینکه میگین اشغال اصلا درست نیست همین اشغال یک میلیارد و خورده ای پولشه و اصلا واسه قشر ضعیف نیست.الان پراید شده ۳۰۰ م همونم دیگه قشر ضعیف نمیتونن بخرن چه برسه به ۱ میلیارد.متاسفانه قیمت ماشین از هر نوعش تو کشور ما کزایی بالاست و هیچ ماشینی ساخت هر کجا با قیمتی که الان تو ایران داره نمیاارزه .لطفا فقط کسایی که استفاده کردن بدون توهین کردن نظر بدن 😏
حسین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲سلام کیلس استارت نداره؟؟؟؟؟من میخوام بخرم نسخه دنده ای X22 pro بخرم یا اتومات؟؟لطفا و خواهشا هرکسی که اطلاع داره با دلیل بگه ممنونم عزیزان
النا
۳ خرداد ۱۴۰۲سلام ببخشید دوستانم من با هزار بدبختی پول رو حور کردم لطفا راهنمایی کنید که خوبه یا نه ممنونم
m.h
۲۹ تیر ۱۴۰۲سلام والا من x22 خریدم 5 سال پیش هر جای افرودی که فکرشو بکنید رفتم خیلی هم بهش فشار اوردم تنها پیزی که به جز آب و روغن عوض کردم رادیاتورش بود که خوب تاریخ مصرفش گذشته بود خیلی راضی بودم ازش الانم تحویل دادم به نمایندگی و یک x22pro ie برداشتم یه مساله ای زو بگم که ارز نقاط باحال مدیران خودرو هست که من استفاده میکنم ازش کدوم نمایندگی هر 3 سال یا دلبخواه میگه ماشینو بیار بده هرچی دوست داری بردا الباقیش اقساط و تقریبا بدون سود ؟؟؟؟ یه مساله دیگه این دوستانی که میگن وای به درد نمیخوره و از این دست اراجیف تشریف ببرن نمایندگی و اصول مشتری مداری رو ببینن اولا تمام قطعات موجوده و تعویض میشه با گارانتی ثانیا نه تو صف وایمیسی نه منت میزارن سرت تمام کاراتم با دقت تمام انجام میدن به نظر من عالیه این ماشین اونی هم که میاد میگه وای خوب نیستو اینا توان خرید نداره داره چرت میگه :)) :)) :))
فرید
۲۷ اسفند ۱۴۰۲دوستان ایکس 22 پرو شتاب اولیه وثانویه عالی داره. در حد بالاتری از موتوره به اصطلاح تی یو 5 و… بسیار قویتر هست. بخرید. واقعا فراتراز انتظار. در مدله دنده ای عالی و بدون نقص عمل میکند وفراینده تعویض دنده سبک و بدونه قرار گرفتن در وضعیت دنه مرده هست..
ابوالفضل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳سلان ماشین عالی هست از هر نظر شتابش از صفر تا صد 15 ثانیه هست. امروز یکی X22PRO جلوم با سرعت خیلی زیاد با سمند تصادف کرد سمند جر خورد همه شیشه ها شکست و ایکس 22 که حتا یه دختر تقریبا 15 ساله توش بود دختره که سالم بود. ایکس 22 اصلا چیزی باش نشد اصلا انگار هیچی فقط یزره رنگش پرید و یکی از شیشه ها شکست. ماشین حتی بعد تصادف چپ هم کرد. موتورش هم احتمالا 110 اسب داره. فضای صندق خیلی زیاد داره از 206 بیشتره و فضاش عالیه عقب صندلی نرم داره یا خروجی برق 12V و جایی برا گوشی و مناسب برای قد کمتر192 یا 190 بیشتر اذیت میشن. حالا مکه مردم قدشون چقدره تا قد 185 راحت هست. کنترل پایداری هم داره. مانیتور فارسی هم حرف میزنه. و ردیابی افلاین داره. نسبت به قیمت عالی هست اونی میگه بده لابد بالاتر از اینو داره. یا اصلا نداره.