ام وی ام MVMچانگانچریخودروهای چینی

مقایسه چانگان CS35 پلاس با ام وی ام X55 پرو، کدام بهتر است؟

با بودجه‌ای در حدود ۱.۵ تا ۱.۶ میلیارد تومان می‌توان از بین این دو کراس‌اوور یکی را انتخاب کرد و در این مطلب خواهیم فهمید که کدام‌یک گزینهٔ بهتری خواهد بود.

در اوایل دههٔ ۹۰ شمسی، سایپا ابتدا اقدام به واردات چانگان CS35 کرد و در سال ۱۳۹۵ مونتاژ این کراس‌اوور چینی در سایپا کاشان آغاز شد. این خودرو پس از مونتاژ در ایران با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شد اما پس از وضع تحریم‌ها علیه کشورمان، تولید CS35 در سال ۱۳۹۸ متوقف شد. پس از آزادسازی واردات اما سایپا دوباره سراغ شاسی‌بلند محبوب خود رفت و این بار نسل دوم آن را با نام چانگان CS35 پلاس به ایران آورد. برخلاف دههٔ ۹۰، کراس‌اوور چانگان حالا در بازار خودروی کشورمان با رقبای زیادی مواجه است که اصلی‌ترین آن‌ها ام وی ام X55 پرو است. ازاین‌رو، در ادامه قصد داریم این دو کراس‌اوور را باهم مقایسه کنیم.

معرفی کلی

چانگان CS35 پلاس اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد. این خودرو فروش مناسبی را در چین تجربه کرد و به همین دلیل پس از معرفی نسل دوم با پسوند پلاس در نمایشگاه چنگدوی ۲۰۱۸، همچنان تا سال ۲۰۲۲ روی خط تولید ماند. CS35 پلاس اما در اوایل سال ۲۰۲۱ فیس‌لیفت شد و در قسمت دماغه نمای مدرن‌تری به خود گرفت. از سوی دیگر، خودرویی که در ایران با نام ام‌وی‌ام X55 عرضه می‌شود در اصل چری تیگو 5x نام دارد. این خودرو در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به‌عنوان مدلی بزرگ‌تر از تیگو 3x (همان ام‌وی‌ام X22) راهی بازار چین شد. سپس تیگو 5x در سال ۲۰۱۹ فیس‌لیفتی را تجربه کرد که شامل بازطراحی کامل دماغه خودرو می‌شد. همین نسخه برای مدتی با نام X55 در کشورمان عرضه شد و سپس در سال ۲۰۲۰ بار دیگر زیر تیغ جراحی رفت که این فیس‌لیفت دوم با نام X55 پرو در ایران عرضه شد.

طراحی بیرونی

این دو کراس‌اوور تقریباً هم سن و سال یکدیگر هستند و بنابراین، هردو خودرو از طراحی مدرنی بهره می‌برند. بااین‌حال، X55 پرو به لطف تجربه دومین فیس‌لیفت در سال ۲۰۲۰ که جلوپنجره جدید چری موسوم به کهکشانی را برای آن به همراه داشت، نمایی جوان‌پسندتر را به نمایش می‌گذارد درحالی‌که C35 پلاس فرمی ساده‌تر و اطوکشیده دارد. در جلوی این کراس‌اوور چینی شاهد چراغ‌های دوقسمتی با دی‌لایت‌های باریکی در بالا و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر هستیم که جلوپنجره‌ای مشکی‌رنگ و نسبتاً ساده‌ای را احاطه کرده‌اند.

چانگان CS35 پلاس

در قسمت عقب، چراغ‌های سراسری را می‌بینیم که تا حدودی فاقد ظرافت به نظر می‌رسند درحالی‌که در عقب X55 پرو تریم کرومی بین چراغ‌ها و سر اگزوزهای تزئینی نمای جذاب‌تری را ایجاد کرده‌اند. همچنین هردو خودرو از تریم قرمزرنگ در سپر جلو و پایین درها بهره می‌برند. به‌طورکلی، در بخش طراحی بیرونی هرچند کفهٔ ترازو کمی به سمت X55 پرو سنگینی می‌کند اما انتخاب خودروی زیباتر بیشتر موضوعی سلیقه‌ای خواهد بود و دو کراس‌اوور تقریباً در یک سطح هستند.

ام وی ام X55 پرو

داخل

در داخل نیز تقریباً همان داستان بیرون جریان دارد و هردو ماشین از فضای مدرن و بروزی بهره می‌برند که انتخاب مدل زیباتر را دشوار می‌کند. در X55 پرو شاهد صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی ایستاده بالای داشبورد، طراحی مدرن کنسول مرکزی، دسته‌دنده الکترونیکی و کنترل‌های لمسی سیستم تهویه هستیم که کاملاً حال و هوای امروزی به کابین خودرو بخشیده‌اند. علاوه بر این، تریم قرمزرنگ نیز بر جذابیت داخلی این ماشین افزوده است.

از سوی دیگر، CS35 پلاس هم با غربیلک فرمان D شکل، دریچه‌های تهویه طرح سراسری و نمایشگر ۱۰ اینچی یکپارچه با صفحه آمپر، در برابر رقیب خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد هرچند که طراحی کنسول مرکزی آن با شیفتر سنتی کمی قدیمی به نظر می‌رسد. درمجموع، در کابین هم باید دو خودرو را تقریباً در یک سطح دانست.

تجهیزات و امکانات

CS35 پلاس توسط سایپا در دو تیپ مختلف شامل تیپ ۲ و تیپ ۳ عرضه می‌شود که دومی تجهیزات بیشتری دارد و ازآنجایی‌که X55 پرو از سطح امکانات قابل‌توجهی برخوردار است، در اینجا تیپ ۳ چانگان را برای مقایسه در نظر می‌گیریم. همچنین برای ام‌وی‌ام هم تیپ IE را در نظر داریم که از چند آپشن بیشتر بهره می‌برد.

ام‌وی‌ام X55 پرو چانگان CS35 پلاس
نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی ۱۰.۰ اینچی
صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی دیجیتالی
کروز کنترل دارد دارد
ایربگ ۶ عدد ۶ عدد
ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای دارد دارد
صندلی راننده برقی ۶ جهته دستی ۶ جهته
صندلی سرنشین جلو دستی دستی
گرم‌کن صندلی‌های جلو دارد ندارد
آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرم‌کن تاشو برقی با گرم‌کن
تودوزی چرمی مشکی و قرمز چرمی
فرمان برقی برقی
ترمز پارک برقی دارد دارد
اتوهولد دارد دارد
کنترل شروع حرکت در سربالایی دارد دارد
کنترل حرکت در سراشیبی دارد دارد
سیستم کنترل پایداری دارد دارد
سیستم کنترل کشش دارد دارد
ترمز کمکی دارد دارد
پایش باد تایرها دارد دارد
دوربین دید عقب دارد دارد
سنسور پارک عقب عقب
استارت از راه دور دارد ندارد
دوربین ۳۶۰ درجه دارد ندارد
دوربین دید عقب دارد دارد
کول باکس دارد ندارد
سانروف دارد برقی دو حالته دارد پانورامیک
سنسور نور و باران دارد دارد
شارژر بی‌سیم گوشی دارد ندارد
نورپردازی داخلی دارد هفت‌رنگ ندارد

با توجه جدول فوق، در بخش تجهیزات X55 پرو برتری دارد و حتی نسبت به تیپ ۳ چانگان هم تجهیزات بیشتری را ارائه می‌کند. به‌عنوان‌مثال، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، شارژر بی‌سیم گوشی و نورپردازی داخلی ازجمله امکاناتی است که در X55 پرو وجود دارد اما CS35 از آن‌ها بی‌بهره است.

پیشرانه و گیربکس

این دو کراس‌اوور در بخش پیشرانه کاملاً هم‌سطح یکدیگر هستند. زیر کاپوت X55 پرو یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که CS35 پلاس از یک پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند؛ بنابراین، موتور چانگان با وجود ۱۰۰ سی‌سی حجم کمتر، خروجی بالاتری را ارائه می‌کند. دلیل خروجی بالاتر پیشرانهٔ CS35 پلاس بهره‌مندی از سیستم تزریق مستقیم سوخت است درحالی‌که سیستم سوخت‌رسانی موتور چری از نوع MPI یا انژکتوری چندنقطه‌ای است. در بخش گیربکس هم برتری با چانگان است زیرا برای انتقال نیرو از یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه استفاده می‌کند درحالی‌که گیربکس X55 از نوع CVT است. البته قوای محرکهٔ CS35 پلاس حساسیت بالاتری داشته و به نگهداری و رسیدگی بیشتری نیاز دارد درحالی‌که موتور و گیربکس X55 پرو اقتصادی‌تر است.

قیمت و جمع‌بندی

این دو کراس‌اوور مثل قسمت‌های قبلی مقایسهٔ ما، از لحاظ قیمت هم تقریباً در یک سطح قرار دارند. قیمت کارخانهٔ X55 پرو یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان است درحالی‌که در بازار قیمت آن هم‌اکنون به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر، سایپا برای تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس قیمت یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان را اعلام کرده است اما در بازار این خودرو با قیمتی در حدود یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود؛ بنابراین، اختلاف قیمت کارخانه و بازار چانگان بیشتر بوده و هم‌اکنون در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان گران‌تر است. این در حالی است که X55 پرو تجهیزات بیشتری را هم ارائه می‌کند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن همهٔ جوانب، در این مقایسه، ام‌وی‌ام X55 پرو را به لطف قیمت ارزان‌تر، تجهیزات بیشتر و طراحی جذاب‌تر می‌توان با اختلافی جزئی گزینهٔ برتر دانست اما از سوی دیگر، ازآنجایی‌که CS35 پلاس به‌صورت وارداتی عرضه می‌شود، کیفیت مونتاژ و ساخت بالاتری دارد و از شبکهٔ نمایندگی‌های گسترده‌تر سایپا بهره می‌برد که می‌توان اختلاف قیمت خود با رقیب مدیران خودرویی را جبران کند.

مقایسه مشخصات فنی

ام‌وی‌ام X55 پرو چانگان CS35 پلاس
پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربو
قدرت ۱۵۶ اسب بخار ۱۵۷ اسب بخار
گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر ۲۵۵ نیوتن متر
گیربکس CVT ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک جلو جلو
ظرفیت باک ۵۱ لیتر ۵۳ لیتر
وزن ۱۳۴۰ کیلوگرم ۱۳۹۰ کیلوگرم
طول ۴,۳۱۸ میلی‌متر ۴,۳۳۰ میلی‌متر
عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر ۱,۸۲۵ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۶۶۲ میلی‌متر ۱,۶۶۰ میلی‌متر
فاصله محوری ۲,۶۱۰ میلی‌متر ۲,۶۰۰ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت کارخانه ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان ۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان
قیمت بازار ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان

کدام مینی کراس اوور بازار ایران را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    این دو اصلاً قابل مقایسه نیستند!!!
    حتی هز تو عکسم میشه تفاوت کیفیتیشون رو فهمید!!!
    چانگان نه یک سر و گردن بلکه چند سر و گردن از لگن‌های چری بالاتره!!!

    با هیچکدومشون رانندگی نکردم ولی داخل هردو نشستم و چانگان حقیقتاً در حد برندهای بین‌المللی داره کار میکنه و کیفیتش نسبت به کره‌ای‌ها و فراتر بهتره سنجیده بشه!!!

    در بحث فنی هم باز برنده چانگان هست با اینکه در بحث فنی هیچ محصول چینی‌ای را قبول ندارم و کشک هم به حساب نمیان در مقابل بین‌المللی‌ها حتی کره با اینکه استهلاک بالایی داره !!!

    موافقم 24
    مخالفم 22
    1. ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (5003 ديدگاه)

      آقایون من یه چیز راجب جالبه x55 pro فهمیدم
      یه چشمتون رو ببندید
      بعد یه انگشتتون رو بزارید رو چراغ x55 بعد فکر کنید X55 تون شبیه تیگو ۷ پرو میشه من امتحان کردم 😐

      موافقم 11
      مخالفم 13
    2. Aliasg5

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (284 ديدگاه)

      چری هم جزعه برند های درجه یک چین محسوب میشه، چانگان ایرادش اینه که خیلی محدود وارد شده و این در آینده کلی دردسر برای مالکینش ایجاد میکنه

      موافقم 10
      مخالفم 20
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۵ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (10385 ديدگاه)

        نخیر ، اصلاً
        چری که شرکت دولتی در چین هست به مانند ایرانخودرو !
        اتفاقاً محصولات چری در برابر شرکت‌هایی چون چانگان جیلی byd و… ، جنس درجه ۳ به حساب میاد!!!
        برای همین سود فراوانی داره برای تاجران در ایران و البته که مدیران‌خودرو هم مثل بسیاری از شرکت‌های گردن‌کلفت دیگر دست اون کله‌گنده‌ها بالا بالایی‌هاست که البته بارها واضح در روزنانه‌ها نوشتن ( خانواده مرعشی که البته فکوفامیل ژنرال رفسنجانی هست ، همونی که دخترش ادعا‌ی مردمی بودن میکنه و مثلاً مخالف اونوری‌هاست اما در اصل ثروتی مِلکی در کشور دارند که فقط آمار نداره و ایلان‌ماسک و جف‌ بزوس شاید توانایی رقابت داشته باشند و بس!!! )!

        موافقم 15
        مخالفم 9
        1. Avan

          ۵ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (419 ديدگاه)

          اول که اقتصاد چین برخلاف سیاستش ،لیبرال است و دولت حداقل دخالت را دارد آنجا هم که دخالت دارد بر خلاف ایران بسیار سختگیرانه و علمی ورود می کند دوم اینکه آمار فروش و رتبه بندی کیفیت محصولات چری جزو برندهای بالای چین محسوب می‌شود.

          موافقم 14
          مخالفم 12
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۵ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (10385 ديدگاه)

          جدی میفرمایییید؟؟؟
          پَ این آمار فروش لگن چینی‌ها از کجاشون در میارن!!!
          این گفته‌های شما از کجاتون در میاد!!!

          موافقم 11
          مخالفم 4
        3. مجید

          ۵ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          این متن فقط ظاهر دو خودرو رو مقایسه میکنه. که تقریبا با هم برابرند ولی کیفیت ساخت چانگان به طور محسوسی بهتر و بالاتره.
          ضمن اینکه مدیران خودرو به ندرت خورو رو بیش از یکسال تولید میکنه وبعد از یکسال با عوض کردن جلو پنجره و پسوند پرو یا مکس میگه این یک خودروی کاملا جدیده. علتش هم اینه که بعد از یکسال باید چهل درصد داخلی سازی کنه.

          موافقم 13
          مخالفم 7
        4. ح. م. ی

          ۹ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          دقیقا چانگان سایپا(تقریبا دولتی) هست. و چری، مدیران خودرو(تقریبا خصوصی)

          موافقم 5
          مخالفم 4
    3. علیرضا

      ۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا پیداست جانبدارانه مقاله نوشته شده و خیلی ریز خواننده را طرف x55 پرو میبره. درحالی که کاملا واضح هست برتری با چانگان هست. ضمنا یعنی چری در داحل مونتاژ میشه و این قیمت ۶ست.
      از همه لحاظ چه از نظر برند چه فنی و حتی از بغب که نگاه کنید معلومه برتری با چانگانه ضمن این که کیفیت مونتاژ و رنگ قابل قیاس با x55 پرو نیست.

      موافقم 15
      مخالفم 8
    4. بینام

      ۲۹ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      حرص نخور مهربون…باشه…ما x55 راحتر برامون قابل خرید هست….طراحی و متریال داخل x55 خیلی سرتره و ۵سال گارانتی با نمایندگی های بیشمارش

  2. زیزیگولو

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    از عجایب بازار خودرو ایران هستش که راین R3 (مدل از رده خارج شده) و چانگان CS15 (جانشین راین R3) و حتی بقیه مدلای چانگان به عنوان ماشینای جدیدو مدرن به دست مردم ایران میرسن در حالی که خود مردم چین اصلاً که از این ماشینای ساخت کشور خودشون استقبال نمیکنن و دنبال ماشینای مدرن و بروزِ آمریکایی و اروپایی هستن

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. yaghoub

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (348 ديدگاه)

      مردم چین از خودروهای چینی استقبال نمی‌کنند ؟؟
      شما اول یه سرچ کنید ببینید سه خودروساز پرفروش چین کیه؟. بعد بیا برو رو منبر .

      موافقم 13
      مخالفم 8
      1. زیزیگولو

        ۵ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (6010 ديدگاه)

        باشه شما راست میگی

        موافقم 9
        مخالفم 6
  3. ehsan.fa

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    من هیچکدوم رو نمیخرم ولی همسایه مون چانگان رو خریده از نزدیک خوشگل تر از عکسش هست ، ظاهرا هم کیفیت خوبی داره برخلاف نظر نویسنده از نظر من قیافه چانگان بهتره ولی موتورش ضعیفه خصوصا تو شهرما که بنزین آشغاله مشکل توربو دارند چندین هایما تو تعمیرگاه دیدم باید اکتان تو جیبت باشه ، قطعات یدکی هیچکدوم هم پیدا نمیشه

    موافقم 16
    مخالفم 4
  4. yaghoub

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (348 ديدگاه)

    من طراحی چانگان رو بیشتر میپسندم .

    موافقم 19
    مخالفم 4
    1. mahan

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (150 ديدگاه)

      من به شخصه یکی از مضخرفترین ماشین های چری که دیدم همین x55 هست. کیفیت مضخرف. صد به یقین که چانگان خیلی خوبه. من کلا با چینی ها مخالفم حتی چانگان ولی این چانگان به شدت ماشین خوبیه کیفیت خیلی خوبی داره. قطعا بهتره و طراحی پخته تری داری به نظرم

      موافقم 9
      مخالفم 17
  5. OM.01

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (564 ديدگاه)

    من پشت جفتش تو نمایشگاه ها نشستم به طور کلی کیفیت کابین و مونتاژ چانگان بالاتر از X55 و کلا مدیران خودرو هست فقط نبود بسیاری از آپشن ها تو چانگان برای خیلی ها تو ذوق میزنه ولی من برام مهم نیست. من کلا آپشن باز نیستم

    خودم تجربه رانندگی بین این 2 ندارم ولی اگه یه فرد بی طرف که از مردم ماشین میگیره بررسی میکنه رو معیار بخواهیم قرار بدیم cs35 پلاس نه فقط از X55 بلکه از 7پرو فیدلیتی دیگنیتی لاماری سرتره هیچ بلکه از لحاظ هماهنگی موتور گیربکس داغ نکردن عایق بندی هندلینگ از تمام چینی های ایران از جمله لکسس چینی بنز چینی بهتره😂

    حالا الان اون بنده خدا رفته دبی و ویدئوهای بررسی رو تو یوتویب در دبی میزاره ولی ادعا و استدلالی بود که تو تجربه رانندگی گفت از cs35 پلاس. بهترین چینی حال حاضر ایران

    بنزین رو نمیدونم باید چه اکتانی ریخته بشه ولی نسل قبلی cs35 که تو ایران بود تاجایی که یادم میاد روی در باکش نوشته بود اکتان 93.حالا این cs35 پلاس با موتور توربو و حجم کمتر تراکم بالا و یورو 6 برای بنزین فکر کنم برای مالکان دردسرهای زیاد درست کنه اگه بنزین بد بزنن…

    موافقم 17
    مخالفم 7
    1. ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (5003 ديدگاه)

      من میگم Cs 35 معمولی با قیمت زیر ۱ میلیاردی که داره خوبه
      Cs35 پلاس رو میخواید بخرید
      اگه آپشن براتون مهم نیست خوب با پولش برید ویتارا بخرید
      ها چیه مگه نمیگفتید آپشن براتون مهم نیست و کیفیت مهمه😂😅؟
      یا با پولش
      https://divar.ir/v/QZ27o6FK?ref=android
      داش اینو ببین
      نه امکانات داره نه چیز خاصی
      ولی کیفیت داره
      و کم کاره
      و ماشین یه عمره

      موافقم 5
      مخالفم 15
  6. سالار فصل

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (384 ديدگاه)

    به عشق آقای اشتری انتخاب من فقط و فقط اکس 55

    موافقم 10
    مخالفم 7
  7. ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5003 ديدگاه)

    شاید شما تو نگاه اول بگید چانگان
    ولی چانگان گرونتره و ارزش خرید نداره
    شما با ۲ میلیارد پول چانگان ماشین های خوب و بهتری میتونید بخرید الان چانگان باید با تیگو ۷ پرو مقایسه بشه نه ایکس ۵۵ و ایکس ۵۵ هم ارزون تره و هم امکانات بیشتر داره
    چانگان هم ابعادش به تیگو ۷ پرو نمیخوره
    خلاصه اگه میخواید بین این دو تا بخرید ایکس ۵۵ بخرید و بقیه پول رو پس انداز کنید اگه هم نمیخواید میتونید با دو میلیارد خیلی گزینه های بیشتری داشته باشید حتی اسپورتیج بخرید
    https://divar.ir/v/QZ5ParCg?ref=android
    ولی من میگم یا ۲ میلیارد سراغ این چانگان نرید
    حتی یه آزرا ۲۰۱۱ با کارکرد زیاد بخرید
    اصلا برید سلطان جاده ها
    هایما 7x. رو بخرید ولی ۲ میلیارد پول به این ماشینه کوچولو ندید
    یا من حتی میتونم بگم ایکس ۵۵ رو بخرید و با بقیه پولش با خانوادتون برید ترکیه یا دوبی امارات سفر کنید و عشق و حال کنید و بیاید ایران😐♥️

    موافقم 8
    مخالفم 10
  8. کوشا

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    یه رامین نامی قبلا تو پدال کامنت میزاشت طرفدار دو آتیشه چانگان بود دوستان بهش میگفتن رامین چانگان.. ریز ترین و تخصصی ترین اطلاعات خودرو های چانگان رو میرفت بیرون میکشید میومد بحث میکرد! کسی خبری ازش نداره؟؟!

    موافقم 9
    مخالفم 4
  9. 𝐀𝐥𝐢

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1599 ديدگاه)

    از لحاظ طراحی چانگان بهتره

    موافقم 9
    مخالفم 6
  10. شاپور

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (321 ديدگاه)

    ۲تا سراگزوز اصلی چانگان cs35 پلاس عقب این ماشین را بشدت اسپرت نشان میده.

    موافقم 3
    مخالفم 5
  11. دکتر_ماشین باز

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با این که با کره حال نمیکنم ولی جنسیس رو خیلی دوست دارم ، الان از اقای اشتری بپرسین جنسیس 2013 یا x55 احتمالا میگن x55 ، چون صفره ولی جنسیس دست دومه :)

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (2959 ديدگاه)

      یک دوستی دارم آمریکا زندگی می‌کنه
      جنسیس خرید و یک هفته نشده پس داد، می‌گفت فقط بزک شده با چرم و لاکچری‌بازی و کیفیت رانندگی مزخرفی داره
      دوست من قبلا فورد اکسپلورر داشت و الان جیپ گرند چروکی خریده حدود ۶۰ هزار دلار (شرایط لیزینگ نمی‌دونم) بی‌نهایت خوشحاله از جاداری ماشین جدید و راحتی سیستم تعلیق

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. سایی

        ۶ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        چون دوست شما از جنسیس خوشش نیامد
        پس جنسیس ماشین بیخودی؟
        از نظر شما یعنی شرکت هیوندای هیچ کنترل تستی روی تولیداتش نداره؟ و از شرکت های دست چندم بدتر عمل می‌کنه؟

        موافقم 2
        مخالفم 7
    2. ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (5003 ديدگاه)

      من جنسیس انتخابمه 😐

      موافقم 4
      مخالفم 7
    3. faster

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (85 ديدگاه)

      جنسیس سدان 2013 چهار میلیارد تمیزش

      موافقم 2
      مخالفم 7
      1. ۵ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (5003 ديدگاه)

        خدایی خوشگله
        و ارزش ۳ میلیارد رو داره ولی ۴ رو فکر نکنم

        موافقم 2
        مخالفم 3
  12. Galant.VR4(JDM)

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1290 ديدگاه)

    کیفیت صددرصد چانگان که جز بهترین‌های چینه ولی از لحاظ خدمات X55 انتخاب بهتریه

    موافقم 8
    مخالفم 3
  13. حسین

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام آقای اشتری
    با توجه به شرایط ایران شما اگر می خواستید خودرویی بالای یک میلیارد بخرید چه خودرویی می خریدید.

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۵ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (2959 ديدگاه)

      ایکس ۲۲ و ایکس ۵۵

      موافقم 8
      مخالفم 6
      1. ۵ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (5003 ديدگاه)

        جای ایکس ۲۲ ایکس ۳۳ کراس بگیریم بهتر نیست؟

        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۵ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (2959 ديدگاه)

          خیر فعلا X33 کراس با توجه به اختلاف قیمت با X22 و X55 ارزش خرید نداره و X55 یا X33 کم‌کار دست دوم خیلی بهتر هست

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. Hadi

        ۶ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (344 ديدگاه)

        ایکس 22 ،ایکس 22 پرو و ایکس 33 کراس پرفروش ترین و بدترین کراس اورهای چری هستن
        دلیل فروش زیادشون: چون نسبت به بقیه قیمت پایین تری دارن و تب شاسی بلند در جامعه ایران و حتی در جامعه جهانی وجود داره
        دلیل بدترین بودنشون: خشک بودن بیش از حد تعلیق بطوری که حتی برای مسافرت کوتاه 200 الی 300 کیلومتری هم باعث کمر درد و آزار سرنشینان میشن بخصوص در صندلی های عقب
        و دلیل دوم هم آرگونومی بد و خشک بودن بیش از اندازه ی صندلی ها چه در ردیف جلو و چه ردیف عقب

        موافقم 2
        مخالفم 1
  14. Taha Ayoobi

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (4695 ديدگاه)

    با اینکه حالم از چینی بهم میخوره ولی دیگه شرایط همینه.
    چانگان خوشگل تره ولی در کل ایکس 55

    موافقم 6
    مخالفم 4
  15. -امیرعلی

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اقای اشتری شما تجربه ای از x22 pro دارید؟موتورش برای مسافرت کم نمیاره؟ چهار سرنشین با صندوق پر.نظر شما چیه تارا اوتومات یا x22pro?

    موافقم 1
    مخالفم 1
  16. سعید

    ۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من چانگان cs355مدل 97دارم کلا تو این 5سال روغن بنزین زدم هیچ مشکلی هم نداشته
    این که دیه یک مدل بالاتر ه و به تبع بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 1
  17. مومنی

    ۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (67 ديدگاه)

    انتخاب من x55 هست.
    بهترین دلیلم هم نیرو محرکه مشترک با اکثر خودروهای چری هست و هیچوقت نگران لوازم یدکی نیستم.
    دومین دلیل نگرانی کمتر نسبت به چانگان بخاطر ساختار ساده تر موتور و حساسیت کمتر به بنزین اشغال داخلی هست.
    سومین دلیل هم موتور و گیربکس امتحان پس داده ی چری هست که حداقل پنج ساله در کشور مورد استفاده و بررسی قرار گرفته.
    مقایسه باید مصرف گرایانه باشه نه از روی علاقه و تنفر.
    ضمن اینکه x55 محصول اقتصادی و خوش کیفیت مدیران هست و اکثر مالکین حتی نسخه قبلی رضایت حداکثری داشتند.
    خودتون رو‌ موش آزمایشگاهی قرار ندید.
    به خودتون احترام بگذارید
    حتی اگر پول خرید ژاپنی و آلمانی ندارید.

    موافقم 10
    مخالفم 1
  18. رامین صفایی

    ۶ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    مقایسه آشغال چینی با زباله چینی

    موافقم 1
    مخالفم 3
  19. امیر

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    از سایت شما این انتظار میره که مطالب رو دقیق به مخاطب ارائه بدین
    اولا عکس کابینی که از x55 گذاشتین با نمونه ایران فرق داره قسمت ایر کاندیشن و گیربکس و فرمان که دی کات نیست حتی کلاستر
    دوما x55 سنسور باران نداره

    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (2959 ديدگاه)

      تصاویری که ملاحظه می کنید X55 جدید هست که از سال ۱۴۰۲ تحویل مشتری شده، X55 ie آپشن‌های بیشتری نسبت به X55 قدیمی داره و کابینش خیلی فرق می‌کنه

  20. جلیل

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایکس ۵۵ پرو جدید است و از سال ۱۴۰۱ تحویل شده‌ که دیدم آقای لشتری نوشته بودن از سال ۱۴۰۲ تحویل شده

    بنده سوار ایکس ۵۵ پرو شدم و قصد مقایسه با هیچ خودروی دیگه ای رو ندارم

    به جرات میگم با این پول ها بهترین انتخاب بازار از لحاظ لذت رانندگی همین ایکس ۵۵ پرو هست

    در خرید این خودرو شک نکنید.

    خوشبختانه قطعات این خودرو فراوان در بازار و نمایدنگی موجود است. خودتون رو درگیر چی بخرم چی بخرم نکنید. بخرید یک مدت استفاده کنید و بفروشید. قرار نیست تا آخر عمر با این خودروها پیر بشید

    موفق باشید

    موافقم 2
    مخالفم 1
  21. امیر

    ۱۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ، آقایون من تارا v4 اتوماتیک برج ۸ الان دارم دلم یه شاسی میخواد تاحالا نداشتم بنظرتون نکه ش دارم یا چانگان پلاس یا ۵۵ پرو Ie بخرم ، من آخرش نفهمیدم کدوم بخرم، اهواز زندگی میکنم و هوای گرم و بنزین هاش هم خیلی تعریفی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا