مدیران خودرو (MVM) بعد از موفقیت در عرضه خودروهای چری با نام ام وی ام X33 و استقبال از ام وی ام ۵۳۰ و در کنار عرضه مدلهای ارزانتر ۱۱۰، اینک چهارمین محصول چینی را به خط تولید خود اضافه نموده است. این خودرو چری فالوین ۲ می باشد که در ایران با نام MVM 315 نامگذاری گردیده است و البته نامهای دیگری هم دارد مثل چری بونوس (Bonus) و چری A13 یا ZAZ Forza در روسیه یا Storm2. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۰۸ و در نمایشگاه پکن رونمایی شد.
پلاتفرم این اتومبیل از سئات تولیدو اسپانیایی (Seat Toldeo) گرفته شده که خود زیر مجموعه فولکس واگن است و موتور آن نیز از فورد اسکورت انگلستان (Ford UK) مشتق شده است. چری در وبسایت خود این خودرو را دارای طراحی بیونیک دانسته و ظاهرا از شکل وال برای طراحی آن الهام گرفته اند. با اینحال بنظر می رسد در طراحی این خودرو از خودروهای رنو و پژو الهام بیشتری دریافت کرده باشند.
خطوط مختلف و حجمهای بدنه کاملا زیبا و حرفه ای هستند مخصوصا در مدل هاچ بک و حتی تقلیدها هم با پختگی و دقت انجام شده اند. طراحی فالوین ۲ در استودیوی تورینو دیزاین ایتالیا صورت گرفته است.
فضای داخلی فالوین داستان دیگری دارد. تعداد زیاد نمایشگرها و نحوه قرارگیری آنها را قبلا در هیچ خودروی دیگری ندیده ایم. علاوه بر نمایشگرهای معمول داشبورد که بصورت آنالوگ و دیجیتال می باشند، دو ردیف نمایشگر دیجیتال نیز بالای داشبورد روبروی راننده و سرنشین قرار دارند. کنترلهای چرخشی کنسول نیز طراحی و سبک خوبی دارند. اما سایر اجزای داخلی مثل رودریها و غربلیک فرمان معمولی و ساده طراحی شده اند. کیفیت مواد مصرفی نیز در نگاه اول نسبت به خودروهای قبلی چری بهتر بنظر می رسند.
چری فالوین ۲ یک خودروی خانوادگی نسبتا کوچک و اسپرت است. از ویژگیهای این خودرو موتور ۱.۵ لیتری آن است که جزو ۱۰ موتور برتر چین انتخاب شده است. گرچه معلوم نیت که این انتخاب بر چه مبنایی بوده است! موتور ACTECO چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با یک میل سوپاپ در بالا و تزریق سوخت چند نقطه ای و ضریب تراکم ۱۰.۵ است. حداکثر قدرت این موتور ۱۰۷ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر در دور ۳۰۰۰ می باشد. انتقال نیرو نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهایی با اندازه ۱۹۵/55R15 صورت می گیرد.
وزن خالص مدل هاچ بک ۱۲۰۰ کیلوگرم است. وزن مدل سدان ۷۵ کیلوگرم بیشتر است. البته در سایت چری خبری از ابعاد و مشخصات فنی مدل سدان نیست. ابعاد خودروی هاچ بک ۴۱۳۹×۱۶۸۶×۱۴۹۲ و فاصله محورهای جلو و عقب، ۲۵۲۷ میلیمتر می باشند. طول مدل سدان هم ۴۲۷ سانتی متر می باشد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که با توجه به نیروی تولیدی موتور پایین تر از انتظار است.
تجهیزات استانداردی نظیر لامپهای هالوژن، چراغهای فابل تنظیم جلو، آینه های برقی ، شیشه های جلوی برقی، فرمان تاشو، و رادیو و MP3 و تهویه در مدلهای پایه قرار می گیرند. صندلیهای چرمی، پنجره های برقی عقب، پخش CD و تهویه اتومات هم از تجهیزات مدلهای بالاتر می باشند. دو عدد ایربگ جلو و ترمز ABS+EBD و میله های تقویتی داخل درها و سیستم ضد سرقت از تجهیزات ایمنی پایه محسوب می شوند. دو عدد کیسه هوای جانبی هم به همراه رادار دنده عقب هم برای مدلهای تاپ فالوین درنظر گرفته شده اند.
این خودرو در سه سطح اسپرت، لوکس و الیت و با قیمتهای ۴۹ هزار تا ۶۰ هزار یوان (۷۷۰۰ دلار تا ۹۵۰۰ دلار) توسط چری به فروش می رسد. فالوین ۲ در تست تصادف C-NCAP در چین چهار ستاره ایمنی را دریافت کرده است.
sunmartin
۵ مرداد ۱۳۹۱مدل فیس لیفت این خودرو هم ساخته و رلیز شد عمده تغییرات در نمای جلو خودرو با ظاهری خشن تر و جذابتر است …دوستان دیگری هم نظیر آقای داوودی خودرو ها را تحویل گرفتن
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱به نظر من جک تو جوی هم شبیه همین مدله و کرمان موتور نباید اجازه ورود هر دو ماشین رو به عرصه رقابت میداد . چون این دو رقیب هم هستند . البته از جنبه دیگر میشه این طور هم نگاه کرد که تنوع ماشین با این نگاه جدیدی که کرمان خودرو داره بهتر شده .
محصولات تولیدی کرمان خودرو و شرکت های زیرمجموعه :mvm110 در سه مدل، mvm520 و mvm 530 و mvm x33 .
در طرف دیگر سناباد طوس مدل های چری تیاگو و چری A15 رو تولید میکنه .
به خودرو: لوبو و lifan 520 و lifan 620 با موتور 1600 و لیفان 620 با موتور 1800 (فول آپشن) وجک تو جوی در دو مدل هاچ بک و سدان . همچنین در نظر داره تا سال 92 دو مدل دیگر یعنی لیفان 720 و x60 رو هم رونمایی کنه .
میثم
۱۲ مرداد ۱۳۹۱امروز توی نمایندگی ام وی ام اهواز دوتا از همین مدل 315 گذاشته بودن میگفتن فروش نقدیه.جالب اینجاست که سری اول این خودرو قراره 90 روز کاری آینده یعنی حوالی آبان ماه به مشتریان تحویل بشه.مسئول فروش میگفت که سایتش برای افزایش قیمت فعلا بسته شده و امکان پیش خرید ندارین ولی اگه نقدی بخواین بخرین همین دوتایی که توی نمایندگی هستن رو می تونین ببینین و یکیشو انتخاب کنین.البته قیمت ثبتنامیش 18 میلیونه ولی این دوتا یکیش 25 میلیون و یکی دیگه ش چون نارنجیه 26 میلیون و 500 اگه پسند کردین بگین تا قراردادشو ببندیم.
یعنی طرف که معلوم نبود چجوری قبل از تحویل سری اول اونم سه ماه زودتر تونسته بود دوتاشو بخره حالا میخواست روی هرکدومش هفت هشت میلیون سود بکشه.واقعا آخر دلال بازیه.
جای تاسف داره
دانیال
۶ مرداد ۱۳۹۱پاسخگویی شرکت مدیران درمورد چگونگی ثبت نام وخرید، مشکوک و حکایت از باند بازی وایجاد بازار سیاه کاذب برای این خودرو دارد
آریاوا
۶ مرداد ۱۳۹۱mishe bishtar tozih bedin ya ax bezarin
hosein
۷ مرداد ۱۳۹۱moftesh gerooneh
ali
۹ مرداد ۱۳۹۱chera moftesh geroone????ss18 melion gheymatesh boode kheili ham khoshgele va az nazare fani ham khobe
a206 e daghoon e ghadimi ro mikharin alan 18.2
monteha chon band bazi shode 2500 adad to 10 min pish foroosh shode…alan ham yedoone man porsidam 26melion
sunmartin
۱۱ مرداد ۱۳۹۱با افزایش به 25 ملیون شاید خیلی ها دیگه طرف این خودرو نرن که 100% حق دارن واقعا نمی ارزه
emad
۱۳ مرداد ۱۳۹۱سلام مارتین خان ممکنه عکسها را برای منم بفرستید. ممنونم
emad1152012@yahoo.com
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۱vaghean hamon 18 milyon mearze balaye 18 toman man ke samtesh nemeram.manam raftam sabtenam konam mashin onja bod ama goftan nadarim.age ino mikhay 25 milyone.manam hamonja goftam 25 midam be mazda3 ghadimiash, hadeaghal mashine japone savar misham na chin be keyfiat
راد
۱۲ مرداد ۱۳۹۱چرا خودرو چینی مانند دیگر اجناسش ارزان وارد نمیشه تا ایران خودرو وسایپا مانند تولیدی های کفش وپوشاک ور شکسته بشوند.معلوم چون انجا مردم ضرر میکنند ولی اینجا بعضیا سودهای کلان میبرند وما باید حسرت ماشین های خوب را بخوریم وفقط حق داریم عکسشان را ببینیم واطلاعات فنیشان را حفظ کنیم تا شاید شبها خوابشان را ببینیم.واقعاکه افغانیها هم مارا مسخره میکنند ومیگن ما تو کابل زیر کورولا سوار نمیشویم.کورولا تاکسیمون.اقا خودرو هم مثل باقی کالاها خودمون که عرضه نداریم خوبشو تولید کنیم.بزارید خوبش با قیمت واقعی وارد شود.با بنزین ازاد هم سوختگیری شود.حرف حق جواب داره؟
محمد علی
۱۸ مرداد ۱۳۹۱بابا کلی از قطعات خودرو های داخلی هم چینیه ولی برای پر کردن جیب سرمایه دارای خودروساز به چند برابر قیمت میدن بیرون این ماشینهای چینی هم بر همین روش تولید می شه ضاهرا
وحید
۱۳ مرداد ۱۳۹۱من هرچی نظرات رو خوندم از تهرانیها نظری ندیدم . اینگار این ماشین مخصوص شهرستانیها است .
اگه کسی تو تهران هم ثبت نام کرده راجع به شرایطش یه اطلاعاتی بگذاره لطفا .
رضا
۱۳ مرداد ۱۳۹۱از بدبختیمونه که باید با ماشینهای چینی ذوق کنیم…..تا زمانی که بازار دست دو قطب برترمونه(ایران خودرو و سایپا)…!! همین آشه و همین کاسه…
مهران از ارومیه
۱۴ مرداد ۱۳۹۱درسته اینجا ایرانی ولی باید توجه داشت که ما هم ایرانی هستیم آخه! چرا هول ورتون میداره که با این اوضاع میرین عصای دستتونم می فروشین میمونین وسط دلال بازی که اون ها هم باز خودمونیم!این هم مثل مرغ کردیم به خدا … اگه مصرف کننده ای صبر کنید و گرنه دلالی که حرومه حروم به ولله حرومه
امیر هوشنگ
۱۶ مرداد ۱۳۹۱من هم از تهران هستم این ماشین رو با 5/4 میلیون بالاتر خریدم نمیدونم کی این مملکت میخواد درست بشه که یک ماشین ظرف 4 روز قیمتش اینقدر زیاد بشه که میگن بالاتر هم میره
امیر هوشنگ
۱۶ مرداد ۱۳۹۱امیدوارم ماشین خوبی از آب در بیاد و اذیت نکنه همش ترس دارم ماشین خوبی نباشه
amir
۱۷ مرداد ۱۳۹۱من این ماشین رو تو نمایندگی کرج دیدم.
ماشین خوبی به نظر میاد فقط یه نکته مهمی که وجود داره خدمات پس از فروش این ماشین هاست.
یه 110 سه سیلندر داریم که چند تا مشکل پیدا کرد…متاسفانه قطعه بیرون پیدا نمیشه…نمایندگی ها هم فروش قطعه ندارن و حتما ماشین رو باید ببری نمایندگی اگه قطعه لازم باشه
اصلا خوب کار نمیکنن…سرعت کارشون خیلی کمه و معمولا یه هفته ماشین باید بخوابه…هزینه اش هم سنگینه
فقط کیفیت خود ماشین مهم نیست…خدمات پس از فروش خوب و در دسترس هم مهمه که به نظر من موجود نیست
farhad
۲۰ مرداد ۱۳۹۱دیروز تو کرج این ماشینو دیدم. از طراحی پشت ماشین که با smart مو نمیزنه خوشم امد و امدم که اطلاعاتی پیدا کنم که نمایندگی تو سایتش هیچ چیزی نذاشته. و با صحبت دوستان معلومه که بازار سیا دارن درست میکنن.
خودم دارم پیگیری میکنم که این ماشینو بخرم.هرچی باشه از ماشینای ایران خودرو بهتره و خیلی چیزاشو از سرو تهش نمیزنن
نيناn
۲۲ مرداد ۱۳۹۱می خوام بدونم کی این ماشین رو تو نمایندگی ها به فروش می زارن تا بخرم البته تا بیست میلیون تومان اگه تا این قیمت بدن می خرم
نیما
۲۰ مرداد ۱۳۹۱نه از این مدل هاچ بکش خوشم مساد 315 خوبه رقیب سرسخت 206 هستش
نیما
۲۰ مرداد ۱۳۹۱نزن این حرفو…این ماشین نسبتا کپی از i20 و i 30 هیوندای….ترو خدا برید موتوریش ببنید…اگه گریه نکردید…ماشین جدیدی هست که کمه تو بازار…نمایندگی نیلی در کاپوتو باز کردم….واااااااااااااییی…چینی بودنش کامل میخوره تو چشمتون
مینا
۲۰ مرداد ۱۳۹۱سلام.من هم مثل دوستمون تو اهواز به نمایندگی مراجعه کردم 315 رو دیدم.اولا غیر از قیمتش که بازار سیاه بدی تو کل کشور راه انداختن اینجاهم میگفت 25 تومن نقدشه و ثبت نام نداریم.جالبه تیرماه اولین ثبت نام بوده ولی هنوز تحویلی نداشته اونوقت تو تمام شهرستانها افرادی بصورت آزاد با سود 5 تا 6 میلیونی میخوان این ماشینو بفروشن به ملت.اولا که خودرو خیلی ریباست ولی یادتون باشه که همه چیز زیبایی نیست.
معایب خودر:
1-خدمات و پشتیبانی ضعیف شرکت و بعضا بیشتر کردن مشکلات خودروها.
2-صرف هزینه وزمان بسیار زیاد برای تعمیر خودرو توسط نمایندگی و کندی کار خدمات.
3-عدم برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاهی با مشتریان در تمام نمایندگیهای کشور که نشان از بی توجهی مدیران به حقوق مشتری دارد.
4-مشکلات فنی خودرو 315 شامل:کیفیت رنگ بصورت مصنوعی و ترکیبی و غلط انداز که در نگاه اول رنگی با کیفیت خوب را در ذهن خریدار تداعی میکند.
5-مشکل دار بودن کیفیت پایین کمک فنرهای این خودرو.
6-چرخهای بسیار کوچک که با اندازه و وزن خودرو تطابق ندارد.
7-عدم تطابق فنی سیستم تعلیق جلو و عقب خودرو که موجبات عدم پایداری این خودرو را در جاده و پیچها فراهم میسازد
8-عدم پرتاب مناسب فن کولر و میزان سرمایش پاییین آن بخصوص در مناطق گرم.
9-جنس بد و کیفیت پایین لاستیکهای خودرو.
10-طراحی داشبورد در حد و اندازه خودروهایی در این کلاس نمیباشد و قطر غربیلک فرمان بسیار کم میباشد.
11- محل قرارگیری نامناسب دینام خودرو که با نگاه اول قابل مشاهده است.
12-چراغ دنده عقب در روی سپر فقط در سمت راست موجود میباشد.
13-علیرغم بزرگتر بودن خودرو نسبت به برخی خودروهای داخلی متاسفانه فضای سرنشینان عقب بسیار کم میباشد
14-عدم برقی بودن حرکت صندلی راننده در قیاس با برخی خودروهای هم کلاس خود.
15-کیفیت متوسط روکش داشبورد و فرمان و صندلیهای درون خودرو.
16-روشن کردن چراغهای جلو توسط غربیلک روی داشبورد.
17-با توجه به موتو 1500 اما قدرت این خودرو بسیار پایین میباشد.
18-شیشه های کوچک خودرو وعدم اشراف کامل به تمام ابعاد خودرو وقتی که داخل خودرو هستید و که برای رفع این عیب آینه ها کمی بزرگتر از حد معمول نسبت به خودروهای هم کلاس خود طراحی شده اند.
19-حذف دو ایربگ کناری سرنشینان جلو.
سعید
۲۴ مرداد ۱۳۹۱برادر من شما اگر اتومبیل آلمانی سوار شی متوجه میشی که تمام این خودرو ها یه چراغ دنده عقب سمت راست دارند و چراغ های اونها از غربیلک روی داشبورد روشن میشه و می دونین که فالوین از طراحی سئات که زیر مجموعه فولکس واگن هست بهره می بره … قبول دارم بعضی نقص های خدمات رو یا سایز کوچک رینگ این خودرو رو اما ایراداتی که گرفتی از نظر شما ایراده چون آگاهی نداری
و الا خودروی پورشه همبه همین شکل چراغش روشن می شه باید بگیم پراید بهتره ؟
پژوی 206 با 1400 سی سی و 75 اسب بهتره یا این بد بخت 1500 سی سی با 109 اسب و مصرف پایین ؟ تو رو خدا اطلاعاتتون رو تقویت کنین بعد مقایسه کنین …
s.k
۲۴ مرداد ۱۳۹۱شما میتونی اگر انتظار قدرت موتور بالایی رو دارین آلفارومئو بخری 80 تومن که 1400 سی سیه اما 180 اسب…بابا ماشین چینیه
هر چی پول بدی آش می خوری دیگه …
بهتر از تولیدات ایران خودرو و سایپاه که…
میثم
۲۰ مرداد ۱۳۹۱با سلام خدمت همه دوستان عزیز هرچقدر خودروهای چینی بیشتر وارد بازار بشه ،شرکتهای داخلی هم مجبور میشن خودروهای خودشونو با قیمت پایین تر و کیفیت بهتری عرضه کنن،چون این خودروها امروزه از لحاظ قیمت و کیفیت تو ایران حرف اول رو می زنند
نیما
۲۰ مرداد ۱۳۹۱یادمون نره که زادگاه این ماشین چینه….همین کاملترین دلیله واسه انکه بگم مزخرفه
نیما
۲۱ مرداد ۱۳۹۱بزارید یک سال از استفادش بگزره..بعد قضاوت کنید…گول ظاهرو امکاناتو نخورید…وقتی مثل mvm530 یا mvm110 یک جاش به مشکل خورد و نمایندگی عاجز موند تازه دربدری مکافاتش پیدا میشه…درسته با 18 تا 21 تومن میتونه انتخاب خوبی از لحاظ قیافه و امکانات باشه…اما فکر اینو بکنید یک جا تو جاده موندید…
رامین
۲۱ مرداد ۱۳۹۱من این ماشین 5 روزه گرفتم واقعا از اونی که فکرشو میکردم خیلی بهتره از206 تیپ 5 پر قدرت تر و سواری خیلی خوبی داره تو طراحیشم که چیزی کم نزاشته و مصرفشم در هر 100 کیلومتر 5.5 می سوزونه دیگه چی میخواهید.
نیما
۲۲ مرداد ۱۳۹۱اقا رامین 5 روزه حاجی…صبر کن هنوز…قضاوت زودی داری میکنی…206 تیپ 5 چه سالیو میگی 89 90؟ 206 از 87 به بعد دریچه گازش برقس شده شتابش از بین رفته…امیدواریم چرخش برات بچرخه…اما کمی صبر باید کرد واسه مقایسه…اونم با 206
آرش
۲۲ مرداد ۱۳۹۱من این ماشین و 7 روز پیش قیمت کردم 25 میلیون و امروز 28 میلیون و پانصد …
بخرم یا نخرم ؟
از این قیمت بالاتر میره یا نه ؟
reza
۲۲ مرداد ۱۳۹۱هرکی ام وی ام خریده نسبت به خودروهای ایرانی خیلی راضی بوده
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۱age iranam ye hamchin mashini bezane kheyli khob mishe man hataman iranisho mikharam ama heyf ke to perayd gir karde irano ghaste pishraft nadare
ذبیح از شیراز
۲۳ مرداد ۱۳۹۱پیش فروش این ماشین در شیراز شروع نشده کجا وچطوری باید ثبت نام کنیم قیمت نهایی چند میباشد.
محمدرضا
۲۳ مرداد ۱۳۹۱با درود خدمت تمامی دوستان من خودم از پرسنل یکی از این خودرو سازیهای بزرگه جاده مخصوص هستم با سابقه کاری وتجربه بیش از 14سال خودمم الان نزدیک به دوساله ام وی ام 530 دارم باور کنید که این ماشین در حدو اندازه زانتیا یا مگان یا اوانته هستش که هیچ بلکه بیشتر جون اونها با هزینه واصطحلاکه بسیار بالا اما این با امکانات و اپشنهای خیلی بیشتراز اونها حالا نمیدونم چرا بعضی از دوستان به اصرار سعی دارن به همه بقبولند که کلی ضعفو ایراد داره که بخدا قسم که اینطور نیست جهت اطلاع بگم که چین از نظر صنعت خودرو خیلی قدرتمند وبروزه و تا جند ساله اینده از خیلی خودرو سازهای مطرح وبنام جلوتر خواهد بود علتش هم اینه که الان بیش از 20ساله که بهترین سازندها توی اون کشور در حال ساختو طراحی وتولیده در کنار چینی ها که اموزشهای لازم هم در این مدت دیدن و الان طوری پیشرفت کردن که بجز برای خودشان برای برندهای معرف وبنام از طراهی گرفته تا ساختو اجرای خط تولید رو با استانداردهای روز دنیا اجرا میکنند وتمام قطعات یک ماشین روبرای تولید انبوه راانجام میدن پس دوستان خوبم شک نکنید که خیلی خیلی از ما سازندهای داخلی موفقترندبلکه رقیب بزرگان این صنعت هستن و الان خیلی وقته که بیشتر قطعات ماروطرحی وتولید میکننداما این ما هستیم که برای سود بیشتربه اونها سفارش تولید هر لوازمی روبجای درجه یک همانطور که برای اروپا و امریکا رو انجام میدن که حتی اونهارو به نگرانی انداخته رو نمیدیم بلکه فقط میخوایم ازشون با درجه کیفیته 4یا5اجراو تولید کنن و فقط اصرار داریم که از نظر شکل ظاهری فقط همون باشه اما با متریال های با درجه کیفیت خیلی پایین برایمان پس دورازجون ایراد کار از بازرگانان وتجار خودمون هست برای سود خیلی زیاد دست به هر کاری میزنند و فقط ذهنیت ما رو عوض کردن وسالهاست که همه ی مارو نسبت به اونا بدبین کردن اما ایکاش روزی برسه که ما ایرانیها در اوج افتخارباشیم اما بیشتر براتون بگم از خودروهای ام وی ام از هر نظر که براتون بگم نسبت به تمام داخلیها خیلی بهتره مدل 315 و 530 طراحی اطاقش برای بزرگترین کشور بنام طرح بدنه ایتالیاست و موتور و گیربوکسو دفرانسیالش اکسل فنر بندیش با همکاری وتاییدشرکت لوتوس و اگه یادم نرفته باشه فوردسکورته انگلاستانه و تاییدیه 4ستاره ایمنی اروپارو داره و یورو 4 استاندارد سوخت رو داره باور کنید تصادفی را که من با این ماشین کردم روبگفته خوده افسره پلیس که شبیه اون رو دیده بودهبا خودروی زانتیا بوده کمر راننده وپای سرنشین پشتی رو قطع شده بوده اما خراشی خدارو شکر به من نیوفتادش باورکنید دوستان عزیزم بخدا قسم کلامی جز حقیقت رو بزبان نیوردم و خدا شاهده ذره ای بقدر سر سوزن از جانب این شرکت ذینفع نیستم و اگر خسته شدین پر حرفیه من رو ببخشید و فقط بخاطر سابقه وتجربه ای بوده که در صنعت خودرو سازی طی سالیان زیاد داشته ام. با ارزوی بهترینها برای تمام ایرانیان سرفراز پاینده و برقرار باشید در پناهه اهورا مزدا دانای بزرگ هستی بخش.
حجازی
۲۳ مرداد ۱۳۹۱7 ماه است که خودرو mvm530 خریداری کردم نظرم در رابطه با این خودرو
1-کمک فنرهای واقعا بی کیفیت و نا مرغوب (7ماه است با چندین نماینگی درتهران تماس گرفتم قرارررررررراست فراخوان کنند.ولی باور نکنییییییییین
2-صدای بسیار زیاد گریبکس در دنده 1و2و3 .
3-مصرف بنزین حداقل 14درخارج از شهر(حالادرشهر بماند.
4-مثلا 2000ccحجم موتورش است.بامقایسه ماشین قبلیم که زانتیا1800 بوده باورکنید 1000ccهم نیست.
5-ازخدمات پس از فروش به هیچ عنوان(به هیچ عنوان صحبت نمکنم که …………
6-باز هم بگم
نیما
۲۴ مرداد ۱۳۹۱اقای حجازی من نوشتم تو بحث mvm530 …برید بخونید…این ماشین ها همشون از لحاظ تعلیق ضعیفن…
جالبه حتی mvm x33 از لحاظ تعلیق جلو سمت شاگرد به صدا میفته..
تازه فراخوان که میکنن فنر تصحسح نشده میندازن…
بعد 4 5 ماه همینه…
mohammad
۲۴ مرداد ۱۳۹۱الان که شده 28000000 که واقعا نمی ارزه
گریت وال به صرفه تره!!
منیر
۲۴ مرداد ۱۳۹۱تو رو خدا انقدر باعث نشین 1 سری فروشنده ها ذلال بازی کنن.
هر چی میکشیم از این مردممون هست تو این مملکت.
حکایت مرغ خریدنمونه.
آرمين
۲۴ مرداد ۱۳۹۱“توجه” ” توجه” ” توجه”
هموطنان عزیز سلام میخواستم مطلبی را با شما عنوان کنم . که اونم حاکی از مصیبت و […] ما ایرانی هاس . تو را بخدا چشماتونو وا کنین منم مثل خیلی از شماها دوست دارم ماشین خوب سوار شم این ماشینی هم که صحبتش هست ظاهرا خوبه اما هیچ به قیمتش فکر کردید . قیمتش اون 20 یا 25 میلیونی نیست که ما بایستش بپردازیم و سوار شیم . قیمتش پول آزادگیمونه به یکتای عالم قسم اگه این ماشین تو هرکشور دیگه ایی عرضه میشد و قیمتش فقط به اندازه یک اپسیلون بیش از اون چیزی که باید اعلام میکردن بیشتر می بود مردم اون کشورها استقبال نمی کردن . فکر نمی کنید که ما ایرانیها خودمون باعث میشیم هر جوری که حضرات بخوان سرمون بیارن . یه کمی هم به آزادگیمون فکر کنیم بنظر من خریدن این ماشینها با این قیمتها خیانت به ایرانیهاس ولله بخدا اگه فقط و فقط چند ماه دندون رو جگر بذاریو هر جنس گرونی رو خریداری نکنید . غلط میکنه هر پفیوزی جنس خودشو هر چقدر که عشقش کشید بما جوونای ایرانی قالب کنه حالا خود دانید امیدوارم مصداق مثل خلایق هر چه لایق نباشیم .
m315
۲۴ مرداد ۱۳۹۱تعجبم از اینه که چرا سازمان عریض وطویل حمایت از مصرف کننده نظارتی بر نمایندگیهای مدیران خودرو در سراسر کشور ندارد؟(نکنه شما هم آره…..)
s.k
۲۴ مرداد ۱۳۹۱آقا باز مدیران خودرو یه تحولی داره تولیداش…
بگو چرا به ایران خودرو و بقیه نظارت نمی کنه با این قیمت ها …
کیهان
۲۴ مرداد ۱۳۹۱بخرم؟! با زیر 20 تومن دیگه چی میشه خرید؟!
نیما
۲۴ مرداد ۱۳۹۱حاجی صبر کن …بازار ماشین داغونه…