بدنهی اومودا ۳ از کشتیهای فضایی الهام گرفته و مملو از خطوط زاویهدار و تیز است. به نظر میرسد که لامبورگینی اوروس نیز یکی از منابع الهام برای طراحی پرخاشگرانهی C3 بوده باشد. در جلو، این کراساور جدید از چراغهای روزنه باریک که در بالای چراغهای اصلی قرار گرفتهاند، بهره میبرد. چراغهای اصلی به یک پنل مشکی بزرگ در مرکز متصل هستند که در پایین آن یک ورودی هوا با تیغههای عمودی تعبیه شده است.
در عقب، چراغهای L شکل توسط یک نوار نوری روی درب صندوق به هم متصل شدهاند که هر دو از طرحی شبیه صاعقه بهره میبرند. از دیگر ویژگیهای جانبی خودرو میتوان به حاشیههای زاویهدار چرخها، دستگیرههای مخفی و رنگ سیاه ستون C اشاره کرد.
در کابین، چری C3 از طرح ساده با نورپردازی محیطی استفاده کرده که از تودریها تا روی داشبورد و بالای دریچههای هوا امتداد یافته است. یک پنل پشت فرمان دیجیتال و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز نیز وجود دارد. یکی از المانهای طراحی که به وضوح از لامبورگینی الهام گرفته شده، دکمه استارت /استاپ با پوشش قرمز روی کنسول مرکزی است که عملا در جایگاه سنتی دستهدنده دیده میشود.
در بخشهای دیگر، دکمههای کنترل سیستم صوتی و تهویه متبوع در صفحه نمایش لمسی ادغام شدهاند. تعویض دنده از طریق یک اهرم نزدیک فرمان انجام میشود. مدیر برند اومودا همچنین به صندلی اسپرت، کابین مناسب برای گیمینگ و اکوسیستم گستردهای از گزینههای سفارشیسازی شامل رنگها و اکسسوریها اشاره کرد.
چری C3 /اومودا ۳ به عنوان یک مدل جهانی معرفی شده و از پاییز امسال در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی پیرامون پیشرانه ارائه نشد و ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر، این مطلب را بهروزرسانی خواهیم کرد.
نظر شما درباره اومودا ۳ چیست؟ آیا امیدوارید این خودرو به ایران بیاید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
AMANTE
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحی ایش حداقل توی عکس هیچ جذابیتی نداره و خواستن با خطوط شکسته و تیز ماشین رو خشن جلوه بدن که فقط اضافه کاری بوده.
طراحی داخلی ماشین هم هیچ تناسبی با بیرون ماشین نداره.
froG-driVer
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴اتفاقا زیباس ولی به طرز ناشیانه ای از لوتوس و رنجو کپی رفتن لامذهبا
ashkanyp
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴خوشگله
انگار لاماری و GAC GS3 Emzoom میکس شدن
ان شالله با موتور ۱.۵ توربو نیاد ایران!
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴موتور ۱/۵ توربو از نظر کارایی، استهلاک و توان فنی عملکرد بسیار خوبی داره
مصرف سوخت ۸ لیتر در صد کیلومتر و صفرتاصد ۱۰ ثانیه برای کراساور کافیه
شهروند ایرانی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴تویوتا که سلطان دوام هیچ وقت نیومد از توربو به شکل خیلی گسترده استفاده کن بعد شما میگی ۱.۵ توربو با صدی ۸ لیتر خوب حتما با گیربکس cvt من خودم ترجیحم یه موتور بالی ۲ لیتر تنفس طبیعی با سیستم هیبریدی باش ولی صدی ۵ بسوزنه و شتابش هم زیر ۱۰ ثانیه باش
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴دبیا داداش اشتری ازت انتظار نداشتم خداوکیلی
موتور ۱.۵ لیتر تو ماشینای برقی به عنوان ژنراتور شارژ باطریها استفاده میکنن .بعد شما میگی برای این ماشین با این هیکل کافیه !
موتور ماشین زیر ۱.۶ یعنی سرطان اونم از نوع توربو
یعنی موتور ۱.۵ لیتر حتی به درد صفا سیتی منگوله داخل شهرم نمیخوره چه برسه ۵ نفر آدم درشت توش بشینن در جا ارور میده داغ میکنه هر چی خوردی باید حول بدی پس بدی .
R
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴چرا از موتور ۱.۵ داری دفاع میکنی آقای اشتری؟ این کپی بی اصالت جدیدشونم کاملا شبیه اوروسه
yektachafi
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴😂💔
ashkanyp
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴هی … آقای اشتری ناامیدمون نکن 😞
Arash Kashani
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴تنها ایرادی که به همون X33 میشد گرفت
موتورش بود
که موتور 2 لیتر این ماشین کارو حل کرده
اگه تو همون سری قیمتی باشه
ماشین خوبیه
SS
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴اتفاقا ایرادات بسیار بیشتری میشه گرفت
یکی از آشناها ایکس 33 مدل 91 از صفر داشت و تا امسال نگه داشته بود و با اینکه زیاد استفاده نمیکرد راضی بود
اخیرا فروخته و ایکس 33 جدید صفر خریده. به شدت از کیفیت ساخت و مشکلات مونتاژی ناراضی هست و میگه دائما نمایندگی میرم و مشکلات مونتاژی حل نمیشه
به حدی که تصمیم گرفته ماشین رو بفروشه و ماشین دیگه ای دست دو بخره
حالا این خودروی صفر هست و هنوز به مشکلات فنی نخورده
===
البته اگر به قیمت واقعی 6-7 هزار دلاری، 400-500 میلیون عرضه میشد و قطعات داخلی سازی میشد تا قطعات یدکی در دسترس با قیمت مناسب داشت شاید به عنوان ماشین یکبار مصرف بجای کوییک ارزش خرید داشت
Avan
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴جک جدیدی گفتی ولی بی مزه بود!
اراز
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴عین تمام مطالب بالا رو سه روز پیش تو یک سایت ایرانی خودنم فکر کنم این ماشین جایگزینx33نیست فقط مدل جم جور اومداfxهست چون هنوز عکس با کیفیت کابین هنوز نشر نشده درضمن x33درسته توچین18سال تولید میشه ولی بخاطر سود خوبش توایران یه 10سال دیگه هم تولید میشه وبعدش فیس لیفت مدیران خودرو روی این ماشین به عنوان خودرو ملی شروع میشه
amirboss
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحی سراسر اغراق.
نمیفهمم اون حجم از پلاستیک سیاه در نمای پشت خودرو برای چیه؟
نمای بیرونی با خطوط تند و تیز که آدم رو یاد محصولات لکسوس میندازه و نمای داخلی با طراحی آرام و ملو.
انگار از طوفان شن رفتی تو یه جای ساکت و آرام بخش.
روح آدم رو پنچر میکنه.
بخدا خیلی احمقانس.
حمید. ک
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ماشینهای چینی به قیمت یک میلیون هم ریاد هست. فقط آشغالن. ماشین فقط ماشینهای ژاپنی، لذت ببر از رانندگی. ایمنی، سرعت، قدرت، حرف اول را میزند. در تصادفات آپشن به چه دردی میخورد؟
علی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۴اضافه شدن روزانه یک اشغال به آشغالای چینی که فقطم توایران ازسرناچاری مشتری داره