براساس جدیدترین اطلاعیهی مدیران خودرو، تیگو ۸ پرو با قیمت ۱/۷ میلیارد تومان فروخته میشود. تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ کلاسیک هم به ترتیب، ۱/۱۹۰ و ۱/۴۳۰ میلیارد تومان قیمتگذاری شدهاند.
اواخر دیماه سال ۱۴۰۰، فونیکس تیگو ۸ پرو به عنوان محصول پرچمدار چری و مدیران خودرو در ایران پیشفروش شد. این مدل، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت داشت اما برنامهی پیشخرید به دلایل مختلف، از جمله انتقادات وارد شده از سوی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، متوقف شد. حال با شروع سال ۱۴۰۱ و افزایش نرخ دلار در بازار آزاد، مدیران خودرو قیمت نهایی فونیکس تیگو ۸ پرو را، یک میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان اعلام کرده و ۳۹ میلیون تومان کاهش قیمت ارائه داده است.
تیگو ۸ پرو، موتور ۱٫۶ لیتر توربوشارژ با قدرت ۱۹۴ اسببخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتنمتر دارد. جعبهدنده اتوماتیک هفتسرعته مجهز به دبلکلاچ، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۹ ثانیهای برای تیگو ۸ پرو فراهم میکند. میانگین مصرف سوخت خودرو با استاندارد آلایندگی یورو۶ براساس اطلاعات موجود در سایتهای غیرایرانی، هفت لیتر در صد کیلومتر است که برای خودرویی با وزن خالص ۱،۵۵۰ کیلوگرم، راضیکننده خواهد بود. فونیکس تیگو ۸ پرو، فقط با سیستم دیفرانسیل جلو (FWD) تولید میشود و نهایت سرعتش به ۱۸۵ کیلومتربرساعت میرسد.
تیگو ۸ کلاسیک، دیگر محصول جدید مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۱ است. این مدل در ظاهر، شباهت زیادی به X55 دارد اما ابعاد بزرگ نزدیک به تیگو ۸ پرو ارائه میدهد. چری تیگو ۸ کلاسیک با پیشرانهی ۱.۵ لیتری توربوشارژ فروخته میشود. این مدل ۱۴۷ اسببخار قدرت در ۵،۵۰۰ دوربردقیقه تولید میکند و ۲۱۰ نیوتنمتر گشتاور از ۱،۷۵۰ تا ۴،۰۰۰ دوربردقیقه دارد. میانگین مصرف سوخت این مدل، حدود ۹ لیتر در صد کیلومتر پیشبینی شده است.
سومین کراساور جدید مدیران خودرو، تیگو ۷ پرو است. این مدل، از سبک طراحی تیگو ۸ پرو پیروی میکند اما ابعادی مشابه تیگو ۷ اصلی موجود در ایران دارد. با این شرایط میتوان اطمینان داشت موتور ۱/۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسببخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتنمتر، همراه جعبهدنده ۶ سرعته دبل کلاچ، روی تیگو ۷ پرو نصب شود تا سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت، حدود ۱۰ تا ۱۱ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتربرساعت فراهم شود.
فونیکس تیگو ۷ پرو | ۱٫۱۹۰٫۶۷۳٫۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۸ کلاسیک | ۱٫۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۸ پرو | ۱٫۷۱۱٫۷۷۳٫۰۰۰ |
جنوب
۲۰ فروردین ۱۴۰۱اگه حتی سه سال پیش نمیگم بیست سال پیش. این چیزارو کسی میگفت خنده م میگرف.الان گریه م گرفته.
ممد ژانگولر
۲۰ فروردین ۱۴۰۱من چندین بار شوروم مدیران خودرو رفتم و خیلی ازشون راضی بودم
چایی و شکلاتهایی که اونجا پذیرایی کردن خیلی خوب بود
زیاد اونجا میرم قیمت میکنم 😎
حسین
۲۰ فروردین ۱۴۰۱همینجوری ادامه بده. شاید پول یا خودرو دراومد😎
ممد ژانگولر
۲۰ فروردین ۱۴۰۱چایی لیپتوناش خیلی با برکته
هر بار میرم چایی بخورم یک مشتشو بر میدارم میذارم تو جیبم برای تبلیغ محصولات جدید مدیران خودرو
شهاب
۲۱ فروردین ۱۴۰۱شوروم!!!؟؟؟
محمد
۲۱ فروردین ۱۴۰۱باسه چایی شکلاتا میری دیگه
Avan
۲۰ فروردین ۱۴۰۱نگرانی بیشتر من اینه که سه سال دیگه بگیم یادش به خیر سه سال پیش تیگو ۷ یک میلیارد بود الان ده میلیارده.سه چهار سال پیش دامادمون تیگو ۵ صفر را، اون هم قسطی خرید ۱۲۰ میلیون ، الان من قبل از عید تیبا ۲، مدل ۹۸ خریدم ۱۷۰ میلیون!!!!!
hssn
۲۰ فروردین ۱۴۰۱خسته نباشید میگم بابت اون 39 میلیون ، واقعا شاهکار کردن دوستان در حق این ملت… واقعا مسخرست.
محمد رضا
۲۲ فروردین ۱۴۰۱درصد این دولت رو دادند اجازه فروش پیدا کردند … ۱.۷۵۰ رو دولت گفت گرونه الان ۱.۷۱۱ اکی شد … برای ماشین ۵۰۰ تومنی … این خانه از خشت اول مشکل داشته و داره
Moon
۲۰ فروردین ۱۴۰۱دقت کردین از موقعی که مدارس باز شده رامین و کره ای فن ها کم پیدا شدن 😂
و اما در مورد ماشین اگه خرید و فروش کره ای ها و ژاپنی ها و رنو ممنوع بشه و من دو پام رو هم از دست بدم و دیگه نتونم راه برم و مجبور بشم برای جا به جایی از این …. استفاده کنم ترجیح میدم یکجا نشین بشم
ehsan.fa
۲۰ فروردین ۱۴۰۱قطعا داری مبالغه میکنی.
منم به اندازه تو و شاید بیشتر از تو از چین و چینی ها و خودروهاشون متنفرم ولی اینجوری نیست که این ماشین آشغال به تمام معنا باشه .
این ماشین قطعا از کره و ژاپن و آلمانی پایین تر و ضعیفتر هست ولی قیمتش هم پایین تر هست الان سانتافه ۳ میلیارد شده
Moon
۲۰ فروردین ۱۴۰۱مبالغه ای وجود نداره من تیگو 7 نسل قبل رو که همین مدیران خودرو مونتاژش می کرد رو تست کردم ماشین برای دوست برادرم بود کیفیت ساخت ماشین یک کلام فاجعه بود ، عایق بندی کابین اصلا انجام نشده بود ، اینقدر قطعات بد مونتاژ شده بود که توی هر دست انداز شیشیه ی کیلومتر شمار صدا میداد دیگه داشبورد سمفونی میزد ، ایشون گفت سر 6000 تا صفحه کلاچ و لنت رو عوض کردم سر 3 هفته ی اولم شیشه ی راننده اتصالی کرد و بالا پایین نمیشد دیگه خودت تا تهش برو تازه این از بهترین های چین
مهدی
۲۰ فروردین ۱۴۰۱داداش من حرفهات رو قبول دارم از مدیران خودرو هم خوشم نمیاد ولی تیگو ۷ نسل قبل گیربکس cvt داره و اصلا صفحه کلاچ نداره
Mercedes
۲۰ فروردین ۱۴۰۱من فقط عین حرف های ایشون رو گفتم و از صحت گفته هاش اطلاعی ندارم (Moon هستم )
Moon
۲۰ فروردین ۱۴۰۱در ضمن من در مورد ماشین نو حرف نزدم در مورد ماشین های 2013 تا 2016 کره و ژاپن و رنو گفتم که در محدوده ی قیمتی این ماشین
Avan
۲۰ فروردین ۱۴۰۱والله من ام وی ام ۵۳۰ ، ۸ سال زیر پام بود همچین مشکلاتی نداشت و تقریباً به جز مصرفی خرجی بر نداشت بعید می دونم تیگو 7 کیفیتش پایین باشد. مشکل اصلی محصولات چینی قیمت نجومی اونها حتی در مقایسه با ایرانی های گران فروش هست وگرنه کیفیتشون قابل قبوله.
dian-yoshani
۲۰ فروردین ۱۴۰۱لعنت به مدیران خودرو که ماشین چینی رو ۶۰ هزار دلار پاچه ما ملت میکنه
dian-yoshani
۲۰ فروردین ۱۴۰۱فیدلیتی بیشتر می صرفه
ابعاد بدنش تقریبا مثل همینه طراحیش هم زیبا تره
حدود ۷۰۰ میلیون هم ارزون تره
نمیدونم مدیران خودرو با چه منطقی این قیمت رو گذاشته
seyedjavad.mercedesbenz
۲۰ فروردین ۱۴۰۱اینا که تکلیفشون معلومه ولی باور کنید بزرگ ترین خیانت رو اونایی میکنن که انقد پول بی زبونو میدن به این … فقط فعلا بهمن موتوره که کمتر از بقیه خورده
Clean energy (صیانت!)
۲۰ فروردین ۱۴۰۱بنجل چینی به روایت تصویر:
چرا باید ۱ میلیارد و ۷۰۰ بدم به یه بنجل چینی؟ چرا ندم یه اپتیما یا الانترا یا سوناتا؟ یا رنو تالیسمان؟ یا بی ام وووو؟؟ یا میتسوبیشی اوتلندر؟ اینا فقط چندتا از ماشینایی بود که میتونید با قیمت کمتر یا یکم بیشتر از این بنجل بخرید
واقعا عجب….
یعنی واقعا آدم میمونه چی بگه!!
AMIN (M.A.S)
۲۰ فروردین ۱۴۰۱میدونید حداقل روی کاغذ یا تو عکسای رنگارنگ ماشین بنجلی به نظر نمیاد و اگه مثلا در نظر بگیریم با تبدیل قیمتش از دلار به ریال و محاسبه سود و مالیات بر ارزش افزوده و پول اب و برق و گاز و ناهار :)) و شام و افطار و سحری و خلاصه همه خرجا با یه سود گنده ( اینم بگم مونتاژ معمپلا برای کاهش هزینه هاس نه افزایششون!!!) میشد حدود 950 یا شاید یک میلیارد که هرچند با قیمت حدود 600 میلیونیش از نظر دلاری فاصله داره اما خیلی منطقی ترمبشد و انصافا میارزید
مشکل دوم موتورشه
از نظر کیفی که خبر نداریم اما SQRE15(چون دو سه نسخه مختلفش اومده بخشای اختصاصی کدشو حذف کردن)که از نظر کیفی رو اریزوها و تیگو7 خوب بوده
از نظر تکنولوژیکی رو کاغذ خیلی خوبه
اما مشکل اینه که همچین موتوری با این بوست زیاد رو با چی میخواید تغذیه کنید؟
استفاده از بنزین معمولی تو این ماشین کاملا غلطه و نیست ما ایرانیا عادتای رانندگی خوبی داریم
فاز دام تورتو برمیداریم موقع خاموش کردن به ماشین گاز میدیم موتور بدبختش میاد پایین حالا این با این بوست چه شود
نسخه تنفس طبیعی این موتور126HP قدرت داره تا جایی که میدونم
یعنی حدود70 تا قدرتش بیشتره
ای کاش یه موتور 2000با بوست کم و حدود 180 اسب میاوردن تا سازگاریش بیشتر باشه (یه موتور2000 با 254HP تو سبد چری هست و میگفتن قراره همین نسخه کلاسیک با اون انجین و بوست محدود با قدرت170HPبیاد)
درکل به نظرم با این قیمت اصلا ارزش نداره
و یه سوال
این نسخه کلاسیک کی رونمایی شد؟
پدرام
۲۰ فروردین ۱۴۰۱تیگو 8 کلاسیک با این قیافه اصلا ارزش خرید نداره (نه اینکه تیگو 8 جدید داشته باشه) منظورم اینه که اگه بنا به خرید باشه همون تیگو 7 اولویت داره به تیگو 8 کلاسیک چون هر دو موتورشون یکی هست و تیگو 7 طراحی بهتری داره
Ehsan
۲۰ فروردین ۱۴۰۱بر طبق اعلام شرکت مدیران خودرو روی تیگو 7 پرو گیربکس 9 سرعته CVT نصب میشه
Nissan
۲۰ فروردین ۱۴۰۱۱۷۰۰ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آریا
۲۰ فروردین ۱۴۰۱امروز رفتم ۳ کیلو شیر بخرم برگشتنی یدونه سانتافه ۲۰۲۱ مشکی دیدم پلاک دیپلمات بود جاتون خالی
رامتین
۲۰ فروردین ۱۴۰۱واقعا گرونه. الان ماشین من که النتراست تقریبا نصف تیگو8 پرو قیمت داره، اما اگه بگن بیا معاوضه کن بدون هیچ پولی، باز هم قبول نمیکنم. اصلا تو کتم نمیره جنس چینی بگیرم. خداشاهده 3 ماه از بهمن دارم دنبال تلویزیون سونی میگردم، بالاخره به قیمت 37 میلیون خریدم مدل 55 اینچش. در حالیکه میشد 75 اینچ برندهای دیگه یا حتی 65 الجی را بگیرم. نمیدونم مدیران خودرو به کی وصله. خیلی سودجو هستند.
Ali
۲۱ فروردین ۱۴۰۱الان قشنگ نشون دادی مشکل داریا!!
این قدر تعصب الکی
بابا ول کنین دیگه برند پرستیو
من یه فیدلیتی داشتم النترا هم که میفرمایید داشتم البته 2015
النترا به شدت خشکه(فیدلیتی با رینگ 20 و شاسی بلندی کمی خشک تره)
بقیه موارد هم 100در 100 فیدلیتی بهتره دیدم که حرف میزنم
و دقیق ترش اینه که من این ماشینو دیدم پسندیدم النترا رو فروختم و اونو خریدم
حالا هی امثال شما بیان نمک بریزن
باید قبول کنیم
پیشرفت کردن…
رامتین
۲۱ فروردین ۱۴۰۱چه ربطی به برند پرستی داره؟ این حرفم به این معنا نیست که هیوندا خیلی عالیه. بیشک سایر برندها هم در حال پیشرفتند. از طرفی فیدلیتی را نباید با هیوندا مدل 2015 مقایسه کرد. بیشک چینی های روز از مزدا3 موجود در ایران بهترند. اما مقایسه وقتی درسته که با مزدا3 مدل 2021 یا النترا 2021 مقایسه بشه که اصلا چینی ها محلی از اعراب ندارند. من هم مثل شما هستم اما فرقم اینه النترا را میفروشم و اگه بتونم مثلا گلف gti میخرم. اون تفکر علاقه به برند را در ذهنم حفظ میکنم.
امیر
۲۵ فروردین ۱۴۰۱داداش بهت انداختن تلویزیون سونی j80۶۵اینچش فول فول قیمت ۲۵میلیونه الجی نانو۸۶منخودم خریدم ۳۱/۵درضمن سونی فقط اسمی ازش مونده البته تلویزیونش چون سونی واگذار کرده فقط رو محصولات تخصصی جدیدا کار میکنه الان الجی بهترین کیفیت را داره البته محصولات نانو سل الجی پایدار باشید
علی
۲۰ فروردین ۱۴۰۱شدین مبلغ و جیره خور چینی ها یکماه تبلیغ جی فور کردید از بیستم تا سی یم. ولی هنوز سایت باز شد ساعت 9 اعلام کردن سایت بسته شد خاک بر
عمران
۲۰ فروردین ۱۴۰۱عیبی نداره پول چرک دست آقا زاده هاست. عوضش ما امنیت که داریم…
Ali
۲۱ فروردین ۱۴۰۱الان نمک شدی شما؟!
خدا بزنه به کمر هر چی دزدو و مال مردم خورو ظالمه
ولی اوکراینو ببین
همین امنیتی که مسخره میکنی..
Jdm باز
۲۰ فروردین ۱۴۰۱الان با دلار ۲۶ تومن ( دقیق نمیدونم)
میشه خودرو های زیر ۶۵۰۰۰ دلار رو خرید تو خارج چه خودروهای سدان :
E کلاس
C کلاس
سری۵
سری ۳
کدوم خودروهای suv و کراس اوور:
X5
X4
X3
Gle
Glc
جیپ گرند چروکی
جیپ گرند چروکی L
جیپ واگنیر
لکسوس gx
لکسوس rx
شورولت سابربن و تاهو
فورد اکسپدیشن
و……..
الان برتری این تیگو و زهر مار نسبت به اینایی که گفتم چیه؟ چرا مردم ما باید جنس بنجل سوار بشن؟ چرا ظلم؟ چرا انحصار؟ تاکی؟ا
Jdm باز
۲۰ فروردین ۱۴۰۱65000 دلار میشه پول اون تیگو ۸ پرو
AMIN (M.A.S)
۲۰ فروردین ۱۴۰۱یه گزینه هم من اضافه میکنم
دوج چلنجر هلکت!!!
فرزاد
۲۰ فروردین ۱۴۰۱اگه قیمت تومانی تمام خودروهای بازار خودروی کشور رو به ریال حساب کنیم بازهم قیمتها ده برابر بازار جهانی است و اگر یک درصد جهنمی وجود داشته باشه، احساس دیدن مسؤلین فاسد در آن وصفناپذیر است
عرشیا بیگی
۲۱ فروردین ۱۴۰۱اول شما نسخه کلاسیک مشخصات اشتباه گفتین و شما چینی هارا با تعصب مینویسین وقتی چینی می نویسین بدون تعصب به کره ای ها و بقیه بنویسید
رضا یزدانی
۲۱ فروردین ۱۴۰۱کسایی که میگن ماشین چینی خوب نیست،
بخاطر اینه که تا حالا به غیر از آشغالهای ایران خودرو وسایپا چیز دیگه ای سوار نشدن،
درسته که کیفیت ماشین چینی مثل بنز و بی ام و، نیست،
ولی به جرات میگم ، هزار بار بهتر از ماشین ایرانی هست،
در ضمن ما چیزی بنام ماشین ایرانی نداریم، تمام چینی هستن، ماشینهای ایران خودرو و سایپا از قطعات چینی درجه 4 و 5 ساخته شده،
ولی ماشینهایی مثل ام و ام لااقل چینی درجه 1 و 2 هست.
احسان
۲۵ فروردین ۱۴۰۱دوستان کسی که بخواد ماشین بروز سوار شه دیگه مگه راهی هم داره ؟؟؟ الان وارداتی وجود نداره مجبوره همین ماشین ها رو بخره و اینکه شما الان با ۱۲۰۰که قیمت تیگو ۷ پرو هست باید ی اسپورتیج ۸ سال کارکرد بخری و روزی برسه که همه مثل الان که خیلیا حاضرا اریزو سوار بشن ولی سوار ماکسیما ۱۵ سال پیش نشن چون درسته اون ماشین ژاپنی هست اما تکنولوژی و امکانات قدیمی رو نمیتونی لذتی ببری و نظر من اینه باید همیشه با تکنولوژی و امکانات روز جلو بریم