بهتازگی تصاویری از کراساوور کامپکت جدید چری منتشر شده است. با توجه به اینکه در عقب این خودرو نوشتهٔ Tiggo 7 دیده میشود، میتوان گفت این خودرو در اصل نسل جدید کراساوور تیگو ۷ است. البته مقامات چری گفتهاند این کراساوور در آینده نام جدیدی خواهد داشت ولی بااینحال ما فعلاً آنرا نسل جدید تیگو ۷ میدانیم. با توجه به این تصاویر، تیگو ۷ جدید نسبت به نسل کنونی بسیار تغییر کرده است. در بخش جلویی خودرو جلوپنجرهٔ ششضلعی بزرگی دیده میشود که بخش داخلی آن با قطعات کرومی ستاره مانند تزئین شده و به طرفین آنهم چراغهای باریک LED متصل شده است. در طرفین سپر جلوی خودرو هم بخشی سهبعدی با مه شکنهایی بهصورت دو نوار LED به چشم میخورد که نمای منحصربهفردی دارند.
پروفیل جانبی تیگو ۷ جدید هم نسبت به نسل کنونی تفاوتهایی دارد و در آن از طرح سقف شناور استفاده شده است. سبک طراحی عقب خودرو اما با چراغهای باریک متصلبههم شباهت زیادی به کراساوور بزرگتر تیگو ۸ دارد و صرفاً طراحی سادهتر سپر با سر اگزوزهای کوچکی در پایین، آنرا از برادر بزرگترش متمایز کردهاند. این کراساوور جدید چینی ۴,۵۰۰ میلیمتر طول، ۱,۸۴۲ میلیمتر عرض و ۱,۷۴۶ میلیمتر ارتفاع دارد که بهجز در ارتفاع، در دیگر جهات تفاوت چندانی با نسل کنونی ندارد. فاصلهٔ محوری این خودرو نیز نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده و برابر با ۲,۶۷۰ میلیمتر است اما فاصلهٔ عرضی محورها کمی افزایش داشته است.
تیگو ۷ جدید بسته به تیپها، با رینگهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی در طرحهای مختلف، سنسورهای پارک جلو و عقب، سانروف پانورامیک، رادار، شیشههای دودی، آنتن کوسهای و… به بازار عرضه خواهد شد. چری برای این کراساوور جدید دو پیشرانهٔ مختلف چهار سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری و ۱.۶ لیتری را در نظر گرفته است که اولی ۱۵۶ اسب بخار و دومی ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید میکند. فعلاً اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی رسمی، زمان عرضه به بازار و قیمت تیگو ۷ جدید منتشر نشده است.
مهردادكمال
۲۹ مهر ۱۳۹۸طرح به نسبت پخته و خیلی خوبی داره و شاید تکراری باشه اینا از کی شروع کردن به اتوموبیل سازی … مسئولین اتوموبیل سازی ما چرا اینا نمیبینین نمیمیرن من جا اونا خجالت میکشم
MAHDI
۲۹ مهر ۱۳۹۸بهتره که چری آرم این شرکت رو تغیر بده دیگه. یعنی یه آرم با ظرافت بیشتری رو برای این شرکت طراحی کنن!!!!
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۸خدایا چی میشه ورود ماشین به ایران آزاد کنند. دیگه؟ شاه و گدا نداشته باشیم. باور کنید اگه ورود خودروهای خارجی آزاد بشه ما صنعت خودرو مون آن موقع است روز به روز بهتر میشه. ،….،.
باور کنید قبلا من یکی و تو ماشین خوب میدیدم ناراحت میشدم..
ولی الان یکی رو مبینم تو ماشین خوب نشسته به خصوص خوشحال و داره لذت میبره من خیلی خوشحال میشم.
من عاشق ماشین هستم؟ اما چه کنم ندارم. برای همین یکی از آرزوهای من اینکه تو خیابان خودمون ببینم همه سوار ماشین خوب هستند. حتی چینی.
یه حرفم با آنهای دارم که اصلا حرف من یا مارو متوجه نمیش به خدا آدم نمیتونه بگه همه رو من انجام میدم بابا ما در صنعت خودرو خیلی پایین هستیم .فقط خودرو وارد کنند از هر کشوری که میتونند از چین تا هر کشور دیگری نفت بدن بجاش خودرو بگیرند یعنی دیگه کسی خودرو داخلی سوار نشه یعنی طوری بشه پراید از فردا جمع کنند. در عوض به قطع ساز کارمون رو شروع کنیم بعد از ۵سال الا ۱۰سال بهتون قول میدم بهترین خودرو رو ما تولیدمیکنیم.
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۸فکر نکنید اگر خودرو سازی ما بسته بشه همه بیکار میشن نه خودرو سازهای ما همه بشن قطع ساز بعد در قطع رقابت بکنند با هم دیگه؟ از حالت انحصاری بیاد بیرون . ناوگان حمل و نقل مارو بکنند ایرانی مثلا ازایرانخودرو سمند،را نا، دنا،از سایپا ساینا، تیبا بشن خودرو تاکس شهری و هر ۱۰تا ۱۵ سال اسقاط بشن. برای ایران خودرو هم سه ماشینش بیرون از شهری. سوخت این ماشینهای حمل و نقل بشه دیزلی و یا گاز سوز بعد بنزین بکنند لیتری پنج هزار تومان مردهای از خودروهای شخصی خارجی هرکی در توانش است سوار شه البته نرخ خودرو مثل کشورهای همسایه ما.گمروکی به هیچ ماشینی تعلق گرفته نمیشه. برای گردش گری ما خیلی خوب میشه وووووووووچیزهای دیگر.
همانطوری که ما پهباد آمریکایی گرفتم و مثل همونو ساختیم و حتی شاید بهتر.
بهتون قول میدم در صنعت خودرو تی ۵الا ۱۰ سال ما به رشد چشم گیری می رسیم.
بعد از جوانان ما به پرسند آرزوت چی نگه ماشین که دنیا برای این آرزوی مابخنندند.
باید یک ایرانی به جای برسه ارزوش آنقدر بزرگ باشه برای یک دنیای زیبا برای همه مردم دنیا.
ببخشید اینقدر زیاد نوشتم من خودمو ال نامه ده نمیدونم .فقط دوست دارم کشورمون پیشرفت داشته باشه.