شرکت گک چین از شاسیبلند ارتقا یافته ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۲۶ هزار دلار رونمایی کرد.
چینیها با انتشار بیانیهای اعلام کردند نسخه پنج نفره GS8 به زودی راهی بازار خواهد شد و احتمالاً قیمت آن در مقایسه با مدلهای شش و هفتنفره کنونی کاهش خواهد یافت. در حال حاضر خانواده ترامپچی GS8 شامل مدل نویگیتور تک و دو دیفرانسیل و مدل پریمیوم دوال هیبرید است. قیمت این مدلها از ۲۶ هزار دلار شروع شده و به ۳۴ هزار دلار میرسد. همچنین باید دانست GS8 اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و آخرین بهروزرسانی آن به سال ۲۰۲۱ بازمیگردد.
بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده، نسخه پنجنفره از گک ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ دارای فضای بار قابلتوجه با پهنای ۱۱۲۰ میلیمتری و عمق ۲۱۲۰ میلیمتری خواهد بود. همچنین فضای سر و پای ردیف دوم صندلیها ۹۶۰ و ۹۳۰ میلیمتر اعلام شده است. در بخش بدنه و طراحی ظاهری شاهد جلوپنجرهای بزرگ هستیم و همان طرح بال اژدهای نمای جلوی مدل قبلی حفظ شده است. پروفایل جانبی نیز طراحی عضلانی با خط کمر تیز را به نمایش میگذارد.
استفاده از پوششهای مشکی در قوس چرخها و رکابها باعث افزایش خشونت ظاهری این خودرو شدهاند. طرح سقف شناور نیز با تیره شدن ستونهای B تا D به دست آمده و تأثیر مثبتی روی طراحی کلی ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ گذاشته است. وقتی به بخش عقب خودرو نگاه کنید شاهد چراغهای عمودی با طراحی خاص خواهید بود. از نظر ابعاد انتظار میرود این خودرو طول/عرض/ارتفاع ۵۰۱۵/۱۹۵۰/۱۷۸۰ میلیمتری و فاصله بین محوری ۲۹۲۰ میلیمتری مشابه نسخه فعلی را داشته باشد.
در کابین گک ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ غربیلک فرمان سه پره کلاسیک با پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۴.۶ اینچی وجود دارند. همچنین نسخه ششنفره این خودرو از پکیج صندلیهای لاکچری سود میبرد که شامل ماساژور برای صندلیهای راننده و سرنشین جلو، صندلیهای عقب گرم شونده، تنظیمات گوناگون صندلیها و… است. خودروی موردبحث بهصورت استاندارد با تجهیزاتی همچون پایش نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی، هشدار باز شدن در، هشدار ترافیک پشتی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه و… عرضه میشود.
همچنین سیستم چهار چرخ محرک مدلهای نویگیتور ارتقا یافته و از سیستم مدیریت گشتاور نسل ششم بورگ وارنر استفاده میکند که نتیجه آن انتقال بهینه گشتاور، پاسخ سریعتر و کاهش وزن کلی است. انتظار میرود ترامپچی GS8 مدل ۲۰۲۴ همچنان با پیشرانههای کنونی عرضه شود که شامل نسخههای بنزینی و هیبریدی است. مدل بنزینی از نوع ۲ لیتری توربو با ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور بوده و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی همکاری میکند. پیشرانه هیبریدی گک ترامپچی GS8 به تویوتا تعلق دارد و شامل پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی و موتوری برقی است که حداکثر قدرت ترکیبی ۳۷۲ اسب بخار را تولید کرده و به یک گیربکس E-CVT مجهز است.
khashayartehrani
۱۰ خرداد ۱۴۰۳این چینی ها چرا تموم نمیشن ، دیزاینش رو کلا از رو زبان طراحی کیا برداشته
علی
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ااافرین به این قدرت صنعتی ابر قدرت اینده
۱۰ خرداد ۱۴۰۳انجین هیبریدی رو از تویوتا گرفته
کاش اون کره فن ها ببینن و یاد بگیرن
این سطح ژاپنه که حتی چین که هفته ای یدونه برقی میزنه تا اسم هیبرید میاد میره سراغ ژاپن
محمد
۱۰ خرداد ۱۴۰۳خسته شدم از اخبار خودروهای چینی ، دارم به این فکر میکنم که بعد این همه سال دیگه پدالو چک نکنم
Arshia m3csl
۱۰ خرداد ۱۴۰۳چینی ها هر روز ۱۰ تا ماشین معرفی میکنن اینقدر که ماشین معرفی میکنن خدمات و کیفیت ماشین هاشون رو بهش عمرا اهمیت بدن قیمت کم ماشین های چینی ها الکی نیست به جاش ماشین چینی کسی بخره اگه مشکلی پیش بیاد براش نه فراخان میدن خودرو ساز های چینی و نه قطعات بدنه و فنی و فیلتر ها و شمع های ماشین رو فراوون عرضه میکنن بعد ملت میگن چین پیشرفت کرده اره پیشرفت کرده چین که اینقدر ماشین معرفی میکنن خودرو ساز هاش که خدمات و تامین قطعات مدل های حتی ۲ سال پیش معرفی شده معلوم نیست که چیه و معلوم نیست بخش کیفیت خودرو ساز های چین چطوره نظارتش
ارسلان
۱۰ خرداد ۱۴۰۳اخبار تکراری خیلی زیاد داره پدال در مورد چینی ها ، تبلیغات چینی ام زیاد داره…شیائومی یه لگن ساخت حداقل ۵ بار پدال در موردش اخبار گذاشت ، حداقل !!! فراری مدال جدید داد بیرون نهایت ۲ بار ما دیدیمش….
Amirsh
۱۰ خرداد ۱۴۰۳از اخبار خودرو های چینی بد تر ، اخبار مربوط به ثبت نام و واردات و ایناس که واقن آزار دهندس ، ای کاش حداقل قاطی اخبار روز خودرو نبودن
منم بعد از تقریبا ۶ سال چک کردن هر روزه ی پدال ، کم کم دارم میرم به سمت چک کردن جاهای دیگه
Amir Noori
۱۰ خرداد ۱۴۰۳واقعا تقصیر پدال نیست دوستان
پدال رسانه خودرو و موتورسیکلت و هوانوردیه
اخبار رو کاور میکنن فرق نمیکنه
متاسفانه چینی ها خیلی اخبار دارن این روزا
Sina_carshow
۱۰ خرداد ۱۴۰۳چون برندای اصیلتونو دارن مجبور میکنن قیمتاشونو کاهش بدن یا حداقل افزایش ندن ناراحتی؟ یا هنوزم امثال شما بر این باور هستن که چینی اشغاله خدمات نداره و …؟
چینی ها خیلی اخبار دارن این روزا و پیشرفت فوق العاده سریعی هم دارن
اینجا امارات چینی ها دست به هرکاری میزنن بفروشن از تحویل ماشین درب خونه بگیر تا خدمات و سرویس دهی تو خونه و خرید اقساطی ۵ ساله با سود ۰ درصد و گارانتی های ۶ ساله تا ۱۰ ساله از ۲۰۰ هزار تا ۱ میلیون کیلومتر و…
این خودرو ها تب رقابت رو راه انداختن و بهترین امکانات رو نسبت به پول پرداختیشون میدن
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۳سینا خودتم میدونی چینی قبل از برقی شدن زیر دست و پای بقیه کشور ها له میشد.
از وقتی برقی شدن راه افتاده، چین با دوتا آرمیچر و باتری، داره ماشین میسازه.
توی بحت طراحی هم بقیه نوکر خودش میدونه، اونا طراحی میکنن این میدزده.
Arshia m3csl
۱۰ خرداد ۱۴۰۳طراحیش چقدر منو یاد اسکالید تو بازی های اکشن اپن ورد انداخت که بخاطر نداشتن لایسنس ظاهر اسکالید رو دست میزدن بهش شبیه اسکالید تو بازی گوست ریکان وایدلندزه که از نداشتن لایسنس اینجوری کرده بودن کادیلاک رو
Mostafa
۱۰ خرداد ۱۴۰۳این چه اسمیه گک ادم یاد یه ویروس میندازه
مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۳طراحی معقولی داره.
Mostafa
۱۰ خرداد ۱۴۰۳یادش بخیر یه زمان فقط اخبار خودرو اروپایی امریکایی ژاپنی بود
Kurosh33
۱۰ خرداد ۱۴۰۳۹۹درصد ماشینای چینی از یک موتور استفاده میکنن و بعد هزار تا برند جدید درست میکنن.
S
۱۰ خرداد ۱۴۰۳باز خوبه موتورش
۲ لیتری ۲۵۰ اسب بنظرم کافیه براش
ناصر
۱۰ خرداد ۱۴۰۳خسته شدیم آنقدر در مورد لگن های چین مطلب میزارید،تو خود چین همه سوار بنز و بی ام دبلیو و آئودی هستن آنوقت ما همش باید در مورد فلان فانگ فینگ کونگ جکی پیشی بخونیم .چرا در مورد خرابی های این ها نمگید مکانیکی ها پر از خرابی گیربکسشونه یارو گیربکس سانتافه و جنسیس رو با نصف خرج گیربکس فلان خودرو چینی حل میکنه .در آخر ریو و بقیه وارداتی های دوران طلایی واردات صد شرف دارن به اینها
Sina_carshow
۱۰ خرداد ۱۴۰۳کجا مکانیکی خراب شده این ماشین؟ منبعی برا حرفتون دارید؟
حتی همین خودرو های چینی ایران مخصوصا چری ها مالک ها راضی بودن از دووم و کیفیتشون
تقریبا اکثر بنزینی هاش موتورهای تویوتا و میتسوبیشی دارن
باتری های برندای اصیل و محبوب هم چینی ها دارن تامین میکنن با منطق شما پس تویوتا و پورشه هم اشغال و لگن هستن
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۳سینا از چی دفاع میکنی؟
چینی رو جزو ماشین ها حساب میکنی؟
پویا
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ما نه تنها دستمون از ماشین های روز دنیا کوتاه شد بلکه دیگه حتی خواب ماشین های درست حسابی چین رو هم نمیتونیم ببینیم
JaMsHiD
۱۰ خرداد ۱۴۰۳اصلا کپی از تویوتا سکویا نیستا
ar-ma-n
۱۰ خرداد ۱۴۰۳فنیش که چنگی به دل نمیزنه ولی طراحیش خیلی جسورانه و قابل قبوله نسبت به چینی های دیگ طراحیش حس خوبی میده.
مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۳خداوکیلی طراحیش از خود اسکالید نسل قبل قشنگتره
میتر
۱۰ خرداد ۱۴۰۳چقدر بی اصالت یک کپی مضحک از اسکالید .
Sina_carshow
۱۰ خرداد ۱۴۰۳دکتر جان تلفظ درستش اسکِلِید هستش
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۳سینا خودت داری تلفظش.
توی نوشتار به فارسی اسکالید نوشته میشه.
extra
۱۰ خرداد ۱۴۰۳به نظرم طراحیش به مراتب از تیگو 8 قشنگ تره، فکر میکنم اگه بیاد توی ایران فروش خوبی داشته باشه، بماند که قیمت فوق نجومی خواهد داشت و از ماست که بر ماست و این صحبتا…
۱۰ خرداد ۱۴۰۳عقبش رو یکم کار میکردن بد نمیشدا
سعید فرهادی
۱۱ خرداد ۱۴۰۳بیارش ایران 10برابر ایران پول یک پلاک پول هم مالیات هرماه قسط 5میلیون بدون بدن مالیات غیر مممنوع ایرانی سواری خارجی گناه ایران وضعیت خراب پول ایران ملت تمیز ولی خارجی کثیف ماشین عرق خورده
😂😂😂😂😂😂😂
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۳کپی سکویا
محمدآباد
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ولش کن بابا ماشینهای چینی رو یک تویوتا وانت بیست سال کار را با کی ام سی صفر گذاشتن از سربالایی خاکی برندبالا تویوتا مثل فشنگ رفت بالا کی ام سی وسط تپه ده تا معلق زد برو بابا دلت به ماشینهای چینی خوشه
محمد
۲۸ خرداد ۱۴۰۳از نزدیک دیدم خیلی خوشگل بود، عراقی بود