جیلی گلکسی L6 EM-i یک سدان پلاگین هیبرید با آستانه قیمت ۱۲ هزار دلار است که با یک باک سوخت و شارژ کامل باتری مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری را طی خواهد کرد.
انتظار میرود این خودرو تا چند ماه دیگر راهی بازار چین شود. البته پیش فروش گلکسی L6 پلاگین هیبرید از چند هفته قبل شروع شده و مشتریان میتوانند آن را با قیمت حدود ۱۲ تا ۱۶ هزار دلار خریداری کنند. جالب اینکه جیلی میگوید قیمت نسخههای اولیه این خودرو حدود ۱۰۰۰ دلار کمتر بوده و مشتریان با پرداخت ۱۱ هزار دلار توانایی سفارش آن را خواهند داشت.
طول/عرض/ارتفاع جیلی گلکسی L6 به ۴۷۸۲/۱۸۷۵/۱۴۸۹ میلیمتر میرسد و فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۵۲ میلیمتر است. بسته به مشخصات و مدل سفارش داده شده، وزن خودرو نیز بین ۱۵۷۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم خواهد بود از نظر ظاهری نیز طراحی این مدل تفاوت خاصی با نسخه استاندارد L6 ندارد. نیروبخش گلکسی L6 پلاگین هیبرید سیستم نورد ثور ۲.۰ است که از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و موتور برقی تشکیل میشود. قدرت و گشتاور پیشرانه درونسوز به ترتیب ۱۱۰ اسب بخار و ۱۳۶ نیوتون متر اعلام شده درحالیکه موتور برقی ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۲ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این مجموعه با گیربکس E-DHT همکاری میکند.
جیلی گلکسی L6 پلاگین هیبرید با دو باتری ۸.۵ و ۱۹.۰۹ کیلووات ساعت در دسترس است و توان پیمایش ۶۰ و ۱۴۰ کیلومتری در حالت برقی دارد. البته همانطور که گفته شد توان پیمایش مجموع خودرو ۲۰۰۰ کیلومتر بوده و مصرف سوخت آن به ۲.۹ لیتر در صد کیلومتر میرسد. حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و ظرفیت باک سوخت ۶۰ لیتری از دیگر مشخصات L6 هستند. همچنین باید دانست فقط مدل مجهز به باتری بزرگتر از توانایی شارژ سریع پشتیبانی میکند و در عرض ۲۰ دقیقه میتوان شارژ باتری را از ۳۰ به ۸۰ درصد رساند. در صورت استفاده از شارژر معمولی، بین ۲.۷ تا ۶ ساعت طول خواهد کشید تا باتری شارژ شود.
وقتی وارد کاکپیت شوید دو نمایشگر ۱۰.۲ اینچی برای پشت آمپرها و ۱۴.۶ اینچی را برای نمایشگر مرکزی خواهید دید. فقط مدلهای فول جیلی گلکسی L6 پلاگین هیبرید از شارژر بیسیم گوشی هوشمند برخوردار هستند هرچند در برخی تیپهای این خودرو دستیار کمکراننده سطح ۲ نیز وجود دارد. ورود بدون کلید، کنترل از راه دور خودرو با برنامه موبایلی، سیستم صوتی با شش بلندگو، بهروزرسانیهای از راه دور، دستیار صوتی با هوش مصنوعی و… از دیگر تجهیزات این خودروی چینی به شمار میروند.
Benz gle
۱۸ بهمن ۱۴۰۳بی ام و سری ۵ 550e هم ۴۹۰ اسب بخار قدرت و مصرف سوخت ۱ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر داره
ظرفیت باکش رو نمی دونم ولی اگر ۷۰ تا به طور کاملا برقی بره و ۵۰ لیتر باکش باشه حدوداً از ۲۰۰۰ تا بیشتره یعنی کاملا بیشتره
اگر ۷۰ تایید باشه ۷۰۰۰ تا می ره
حسین دهمرد
۱۸ بهمن ۱۴۰۳مگر اینکه ۸۰ کیلومتر رو با باتری بری ۱۰ کیلومتر باقیمونده رو با بنزین بری که صدی ۱ لیتر مصرف کنه.
باز سر هر صد کیلومتر وایسی شارژ باتری رو فول کنی.
وگرنه از لحظه ای که شارژ باتریش تموم بشه صدی ۱۰ تا میسوزونه
Saeed Boroomand
۱۸ بهمن ۱۴۰۳از اونجا که نمیره نتیجه میگیرم که بی ام و دروغ میگه
تنر
۱۸ بهمن ۱۴۰۳عالیه به نسبت قیمتش
پیمایش عالی کابین زیبا موتور قدرتمند
کاش وارد کنند
Mohsen
۱۸ بهمن ۱۴۰۳چنین چیزی که میگه در شرایط بسیار ایده آل امکان داره .
در شرایط واقعی در کمترین حالت صدی ۴ تا ۵ لیتر رو مصرف میکنه
رامین صفایی
۱۸ بهمن ۱۴۰۳بی ام و دروغ نمیگه . دروغگویی در ذات
کمونیست های چینی است که قصد دارنذ
گاری آشغال تولیدی خودشان را با هزار ترفند
و ریا در بازار به مردم بفروشند .
Moro
۱۹ بهمن ۱۴۰۳برو با بی ام چت حال کن، یادت باشه بی ام و واسه مهد هیتلره، فکر نکنی خیلی نانازین
محمود
۱۹ بهمن ۱۴۰۳سلام
اینکه خیلی خوبه یک ماشین برقی بتونه ۲۰۰۰ کیلومتر رو بره با۶۰لیتر بنزین ، اما درنوع برقی تک که ۴۰۰ کیلومتر میره جالب نیست اول باید زیر ساخت آن درکشور انجام بشه بعد بااین هجمه وارد کنند تازه این ماشین بیاد ایران کمتراز دونیم یا سه میلیارد بدست مصرف ککننده نمیرسه چون باید جیب خیلیها پر بشه