جیلی ژئومتری M2 معرفی شد. این خودروی کوچک و الکتریکی برای بازار چین طراحی شده و هدف اصلیاش هم ربودن مشتریان خودروی موفق وولینگ مینی الکتریکی خواهد بود. ژئومتری برند الکتریکی با مالکیت جیلی بوده و البته تنها هدف از تولید M2 برتری بر وولینگ نخواهد بود چراکه محصولات مشابه دیگری هم در این کشور تولید میشوند که از جمله آنها میتوان به چری QQ آیس کریم و دانگ فنگ مینی الکتریکی اشاره کرد.
جیلی ژئومتری M2 یک هاچبک دو درب و چهارنفره است. طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با ۳۰۶۵/۱۵۲۲/۱۶۰۰ میلیمتر بوده و فاصله بین محوری آن به ۲۰۱۵ میلیمتر و وزنش به ۷۱۵ کیلوگرم میرسد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است M2 از رینگهای کوچک ۱۳ اینچی استفاده میکند. به گزارش پدال و به نقل از کار نیوز چاینا، برای این خودرو دو پیشرانه در دسترس خواهد بود که یکی ۲۷ اسب و دیگری ۴۱ اسب بخار قدرت دارد. پیشرانه الکتریکی جیلی ژئومتری M2 در جلو با یک باتری لیتیوم آهن فسفات که ظرفیتش اعلام نشده، کار میکند.
طراحی M2 در بخش جلو بامزه و جالب بوده اما وقتی به بخش عقب نگاه کنید وضعیت عجیبی را شاهد خواهید بود. ژئومتری حالا برندی مستقل محسوب میشود اما با این وجود نوشته جیلی در این بخش وجود دارد. دیگر خودروهای ژئومتری چنین وضعیتی ندارند. شاید گروه جیلی میخواهد این خودرو را با نام خود در بازارهای صادراتی عرضه کند اما چیزی بهصورت رسمی اعلام نشده است.
همانطور که در تصاویر دیده میشود رینگهای این خودروی کوچک طراحی جالبی دارند و استفاده از سقف پانورامیک نیز فضای داخلی را بزرگتر نشان میدهد. در بخش پشتی این خودرو نیز صندلیهای جداگانه نصب شدهاند. در داشبورد هم یک نمایشگر پیش چشمان سرنشینان وجود دارد. احتمالاً نمایشگر مخصوص راننده در بالای ستون راننده نصب شده است. خریداران میتوانند این خودرو را با رنگهای متفاوتی در بخش جلو سفارش دهند. چراغهای گرد نصب شده در این بخش هم بامزهاند و اشارهای به مدلهای قدیمی دارند. اگر دقت کنید محل شارژ M2 نیز در بخش جلو و پشت لوگوی نقرهای جیلی قرار دارد. این لوگو مشابه همان چیزی است که در دیگر محصولات ژئومتری بکار میرود. M2 از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خودروی چین خواهد شد.
کافر مقدس
۲۲ شهریور ۱۴۰۱به عاقبت mvm110 ها دچار میشه . ماشین های چینی تو کارکرد مشخص میشه چی فروختن به مشتری نه تو تصاویر و رندر و سایت و….که عاقبت شون رو باید بری تو گاراژ ها ببینی که چجوری مالک حاضره زیرقیمت رد کنه بره و بازار کارکرده و دست دوم به شدت بدی داره که ماشین ماه هامیمونه دستت تا فروش بره
Avan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱البته ام وی ام ۱۱۰ عمر ، ایمنی و کیفیتش از رقیبش که پراید باشه بیشتره.البته قیمت قطعات را نباید در ایران ملاک قرار داد چون همه چیز رانتی و دلالی است
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱حرف خنده داری زدی این ماشین بعد خریداری شدن بعد از 3 سال قیمتش افت میکنه طوری که به درد سطل اشغال میخوره
Dian
۲۲ شهریور ۱۴۰۱هر جای دنیا(به جز ایران) هر ماشینی بخری قیمتش بعد چند سال افت میکنه
مثلا یه bmw m3 بخری ۸۰ هزار دلار بعد ۱۰ سال ازت میخرن ۲۰ هزار دلار
این بحث حفظ قیمت ها فقط تو ایران هست
Phonix
۲۳ شهریور ۱۴۰۱خیر:)
فراری ها بعضا سال به سال با ارزش تر میشن
Erfan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱این کوچولو ها واسه رانندگی شهری عالی هستند.
قشنگ کار راه بندازن
Royal Driver UK 70
۲۲ شهریور ۱۴۰۱حالا دست ایرانیا بود از مثلا میگم از تهران تااا جنوبو باش میرفتن. کاری که با پرایدم میکنیم، ماشین شهریه باهاش مسافر میزنیم میریم تو جاده های ایران آخرشم سر از بهشت درمیاریم
پدرام
۲۲ شهریور ۱۴۰۱اگه هم قرار باشه با وولینگ رقابت کنه حتما قرار نیست پروفیل درها عین همون باشه اصلا یه سبک طراحی متفاوت تری هم میشه زد
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱حرف خنده داری زدی این ماشین بعد خریداری شدن بعد از 3 سال قیمتش افت میکنه طوری که به درد سطل اشغال میخوره و دیگه کسی نگاهش هم نمیکنه
Dian
۲۲ شهریور ۱۴۰۱هر جای دنیا(به جز ایران) هر ماشینی بخری قیمتش بعد چند سال افت میکنه
مثلا یه bmw m3 بخری ۸۰ هزار دلار بعد ۱۰ سال ازت میخرن ۲۰ هزار دلار
این بحث حفظ قیمت ها فقط تو ایران هست
حالا شما از یه ماشین ۵ هزار دلاری چه انتظاری دارین؟
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دوستمن اقای کافر مقدس میگه بازار دست دو بد این ماشین دیگه دست دو نداره 5 هزار دلار میشه 900 دلار یعنی دیگه ارزش نداره