گریت وال

گریت وال تانک 700 سفارشی با 422 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت گریت وال چین از نسخه سفارشی تانک ۷۰۰ با نام overseas رونمایی کرد. فول ترین نسخه تانک ۷۰۰ در بازار چین ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.


اخیراً تصاویر رسمی تانک ۷۰۰ سفارشی overseas ادیشن منتشر شده است. خودروی موردبحث با قوای محرکه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بنزینی و پلاگین هیبرید Hi4-T در دسترس خواهد بود. بد نیست بدانید تانک ۷۰۰ بازار چین فقط با قوای محرکه پلاگین هیبرید در دسترس است و قیمت آن از ۶۱ هزار دلار شروع شده و به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

همچنین تانک ۷۰۰ سفارشی در تریم های پریمیوم، سوپریور و ادیشن وان عرضه خواهد شد. مدل‌های پریمیوم و سوپریور از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۳۵۴ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کنند و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیرو را روانه چرخ‌ها می‌کند. قفل دیفرانسیل اکسل جلو و عقب به همراه پله‌های جانبی برقی نیز در این مدل‌ها وجود دارند.

طول/عرض/ارتفاع گریت وال تانک ۷۰۰ به ترتیب برابر با ۵۰۹۰/۲۰۶۱/۱۹۵۲ میلی‌متر است و فاصله بین محوری و ارتفاع آن از سطح زمین به ۳۰۰۰ و ۲۴۹ میلی‌متر می‌رسد. با اینکه قیمت رسمی نسخه‌های گوناگون تانک ۷۰۰ سفارشی اعلام نشده اما انتظار می‌رود مدل پریمیوم حدود ۹۳ هزار دلار و مدل سوپریور حدود ۱۰۱ هزار دلار قیمت داشته باشد. از نظر طراحی تفاوتی بین مدل‌های پریمیوم و سوپریور با تانک ۷۰۰ Hi4-T بازار چین وجود ندارد.

اما نیروبخش مدل ادیشن وان پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری پلاگین هیبرید است که ۴۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۱۷ نیوتون متر گشتاور دارد و توان پیمایش آن در حالت برقی و با وجود باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعتی به ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. این مدل از تانک ۷۰۰ از نظر ابعاد ۲۰ میلی‌متر طویل‌تر، ۶۱ میلی‌متر پهن‌تر و ۳۴ میلی‌متر بلندتر از دو مدل دیگر است و از رینگ‌های ۲۲ اینچی استفاده می‌کنند. به عنوان مدل فول و پرچم‌دار انتظار داریم قیمت ادیشن وان از حدود ۱۲۵ هزار دلار شروع شود. ظاهر این خودرو نیز مشابه گریت وال تانک ۷۰۰ لیمیتد ادیشن بازار چین است.

از جمله تجهیزات شاسی‌بلند موردبحث می‌توان به نمایشگرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۶.۲ اینچی، هدآپ دیسپلی و صندلی‌های مجهز به گرم‌کن و ماساژور اشاره کرد. همچنین مدل ادیشن وان از سانروف پانورامیک با آسمان ستاره‌ای سود می‌برد. در پایان باید گفت خودروی تانک ۷۰۰ Hi4-T در ماه آگوست فروش ۱۱۹۸ دستگاهی در چین داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۱۴.۴ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین فروش این خودرو از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا پایان آگوست به بیش از ۱۰ هزار دستگاه رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (3601 ديدگاه)

    مثل جی کلاسی میمونه که زنبور پوزه اشو نیش زده باد کرده

    موافقم 22
    مخالفم 9
    1. amirkhanzadeh

      ۱۵ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1033 ديدگاه)

      👎
      جی کلاس رو با این … مقایسه نکن
      به بنز توهین می کنی

      موافقم 32
      مخالفم 11
      1. Sina_carshow

        ۱۵ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (253 ديدگاه)

        جی کلاس که از یه آفرود نصف قیمت خودشم توانایی کمتری تو آفرود و امکانات کمتری داره
        سواریشم بی نهایت خشک و سفته
        الان مقایسه جی کلاس با سوزوکی جیمنی و جیپ رانگلر و … هستش که ببینید عملکردشو
        هنوزم نمیدونم چرا پولدارا میخرنش ولی هیچوقت ماشین افرود شاسی نردبونی خواستم حتی بهش فکرم نمیکنم
        نشستم پشتش برا بررسی و فیلم برداری حتی در حد ماشینای نصف قیمت خودشم نیس اره خوب بی انصاف خیلی نباشم یه موتور خوش صدای amg داره ولی همین فقط
        در باره اینم ماشینم بگم مگه دیدید تست افرود این خودرو رو؟ دست از تعصب ور دارید

        موافقم 24
        مخالفم 17
        1. احمد

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (58 ديدگاه)

          اصلا فرض کنیم که آفرودش هم خوب باشه
          خیلی معمول یکی دوتا آفرود بری برگردی باید ماشین رو ببری سرویس
          چون آفرود پدر ماشین رو درمیاره
          حالا یه ماشین مثل تویوتا یا جیپ یا سوزوکی هزینه سرویس و تعویض قطعات ش بیشتر یا بنز؟
          یا خدا اگر بنز جی۶۳ رو بعد آفرود بخوای ببری سرویس ش کنی و چندتا قطعه بخواد
          نصف پول یه جیپ باید هزینه کنی
          ماشین آفرود باید سگ جون و قطعات ش ارزون باشه

          موافقم 8
          مخالفم 6
        2. Sina_carshow

          ۱۶ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (253 ديدگاه)

          اونکه مشخصه تویوتا و سوزوکی حتی مخصوصا تویوتا زمین تا اسمون سواری بهتری خصوصا تو جاده داره آفرود که هیچی
          دقیقا بزرگترین مشکل جی کلاس اینه ادای افرودا رو در میاره کافیه اون اگزوز زیر در عقبش بره زیر آب … هیچی دیگه باید فاتحه جیبت رو بخونی
          با اینکه عملکرد افرود قابل قبولی داره اما اصن دلیلی برا افرود رفتن باهاش نیس برا افرود هم به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم فقط برا اونایی که تو دبی هستن یا سلبریتی هستن ماشین خوبیه
          یه چیزی مث آیفون داشتنه اگه از اشخاصی باشی دنبال شو آف باشی نمیدونی چرا و حتی بلد نباشی استفادشو ولی بازم میخریش
          اینم همینه بنتلی و رولز رویس رو ول میکنی یه ماشینی میخری که تو آسفالت صاف کمرتو آسفالت میکنه! که از قافله همکارای پولدارت عقب نمونی

          موافقم 7
          مخالفم 1
  2. Nismo

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    عقبش جی کلاس
    جلوش لندروور
    بغلش جیپ

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. IRI

      ۱۵ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      عقبش خوشگل
      جلوش خوشگل
      بغلش خوشگل

      موافقم 12
      مخالفم 18
  3. PARSA

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    الان چین میاد میگه رقیب جی واگن حتی بهتر از اون

    موافقم 12
    مخالفم 5
  4. علی منصوری

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    تو نمایشگاه تانک 300 دیدم از نزدیک و توش نشستم، خیلی خوب بود خدایی ه اکی بود متریال خیلی خوبیم داشت از این پلاستیک ضایعاتیا نبود داشبورد و داخلش طراحی یکنواخت و هماهنگی داشت
    از این بنظرم قشنگتر بود در ضمن دوستان ب قیمتش توجه کنین،، البته ک جدیدا ماشینهای چینی با قیمت بالا و لوکس پرمیوم داره تولید میشه

    موافقم 13
    مخالفم 6
  5. hosen

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (694 ديدگاه)

    همینکه 1/5 توربو نیست بنظرم جای شکر داره!

    موافقم 10
    مخالفم 4
  6. میثم طاهونه

    ۱۶ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هیچ وقت از طرح قوطی کبریتی بنام جی کلاس خوشم نیومده

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا