هونگچی به عنوان زیر برند لوکس گروه فاو چین از خودروی روباز EH7 کانورتیبل در نمایشگاه پکن 2024 رونمایی کرد.
این خودرو نسخهای جدید از سدان مشهور EH7 به شمار میرود و لذت رانندگی در فضای آزاد را به ارمغان میآورد. طراحی کلی خودروی موردبحث تفاوت زیادی با مدل استاندارد EH7 ندارد به گونهای که شاهد یک جلوپنجره بسته به همراه چراغهای متمایز مشابه عدد ۷ انگلیسی هستیم. این نوع طراحی در جدیدترین محصولات هونگچی بکار میرود. طول/عرض/ارتفاع خودروی یاد شده به ۴۹۸۰/۱۹۱۵/۱۴۹۰ میلیمتر و فاصله بین محوری آن به ۳۰۰۰ میلیمتر میرسد. شاید چشمگیرترین ویژگی ظاهری هونگچی EH7 کانورتیبل را بتوان در زمان باز بودن سقف مشاهده کرد. با استفاده از رنگهای بدنه منحصربهفرد، این خودرو در غرفه هونگچی کاملاً جلبتوجه میکند.
داخل کابین EH7 کانورتیبل تأکید زیادی روی استفاده از متریال باکیفیت و طرحهای رنگی سطح بالا وجود دارد. این خودرو به دو نمایشگر ۶ و ۱۵.۵ اینچی و همچنین هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده مجهز است. طراحی کابین نیز دنبالهروی حالت مینیمالیستی است و به سختی میتوان دکمههای فیزیکی را پیدا کرد. خود غربیلک فرمان نیز ظاهری متمایز و اسپرت دارد و ما را به یاد کنترلر کنسولهای بازی میاندازد. صندلیها نیز از طراحی یکپارچهای برخوردار هستند و رنگبندی جدید کابین نیز بر حس مدرن و دینامیک بودن خودرو میافزاید.
هونگچی EH7 کانورتیبل بهصورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد. باتریهای این خودرو توسط شرکت CATL تأمین میشوند و با همکاری موتور برقی میتوانند صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیهای را فراهم سازند. باید گفت خودروی موردبحث جدیدترین عضو خانواده EH7 به شمار میرود. قیمت اعضای این خانواده از حدود ۳۲ هزار دلار شروع شده و به ۴۳ هزار دلار میرسد. البته انتظار میرود مدل کانورتیبل بهای بیشتری داشته باشد.
هونگچی به دنبال گسترش هرچه بیشتر سبد محصولات خود است و در این بین برنامههایی همچون تولید محصولاتی با امکان تعویض باتری و شارژ سریع را در پیش خواهد گرفت. گفته میشود محصولات جدید چینیها با یکبار شارژ خواهند توانست حداکثر مسافت ۸۰۰ کیلومتری را بپیمایند. با معرفی EH7 کانورتیبل، هونگچی به تلاشهای خود در تثبیت به عنوان یک برند لوکس ادامه میدهد.
MehdiTurbo
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳چند وقتیه احساس میکنم خودروهای چینی جذاب شدن 🤔 حتی بعضی هاشون تک توک از بعضی از ژاپنیا و کره ای ها و … جذابترن
فقط یه چیزی برام عجیب بعضی هاشون واقعا مفتن و وقتیم میبینی کیفیت عالی دارن ولی از سیاست چین انسان دوستانه بودن و اینکه به فکر انسان ها باشه ارزان بده بتونن بخرن دور بعضی وقتا فکر میکنم شاید واقعا انسان دوستانه ان که قشر پایینم بتونند خودروهای حیلی خوبی سوار شن بعد میبینم با چین همخوانی نداره با چیزی که تا کنون بوده
فک میکنم چین شاید بخواد با ارزان دادن زیاد خیلی رقبا را ورشکست کنه فک کن یه جا همه مرغ فروشن همه مرغا را ۲۰ هزار تومن میدن تو میای میدی ۱۰ هزار تومن کلیم ضرر داری میدی واسش ولی چی میشه ؟ همه مرغ فروشا جمع میکنند میرن دیگه کسی از اونا نمیخره
بعدش تو میتونی همان مرغ ۱۰ هزاریت بدی ۳۰ هزار تومن و خیلی بیشتر قبل سود کنی
خدایا توبه ولی هر چی میخوام مثبت فکر کنم نمیشه احساس میکنم بیشتر جریان دومیس
Reza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳تک و توک 😂😂
A.m.A
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳خدا رو شکر خودرو های برقی ترند شدن وگرنه تا سی سال دیگه هم چینیا نمیتونستن موتورای بنزینی درست درمونی بسازن و کیفیت ماشیناشونو بیشتر کنن
زیزیگولو
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳بدل چینی خودروهای لوکس آلمانی 🤦🤦🤦 مثل ماجرای بدل ایرانی رونالدو 🤦
Mercedes
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳یه ماشین المانی به این زیبایی نام ببر
بجز مرسدس من روش تعصبیم 😂
زیزیگولو
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳خیلی سوال سختی بود!!!! 🤦🤦 چون اصلاً ماشین آلمانی به این زیبایی وجود نداره😂
علی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳دقیقا همینطور هست
چینی ها شاید در ظاهر پیش رفت کنن ولی درباطن به اندازه یه پراید بادوام نیستن خیالت تخت
ما یدونه ام وی ام x33 داشتیم بعداز یکسال کارکرد زیر لولای در بدنه جر خورده بود وقتی در رو باز میکردی یه صدای بلند خارررررر میداد هم زمان یدونه پراید مدل ۸۰ داشتیم بعداز ۲۰ سال هنوز درها عین روز اول باز و بسته میشه
Mercedes
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳اها بله درست میگی محمد جان
Mvm x33 رو تو کل چین هیچکس گردن نمیگیره
چینی ها ایرانو با اینا مقایسه میکنی؟
محمد ۱
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳از وقتی خودروها برقی شدن … چینیا پیشرفت دوچندانی پیدا کردن…. نسبت به گذشته خودشون….
چرا؟
شاید یه خاطر اینه که وقتشونا دیگه قرار نیست روی طراحی و ساخت موتور درون سوز بذارن…. انگار از یه مسئولیت مهم پیچیده نجات پیدا کردن…!!
اما موترهای الکتریکی با توجه به تجربیات گذشتشون دم دستی ترن… (الکترونیک و شاخه ها و زیرشاخه هاش)
طراحیهاشون بهتر شده…
اما یکی از دلایلشون شاید اینه که یه خودروی الکتریکی دیگه به جلو پنجره نیازی نداره….
چینیهام همونجور که مشخصه .. از طراحی درست جلوپنجره ماشین سر در نمیارن…. حتی نمیتونن درست کپی کنن…!!!
این حالت را تو ماشینای چینی که فاقد جلوپنجره هست میشه مشاهده کرد… بهترن نسبت به اونایی که جلوپنجره دارن… (انگار فوت کوزه گری را بلد نیستن…)
برعکس این اتفاق خودروسازان بزرگ و قدرتمند را با چاش روبرو کرده…
چون خودروهای اونا از جلوپنجره های زیبایی برخوردار بودن و باهاش وزن طراحیشون را بالا میبردن…
برقی سازی به خودروسازی چین خیلی کمک رسوند…
اینام که اصل و نسب درستا حسابی ندارن… اصلا براشون مهم نیست قرار چی بشه.. تا بتونن کاسبی میکنن…
Mr. gt c
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳کشور های صاحب صنعت در خودرو سازی، با الکتریکی سازی برای خودشون دام پهن کردن، منفعتی که چین از الکتریکی سازی برد محیط زیست ازین تغییر نبرد
علی جردن
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳صندلی با چرم سبز هم رنگ بدنه
میباخ آسیایی!
Fast5
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳سرنشین عقب مگه اینجا جا میشه ؟
باید پاشو جا بزاره خونه بعدش سوار ماشین شه
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/04/1-9-767×575.jpg
کیارش
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳وقتی نگاه میکنی و با دید کارشناسی نگاه میکنی هیچ شانسی برای رقابت با برندهای مشهور نداره،،،هیچ شانسی ،،،،چون ما عادت کردیم همه خودروهارو با پیکان مقایسه کنیم،،،،
محمدرضا
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳سلام.خطاب به برخی از بزرگواران؛
اخه قربونتون برم،مگه کارد زیر گلوتون گذاشتن که حتمی باید راجع به هرررررررررر زمینه و علم و صنف و شاخه و مسائل اظهار نظر کنید.دردت به سرم؛سکوت و گوش دادن فعال(در اینجا خواندن و تامل)رو تمرین کنید.
جسارت بنده رو ببخشید.
علی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳فاو. از شاسی های فولوکس واگن استفاده میکنه شریک و زیر مجموعه فولوکس واگن هست