هونگچی پس از معرفی سدانهای جدید H5 و H9، در آستانهٔ معرفی سدان جدید دیگری بنام H6 قرار دارد. این خودرو قرار است رسماً در نمایشگاه گوانگژو در ماه نوامبر رونمایی شود اما حالا چند تصویر غیررسمی از آن منتشر شده است. H6 در جلو به لطف چراغهای باریک و زاویهداری که به یک جلوپنجرهٔ بزرگ مستطیلی متصل شدهاند، ظاهری آشنایی داشته و فوراً بهعنوان یک هونگچی قابلتشخیص است.
تریم کرومی در طرفین مه شکنهای روی سپر و همینطور نشان کرومی و قرمز بزرگی که مثل دیگر محصولات هونگچی بهصورت عمودی که از روی کاپوت تا میانهٔ جلوپنجره کشیده شده است هم از دیگر ویژگیهای قابلتوجه نمای جلویی این سدان جدید چینی هستند. در عقب H6 هم شاهد چراغهای LED چشمگیری هستیم که توسط یک نوار LED به هم متصل شدهاند اما چشمگیرترین ویژگی در این قسمت سپری با خطوط افقی جذاب در طرفین جا پلاک است. زیر این قسمت هم بجای دیفیوزر، یک تریم کرومی و دو سر اگزوز افقی باریک دیده میشود. تکمیلکنندهٔ ویژگیهای ظاهری سدان هونگچی هم رینگهای بزرگی با طراحی پیچیده هستند.
به گزارش رسانههای چینی، H6 که در سبد محصولات هونگچی بین مدلهای H5 و H9 قرار میگیرد، فقط با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه خواهد شد. البته این موتور در دو سطح قدرت ۲۲۱ اسب بخار و ۲۴۸ اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. ماه آینده با رونمایی رسمی هونگچی H6 اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام خواهد شد.
حامد
۶ آبان ۱۴۰۱#برای_حسرت_داشتن_ماشین_خوب
Reza Waffen SS
۷ آبان ۱۴۰۱لایک
شهر نشین
۷ آبان ۱۴۰۱منظور از قاتل کثیف چیه؟
آیا منظور اینه که این هشتگ رو میزنم برای حسرت داشتن ماشین خوب یا منظورش اینه که تظاهرات و اغتشاش می کنیم برای ماشین خوب؟
TML BN
۶ آبان ۱۴۰۱خیلی بهشون فشار اومده ۲ لیتری گذاشتن بابا یک پیشرانه قوی بالای ۲ونیم بذارید ولی جدی خیلی خوشگله کاش به جای این بنجل ها اینا رو میاوردن نمیدونم چرا سپر عقبش یک جوریه انگار ماشین رو ریخته بهم رینگ های خوشگلی هم داره
امین
۶ آبان ۱۴۰۱مدلهای کد ۳۰ از بی ام و و ۳۰۰ از بنز البته ۲۵۰ همشون ۲لیتری توربو با قدرت بین ۲۲۰ تا ۲۶۰ اسب هستند . البته مدلهای دیگه ای با قدرت بالاتر از موتور ۲ لیتری هم موجوده.
دیگه دوران موتور های حجیم ولی کم بازده سرآمده.
ملاک تکنولوژی موتور هست.
موتور این ماشین هم معادل دولیتری های میانه بازار قدرت داره.
هر چند تجربه بمن اثبات کرده که بین اسب بخار آلمانی و بقیه تفاوت زیادی هست.
گیربکس و سیستم انتقال قدرت تاثیر پنجاه درصد داره.
البته تعلیق کیفیت تایر ضریب درگ ، همه باعث لذت رانندگی میشه.
Amin.aj
۶ آبان ۱۴۰۱به قول خودت اسب بخار آلمانی یا زاپنی یه چیزه دیگست تا چینی یه مدل برقی byd رو تست کرده بودن از یه مجله معتبر یادم باشه لینکشو بفرستم این byd ۵۱۰ اسب بود ولی توی تست و برسیش گفته بودن که انگار نه انگار ۵۱۰ اسبه انگار با یه ماشین نهایت ۲۵۰ اسب طرف باشی اصلا عملرکدش مثله ماشین های ۵۰۰ اسبی نیست مخصوصا برقی!
امین
۹ آبان ۱۴۰۱اسب بخار آلمانی متفاوت هست.
ژاپنی در حد خودش خوبه . نه بیشتر.
تفاوت زیادی بین آلمانی ها با بقیه وجود داره.
میان رده های قیمت تا صد هزار تا ، آلمانها چیز دیگه ای هستند.
AHMET 2002
۷ آبان ۱۴۰۱دقیقا
خساست بخرج دادن تو انجین
Mostafa
۶ آبان ۱۴۰۱https://s6.uupload.ir/files/genesis-electrified_gv70-2023-1600-59_4q8f.jpg
یه نگاه به این عکس ها بندازید
https://s6.uupload.ir/files/genesis-electrified_gv70-2023-1600-5b_o9k7.jpg
https://s6.uupload.ir/files/genesis-electrified_gv70-2023-1600-50_rb6n.jpg
https://s6.uupload.ir/files/genesis-electrified_gv70-2023-1600-58_7ek.jpg
ادم همچین چیزی رو ول میکنه پول واسه ماشین هایی که حتی تلفظ اسم جهانی هم ندارن خرج بکنه
حمزه آجرلو
۶ آبان ۱۴۰۱حقیقا جنسیس بینظیره
کرگدن باواریا
۶ آبان ۱۴۰۱دیگه شور کره فن بازی رو در اوردی
این دقیقا چه فرقی با جنسیس داره؟ خوبه یکم رخ داره جنسیس همونم نداره
من مخالف چین و چینی هستم ولی لآاقل ماشین باز هستم پیگیرم !
این هونگچی امارات براش یه سرو دستی میشکونن که نگو ،،،
ولی خبری در نمایندگی جنسیس در امارات نیست🤦♂️😂
خداییش یه نصیحت بکنم فنای کره مظلوم ترین ها در دنیا هستن چون همین مقاله مربوط به جنسیس g80 بود آلمانی فنا ژاپنی فنا آمریکایی فنا میومدن هرکدوم یه سگمنت از این ماشینارو میگفتن
مثلا فکر کن آئودی ای ۷ و ای کلاس بنز و سری ۵ بیمر حتی لکسوس ای اس رو ول کنی جنسسس نمیدونم چی چی بخری😂 خیلی پتانسیل بالای هیت رو داره صنعت خودرو سازی کره !
اینو از یه کره ایی سوار میشنوی جون دل ! :)
Royal Driver UK 70
۶ آبان ۱۴۰۱جنسیس فنا فقط دلشون به طراحی کابین و بیرونی همچین برندی خوشه، درغیر این صورت این جنسیس هیچی نداره!
Payfast
۷ آبان ۱۴۰۱ولی خدایی کابینش قشنگه
JDM
۶ آبان ۱۴۰۱خود کره ای ها هم اول همینجوری فقط ماشین میساختن یدونش بگیره
اون موقع کیا میومد ماشین میساخت ایربگ نداشت الان نبین
Lamborghini
۶ آبان ۱۴۰۱ظاهر خوبی داره فنی رو هم فکر می کنم خوب باشه. خودروسازی چین تو این چند سال چه پیشرفت خوبی کرده مخصوصا تو الکتریکی هم خودروهای خوبی دادن مثل nio و byd
Amin chaichi
۶ آبان ۱۴۰۱من احساس میکنم طراحان در خودرو های چینی یا حتی سفارش چین برند های معتبر، طراحی پشت رو به خوبی انجام نمیدن البته ممکنه به خاطر سلیقه این بازار یا حتی کمبود بوجه در خود برند ها باشه ولی من کمتر طراحی پشت قوی رو دیدم در خودرو های چینی البته که دیزاین خود خودروسازان بومی چین در حال بهتر شده مثل همین هونگچی و بی وای دی و چانگان
aMiRsHaYaN
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی پخته ای داره
reza342
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی خیلی خیلی خوبی داره. عالیه. طراحان بی ام و یه مقدار یاد بگیرن که درحال گندزدن هستن
PURIYA
۶ آبان ۱۴۰۱اون زمان که بی ام و و بنز داشتن تو خیابونا جولان میدادن تو چین به جا ماشین کالسکه می روندن
محمد
۶ آبان ۱۴۰۱داداش هر چی باشه از ماشین های تولید داخل بهتر و ایمن تر هست
پدرام
۶ آبان ۱۴۰۱ولی الان خیلی پیشرفت کردن من خودم طرفدار ماشین آلمانی هستم اما ابدا کننده یه چیزی دلیل نمیشه همیشه برترین باشه
انگلیسی ها فوتبال رو ابداع کردن اما آیا الان تو فوتبال حرف اول رو می زنه؟/
Carbonado Aventador
۷ آبان ۱۴۰۱قدیمو ول کن..
اون زمان که ایران تمدن مدرن داشت قاره امریکا وجود خارجی نداشت و سرخپوستا تو چادر زندگی میکردن…
.
اون زمان که ایران تمدن داشت قاره اروپا بغیر از رم و یونان بقیه تو غار زندگی میکردن!!!
.
ملاک الانه نه گذشته…
پاشایی
۷ آبان ۱۴۰۱دوچرخه من دقیقا یادم هست دهه شصت دوچرخه سوار بودن ولی با زحمت و بدبختی و قربانی شدن به اینجا رسیدن
محمد
۱۳ آبان ۱۴۰۱وای بر ما ایرانیان قشر متوسط و ضعیف ببین چی بر سرمان آورده شده که با عکس و مطالعه امکانات خودروهای ساخته شده در چین و کشورهای دیگر باید حال کنیم و در حسرت و حسرت و حسرت داشتنشان باید عکسهایشان را نظاره کنیم .و ….