شرکت چینی هونگچی در نمایشگاه خودروی گوانگژو از سدان جدیدی با نام H6 رونمایی کرده که مجهز به موتور ۲ لیتر توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخار است.
H6 از طراحی دینامیک و اسپرتی سود میبرد که همین امر موجب جذب طیف گستردهای از مشتریان خواهد شد. از جمله ویژگیهای شاخص بدنه این خودرو میتوان به جلوپنجره بزرگ، چراغهای جداگانه و گیرا، دیلایت های LED اطراف جلوپنجره و برخی تریم های مشکیرنگ اشاره کرد. وقتی از نمای جانبی به این سدان چینی نگاه کنید شاهد خطوط دینامیک و پویا، طراحی پیچیده رینگها و ستون D متمایز خواهید شد. نمای پشت هونگچی H6 نیز با ظاهری دراماتیک که شامل چراغهای پیچیده و جداگانه است برجسته خواهد شد. در این بخش دیفیوزری شیک، نواری نورانی و خروجیهای اگزوز دوبل در مرکز سپر خودنمایی خواهند کرد.
زمانی به کابین هونگچی H6 قدم بگذارید یک نمایشگر مرکزی با حالت عمودی، پشت آمپرهای دیجیتالی، فرمان D کات، دوخت های متضاد و صندلیهای اسپرت با پوشش چرمی را خواهید دید. سقف سانروف پانورامیک و شیفترهای پشت فرمان نیز جزو دیگر ویژگیهای خودروی موردبحث هستند. کار نیوز چاینا میگوید طول/عرض/ارتفاع سدان جدید هونگچی به ترتیب برابر با ۴۹۹۰/۱۸۸۰/۱۴۵۵ میلیمتر بوده و فاصل بین محوری آن به ۲۹۲۰ میلیمتر میرسد. اگرچه H6 ابعاد نسبتاً بزرگی دارد اما خیلی سنگینوزن نیست و وزنش ۱۶۶۵ کیلوگرم اعلام شده است. این خودروساز چینی H6 را فقط با یک پیشرانه یعنی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری خواهد داشت عرضه خواهد کرد. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند و موجب دستیابی به صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیهای میشود.
هونگچی H6 جدید از تکنولوژیهای پیشرفتهای سود میبرد که از جمله آنها میتوان به سیستم نیمه خودران سطح ۲ شامل ترمز فعال، سیستم پیشبینی خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد. پیشفروش این سدان تازهنفس از چند روز دیگر شروع میشود اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است.
Reza Waffen SS
۱۳ دی ۱۴۰۱از معدود چینی هایی که ازش خوشم میاد 👍
RENAULT5
۱۳ دی ۱۴۰۱طراحیش اصلا خوب نیست بخصوص عقبش
NAVID۰۰۹۸
۱۳ دی ۱۴۰۱به برند لاستیک توجه کنید ؟!
این یعنی این چینی به جزئیات اهمیت میده !
یعنی ارزش فکر کردن و خریدن داره !
Avan
۱۳ دی ۱۴۰۱البته هونگچی برند لوکس چینی هاست ولی از طرفی الزاما هر لاستیکی در معرفی و نمایش و عکس اولیه خودرویی روش بزارن در تولید انبوه ممکنه استفاده نکنند
NAVID۰۰۹۸
۱۴ دی ۱۴۰۱میشلن لاستیک خاصی نیست که نخواهند استفاده کنند !
بلکه استفاده از برند میشلن یعنی اهمیت دادن به جزئیات و اگر نه لاستیکهای خوبی در جهان هست که پا به پای میشلن رقابت میکنند بخصوص برند هانکوک کره !
mahdi-es17
۱۳ دی ۱۴۰۱دوران چینی های 1.5 لیتری تمام شد 2لیتری شروع شد؟ 🤔
حامد
۱۳ دی ۱۴۰۱2 لیتر توربو خیلی خوبه. نزدیک 250 اسب قدرت و شتاب زیر 7 ثانیه ای برای اکثر مردم کافیه
ali
۱۳ دی ۱۴۰۱حالا ۹۹ درصد ایرانی ها نهایت موتور ۱۰۵ اسب tu5 سوار شدن بعد به چینی های ۱۸۰ اسبی میگن نه قدرتش کمه
وی
۱۳ دی ۱۴۰۱کاری به این ماشین ندارم ولی سبک فکرت اشتباهه دوست عزیز اگه اینجوریه کسی که پول پراید نداره هم حق نداره از ایمنی پراید انتقاد کنه حتی اگه تو این زمینه خیلی تحقیق کرده باشه و اطلاعات داشته باشه
رامتین
۱۳ دی ۱۴۰۱مخالفم دوست عزیز. وقتی خودروی توربو سوار میشی یعنی با بالاترین بوست خودش میتونه به ماکسیموم توان اعلامی برسه. شما باید نمودار توان خودرو را رسم کنی و میانگین توان را حساب کنی. فولکس تیگوان هم دومین کراس اور پرفروش کل اروپا هست با موتور 2لیتری توربو 180 اسب میده!! زیاد به اعداد اعلامی چینی ها توجه نکن. همه دروغه و یا صرفا روی کاغذ درسته.
DoctoR
۱۳ دی ۱۴۰۱بیرون حس لوکس بودن به آدم میده
بعد یدفه داخل یه خط فسفری رد میشه با داشبورد مشکی مات😐😐
jaghori
۱۳ دی ۱۴۰۱چینیان گفتند ما نقاش تر….
طراحی جالبی دارد. خودروسازی چین در حال رشد واقعی است، همانند صنعت موبایل این کشور.
حالا یکی
۱۳ دی ۱۴۰۱طراحی جلو و کنار خوب
طراحی داخل تقریباً قدیمی و دمده
طراحی عقب هم ناامید کننده
ولی در کل به نظر ماشین خوبی میاد
mahdi-es17
۱۳ دی ۱۴۰۱سال 2022 چین نمیشه با شروع 2023 مقایسه کرد
جمشید
۱۳ دی ۱۴۰۱اسمش خیلی زاقارته
Avan
۱۳ دی ۱۴۰۱خودروهای چینی از نظر طراحی و حتی امنیت پیشرفت قابل توجهی داشته اند اگر کیفیت و دوام در کنار قیمت پایین تر را هم داشته باشند می تونن برای خودروسازان دردسرساز شوند
Kato
۱۳ دی ۱۴۰۱هونگ چی ؟
هونگ اسکی؟ هونگ تقلید؟ هونگ ادا؟
هونگ میمون؟ هونگ ….
پرش کنید 🙏
MASOUD 0099
۱۳ دی ۱۴۰۱یه جوری زده موتور دو لیتری توربو انگار چیه ما موتور ۸ لیتری دیدیم این یه چیز طبیعی هست حتی در ایران ما ۵ لیتری داریم ۲ چیزی نیست
حامد
۱۳ دی ۱۴۰۱تو چین مبلغ مالیات خودرو بستگی به حجم موتور داره. موتور با حجم یک و نیم بیشترین بهره وری در مقابل مالیات داره. دلیل اصلی استفاده از موتور یک و نیم یا دولیتری همین موضوع هست. وگرنه تکنولوژی رو در اختیار دارن.