برند چینی هونگچی که بیشتر به خاطر لیموزینهای لوکس خود که توسط مقامات دولتی مورداستفاده قرار میگیرند شناخته میشود، بهتازگی شاسیبلند عظیمی با کابینی مجلل را معرفی کرده است. این خودرو قرار بود رسماً در نمایشگاه پکن رونمایی شود اما ازآنجاییکه به دلیل شیوع کرونا برگزاری این نمایشگاه به تعویق افتاده است، هونگچی آن را بهصورت آنلاین معرفی کرده است.
همانطور که اشاره شد، LS7 با ۵,۶۹۵ میلیمتر طول، ۲,۰۹۵ میلیمتر عرض و ۱,۹۸۵ میلیمتر ارتفاع، خودروی بسیار بزرگی است. دو محور این ماشین نیز از یکدیگر ۳,۳۰۹ میلیمتر فاصله دارند. این اعداد باعث میشوند رنجروور با طول ۵,۲۵۲ میلیمتری کوچک به نظر برسد. LS7 حتی از نسخهٔ استاندارد کادیلاک اسکالید که ۵,۳۸۲ میلیمتر طول دارد هم بزرگتر است.
طراحی بیرونی این شاسیبلند مجلل چینی هم با جلوپنجرهٔ عظیم کرومی، شاسیبلندهای بزرگ آمریکایی را به یاد میآورد. بااینحال، طراحان هونگچی با استفاده از چراغهای جلوی دوقسمتی طبق مد این روزها به همراه تریم قرمزرنگ روی جلوپنجره که به نام هونگچی به معنای پرچم قرمز اشاره دارد، سعی کردهاند LS7 را جذابتر کنند. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای بیرونی قابلتوجه این خودرو هم میتوان به پله رکابهای جمع شونده، چراغهای عقب سراسری و تناسبات سنتی شاسیبلندهای فول سایز با کاپوت بلند و اوورهنگ کشیدهٔ عقب اشاره کرد؛ اما علیرغم همهٔ این تلاشها، باید گفت LS7 بهاندازهٔ شاسیبلند الکتریکی E-HS9 هونگچی که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد مدرن به نظر نمیرسد.
در داخل، غربیلک فرمان بهوضوح از رولزرویس الهام گرفته است اما ویژگی برجسته در اینجا استفاده از چوب ماهون در کل داشبورد، کنسول میانی و رو دریها است. برای ایجاد فضایی مجلل، این تریم چوبی با تزئینات طلایی و تودوزی چرمی همراه شده است. برخلاف بسیاری از خودروهای مدرن چینی، در LS7 از نمایشگرهای بزرگ و متعدد استفاده نشده و صرفاً دو نمایشگر با اندازهای معقول برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر به چشم میخورد. البته برای سرنشینان عقب هم دو نمایشگر در نظر گرفته شده است. این سرنشینان همچنین از صندلیهای خلبانی با گرمکن، تهویه و ماساژور هم بهرهمند خواهند بود و از طریق دکمههای روی کنسول میانی میتوانند به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم دسترسی داشته باشند.
هرچند این شاسیبلند جدید هونگچی از نام یکی از پیشرانههای محبوب جنرال موتورز استفاده میکند اما موتوری که زیر کاپوت آن قرار گرفته هیچ ارتباطی با پیشرانهٔ LS7 جنرال موتورز ندارد. در اینجا یک موتور ۴ لیتری V8 توربو پنهان شده که ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. شاید این اعداد در مقایسه با دیگر خودروهای چینی که معمولاً از پیشرانههای کمحجم استفاده میکنند مناسب به نظر برسد اما برای خودروی بسیار بزرگی مثل LS7 که حداکثر سرعت آن روی ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است چندان کافی به نظر نمیرسد.
قرار است هونگچی LS7 در سهماههٔ سوم امسال به بازار چین عرضه شود. قیمت این شاسیبلند لوکس و بزرگ از ۱.۵ میلیون یوآن معادل ۲۳۵ هزار دلار آغاز میشود که رقم بسیار بالایی برای یک خودروی چینی بوده و از شاسیبلندهای لوکس مشهور جهان بسیار گرانتر است.
مهدی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱نهایتا نهایتا نهایتا یک سوم این رقم ارزش داشته باشه
MOHAMMAD.OBASH
۲۵ فروردین ۱۴۰۱واقعا عالیه
لاگجری به سبک چین 👑🇨🇳😻
اون چوب صیقل خورده
اون چرم طبیعی قهوه ای
اون ساعت آنالوگ 😻
اون لوگوی قرمز رنگ نماد چین 中国
اگه تعصب بزاریم کنار توش از رولزرویس کالینان و رنجروور شیک تره
بیرونشم از اسکلید با ابهت تر
مطمئن هستم اقا رامین از بزرگان فن چین سایت باهام موافقه
MOHAMMAD.OBASH
۲۵ فروردین ۱۴۰۱در اینجا یک موتور ۴ لیتری V8 توربو پنهان شده
😻🇨🇳
این خدمت هیترها که میگفتن چین فقط ۱.۵ لیتری میزنه
هونگکی سنت شکنه تازه موتور V12 شش لیتری هم داره میتونست بزاره رو LS7
ممد ژانگولر
۲۵ فروردین ۱۴۰۱داداش ممد اون چوب صیقل خورده که میکی اوج دهاتیه
در ضمن اصلا این قیمت نمیرزه و یادمون نره کیفیت ساختش و هندلینگشم نمیدونیم چیه و برندی نیست که سابقه اعتبار جهانی داشته باشه
ولی از نظر ظاهر خداییش خوب طراحی شده
ehsan.fa
۲۵ فروردین ۱۴۰۱کسی نگفت چین فقط ۱.۵ میزنه ، چین موتور با هر حجمی با تکنولوژی مشابه روز بلده تولید بکنه ولی چون قیمتش میره بالا مجبوره موتور کوچک تر استفاده بکنه اینجاهم یه نمونه ش رو ماشین تقریبا ۶ متری که توش چوب و چرم طبیعی با وزن زیاد استفاده شده موتور ۴ لیتری گذاشتن. رو این دیگه حداقل ۵ لیتر به بالا جوابه
FTB
۲۵ فروردین ۱۴۰۱شما خودت همون آقا رامین بزرگوار هستی
new RAMIN
۲۵ فروردین ۱۴۰۱یه نکته مهم درباره قیمتش باید بگم اونم اینکه GLS و رنجرور و اسکالید نوگیتور تو چین بخاطر مالیات موتورهای حجیم خیلی خیلی گرونن.قیمت اسکالید و نویگیتور و رنجرور و G کلاس رو تو چین بهتون نمیگم خودتون برید سرچ کنید ببینید. اون وقت میفهمید قیمتش خیلی خوبه.
من بعید میدونم این ماشین به کشورهای دیگه صادر بشه احتمالا صرفا برای چین باشه اما اگه بخواد عرضه بشه تو دیگر بازار ها احتمالا به تعداد کم برای کویتی ها اماراتی ها عربستانی ها صادر بشه.اگه هم صادر بشه چون مالیات چین دیگه نیست احتمالا 100هزار دلار قیمت بخوره. البته باز هم من بعید میدونم این ماشین به کشورهای دیگه صادر بشه.
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱قیمتش برای چین خوبه
خودشون میدونن ماشیناشون توان رقابت با خارجی ها رو نداره که اومدن اینطوری سفت و سخت مالیات و تعرفه گذاشتن (حالا به هر اسمی )
مثلا با وضعیت الان ایران بیای بگی دنا پلاس تولید بخاطر قیمتش که خیلی پایین تره بهتر از الانتراس با قیمت دو برابر (تعرفه و محدودیت رو ما گذاشتیم )
ماشین چینی وقتی رقابت واقعی باشه هیچ شانس برای فروشی نداره اثباتشم این که تو اروپا و آمریکا هیچ آمار فروشی ندارن
تنها مزیت خودروهای چینی قیمتشونه اونم تا زمانی که زیر 15-16 هزار دلار باشن
new RAMIN
۲۵ فروردین ۱۴۰۱@ بهنام
اولا یجوری لایک و دیس لایک فیک بده ضایع نباشه! دوما مالیات حجم موتور تو چین هم برای شرکت های داخلی هست هم خارجی. اصلی ترین دلیلی که این ماشین این قیمتو داره همون موتور 4 لیتری 8 سیلندرش هست. اگه موتورش 3 لیتری6 سیلندر بود قیمتش نصف این میبود. مالیات پیشرانه بالای 2 لیتر تو چین خیلی زیاده. حالا فرقی نمیکنه تولید داخل باشه یا خارجی.
سوما هنوز ماشین چینی نرفته آمریکا که بخواد فروش بره(البته اونم در آینده ای نچندان دور میرن)و درخصوص اروپا الان لینک اندکو هم تو آلمان هم تو هلند هم تو سوئد هست.در آلمان و سوئد تازه 3 ماهه رفته آمار فروشش هم بدک نبوده ولی الان زوده قصاوت کردن. باید مثل هلند 6یا 7ماهی صبر کنیم.لینک اندکو تو هلند فروشش از بین 35برند رتبه12 هست! بدبخت تازه 8ماهه اونجاس!پرفروش ترین پلاگین هایبرید هلند هست. جالبه لینک اندکو فقط 1 مدل فرستاده. اگه 3یا 4تا بفرسته خدارحم کنه چه بلایی سر بازار هلند میاد! منابع معتبر مثل bes seling car blog و insidesev هست اگر معتقدی من دروغ گو هستم میتونم لینک بدم…
در نروژ هم قدرتنمایی هونگکی byd و nio همچنان ادامه دارد و تسلا التماس میکند لطفا مدل X و S بخرید!
((تنها مزیت خودروهای چینی قیمتشونه اونم تا زمانی که زیر ۱۵-۱۶ هزار دلار باشن))
بنظرم یه سری به mehrnoosh carholicبزنی بد نیست…هرچندتا ماشین نشستی و روندی اون50برابر خودت ماشین نشسته و رونده…ماشین های روز جهان/ همچنین بهyallamotor هم سر بزنی بد نیست…
درآخر من بعد اینهمه سال نفهمیدم حرف کسی رو باور کنم مدلبالاترین ماشینی که نشسته شاید شاید احتمال 5 درصد تویوتا 5سال پیش باشه یا حرف کسی رو باور کنم بروز ترین خودروهای جهانو تست کرده. والا جرمی کلارکسونش میگفت صنعت آینده از آن چینه خود مدیرعامل فولکس واگن هم گفته،بعد یه عده میان میگن چین فقط فلان قیمت خوبه ، آشغاله ، بهمانه و…
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱من نیاز به لایک و دیس لایک دادن فیک ندارم در ضمن اینو کسی میگه که سابقه دیسلایک گرفتن نداشته باشه نه شما
و لطفا شما زحمت بکش قیمت GLS و یا X7 تو چین در بیار ببینیم چقدر اختلاف داره
لینک هم بده
ماشین چینی نرفته امریکا چون خودشون میدونن فروش نداره بازار بسیار رقابتی هست و برند های معتبر با قیمت خیلی مناسب وجود داره
اگه لینک اندکو تو سوئد و هلند کمی فروخته بخاطر قیمت و کلاسیه که عرضه شده، عرض کردم تنها مزیت خودروی چینی قیمتشه اگه خیلی پایین باشه نسبت به رقبا میتونه بفروشه
آمار و ارقام مجلات هم بنداز دور واقعیت رو ببین هر ساله یه لیست از بهترین خودرو ها منتشر میکنن که در واقعیت بازار چیز دیگه ای رو نشون میده ! زمان و فروش یک خودرو نشون میده چی بهتره
در آخر منم واقعا درک نمیکنم چرا این همه برند و خودروی خوب ول کردی چسبیدی به این چین بی صاحب که همه رو بدبخت کرده
new RAMIN
۲۵ فروردین ۱۴۰۱@بهنام
((من نیاز به لایک و دیس لایک دادن فیک ندارم در ضمن اینو کسی میگه که سابقه دیسلایک گرفتن نداشته باشه نه شما))
فعلا که لایک و دیسلایک های کامنت خودت و من گویای این هست که لایک و دیس فیک میدی یا نه!کامنت های همه نهایت 5 یا 6 تا هست ولی…
((و لطفا شما زحمت بکش قیمت GLS و یا X7 تو چین در بیار ببینیم چقدر اختلاف داره لینک هم بده))
داداش اگه بگم کرک پرات میریزه… ندانی بهتره…! فقط اینو بدون بنز اس کلاس 6سیلندر پایه تو چین بدون هیچ آپشنی225هزار دلار قیمت داره(5صندلی)منبع هم سایت پدال. ماشین های اشرافی سوپر اسپرت بخاطر انجینشون خیلی تو چین مالیات میخورن برای همین قیمت گزافی دارن تو چین.
((ماشین چینی نرفته امریکا چون خودشون میدونن فروش نداره بازار بسیار رقابتی هست و برند های معتبر با قیمت خیلی مناسب وجود داره))
شما و امثال شما افرادی بودید که 5 سال پیش میگفتید کشورهای عربی ماشین چینی نمیخرن… ولی الان میخرن خوب هم میخرن… شما و امثال شما افرادی بودید که3 سال پیش میگفتید اروپایی ها ماشین چینی نمیخرن ولی هلند نروژ و بزودی سوئد و آلمان… شما و امثال شما هم میگید آمریکایی ها ماشین چینی نمیخرن… میگم شما ماشین زمان دارید میرید آینده میبینید؟؟ اگه دارید خب ماشین زمانتون خرابه فکر کنم!
((اگه لینک اندکو تو سوئد و هلند کمی فروخته بخاطر قیمت و کلاسیه که عرضه شده، عرض کردم تنها مزیت خودروی چینی قیمتشه اگه خیلی پایین باشه نسبت به رقبا میتونه بفروشه))
🤣پیشنهاد میکنم بری قیمت های byd و nio و xpeng و hongqi و لینک اندکو رو تو اروپا ببنیی بعد بیایی این حرف رو بزنی…
((در آخر منم واقعا درک نمیکنم چرا این همه برند و خودروی خوب ول کردی چسبیدی به این چین بی صاحب که همه رو بدبخت کرده))
به علایق مردم هم کار داری!؟😐
3 برند مورد علاقه من بنتلی جیپ کونیگزگ هست…دها بار گفتم همچنین کلی برند مطرح هم دوست دارم و خودروی چینی که دوست دارم تازه رتبش از 10 شروع میشه…اما ببشتر طرفدار چین رو میکنم…علتتش هم بارها گفتم…
بهنام
۲۶ فروردین ۱۴۰۱رامین بحث لایک و دیس لایک چیه پیش کشیدی اصن من فیک میدم باشه، پس کامنت های قدیمی ترت چی اونا رو هم من بهت فیک میدادم ؟
مشخصه چند تا اکانت داری تا کامنت میزاری چند تا لایک به خودت میدی حداقل بزار یه چند ساعت بگذره، نه تا کامنتت منتشر میشه لایک کنی !
S کلاسی که میگی 100 هزار دلار پولشه تو بازار جهانی باشه پس یعنی این هونگچی اگه تو بازار جهانی عرضه بشه حداقل 120 تا 140 هزار تا قیمت میخوره که با این قیمت رقبای به نامی مثل بی ام و آلپینا XB7 با قیمت 140 هزار دلار یا GLS اونم نسخه ی AMG63 با قیمت 130 هزار دلار عرضه میشه X7 و GLS نسخه های هشت سیلندر عادی هم قیمت زیر 100 هزار تا دارن و نسخه ی 6 سیلندر که بازم ارزون تر هستن حالا با وجود این دو تا چرا باید هونگچی گرفت ؟ رقبای بنام دیگه هم هست که نام نبردم
بحث قابلیت اطمینان که این برند ها سالیان ساله جوابش رو پس دادن و خدمات پس از فروش به کنار
کشور های عربی که مثال میزنی فکر کردی کی این ماشین ها رو میخره ؟ مهاجران بیچاره وگرنه با وجود اون همه برند به نام کسی سمت چینی نمیره ! چینی اگه فروش داره بحث قیمته و فروش های اقساطی که میذارن
تو ایران کسی رو دیدی خودروی چینی نقد خریده باشه ؟ فقط بخاطر شرایط و اقساط دارن میفروشن تو کشور های عربی هم همین طوره
لطفاً یک بار دیگه دلیل این که طرفداری چین هستی رو بگو واقعا واسم سواره که مجذوب چیه این کشور شدی
new RAMIN
۲۶ فروردین ۱۴۰۱(رامین بحث لایک و دیس لایک چیه پیش کشیدی اصن من فیک میدم باشه، پس کامنت های قدیمی ترت چی اونا رو هم من بهت فیک میدادم ؟مشخصه چند تا اکانت داری تا کامنت میزاری چند تا لایک به خودت میدی حداقل بزار یه چند ساعت بگذره، نه تا کامنتت منتشر میشه لایک کنی !)
باشه شما لایک و دیس لایک فیک نمیدید ولی یه نفر داره لایک و دیس لایک فیک میده. چطور بقیه کامنتا فوقش 10 تا لایک یا دیس بعد کامنت من 30 تا؟ بعد جالبه تعداد دیس های من به لایک شما تقریبا برابره!
درخصوص قیمت. باید بگم آیا تمام اون خودروهایی که اسم بردی 4 صندلی هست و صندلی اجرایی دارن!؟ بهرحال باید به تمام نظرات احترام گذاشت افرادی هستن حتی برای تنوع هم شده بجای بنز میرن هونگکی میخرن.هم تو چین هم تو کشورهای عربی. در نروژ هم قدرتنمایی هونگکی EHS9 ادامه دارد…
((کشور های عربی که مثال میزنی فکر کردی کی این ماشین ها رو میخره ؟ مهاجران بیچاره وگرنه با وجود اون همه برند به نام کسی سمت چینی نمیره ! چینی اگه فروش داره بحث قیمته و فروش های اقساطی که میذارن.تو ایران کسی رو دیدی خودروی چینی نقد خریده باشه ؟ فقط بخاطر شرایط و اقساط دارن میفروشن تو کشور های عربی هم همین طوره))
میشه بهم بگی چرا باید مهاجرهای بدبخت خودروی چانگان رو که گرونتر از هیوندای تویوتا نیسان هست رو بره اقساطی بخره تو عربستان عمان کویت و…!؟شوخی نمیکنم.دربازارهای عربی چانگان ماشیناش گرانتر از بیشتر خودروهای ژاپنی هست.ایرانی جماعت میگه هرچی برند تر بهتره فقط برند مهمه! اما حقیقت چیز دیگریس…خداراشکر باتوجه به اینکه گرونتر استقبال مناسبی هم شده ازش و باتوجه به زمان حضور کمش تو این بازار ها خوب میفروشه.
((لطفاً یک بار دیگه دلیل این که طرفداری چین هستی رو بگو واقعا واسم سواره که مجذوب چیه این کشور شدی))
من طرفداری لوگو کاپوت رو نمیکنم…طرفدار آستین رو میکنم!ماشین چی تو آستین داره…تجربه کردم… میدونم چی میگم…روی عکس نظر نمیدم… منو درک نمیکنید چون بی تجربه اید…تجربه نکردید…
متاسفانه بلیط ها گرون شده هتل ها هم همینطور.مسافرت چندروز به کشورهای عربی متاسفانه دردسترس نیست. اما اگه یه زمانی یه چندروز خاصی بری باکو حتما یه سر به شوروم چانگان بزن بعد برو شوروم برندهایی که دوست داری (فراری 300 هزار دلار و بنتلی 200هزار دلاری رو نمیگم… رقابش رو میگم که ماشاالله زیاده) خودت حساب کار دستت میاد چرا طرفداری این کمپانی رو میکنم.و برای بار هزارم من کاری با سیاست فرهنگ مردم چین ندارم…فقط صنعتش.
بهنام
۲۷ فروردین ۱۴۰۱یه نگاه بنداز کامنت های اول ببین خیلی بیشتر از شما دیس گرفتن و اگه کسی با شما مخالفه و دیس میده طبیعیه که با نظر من که مقابل نظر شماست موافق باشه از این نظر میگم که لایک و دیس لایک ها غیر طبیعی نیستن .
این بحث لایک و دیس لایک هم لطفا ادامه نده که فقط تو حاشیه میبرتمون
((درخصوص قیمت. باید بگم آیا تمام اون خودروهایی که اسم بردی ۴ صندلی هست و صندلی اجرایی دارن!؟ بهرحال باید به تمام نظرات احترام گذاشت افرادی هستن حتی برای تنوع هم شده بجای بنز میرن هونگکی میخرن.هم تو چین هم تو کشورهای عربی. در نروژ هم قدرتنمایی هونگکی EHS9 ادامه دارد…))
صندلی اجرایی رو دیگه تلوراید و پالیسید هم دارن چیز خیلی خاصی نیست
اگه کسی برای تنوع بنز و بی ام و رو ول میکنه میره هونگچی میخره دیگه باید خیلی خیلی پول دار باشه و پول واسش بی ارزش باشه
((میشه بهم بگی چرا باید مهاجرهای بدبخت خودروی چانگان رو که گرونتر از هیوندای تویوتا نیسان هست رو بره اقساطی بخره تو عربستان عمان کویت و…!؟شوخی نمیکنم.دربازارهای عربی چانگان ماشیناش گرانتر از بیشتر خودروهای ژاپنی هست.ایرانی جماعت میگه هرچی برند تر بهتره فقط برند مهمه! اما حقیقت چیز دیگریس…خداراشکر باتوجه به اینکه گرونتر استقبال مناسبی هم شده ازش و باتوجه به زمان حضور کمش تو این بازار ها خوب میفروشه.))
آمار فروش چانگان در کشور های عربی رو بفرستید با قیمت در مقابل رقبا
((من طرفداری لوگو کاپوت رو نمیکنم…طرفدار آستین رو میکنم!ماشین چی تو آستین داره…تجربه کردم… میدونم چی میگم…روی عکس نظر نمیدم… منو درک نمیکنید چون بی تجربه اید…تجربه نکردید…))
خب برادر من شما مطمئنی تجربه ی ماشین برند هم داشتی ؟
همین تویوتا که روی پروفایل منه تا قبل این که تجربه سواریش رو داشته باشم میگفتم مگه چه تفاوتی با هیوندای یا کیا داره، داره الکی پول برند میگره ولی بعد این که سوار شدم و استفاده کردم درک کردم و واقعا خیلی فاصله بین هیوندای و تویوتا هست که اینجا جای این بحث نیست البته من تا 2015 تجربه سواری هیوندای داشتم قطعا تا الان خیلی فاصله کم تر شده
حالا چین هم پیشرفت کرده قبول دارم ولی نه اینطوری که شما داری سنگش رو به سینه میزنی خیلی راه داره حالا حالا
فقط آپشن و ظاهر نیست که ماندگاری استهلاک خدمات پس از فروش یا هندلینگ و کیفیت سواری چیزی که فعلا چین خیلی راه داره تا بهش برسه
((برای بار هزارم من کاری با سیاست فرهنگ مردم چین ندارم…فقط صنعتش))
مطمئن باش فرهنگ و سیاست مردم چین توی خودرو سازیشون هم دخیله و برای بقیه برند ها هم همین طوره مثل برند های ژاپنی که فرهنگ و سیاست مردم ژاپن درشون نهادینه س همه جا به کیفیت بالا و استهلاک پایین و اعتماد بالا شناخته میشن نه فقط خودرو بلکه تو همه چیز
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱100 هزار دلار که هیچ 50 هزار تا هم زیادشه وقتی میشه نسخه پایه کادیلاک اسکالید رو با 76 هزار تا خرید
امیرعلی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱رامین عزیز
یادته زیر یک پست که درباره ماشین های چینی بود گفتی قیمت این ماشین حدود ۶۰ هزار دلاره همونجا هم بهت گفتم ممکن نیست
درباره این ماشین هم واقعا قیمت گرونی داره آدم با ۱۵۰ هزار تا gls فول آپشن میتونه بگیره یا با ۱۲۰ هزارتا انتخاب های اصیل امریکایی هست که واقعا به نظرم خیلی از این ماشین بهتره
هونگچی با خودش چی فکر کرده که این ماشین رو با این قیمت ساخته حتی خود بنز هم توی قیمت گذاری هاش معقول تره
مهران زز
۲۵ فروردین ۱۴۰۱زمان طراحی چراغ عقب به ۲ طرح مناسب رسیدند . گفتند کدومش ؟ بله درسته … نتیجه مساوی شد هر دو رو گذاشتن .
کامبیز پلاس
۲۵ فروردین ۱۴۰۱جلو رولزرویس
بقل اسکالید
عقب لیفان ایکس ۶۰
احمدرضا
۲۵ فروردین ۱۴۰۱تعجب چینی ها دست از سر 1.5 توربو ورداشتن
اما قیمت بسیار گران و گزافی داره
با 200 هزارتا ، میلیون ها ماشین بهتر از برند مشهور تر و با اصالت وجود داره که این رو سوسک میکنه
Mercedes-Maybach S با 202 هزارتا
Ferrari Roma با 218 هزارتا
Land Rover Range Rover با 215 هزارتا
Bentley Bentayga با 245 هزارتا
Lamborghini Urus با 218 هزارتا
Aston Martin DB11 Coupe با 205 هزارتا
Bentley Continental GT با 217 هزارتا
Bentley Flying Spur با 226 هزارتا
Maserati MC20 با 212 هزارتا
و…
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱۲۳۵ هزار دلار چرا باید با این مبلغ هونگچی بگیریم ؟
در صورتی که میشه مرسدس GLS میباخ گرفت
لوکس ترین SUV مرسدس ول کنی بری سراغ این چینی بی هویت ؟
AMANTE
۲۵ فروردین ۱۴۰۱دقیقا این از چی یا چه جوری؟ ساخته شده که قیمت اش شده 235 هزار دلار!
البته فکر کنم یکسری قوانین عجیب توی چین برای ماشین های تولیدی در کشورشون با سیلندر و حجم موتور بالا دارن.
مسعود
۲۵ فروردین ۱۴۰۱قیمت رو تورو خدا…
من نهایت ۸۰ هزارتا رو تصور میکردم که میخواستم بگم همونم گرونه تا به قیمتش رسیدم قفل کردم
دو و نیم برابر اسکالید باید بدی تا بتونی فیک و کپیشو سوار شی 🤣🤣
ماکسیمیلیان
۲۵ فروردین ۱۴۰۱😂🤣
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱فقط یه نگاه کافیه جنس درجه و فیک رو تشخیص بدی .
دنیا هیچ نیازی به خودروهای چینی و حتی کره ای نداره .اینا فقط جا رو برای شرکت های نوآور ، با کیفیت ، با وجدان و با اصالت تنگ میکنن ولاغیر .
پویان
۲۵ فروردین ۱۴۰۱بهنام فعلا که چینی ها دارن عالی جلو میرن. کره هم که میگی خوب نیست ببین چی میسازه. چینی ها در پلاگین هیبرید و برقی از اروپا هم بهتر شدن. فقط تسلا از اونا بالاتره
Николай
۲۵ فروردین ۱۴۰۱235 هزار دلار؟!!
بهتره بدید همون پاندای مهربون سوارش بشه.
شوکا بلیات!
Николай
۲۵ فروردین ۱۴۰۱… اما استراتژی درستی رو در پیش گرفتهاند؛ با خودشان گفتند که ما هیچ نوآوری نداریم، بنابراین اتومبیلهای تقلبیمان را که حاصل ولدالزناست را گرانتر از نسخه اصلی بفروشیم تا آنها تقلبی بنظر بیایند.
احمدرضا
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ژی دادا دلش شاسی میخواسته
به نظرم پکیج جالبیه
مهدی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱من طرفدار خودروسازی چین هستم اما به شرط اینکه با اختلاف ارزونتر از رقبا باشه . به فرض اینکه از بهترین متریال و کیفیت و دوام هم برخوردار باشه به هر حال بخش زیادی از ارزش خرید یه ماشین واسه برندش هست. بلاخره باید فرقی بین چین با نیروی کار و مواد اولیه ارزون با بقیه کشورها باشه
amir
۲۵ فروردین ۱۴۰۱انتخاب ماشین سلیقه ای هستش و بعدش قیمت که باید یک میهن پرست واقعی باشی که برندهای بزرگ رو نخری و اینو انتخاب کنی !
تحت پیگرد
۲۵ فروردین ۱۴۰۱دوستان الان 20 یا 30 سال پیش نیست الان با کیفیت ترین محصولات دنیا چینیه از اونورم آشغالترین ها هم چینیه مثلا فکر میکند آیفونی که دستتونه آمریکاییه نه فقط طراحیش آمریکاییه وگرنه تو چین ساخته میشه بستگی داره به سفارش کشورها و چون تو کشورما مردم دنبال جنس ارزونند وارد کننده ها آشغالترینها رو وارد میکنند
میلاد
۲۵ فروردین ۱۴۰۱فقط یه احمق میتونه با کیفیت ترین شاسی بلند های فول سایز دنیا مثل : bmw x7 – audi q7 – benz gls – Volvo XC90 – rang rover و … رو با قیمت پایین تر بیخیال بشه و و برِ یه شاسی بلند چینی با این قیمت فضایی و عجیب و غریب بخره.
به جرات قسم میخورم حتی یک درصد از طرفداران خودروهای چینی هم حاضر به انجام چنین کاری نیستند.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ فروردین ۱۴۰۱این همَ چینی ما که ندیدم.اول همینا رو بردن دیدن همَ اینا دارن اینا ندارن.هَ اومدم گذری یه شاسی بلند ساختم الانم دارم میرم.عاقلا نمیگیرن
ارین صاحب جمعی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱من واقعا چیه اینو با اسکالید مقایسه کنم از اون اگزوزهای تخیلی تا چوب هایی که ایران خودرو برای ماشیناش میزاره
genius
۲۵ فروردین ۱۴۰۱باز درود به شرف مقامات چین که اول خودشون هونگچی سوار میشن بعد به مردم میگن حمایت از تولید ملی تازه واردات هم ممنوع نمیکنن نه مثل ما که خودروی مسئولین انواع تویوتا و مدلهای آلمانیه بجای سمند و کوئیک!!
GMA
۲۵ فروردین ۱۴۰۱سلام
رامین
پویان
و اون چینی پرست فیک جدید، MOHAMMAD OBASH،یه توضیحی درباره قیمتش بدید من که هنگم هنوز فکر میکنم قیمتش اشتباه تایپیه
آیا واقعا میشه یه نفرو راضی کرد که به جای رنجروور SV LWB 2023 شخصی سازه شده نسخه پایه اینو بخره؟
محمد
۲۶ فروردین ۱۴۰۱داداش تو چرا با عقل و فکر خودت همه چی را میسنجی.. فقط تو نظر و ذهن تو رنجرور و اسکالید از این بالاتره..مثل ما ایرانی ها که فرش ایران را ول نمیکنیم فرش کشورهای دیگه را بخریم چینیها هم برند هونگچی را یه سر و گردن از اون برندهایی که تو ذهن امثال تو هست بالاتر و برتر میدونند..
پویان
۲۶ فروردین ۱۴۰۱Gma. چینی ها از رنجرور هم تا سال 2025 بهتر میشن
Jdm باز
۲۵ فروردین ۱۴۰۱با این قیمت میشه میباخ gls 600 فول اپشن خرید!!!!!!!
میشه میباخ s680 v12 فول خرید!!!!!
مبشه رنجروور sv اتوبیوگرافی lwb خرید!!!!!!
اینا چند تا از رقبای قیمتیش بودن، رقبای هم سایز حالا:
اسکالید: فولش۱۱۰ هزار دلار
نویگیتور:فولش۱۱۰ هزار دلار حدودا
جیپ گرند واگنیر: فول کامل ۱۰۹ هزار دلار
واقعا هیچ( تاکید میکنم هییچ) ارزش خریدی نداره این ماشین با این قیمت
با این پول میشه دو تا اسکالید گرفت
پدرام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱درسته برند هونگچی کیفیت ساخت بالایی داره اما 235 هزار دلار واقعا رقم زیادی هست و فکر نکنم کسی آلمانی و آمریکایی ها رو ول کنه بیاد اینو بگیره در محدود 100 تا 120 هزار دلار اگه بود شاید وسوسه انگیز تر میشد خصوصا که پیشرانه اون تنها 360 اسب قدرت داره که برای چنین ماشینی خیلی شگفت انگیز نیست
Ali
۲۸ فروردین ۱۴۰۱بابا چرا این قدر مقاومت میکنید؟ هونگچی برند لوکس هشت در چین
همون طوری که عمرا کولینان رولزرویس اون قدر بیرزه این هم همینه
اون که میخره برای کلاسش میخره