هونگچی عرضهٔ شاسیبلند جدید و مجلل خود بنام LS7 را به بازار آغاز کرده است. این شاسیبلند را میتوان یکی از چشمگیرترین خودروهای اخیر ساخت چین دانست زیرا بهصورت استاندارد با چهار صندلی مجلل، رینگهای ۲۲ اینچی و پیشرانهٔ V8 ارائه میشود و قیمت بسیار بالایی دارد. LS7 همچنین یکی از بزرگترین شاسیبلندهای جهان هم محسوب میشود. برای درک بهتر این موضوع، در ادامه ابعاد این شاسیبلند چینی را با مدلهای فول سایز آمریکایی مقایسه میکنیم:
فاصلهٔ محوری | طول | عرض | ارتفاع | |
هونگچی LS7 | ۳,۳۰۹ میلیمتر | ۵,۶۹۵ میلیمتر | ۲,۰۹۵ میلیمتر | ۱,۹۸۵ میلیمتر |
کادیلاک اسکالید | ۳,۰۷۱ میلیمتر | ۵,۳۸۲ میلیمتر | ۲,۰۵۷ میلیمتر | ۱,۹۴۶ میلیمتر |
جیپ گرند واگنییر | ۳,۱۲۴ میلیمتر | ۵,۴۵۳ میلیمتر | ۲,۱۲۳ میلیمتر | ۱,۹۲۰ میلیمتر |
لینکلن نویگیتور | ۳,۱۱۲ میلیمتر | ۵,۳۳۴ میلیمتر | ۲,۰۲۹ میلیمتر | ۱,۹۸۹ میلیمتر |
کادیلاک اسکالید ESV | ۳,۴۰۶ میلیمتر | ۵,۷۶۶ میلیمتر | ۲,۰۶۰ میلیمتر | ۱,۹۴۱ میلیمتر |
جیپ گرند واگنییر L | ۳,۳۰۲ میلیمتر | ۵,۷۵۸ میلیمتر | ۲,۱۲۳ میلیمتر | ۱,۹۲۰ میلیمتر |
لینکلن نویگیتور L | ۳,۳۴۳ میلیمتر | ۵,۶۳۶ میلیمتر | ۲,۰۲۹ میلیمتر | ۱,۹۸۹ میلیمتر |
میبینیم که هونگچی از نسخهٔ استاندارد همهٔ شاسیبلندهای فول سایز آمریکایی بزرگتر است و حتی از نسخهٔ کشیدهٔ نویگیتور هم طول بیشتری دارد. این در حالی است که LS7 برخلاف رقبای آمریکایی فقط در یک نسخه استاندارد ارائه میشود اما احتمال اینکه هونگچی در آینده نسخهٔ کشیده آن را هم ارائه کند وجود خواهد داشت. درهرحال، این شاسیبلند چینی طراحی بسیار چشمگیری دارد و با ابعاد بسیار بزرگ، فرم جعبهای شکل و تزئینات کرومی پرزرقوبرق فراوان در همهجا، برای کسانی طراحی شده که دوست دارند دیده شوند.
داخل این خودرو هم با چوب و چرم واقعی پر شده است. در جلو، دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیده میشود که یکی مقابل راننده برای صفحه آمپر و دیگری در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نصب شده است. غربیلک فرمان خودرو شکلی سنتی و قطور دارد و لوگوی قرمز و طلایی قدیمی هونگچی در میانهٔ آن جای گرفته است. حلقهٔ نیمدایرهٔ نقرهایرنگ در پایین این غربیلک هم به سبک لیموزینهای قدیمی این شرکت برای به صدا درآوردن بوق خودرو تعبیه شده است. در همین حال، روی تریم چوبی درها نام هونگچی به چینی نقش بسته است.
کنسول مرکزی LS7 با دو ستون طلاییرنگ به داشبورد متصل شده و خود کنسول هم با چوب تیرهرنگ پوشیده شده است. هرچند این ماشین ۵.۷ متر طول دارد اما برخلاف شاسیبلندهای بزرگ آمریکایی، در داخل آن تنها چهار صندلی وجود دارد. در عقب خودرو فقط دو صندلی بسیار پهن و فوقالعاده لوکس نصب شده و هیچ خبری از صندلیهای ردیف سوم نیست. این صندلیها که فضای پای بسیار زیادی دارند، به گرمکن، تهویه و ماساژور مجهز بوده و مقابل آنها دو نمایشگر ۱۲.۸ اینچی نصب شده است. در این قسمت نورپردازی محیطی با ۲۵۴ رنگ هم کار شده است. به گفتهٔ هونگچی، بهزودی نسخهٔ ششنفرهٔ LS7 هم ارائه خواهد شد.
هونگچی LS7 روی شاسی نردبانی ساخته شده و برخلاف اکثر خودروهای چینی، از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توربو با ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. البته با توجه به وزن ۳۱۰۰ کیلوگرمی خودرو، این اعداد خیلی زیاد به نظر نمیرسند. یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک نیروی این موتور را به هر چهارچرخ تحویل میدهد. به گفتهٔ هونگچی، این خودرو ظرف ۹.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند و حداکثر سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه مصرف سوخت آن بسیار بالا بوده و در هر صد کیلومتر ۱۶.۴ لیتر بنزین مصرف میکند.
و اما به مهمترین موضوع در مورد LS7 یعنی قیمت بپردازیم. قیمت این شاسیبلند مجلل چینی از ۱.۳۶ میلیون یوآن معادل ۲۰۲,۵۰۰ دلار آغاز شده و در نسخههای بالاتر به ۱.۴۶ میلیون یوآن معادل ۲۱۷,۳۰۰ دلار میرسد و LS7 را به گرانترین خودروی چینی حال حاضر بازار تبدیل میکند؛ اما آیا شاسیبلند جدید هونگچی ارزش پرداخت چنین مبلغ گزافی را دارد؟ البته LS7 از ظاهر چشمگیر و کابین بسیار مجللی برخوردار است اما به نظر میرسد قدرت آن کم باشد و در تکنولوژی نیز حرف چندانی برای گفتن ندارد. بااینحال، LS7 برای هونگچی محصول بسیار مهمی است و باید دید این شرکت میتواند چینیهای ثروتمند را از خرید مرسدس بنز G کلاس منصرف کند یا نه.
حامد
۲۱ مرداد ۱۴۰۱چین قله های پیشرفت رو در عرض ۵ سال طی کرد و به بالا ترین درجه خودروسازی رسید 👑👑
کیان
۲۱ مرداد ۱۴۰۱البته ظاهرا قله های پیشرفت رو بصورت قهوه ای کردن طی کرده است !!!
من نمیدونم کامنتت شوخی هست یا جدی ولی آخه 200.000 هزار دلار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miladzm
۲۱ مرداد ۱۴۰۱در بهترین حالت فقط میتونه با عروسک فرنگی های اوره ای رقابت کنه !
حافظ
۲۱ مرداد ۱۴۰۱هنوز کجاست هونگچی میخاد نسخه ال اس ۹ را تا سال آینده به بازار عرضه کند اونوقت یه ۳ محور مثل جی کلاس منتها یک ششم قیمت جی کلاس و کیفیت در حد یه بستنی قیفی پایین تر از جی کلاس و بازم دقت کنید قیمت یک ششم تا یک هفتم رقبا هونگچی مالکش دولت چین میتونه تمام خودروسازها جهان را طراحاشون رو بخره و خودرو شاسی بزنه واویلا
Amir
۲۱ مرداد ۱۴۰۱باور نکردنیع
فرمون فانتوم قدیمیا ، داشبرد تویوتا سنچوری ، نوار کرومی دور شیشه لکسوس ال ایکس و…
طراحش نشسته پشت کامپیوتر سرچ کردن لوکس ترین تولید هر کمپانی بعد از هر کدوم یه تیکه گذاشته
از اون طرفم به قول دوستان موتورش در حد ۴ سیلندرای اروپایی داره قدرت میده
قیمتش هم که بیشتر خنده داره
هونگچی برند خوبیه ولی نه با این قیمت
مزدا
۲۱ مرداد ۱۴۰۱با این قیمت فک کنم زیادی اعتماد به نفس پیدا کرده
viper2
۲۱ مرداد ۱۴۰۱یه نگاه به اون کابین بی کیفیت بندازین خیلی از نقاط پلاستیک گند که بوی اشغال میده . جالبه کمپانی اشغالی مثل این با اینننن هممممه چوب دهاتی بد رنگ نمیتونن داخل ماشین رو با کلاس در بیارن اما کمپانی های معتبر امریکایی و ژاپنی و اروپایی با چند نوار خیلی کوچیک چوب میتونن بسیار فضای با کلاسی تولید کنن . ….
Reza Waffen SS
۲۲ مرداد ۱۴۰۱200 هزار خیلی زیاده واسش
Dian
۲۱ مرداد ۱۴۰۱از نظر “من” ارزش این قیمتو نداره
حالا شاید نظر خود چینیا متفاوت باشه
حسین
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ببخش اینجا ریپلی میکنم
ولی …
((باید دید این شرکت میتواند چینیهای ثروتمند را از خرید مرسدس بنز G کلاس منصرف کند یا نه.))
😐
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فرمون ماشین رو شما ببین فقط
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/08/1400x0_1_q95_autohomecar__ChwFj2Kn24uARMFiABfJQFQWMAk404.jpg
نمونشو چند وقت پیش دادم برام رو پراید دوختن
وااای که شاخ در آوردم
این ماشین فقط و فقط بدرد خود چینی ها میخوره
ولی بنظرم برا شروع بد نیس
اما قیمتش….
بابا بیشترش می کردی این عتیقه رو
باور کن لکسوس و بیمر و بنز و کادیلاک که سحله
رولزرویس هم این سخاوت رو نداره
خدا بده برکت :)))
بازم خوبه اونا حداقل سعیشونو میکنن وقتی دارن
قالب میکنن به مردمشون
اینجا که بنده خدا ها قالب که میکنن
رو هر محصول که به دلیل فیس لیفت ها و ارتقا های سنگین که هرساله باعث تولد تکنولوژی های جدید برای برند های دیگه میشه ضرر هم میدن
کاش اسطوره ها یاد بگیرن
Black Ferrari
۲۱ مرداد ۱۴۰۱فکر کن کادیلاک و جیپ و لینکلن رو ول کنی بعد کلی پول بیشتر بدی بری هونگچی بخری!!!
Kamy
۲۱ مرداد ۱۴۰۱نمیدونم تعرفه واردات تو چین چقدره ولی تو بدترین حالت هم تصور کنیم بیشتر از ۱۰۰ درصد نمیتونه باشه که بازم اسکالید قیمتش به دویست تا نمیرسه.. حتی اگه اسکالید و بقیه آمریکن ها بالای ۴۰۰ کا باشن بازم این چینی ارزش خرید در برابرشون ندارع
البته به قول دوستمون شاید واسه خود چینیا اینطوری که ما فک میکنیم نباشه !
NAVID۰۰۹۸
۲۱ مرداد ۱۴۰۱دیدیم
شاهدش بودیم
چنین خودروهای لاکژژژریای فقط تو کشور خودشون فروش میروند و نه جایی دیگر همچون همین چینی یا برند جنسیس که دو روز پیش مقالهاَش را پدال گذاشت و میتوانید خودتان ببینید و متوجه بشوید !
حتی اگر تمام خودرو را با طلا ۲۴ عیار هم ساخته باشند و قیمتش میلیونها دلار باشد ، ۲۰۰ هزار دلار که هیچی ، بالاتر از ۱۵ هزار دلار جهت خریداری چینیها چیزی جز پول حرام کردن و بیسوادی خریدار نیست مگر اینکه تو خود چین باشه نه جایی دیگر !
کشورهای متمدنانه و ثروتمند از فرهنگ و سواد بالایی برخوردارند و این رو میشه از کیفیت زندگی و خرید محصولاتشان حتی در ارزانترین کالاها دید !
محمدرضا
۲۱ مرداد ۱۴۰۱بهانه خوبی برای هیت کردن کره ای ها پیدا کردی🤣
NAVID۰۰۹۸
۲۱ مرداد ۱۴۰۱هیت کردن کرهای !
روپوش گذاشتن روی حقیقت یعنی هیت کردن مثل کاری که افرادی همچون شما استادش هستید اما ناموفق !!!
دوران کوری کری لالی گذشته !
در این دنیای امروز شما صبح آب بخوری تا یک ساعت نشده همه دنیا میفهمند بعد چطوری میگی هیت کردن کرهایها !
حقیقت فروش و عرضهی جنسیس را گفتم که دست من نیست و دست اون خریداری هست که فقط خودِ کرهایها هستن در کشور خودشان و ببرون از آن هم مهاجران کرهای میخرند 😂🤦♂️ !
Muty
۲۱ مرداد ۱۴۰۱دوران کوری کری لالی گذشته !؟
دوران بز.ن در رو چی ؟
مشدی شما که واقفی به اینکه دو.ران کوری کری لالی گذشته !
در برابر معضلا.ت اجتما.عی و فر.هنگی و اقتصاد.ی و نا.براری و… هم همین تفکر را داشته باشی سالاری دیگه
اما گمان میکنم مغزت فقط حول و هوش برند توتویا قفل زده کلیدی !!!!
آره حاجی اینجوریاس
miladzm
۲۱ مرداد ۱۴۰۱عالی نوید جان ! اصالت خریدنی نیست ! اصالت ساختگی ست !
حامد
۲۱ مرداد ۱۴۰۱داداش تو ماشین کره ای باهات چیکار کردن که انقد متعصبانه بدت میاد؟
اصل داستان رو بگو ما هم بدونیم
NAVID۰۰۹۸
۲۱ مرداد ۱۴۰۱خیلی کارها کردند !
مهم اینجاست که هرکسی برداشت آزاد خودش را داشته باشه مثل شما مثل دیگران مثل خودم !
پس مهم نیست ، برداشتِ آزادِ خودتان را داشته باشید تا کمتر حرص بخورید !
Kamy
۲۱ مرداد ۱۴۰۱لازمه اینجا دعوت کنیم از آقای مهران مدیری که اون جمله معروفشون رو بگه برامون …
charger
۲۱ مرداد ۱۴۰۱۴ لیتری V8 توربو اندازه 2 لیتری L4 قدرت و گشتاور تولید میکنه
Si
۲۱ مرداد ۱۴۰۱آقا میدونم الان دیس میدین ولی واقعا هیچ کمپانی در جهان اندازه چینی ها پیشرفت نداشته
اینارو با ماشین های سال قبل مقایسه کنید خودتون پی میبرید
Amin.aj
۲۱ مرداد ۱۴۰۱هیچ کمپانی؟
لازمه amg one رو بکشم وسط؟ لازمه فرق s کلاس و جدید و قدیمو بکشم وسط؟ خیلی از برندها رو می تونم بریزم رو میز
کمپانی های چینی هنوز از خودشون یه دف ندارن یا از سوی ژاپنی ها یا آمریکایی ها تامین میشه! یه دوتا اپشن یه کپی طراحی از چند مدل ماشین شد ؟ پیشرفت؟
Mohammad.2005
۲۱ مرداد ۱۴۰۱نظری ندارم فقط میتونم بگم اولین باره کپی از اصل ( SUV های آمریکایی ) گرون تره . حالا یا یجور شوآف هست یا اینکه هونگچی دوباره رقابت با رولزرویس و بنتلی به کله اش زده که حداقل تا ده سال دیگه تو خوابشم نخواهد دید …..
چین تو پاچه کن
۲۱ مرداد ۱۴۰۱شما بخوای Maybach GLS600 هم بخری میشه 180هزار دلار، اینا چجوری دارن حساب میکنن؟!
Amir Machine
۲۱ مرداد ۱۴۰۱4 لیتری V8 توربو، 360 اسب؟ خسته نشن یهو برادران چینی!
همین الان موتور 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی کاماروی فرتوت 335 اسب قدرت داره!!!
یوسف
۲۱ مرداد ۱۴۰۱اصلا ارزش همچین قیمتی رو نداره…. این همه آمریکایی خوب با نصف قیمت…
چه فکری کرده واقعا…. رنجرور اتوبیوگرافی با اون همه تکنولوژی وجلال و شکوه و عظمت تازه به با یه دنیا اصالت. به مرز 200تا با احتیاط وارد میشه…. این سطل آشغال حداکثر 30 تا میارزه
Zonda R
۲۱ مرداد ۱۴۰۱رقبای قیمتی زیادی داره
فول سایزهای آمریکایی…
بنتیگا
Dbx
G class
دو نکته نظرمو جلب کرد
اول اینکه تولید خودروی خوب گران درمیاد بولی همه ی کمپانی ها حتی چینی ها…
دوم جسارت باور نکردنی چینی ها…
جالبه که چینی ها قیمت پایین رو بزرگترین پیکان در قلب کمپانی عای دیگه برلی رقابت داشتن
و حالا قیمت رو به حد اعلی رسوندن
رنجرور برندی انگیلیسی است.
۲۱ مرداد ۱۴۰۱داداش رنجرور برند انگیلیسی هستش
aboalfazlchallenger
۲۱ مرداد ۱۴۰۱برای طراحی چراغ عقب
اول یه چراغ عمودی طراحی کردن . بعد پیشمون شدن
یه چراغ افقی طراحی کردن که اونم پیشمون شد
و بعدش به این نتیجه رسیدن که جفتش رو انتخاب کنن
مطمئنم از نظر تکنولوژی سیستم تعلیق و موتور اصلا در حد کادیلاک اسکالید v و لنیکلن نوویگتور نیست
AMANTE
۲۱ مرداد ۱۴۰۱یک مورد برتری بجز قیمت درباره این ماشین نسبت به رقبای آمریکایی و اروپایی و انگلیسی بگید!؟
viper2
۲۱ مرداد ۱۴۰۱وقتی بازار انحصاری باشه مجبورن مثل چینی سوار های کشور ، چینی سوار بشن.
Dian
۲۱ مرداد ۱۴۰۱عزیز دل مطمئنین که بازار چین انحصاریه
اصلا یه نگاهی به خیابان های چین انداختین؟
viper2
۲۲ مرداد ۱۴۰۱منظورم اینه که اگه توی یه کشور بازار انحصاری باشه . منظورم چین نیست
MOHAMMAD.DEMON
۲۱ مرداد ۱۴۰۱کابینش یه کپی کامل از نسل قبل لینکلن نویگیتور هستش 2014
Elmiraj
۲۱ مرداد ۱۴۰۱به واسطه کلی چرم و چوب قیمت ماشین فضایی بالا رفته….
زیر چرم و چوب هم تکنولوژی در حد همون کراس اور های ۱۵ هزار دلاری قبلی…
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۱ مرداد ۱۴۰۱دوستان چونکه چین یه کشور بسته هست از لحاظ دموکراسی و قانون جهانی هر کار میکنن بدون نگرانی.فکر کنید که سوزوکی بخواد از این کارا بکنه بدون شک میتونه از هایپر کار بسازه تا انواع شاسی و سدان لوکس و فوق لوکس فول سایز ولی چرا وارد نمیشه چونکه میدونه بازار آزاد جهانی نمیتونه از یه برند اقتصادی همچین چیزی قبول کنه.همین الان جنسیس با اون عظمت با سلام صلوات داره خودش رو حفظ میکنه.خلاصه چین آفت دنیاست به همراه روسیه و نوکرشون
بهمن
۲۱ مرداد ۱۴۰۱دوست عزیز چین فعلا موتور محرک اقتصاد دنیاست،بیشتر خودرو سازها ماشین های مخصوص بازار چین تولید میکنن، اگر این بازار ۱میلیارد و نیمی نباشه خیلی از شغلها از بین میرن،حالا خیلی از کشورها فرهنگ و آداب خاص خودشان را دارند مثلا هند،خیلی از رفتارهای هندی ها برای ما غیر قابل قبوله ،چین یک واقعیت و ساختار قوی و مخصوص به خود است که قابل کتمان و چشم پوشی نیست
Arshia m3csl
۲۱ مرداد ۱۴۰۱تا وقتی با این پول میشه بنز جی ۶۳ یا بنز جی ال ای میباخ یا بنتلی بنتایگا خرید این ماشین ارزش این رقم رو نداره میباخ با اون کیفیت و لوکس بودن رو چرا طرف ول کنه و ماشینی رو بخره که طراحی داخلش کپی رولزرویس های سال ۲۰۰۸ هست و معلوم نیست ایمنی این ماشین چطوره
محمد
۲۱ مرداد ۱۴۰۱۲۰۰ هزار دلار؟ دیگه یه چینی عشق وطن باید باشی که این ماشینو بخری و گرمه هیچ منطقی براش پیدا نمیکنم
Alan.r
۲۱ مرداد ۱۴۰۱MAYBACH GLS600 تقریبا قیمتش با این برابره ولی یه موتور V8 با ۵۴۹ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتون متر گشتاور داره از نظر تکنولوژی و آپشن هم اصلا قابل مقایسه نیستن کیفیت متریالش هم فوقالعاده بالاست
(به احتمال زیاد کیفیت متریالش از این بهتره) مصرف سوختش هم ۵ لیتر کمتره ظاهر و کابینشم خیلی با ابهت تر و زیباتره
ارزش خرید هونگچی صفره
امیرحسین
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ن ظاهر باشکوهی دار و ن از لحاظ فنی به پای رقبای آمریکاییش میرسه
اشتباه گرفتن ساخت ماشینو با آسمان خراش
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۱ مرداد ۱۴۰۱از (نظر من ) خیلی خوبه کابین خیلی لوکسی داره من خوشم اومد
JDM lover
۲۱ مرداد ۱۴۰۱کدوم ادم ابلهی میاد رنجروور و gls میباخ و اسکالید v رو ول کنه بیاد اینو بخره
موتورشم که اندازه یه موتور ۴ سیلندر قدرت داره
فک کنم نصف سیلندرهاش اصلا کار نمیکنه فقط گذاشتن که الکی مثلا بگن v8عه
MC20
۲۱ مرداد ۱۴۰۱قافله سالار عشق ، پر شده از ، مدعی … گوره خران می کشند ، اربده ها نزد شیر ……………………………………………………………………………………….. مهدیار
phonix
۲۱ مرداد ۱۴۰۱سانسور چی هست؟
MC20
۲۱ مرداد ۱۴۰۱نه داداش شعر کلا یک بیت بود … خودم نقطه چین گذاشتم چون با لپ تاپ کامنت گذاشتم … سانسور سایت اگه باشه فکر کنم مستطیل های کوچولو می ندازه جای حروف حذف شده …
مهدی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱سلام
ما بزودی شاهد پیشرفت عجیب خودرو در چین خواهیم شد
تو صنعت خودرو کره فقط صنعت امریکا دیده میشه ولی تو چین تمام کمپانیهای امریکایی و اروپایی سرمایه گذاری کردن
بهترین برندها هم الان در چین تولید و مونتاژ میشه
بزودی شاهد پیشترفتهای چشمگیر در صنعت خودرو چین خواهیم بود
الان هم در عرض ۵سال راه ۳۰سال مارو طی کردن
متاسفانه افرادی هستن کامنتهای منفی بعنوان چینینهای اشغال میزارن
ما چه خوشمون بیاد یا نیاد چین ۱۰سال اینده ابر تولید کننده خودرو جهان خواهد شد
بهنام
۲۱ مرداد ۱۴۰۱هنوز هیچ خودروی چینی از منظر طراحی نتونسته نظرمو جلب کنه .انگار یه فوت کوزه گری داره که اینا هنوز بهش دست نیافتن . نمیدونم شاید نبود پیشینه و سابقه ، یا الگوی طراحی رایج و پذیرفته شده هست چیه نمیدونم ولی همشون از منظر طراحی ناقصالخلقه هستن و تو ذوق میزنن .انقدر ما جنس چینی فیک دیدیم من به شخصه همه ی تولیدات خودرویی چین رو به وشم یه جنس فیک میبینم.
برای این محصول هم هیچ دلیل قانع کنندهای که برم این میزان پول براش بدم نمیبینم و بنظرم قیمت خنده داری داره .
مهدی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱نمی دانم چرا با دیدن این اس یو وی یاد هالک … افتادم که کرکری رقابت با بزرگان را داشت… باور بفرمایید قصدم تمسخر نیست.
امیر
۲۱ مرداد ۱۴۰۱تناسب در این خودرو بیداد میکنه!!!!!!!!!
اخه شاسی بلند لوکس فقط به ابعاد بزرگ کردن ک نیست!
فقط به نسبت اندازه درب ردیف عقب با جلو دقت کنید، عمق فاجعهی طراحیو در تاریخ خودروسازیو میبینید
چینیا هم کارای عجیبی میکنن!
viper2
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ببینید یه کارخونه ای مثل جیپ یا کادیلاک یا تویوتا یا لینکلن یا بنز یا هر کارخونه ی سطح بالای دیگه ای وقتی میاد شاسی بلند با ابعاد بزرگ بزنه میاد توی اون ابعاد یه کاری میکنه که با ابهت و با کلاس باشه . شما همین لندکروز های ۲۰۱۳ که تو شهر ریخته رو ببینید اومده قشنگ یه طرح با ابهت به ماشین داده که وقتی از پشت یا نیم رخ نگاه کنی حس ابهت بهت دست بده و همچنین بعضی وقتا تاهو یا یوکان گذر موقت که اونا خدای ابهتن . ولی اینا میان یه چیزی رو فقط زیاد تر و بزرگترش میکنن و الکی طرح های پیچیده ولی نمیتونن یه چیز با ابهت و خوشگل بسازن که حس خوبی به ادم دست بده این دقیقا همون فوت کوزه گری هست فرق کارخونه ای که حدود یک قرن یا حتی بیشتر تجربه خودروسازی داره با کارخونه ای که فقط بلده همه چیو بیشترو بزرگترش کنه ولی بازم بی ابهت
مجتبی
۲۱ مرداد ۱۴۰۱آخه کی میاد 200 هزار دلار بده بابت ماشین چینی
viper2
۲۱ مرداد ۱۴۰۱همونایی که تو ایران ۱ میلیارد و خورده ای میدن به چری و چانگان و این بساتا . تازه به دوران رسیده هایی که تو کشورای محدود هستن . همونا میان میدن و سیس بنتلی و رولزویس میگیرن . ادم اگه ماشین باز واقعی باشه ۱ میلیارد میاد میده به لندکروز جی ۸۰ یا شورلت کاپریس کلاسیک کنارش یه حلبی ۲۰۶ هم میخره برای تو شهر . نمیره بده به یه چانگان و این کثافتا که از بوی اشغال نمیشه توشون نشست . گور بابای حرف فامیل خانواده . اصلا گوربابای هرکی که گفت ماشینت قدیمیه . مگه ما برده ی کسی هستیم؟
Payfast
۲۸ مرداد ۱۴۰۱برده پول هستیم برده پول =||
مهردادکمال
۲۱ مرداد ۱۴۰۱چه غلطا 😂😂
Muty
۲۱ مرداد ۱۴۰۱آغا من کاری به اینا ندارم
کاری هم ندارم چین پله های ترقی رو چند شبه رفته یا اصلا با آسانسور رفته یا نه !
اصلنم کار به خوب یا بد بودن یا پرفورمنس و طراحی این ماشین ندارم !
تعصبم ندارم خداوکیلی
اما یه نفر منو قانع کنه ، چرا باید کسی 200 هزارتا پول بده بالا این و نره اسکالید و نویگیتر و گراند واگنییر بخره ؟!!
یه دلیل منطقی بیاره