اولین تصاویر نسل کاملاً جدید سدان کامپکت هونگچی H5 پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه پکن در ماه آینده منتشر شده است. طراحی نسل جدید این خودرو کاملاً متفاوت از نسل قبلی است و اشتراکات زیادی با طراحی سدان بزرگتر H9 دارد که رقیبی برای مرسدس بنز E کلاس، بامو سری ۵ و آئودی A6 محسوب میشود. طراحان هونگچی در جلوی H5 از همان جلوپنجرهٔ بزرگ با قاب کرومی و پرچم قرمز که تا روی کاپوت کشیده شده است استفاده کردهاند که قبلاً مشابه آن را در H9 دیده بودیم.
علاوه بر این، در این سدان جدید نیز مثل برادر بزرگترش شاهد چراغهای جلوی دوقسمتی هستیم؛ بنابراین، در جایی که انتظار داریم چراغهای اصلی را ببینیم، چراغهای باریکی با گرافیک LED پیچیده قرار گرفتهاند که نقش دیلایت را بازی میکنند. کمی پایینتر روی سپر نیز چراغهای اصلی جای گرفتهاند. در عقب اما طراحان سعی کردهاند نمای متفاوتتری نسبت به H9 ایجاد کنند و هرچند در اینجا هم چراغها با یک نوار LED پهن به هم متصل شدهاند اما شکل کلی آنها با H9 تفاوت دارد.
از داخل H5 هم تصویری منتشر شده که تغییرات اساسی را نسبت به نسل قبلی نشان میدهد. یکی از ویژگیهای جالب در این قسمت نمایشگر لمسی بزرگ عمودی است که به زیبایی در میانهٔ داشبورد جای گرفته است. علاوه بر این، هونگچی برای سدان کامپکت جدید خود صفحه آمپر دیجیتالی و غربیلک فرمان سه پره را در نظر گرفته که به نظر میرسد به دکمههای لمسی مجهز باشد. ازجملهٔ دیگر ویژگیهایی که در این تصویر دیده میشوند نیز میتوان به شیفتر نسبتاً کوچک، تودوزی چرمی قرمزرنگ و دریچههای تهویهٔ فلزی اشاره کرد.
به گزارش رسانههای چینی، نسل جدید H5 در ابتدا با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه خواهد شد اما بعداً یک قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی با موتور ۱.۵ لیتری توربو هم برای آن ارائه میشود. پس از رونمایی سدان جدید هونگچی در نمایشگاه پکن اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.
(Saeed(peugeot
۲۷ اسفند ۱۴۰۰بد نیست …… ولی بابا ژرمن ها کجا بوده …..
یه جوریه …. انگار اصالت طراحی نداره … زیادی چینیه
پویان
۲۷ اسفند ۱۴۰۰رقابت نیست. حتی از ژرمن ها هم بهتره. ولی باید به سمت برقی سازی بره. البته یه مدل برقی گرون این شرکت داره که در نروژ خوب فروخته
میثم
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ساقیت … 😂😂😂
Jdm باز
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اها.
new RAMIN
۲۷ اسفند ۱۴۰۰چرا اینهمه دیس به اقا پویان؟واقعیت رو گفت ناراحت شدید؟
https://bestsellingcarsblog.com/2022/02/norway-january-2022-bev-hits-record-83-7-share-19-in-top-20-are-bevs-hongqi-e-hs9-in-top-20/
Xpeng (+566.7%), Porsche (+146.7%), Suzuki (+57.1%) and Honda (+42.9%) also impress further down. Chinese newcomer Hongqi is up 17 spots to #15 and 2.2% share as we’ll see below.
نروژی ها میدونن چی بخرن…لازم نیست پاگانی سوارای ایران بیان نظر بدن!هونگکی کلا 1 مدل فرستاده اروپا قیمت پشم ریزون 72 الی 90 هزار یورویی.میبینیم با یه مدل اونم قیمت گزاف چه رتبه خوبی داره.
تازه لینک بالا ماه ژانویه2022 بود! در فوریه2022 رتبه هونگکی از 16 شده 14 !! تازه فقط 1 مدل تو نروژ هست قیمت پشم ریزون!
https://bestsellingcarsblog.com/2022/03/norway-february-2022-market-down-23-8-hyundai-ioniq-5-and-bmw-ix-best-sellers/
Chinese newcomer Hongqi advances one spot on January to an impressive 14th place with 2.5% share, with Xpeng (+6950%) up to #18, NIO up to #21 and BYD down to #22. Tesla (-94.5%) is down to an unusual 32nd place as no new shipment reached Norway this month
هونگکی رتبه 14 و xpeng رتبه 18 و nio رتبه 21 و byd رتبه 22 و تسلا رتبه 32!🤣
جالبه بدونید خودرو های چینی که تو نروژ هستن حتی همین پدال هم مطلب گذاشت تابستون و پاییز 2021 وارد شدن و هنوز یه سال هم نشده رفتن نروژ. آمار فروششون ماهیانه دارن میترکونن. هونگکی که تازه 4 ماه رفته نروژ!
حالا هعی پاگانی سوارای ایران بیان دیس بدن فحش بدن بگن چینی آشغاله. متاسفانه انجام اینکارا واقعیت تغییر نمیکنه و چینی ها همچنان پیشرفت میکنن و با ورود به بازار های مختلف مردم آن ها را میخرن و لذتشون میبرن…
با توجه به اینکه آینده از آن خودروهای برقی هست با صدها دلیل میشه گفت آینده از آن خودروهای چینی و برندهای چینی هست. متاسفانه این امر نه انکار ناپذیره و نه گریز ناپذیر…
امیر
۲۷ اسفند ۱۴۰۰دوست عزیز، شما که انقدر سنگ چینی ها رو به سینه میزنی کاش بدونی که حرف q در تلفظ شکل لاتین نگارش چینی، “چ” خونده میشه و انقدر به هونگ چی نگی هونگ کی! اصلا خود کلمه چین هم از Qin گرفته شده که نام یکی از امپراتوری های چین بوده. البته تلفظ دقیق نام این شرکت “هون چی” ه، چون در نگارش اسامی چینی به شکل لاتین، حرف g در انتهای کلمات خونده نمیشه. مثلا اگر انیمیشن یا فیلم افسانه سه برادر رو دیده باشید نام یکی از سه برادر، Zhang Fei بود که تلفظ صحیحش “ژان فی” ه.
کافر مقدس
۲۷ اسفند ۱۴۰۰قول میدم این رامین چیزایی که کپی پیست میکنه رو نمیخونه کامل :دی
میگه byd تو نروژ بیشتر از تسلا فروخته . استاد تسلا کلا 5تا خودرو هم نداره . بعد با byd که اتوبوس و هزار تا ون و.. میسازه قیاس میکنی . امثال این شرکت ها کنترات میگیرن برای شرکت ها و مدارس و… خوب معلومه باید بیشتر از تسلا باشه که یک ماشین خانوادگیه . خوب چرا از یک کمپانی که اندازه تسلا ماشین داره مثال نزدی کلک رفتی سراغ یک کمپانی اتوبوس و ون ساز و..
BYD یک کمپانی مولتی نشنال هست که خیلی هاشم داره تو آمریکا تولید میشه . از انجین که تو آمریکا طراحی تولید میشه بگیر تا شاسی ش . IGBT کمپانی BYD داره تو اروپا و آمریکا و ژاپن تولید میشه . بعد طراح ماشین کراس اوور ها ش کی هستن ؟ امثال Wolfgang Egger
حتی تفاوت هایی هست بین BYD اروپا و BYD آمریکا . شما از سایت ارو پا ش رو بگرد تا آمریکا اگه اسمی از چین و تکنولوژی چین نمببینی اونجا
چین شما داره با ساز و کار غرب. طراحی غرب. بانک غربی و پول غربی نفس میکشه . برو چین دهه 90 ببینم چی پیدا میکنی ازش وقتی خبری از غرب نبود اونجا .. حتی تا 2007هم چیزی پیدا نمیکنی . شما باید شکر گذار خارجی ها باشی که تکنولوژی و علم و پول و وام میدن به چین . رباتی که آیفون تولید میکنه هم از آمریکا میاد خودرو که هیچ همه ادوات رو از HAAS خریدن . ولی خوب خودشون ترجیح میدن چی بسازن مثل دیگینتی که خوب بشه انداخت اینجاهاست که لو میرن
new RAMIN
۲۷ اسفند ۱۴۰۰@امیر.
چیز دیگه ای به ذهنت نرسید اومدی به تلفظ ما ایراد گرفتی! من دوست دارم بگم هونگکی. شما بگو هونگچی…
@کافر مقدس.
((میگه byd تو نروژ بیشتر از تسلا فروخته . استاد تسلا کلا ۵تا خودرو هم نداره . بعد با byd که اتوبوس و هزار تا ون و.. میسازه قیاس میکنی . امثال این شرکت ها کنترات میگیرن برای شرکت ها و مدارس و… خوب معلومه باید بیشتر از تسلا باشه که یک ماشین خانوادگیه ))
🤣آمار فروش خودرو رو هیچ وقت با ون مینی بوس کامیون یکی نمیکنن! byd تاحالا 1000دستگاه مدل تانگ رو فرستاده نروژ. مثل اینکه بیشترش هم فروش رفته byd دوباره داره محموله میفرسته… اصلا وسیله نقیه سنگین رو یه نفر نمیخره بلکه یه کارخونه یا یه نهادی اونو سفارش میده به همون تعداد مورد استفاده قرار میگیره در اون کشور. درتمام دنیا آمار فروش خودرو جدا میگن فروش کامیون اتوبوس هم جدا. best seling car blog هم آمار فروش خودرو در کشورهای مختلف رو میزاره… نه کامیون و مینی بوس و ون!
در نروژ الان ماشین چینی فقط byd تانگ میشه خرید. فقط هونگکی ehs9میشه خرید فقط nio es8 میشه خرید فقط xpeng G3 و xpeng p7میشه خرید.آمار فروش هم معلومه با 1 مدل خودرو چه قدر فروختن. تازه هنوز 6ماه هم نشده رفتن نروژ! امسال خودروهای برقی بیشتری از چین میره نروژ… 2022 و 2023 آمار فروش خودروهای برقی در نروژ خیلی دیدنی خواهد بود…باتوجه به اینکه نروژ بهشت برقی هاس قطعا تو برندینگ و تبلیغات چینی ها خیلی تاثیر خواهد گذاشت البته حیف آستون مارتین سواران ایران نظر دیگری دارن…
Jdm باز
۲۷ اسفند ۱۴۰۰((((با توجه به اینکه آینده از آن خودروهای برقی هست با صدها دلیل میشه گفت آینده از آن خودروهای چینی و برندهای چینی هست. متاسفانه این امر نه انکار ناپذیره و نه گریز ناپذیر…)))))
داداش من صد تا دلیل رو نمیحوام تو پنجاه تا از دلیلاتو بگو؟؟؟
اها پنجاه تا دلیل نداری عب نداره بیست تا از دلیلاتو بگو
بیست تا هم نداری عب نداره
تو ده تا دلیل بگو
ده تا هم نداری؟؟
پنج تا دلیل بگو که برتری خودرو های برقی چینی به تسلا،لوسید،ریویان،مرسدس و….. چی هستش دقیقا
حالا فشار بخور طرفدار جنین خور های ویروس ساز
این اماری هم که دادی فاقد اهمیته هر چقدر هم خودتو جر بدی بازم چینی ها ر*یدن
حالا برو گریه کن
Jdm باز
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اقا با حدود 70.000 یورو با وجود خودرو هایی مثل e53 و m550i چرا باید یکی یه فرغون با بدترین مونتاژ رو اونم بدون هیچ سابقه بلند مدتی در بازار های جهانی بخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط بهم بگو چرا باید یکی بره سراغ هونگچی :|
Behnam1012
۲۷ اسفند ۱۴۰۰نیو رامین خدایی فازت چیه
این همه برند و ماشین خوب
دیگه تو فضای مجازی فن یه برند خوب باش
کافر مقدس
۲۷ اسفند ۱۴۰۰فقط عاشق رندر هستن. این تیترهای اغراق امیز هم کار رسانه هاست وعلا هرچیزی که تو یک کلاس باشه که صرفا رقیب نیست . هر سدان بزرگی ک نشد رقیب فلانی
اینو اگه خودرو بانک تیتر زده بود میگفت بنتلی و رولزرویس به زیر کشیده شدن باز پدال یکم شل کرده
الان رامین میاد به یک لینک که پادشاهی چانگان در عربستان . بعد میبینی ربته 4م فروش رو در یک ماه سال داشته . یدونه خبر نی از تست تصادف رسمی اینا نه چیزی که cncap باشه . سایتای داخل که قربونشون برم یدونه مطلب از یک ماشین چینی با صدهزار کارکرد ندارن و کامنت ملت هم پاک میکنن اگه باب میل رپورتاژ خودرو چینی نباشه
new RAMIN
۲۷ اسفند ۱۴۰۰@کافر مقدس
لطفا بیا پایین سرمون درد گرفت.رندر! 🤣عزیزم عکس دوم عکس جاسوسی واقعی هست. نکنه اونم رندره؟
((الان رامین میاد به یک لینک که پادشاهی چانگان در عربستان . بعد میبینی ربته ۴م فروش رو در یک ماه سال داشته . ))
تموم شد؟ اصلا تاثیر گزار نبود! اینم لینک معتبر ترین سایت آمار فروش
https://bestsellingcarsblog.com/2022/02/saudi-arabia-full-year-2021-changan-up-to-4-chinese-up-93-9-toyota-camry-1-in-market-up-24-2/
به نظرت نوشته در یه ماه یا در کل سال!؟ زبان انگلیسی هم بلد نیستیا!
این جایگاه به روزه بدست نیومده…2019 جایگاهش 11 بود. 2020 شد 7 و 2021 هم جایگاهش شد 4. اونم آمار فروش در کل سال. سال 2022 چه جایگاهی خواهد داشت خدا داند…🙂حالا خویه سعودی پولدار رفاهشون بالاس! نسبت درآمد هاشون سال 2020 نشون میداد وضعشون خیلی خیلی بهتر شده. حالا چرا ماشینی میخرن که بوگاتی سواران ایران ناراحت میشن اونو بهتره بری از خودشون بپرسی…
بقیه کامنتت هم ارزشی برای پاسخ نداره. تست های cncap یا euro ncap فرقی نداره هردوشون با 64 کیلومتر و با سرعت 50 کیلومتر از پهلو تست میکنن. همین nio es8 و لینک اندکو مدل 02 تونستن 5 ستاره از cncap چین بگیرن تو اروپا هم تونستن 5 ستاره بگیرن تست تصادف euro ncap هم هست فیلمش تو یوتویب.
درخصوص این خودرو باید بگم رقیب هیچکسی نیست چون با توجه به قیمتش بی رقیبه! نسل قبلش 25 الی 35 هزار دلار قیمت داشت. نسل جدید واقعا ترکونده قیمتش قراره بین 28 تا 36 هزار دلار باشه البته هنوز معلوم نیست تو سایت های چینی شایعه شده. هیچ رقیبی با توجه به قیمتش نمیبینم…
King Godzilla
۲۷ اسفند ۱۴۰۰هر وقت چینی شد ماشین به آمریکاییا میگیم قورقورک حله؟
آخه خدایی این چه سم بازی ایه ک راه انداختین به خاطر سونگ فنگ و هونک پونگ و دنگ و فنگ یقه جر میدی تا ناف
(ناموسن چه دیالوگی)
عزیزم حرف از زبان نزن😐😐اینجا کسایی هستن حتی زبانشون از منی که زندگی کردم تویکشورای دیگه بهتره😐😐😐
خدایی خیلی سم بازیه
new RAMIN
۲۷ اسفند ۱۴۰۰King Godzilla@
اه چه جالب. شما اکانت جدید کافر مقدس هستید…یادم باشه هروقت کامنت دادی یعنی همون کافر مقدسی…
من جواب کافر مقدس رو دادم شما میایی وسط چی میگی؟خب احتمالا خودشی اومدی جوابمو دادی.
King Godzilla
۲۷ اسفند ۱۴۰۰کافر مقدس کدومه داش؟
بهتره به شکل نگارش ما دوتا دقت کنی
یه ساقیت شک دارم داش
فک کنم موتوریه
ehsan fa
۲۷ اسفند ۱۴۰۰دوستان لینکش رو پایین گذاشتم اگه پدال تایید بکنه مهرنوش تو صفحه ویراژ اینو بررسی کرده واقعا ماشین فوق العاده ای هست قطعا از اروپایی ها عقب تره ولی نه اونقدر که شما ها ادعا میکنید ۲۰ دقیقه س ببینید بعد نظر بدین
پارسا
۲۷ اسفند ۱۴۰۰هونگچی فکر کنم ۶۰ ساله ماشین میسازه از اول هم با زبان طراحی مخصوص خودش پس شاید مثل بنز نباشه ولی اصالت طراحی داره تو خیابون ببینی میفهمی هونگچیه
کافر مقدس
۲۷ اسفند ۱۴۰۰فردا یک تیتر دیگه میزنن که از مرسدس سری E و آئودی و بی ام و و جنسیس و کادیلاک و.. پیشی گرفته رقیب مستقیم رولزرویس ـه
یدونه هم کوپه ش رو میزنن میگن رقیب مستقیم بنتلی
والا چیزی که تو دنیا واقعی رقیب و تهدید برای این کلاس حساب میشه جنسیس هست ولاغیر
ehsan fa
۲۷ اسفند ۱۴۰۰نمیخوام هیت بدم قطعا از بنتلی پایین تر هست حتی از اس کلاس مدل پاییه هم پایین تر هست ولی نه اونقدر پایین که مسخره بشه برو تو ویراژ نگاه کن بعد نظر بده اینم لینکش
https://www.instagram.com/tv/CasFKDvpVxA/?utm_medium=copy_link
قطعا رقیب مستقیم بنز و بی ام و سری ۷ نیست ولی قیمتش هم از اونا پایینتر هست در عوض تجربه مشابه اس کلاس رو میده با قیمت نصفه
2311
۲۷ اسفند ۱۴۰۰جالبه، تو خیلی از بخش ها چینی ها پیشرفت داشتن الا پیشرانه، در گذشته که از موتورهای قدیمی تر ژاپنی استفاده میکردن.
انجین های فعلیشون هم انگار بازدهی مناسب رو ندارن (((((=
ادعای رقابت هم دارند، بزرگترین اقدام احتمالیشون میتونه خرید سهام کمپانی های بزرگ مثل دایملر باشه
یا اینکه بیان ورشکسته های سابق رو بخرن مثل MG و لوتوس
ارش
۲۷ اسفند ۱۴۰۰عجب آشغالی !!!!
مهدی
۲۷ اسفند ۱۴۰۰خیلی این موضوع رو درک نمیکنم که چرا فکر میکنید آلمانی ها یا آمریکایی ها یا ژاپنی ها یه پوخی هستن و یه خودروی چینی هیچوقت نمیتونه بهتر باشه! در کل قدیسه سازی از خصلت های ما ایرانی هاست. پنج سال پیش گفتم ده سال دیگه خودروسازی چین از روی آلمان رد میشه الان هم میگم این اتفاق بدون تردید میفته
Jdm باز
۲۷ اسفند ۱۴۰۰دروغ که نمیگی سید؟
datsun
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اینا یه پلتفرم و موتور نمیتونن طراحی کنن میخان از رو آلمان و آمریکا رد بشن همین h5 پلتفرم مزدا 6 موتور هم شک ندارم مربوطه به میتسو بعد این میخاد از رو خود ژاپنی رد بشه
مهدی
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اگر از تکنولوژی شرکت های دیگه استفاده میشه دلیلش صرفه اقتصادی داشتنه وگرنه اینکه اقتصاد اول دنیا نتونه واسه خودروی شهری پلتفرم طراحی کنه تفکر بچگانه ای هست … با متری که شما دست گرفتین فراری هم حتما بلد نیست گیربکس بسازه که سفارش گیربکس میده به zf یا بلد نیست ترمز بسازه که میده به برمبو…. به فرض اینکه این خودرو هم مثل نسل قبلیش از پلتفرم مزدا ۶ استفاده کرده باشه میخوام بدونم کی و کجا گفته شده پلتفرم ای کلاس از مزدا ۶ بهتره که حالا این ماشین نمیتونه بهتر باشه
King Godzilla
۲۷ اسفند ۱۴۰۰نخندان سید چین هر چی داره از ژاپنه
2311
۲۷ اسفند ۱۴۰۰جان من فراری رو با اینا مقایسه نکن تعداد کل کارمندای به ده هزار نفر نمیرسه، منابع کافی برای توسعه گیربکس و ترمز مستقل نداره، با اینحال میاد انجین F136 رو میسازه که هنوزم مورد الهامه
F154 رو میسازه که چندین سال جایزه بهترین انجین سال رو میگیره، F140 شش و نیم لیتری میسازه 9000RPM دور میگیره
458 ی رو توسعه میده که میشه از بهترین سوپرکارهای کل تاریخ، SF90 رو میسازه که هم دیلی درایوه هم و خط مستقیم و پیست بی نظیره
488GT میسازه که تو ریس ها همرو میخوره.
و همه ی اینا با منابع محدود و بدون حمایت هیچ دولتی صورت میگیره برعکس چینی ها، موتور و پلتفرم رو قرض میکنن و به چنتا طراح پول میدن تا بدون محدودیت شاسی و بدنه رو طراحی کنند ( به واسطه حمایت دولت چین)
پس یه لطفی به خودتون و اعضای سایت بکنید و قبل از کامنت گذاشتن راجع به فراری و پورشه و کوروت و … قبلش دو خط راجع بهشون بخونید بعد بیاید با چینی هایی که به کپی کاری مشهورند مقایسه کنید.
میلاد
۲۷ اسفند ۱۴۰۰شما که خودت بیشتر از همه در حال قدیسه سازی هستی.
هر وقت چین تونست بدون کپی کاری، یه پلت فرم و همچنین یه انجین با کیفیت بسازه اونوقت شما میتونی دم از خودرو ساز شدن چین بزنی.
چین هنوز خیلی کار داره تا به کشورهای مطرح در خودروسازی برسه.
کیانوش
۵ فروردین ۱۴۰۱اره همین گیر امثال شما افتادیم که وضعمون اینه راستی برنامه چهارده صفر چهارتون چی شد به کجا رسید رشد اقتصادی خودتون
Jdm باز
۲۷ اسفند ۱۴۰۰((((انتشار اولین تصاویر از نسل جدید هونگچی H5، به دنبال رقابت با ژرمنها!)))
بنز و بی ام و و ائودی موقع دیدن این تیتر: نخوندم،باز نکردم،ندیدم،نشنیدم
خداوکیلی این زباله رو با e class رقیب میدونن :|
این فوقش با دنا پلاس بتونه رقابت کنه
هر سدان midsize که نمیشه با e class و سری5 مقایسه کرد
ناشناس
۲۷ اسفند ۱۴۰۰قشنگه ولی برای ما که نمیخایم یا نمیتونیم بخریم. وگرنه کسی که بخاد بخره به این پول نمیده. طراحیش خیلی چینیه
پیام
۲۷ اسفند ۱۴۰۰بنظرم بهترین و زیباترین ماشینیه که بشر به خودش دیده تن بنز و بی ام و به لرزه افتاد بنز اس کلاسا بگو پایان سلطنتت تموم شد چون هونگچی اومدددد
ببخشین کسی میدونه برنامه شاد چجوری نصب میشه چن روزه درگیرم باهاش درس و مشقم عقب افتاده من نموخوم بعد عید برم مدرسه😔
King Godzilla
۲۷ اسفند ۱۴۰۰😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دکتر
۲۷ اسفند ۱۴۰۰طراحی خوبی دارد،قابل احترامه
محمد
۲۷ اسفند ۱۴۰۰حالا چه اسراری دارین که اینو بکوبین و بنزو باقی رو خدا درست کنین همین که این طراحی و مشخصات رو داره میده بیرون با بنزی که سابقه خودروسازی، اندازه کل شرکتهای چینی هست کار فوق العاده انجام داده در ضمن شرکتهای چینی رو باید با شرکتهای ایرانی مقایسه بشن که در این صورت یک لاستیک شون ارزش داره به شرکتهای ما و پیشرفت چین تو صنعت خودرو رو نشون میده حالا زوده با بنز ولی مطمئن باشین با این پیشرفتی که دارن 5 سال دیگه بنز رو هم رد میکنن چون دزدی ندارن در ضمن اگر شما سوار این خودرو شدی و به دلت نچسبید یک حرف مشگل ما ایرانی ها هستیم که میریم جنسای درجه 3 به بعد چین رو وارد میکنیم وگر نه جنس درجه 1 زیاد داره چین
زیزیگولو
۲۷ اسفند ۱۴۰۰این یه واقعیت هستش که ماشینای چینی اغلب بی کیفیتو ناایمنی هستن که تنها وجه تمایز شون نسبت به ماشینای سایپا و ایرانخودرو لیست بلند بالای تجهیزاتو آپشنای ظاهری و دهان پر کن اونا هستش
مهدی
۲۷ اسفند ۱۴۰۰سوال اصلی اینجاست که کیفیت رو چی معنا میکنید ؟ ممکن بشه گفت آلمانی ها لذت و جذابیت سواری دارن اما اگر منظور از کیفیت دوام و استهلاک قطعات هست که به هیچ وجه! اصلا تاحالا ای کلاس و سری پنج داشتین یا سوار شدین؟ اینهمه از کیفیت بنز و بی ام و حرف میزنید بی ام و ها که معروف هستن که از صفر کیلومتر خرابن و با آیت الکرسی باید سوارشون بشین. بنزها هم که یه سر بیاین جنوب همشون لنگاشون بالاست و انواع اقسام مشکلات رو دارن مخصوصا مشکلات برقی و سیستم فرمون و جلوبندی….نمونش بنز ای کلاس کانورتیبل دوست صمیمی بنده که تو کیلومتر ۶۰ هزارتا جعبه فرمونش با تو آب رفتن مرخص شد و انواع آلارم های سیستم زاویه فرمان و ایربگ و ترمز روشن و جلوبندی هم تا همین کارکرد دوبار اورهال شده. باز اگر بخوام صادقانه بگم به هیچ وجه هم تعلیق نرمی نداره . نه اینکه فقط نرم نباشه بلکه حس خوبی رو هم از یه سواری خشک و قرص و محکم القا نمیکنه! حالا کار به این هم نداریم که ماهیتش یه سدان لوکسه! خواهشاً اساتید از روی کاتالوگ و پوستر اظهار فضل نکنن اینها رو هم نگفتم که بگم چینی ها بهتر از آلمانی ها هستن اما حرف من اینه که شتاب پیشرفتشون به حدی هست که پنج سال دیگه عقبتر نباشن همونطور که الان کره ای ها عقبتر از آلمانی ها نیستن و چه بسا جلوتر هم باشن که از نظر من هستن!
محسن
۱ فروردین ۱۴۰۱سلام واقعا عالیه
چیزی نمانده که صنعت خودروسازی چین به ما برسد
محسن
۱ فروردین ۱۴۰۱برادر من این حرفا چیه یا سوار نشدی یا ….
ماشین فیدیلیتی چین را حتما قیاس کردی با ساینا و به این نتیجه رسیدی که سایپا مساوی چری پیش میرود !!! صنعت خودرو چین تا سال ۲۰۲۵ کره جنوبی را پشت سر خواهد گذاشت من یکسال دنا اتومات صفر داشتم بیست بار ایراد پیدا کرد و رفتم نمایندگی در حالیکه ۴ سال برلیانس داشتم یکبار هم تعمیرگاه نرفتم .
شما میدونی فقط ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی یعنی چه !!! دنا ۴۰ هزار کیلومتر گارانتی کرده و ۴۰ بار خراب شده ولی چری داره ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی میده و….نمیدانم شما رو چه حساب میگی چری و سایپا برابرند. احتمال میدم سالهای اخیر ماشینهای جدید چینی را سوار نشدی
کیانوش
۵ فروردین ۱۴۰۱من تو کار این چینی ها موندم خدایش نود ورصد خودروهای معرفی شده شون نهایتا چند هزار نسخه ازشون فروش میره که هرجوره حساب کنی حتی گیریم از پلتفرم قدیمی ی شرکت دیگه استفاده کنن بازم هزینه قالب های بدنه هم در نمیاد