شرکت IM موتورز از خودروی جدید LS7 در چین رونمایی کرد. خودروی موردبحث با قیمت ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار عرضه خواهد شد و دومین محصول شرکت یاد شده پس از IS L7 محسوب میشود. خودروی مورد اشاره ما یک شاسیبلند پنجنفره تمام برقی و با ابعاد بین خودروهای متوسط تا بزرگ است که سال آینده عرضه خواهد شد.
نکته مهم درباره IM LS7 به پیشفروش بیش از ۳ هزار دستگاهی آن در همان یک ساعت اول معرفی مربوط میشود. IM موتورز یک جوینت ونچر بین سایک موتور و شرکتهای چینی ژانجیانگ و گروه علیبابا بوده و به تولید محصولات برقی مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ از کانسپتی با نام LS7 رونمایی کرد. این خودرو در بخش جلو از طراحی متمایز سود میبرد و چراغهای L شکل بخش جلو نیز کاملاً به چشم میآمدند.
LS7 از تکنولوژی LED در چراغها استفاده میکند و ورودیهای هوای مصنوعی نیز باعث شدهاند این خودرو عریضتر به نظر برسد. زبان طراحی IM LS7 مشابه محصولات پیشین این خودروساز بوده و ویژگیهای خاص این برند را دارد. خطوط روی بدنه این خودرو نسبتاً نرم کار شدهاند و خبری از طراحی عجیبوغریب نیست. از نظر ابعاد باید گفت طول/عرض/ارتفاع IM LS7 به ترتیب برابر با ۵۰۴۹/۲۰۰۲/۱۷۳۱ میلیمتر بوده و فاصله بین محوری آن نیز به ۳۰۶۰ میلیمتر میرسد. این محصول جدید همچنین از سیستم دستیار راننده پیشرفته نیز سود میبرد و دارای دوربین و لیدار باکیفیت است.
از دیگر ویژگیهای طراحی خودرو میتوان به اسپویلر بزرگ و چراغهایی با طراحی متفاوت اشاره کرد. همچنین دیفیوزر عقب نیز برای افزایش جذابیت بصری در نظر گرفته شده است؛ اما وقتی وارد کابین LS7 شوید شاهد سه نمایشگر خواهید بود که شامل پانل پشت آمپرها، نمایشگر کنترل مرکزی و نمایشگر سمت سرنشین است. این اولین خودروی تولید انبوه در چین با غربیلک فرمان یوغ به شمار میرود و سانروف پانورامیک بزرگ و دوربین پارک ۳۶۰ درجه نیز جزو دیگر ویژگیهای آن هستند.
IM LS7 همچنین از کاکپیت هوشمند جدید سود میبرد. خودروی موردبحث با دو باتری ۹۰ و ۱۰۰ کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. باتری کوچکتر این خودرو محصول جوینت ونچر مشترک سایک و CATL بوده درحالیکه نسخه بعدی از یک پیشرانه استفاده میکند و شعاع حرکتی ۶۶۰ کیلومتری دارد. نسخه دوموتوره و چهار چرخ محرک LS7 نیز قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۵ نیوتون متری خواهد داشت. برد این مدل به ۶۱۵ کیلومتر میرسد و برای رسیدن از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز فقط به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد.
GMA
۲ دی ۱۴۰۱فقط چراغ جلو و جلوپنجره اش کپی استون مارتین DBX نیست!بقیه اش با DBX مو نمیزنه مخصوصا بخش عقب..
Royal Driver UK
۲ دی ۱۴۰۱خیلی خوب میشد دوستانه پدال اصلا پستی درمورد چینی ها نزاره. واقعا خوب میشد
پویان
۲ دی ۱۴۰۱یعنی چی مطلب نذاره ؟
تازه کم میذاره در این رابطه مطلب که باید بیستر بشه
Royal Driver UK
۳ دی ۱۴۰۱اگر حواست باشه فقط گفتم مطلب درمورد چینی نزارن. خودت میدونی؟ منوی پدالو باز کن از بالا تا پایین درمورد چینه!
Amirreza.M
۳ دی ۱۴۰۱بخوایم نخوایم چین داره کاملا خودشو توی صنعت خودرو جا میکنه البته این برندایی که مثل مور و ملخ به وجود میان شاید برای خارج چین اهمیتی نداشته باشن اما برندای مطرح چینی به زودی به رقابت با خودرو سازان مطرح اروپایی خواهند پرداخت
MASOUD 0099
۲ دی ۱۴۰۱چرا همشون شبیه همن 😐😐😐
پدال امروز رو مود چینه
Amirreza.M
۳ دی ۱۴۰۱چون آدماشون هم شبیه همن
۲ دی ۱۴۰۱خود چینیا بنز و بی ام و سوار میشن این ماشینو به عنوان ماشین دومشون میخرن 😐😐
هاتف
۲ دی ۱۴۰۱رقابت خودروسازا شبیه یه مسابقه دومیدانی بود که ورود خودروهای الکتریک همه رو برگردوند سرخط شروع مسابقه.
تو این مسابقه دیگه امثال بنز و بی ام و (به واسطه تکنولوژی و تجربه تو ساخت موتور درون سوز) برتری خاصی نسبت به یه چینی تازه وارد ندارن و چه بسا تو بعضی جهات قافیه رو باختن.
Hummmer
۲ دی ۱۴۰۱عجیبه هنوز کپی کاری هست
مثلاً پشت کپی استون مارتین دی بی ایکس
جلو ترکیبی از اسمارت فراری و لوتوس الکترا
فرمون هم انگار فرمون تسلا ست که انگار لوگو رو تعویض کردند
amirboss
۲ دی ۱۴۰۱چین با این سرعتی که داره پیشرفت میکنه من نگران باقی خودرو سازهای هستم. خودرویی که با طراحی قابل قبول و متریال و کیفیتی خوب ساخته شده و این یعنی احترام به حقوق مصرف کننده. تو دریایی پراز انواع و اقسام برندها تو یه ساعت اول سه هزار دستگاه با اون قیمت بتونی بفروشی خودش یه شاهکاره
Mohammad
۲ دی ۱۴۰۱خب مردم چین خودشون هم گیج نمیشن با این همه برند؟!
همایون
۲ دی ۱۴۰۱نمای پشتی کپی از استون مارتین. DBx ولی کابین زیبایی داره که غربیلک فرمان زشت خرابش کرده
R
۲ دی ۱۴۰۱یه کپی دیگه اینبار از پورشه
برقیه جارو برقی
۲ دی ۱۴۰۱کپی کامل از تسلا مدل سه با یکم ارتفاع و چراغ های متفاوت عقب هم استون
کلا عین تسلاس حتی فرمونش
عجب مغز هایی هستن واقعا
خخخخخخخخخخ
HR3
۲ دی ۱۴۰۱خخخخخخخخخ سنت نمیرسه ولی یادمه خود تسلا هم از کپی ظاهر لوتوس و مهندسی نوبل شروع کرد :
تصویر لوتوس اگزیج 2007 :
https://www.netcarshow.com/lotus/2005-exige/1600×1200/wallpaper_01.htm
تصویر تسلا رودستر نسل اول 2008 :
https://www.netcarshow.com/tesla/2008-roadster/1280×960/wallpaper_01.htm
KF
۲ دی ۱۴۰۱مثل ما نیستن ک tu5p داشته باشن
صادق پور
۲ دی ۱۴۰۱چرا انقدر قیمتش بالاست؟
فکر کنم دلار هم دچار تورم شده
زیزیگولو
۲ دی ۱۴۰۱هر ثانیه یه کمپانی و یه برند و یه ماشین جدید!!!! فکر کنم حساب از دست خودشونم در رفته!!! دیگه قابل شمارش نیستن!!!!
داود
۲ دی ۱۴۰۱چه خبره ۵ متر طول یک شاسی بلند.خیلی زیاده
Payfast
۲ دی ۱۴۰۱اسمو، من ls7 هستم =/