جک - jacخودروهای چینیکرمان موتور KMC

جک J5 کارکرده بخریم یا نه؟ مشخصات، قیمت، مزایا و معایب و هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید خودروهای دست دوم

صنعت خودروی کشورمان طی این سال‌ها کاملاً تحت تأثیر برندهای چینی قرار داشته است. تا همین چند سال پیش شاهد مونتاژ خودروهای قابل قبولی همچون نیسان ماکسیما، هیوندای ورنا، آوانته و… بودیم اما هرچه پیش‌تر می‌رویم واردات و عرضه محصولات چینی را می‌بینیم که اکثر آن‌ها نیز پس از مدتی به دلایل مختلف دیگر عرضه نشده‌اند.

اما یکی از باسابقه‌ترین برندهای چینی حاضر در کشور ما جک JAC است که با چندین خودروی مختلف توانسته طرفداران گوناگونی را به دست آورد. یکی از محصولات شناخته شده جک برای ما سدان J5 است که بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عرضه شد و ما در این نوشتار می‌خواهیم به بیان مشخصات، مزایا و معایب این خودرو به ویژه برای خریداران خودروهای کارکرده بپردازیم. پس حتماً با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری جک J5

JAC J5 جک

در بین سدان های متوسط بازار کشورمان، جک J5 یکی از هماهنگ‌ترین طراحی‌های ظاهری را دارد. این خودرو توسط شرکت مشهور پینین فارینا طراحی شده و می‌توان آن را زیبا دانست. در بخش جلو چراغ‌های کشیده و جلوپنجره‌ای هماهنگ دیده می‌شوند که اگرچه هیجان‌انگیز نیستند اما حداقل چشم‌ها را اذیت نمی‌کنند. در پروفایل جانبی نیز خط شانه پر رنگی دیده می‌شود که از یکنواختی این بخش می‌کاهد. نمای عقب شاید بحث‌برانگیزتر از سایر نقاط بدنه باشد اما علیرغم وجود برخی کاستی‌ها هنوز هم می‌توان آن را قابل‌قبول دانست. در کل باید گفت J5 یک سدان با ظاهر خوب نسبت به سایر خودروهایی است که طی این سال‌ها در خیابان‌ها دیده‌ایم.

طراحی داخلی جک J5

داخل جک J5

وقتی وارد کابین شوید طراحی‌ای را خواهید دید که دنباله‌روی بدنه است. بخش داخلی J5 از طراحی مدرن‌تری نسبت به تولیدات داخلی سود می‌برد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به فرمان و پشت آمپرهای اسپرت اشاره کرد. البته شاید طراحی ورودی‌های هوای J5 سؤال‌برانگیز باشد و از زیبایی کابین بکاهد ولی در کل نقص چندانی به طراحی این بخش وارد نیست هرچند که نمی‌توان آن را برجسته و به‌یادماندنی توصیف کرد. نقطه‌ضعف اصلی J5 در این بخش به کیفیت متریال بکار رفته مربوط می‌شود که در درازمدت باعث به سر و صدا افتادن کابین خواهد شد.

جدای از این موارد فضای کافی برای چهار سرنشین وجود دارد و صندوق بار نیز نیازهای یک خانواده متوسط را رفع خواهد کرد. در مجموع طراحی و کیفیت کابین این سدان چینی برای خریداران قابل‌قبول به نظر می‌رسد هرچند در زمانه‌ای که همه خودروها از برخی عناصر مدرن همچون نمایشگرهای بزرگ استفاده می‌کنند، نبود این ویژگی یک نقطه‌ضعف به ‌حساب می‌آید.

پیشرانه و گیربکس جک J5

این سدان چینی در ابتدا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری که قدرت ۱۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون متری داشت روانه بازار شد اما کرمان موتور بعدها عمده تمرکز خود را روی نسخه اتوماتیک J5 که پیشرانه قوی‌تری هم دارد گذاشت. در دل نسخه اتوماتیک این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری ساخت میتسوبیشی قرار می‌گیرد که خروجی ۱۴۰ اسبی و گشتاور ۱۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک همکاری دارد.

موتور جک J5

پیشرانه J5 از نظر قدرت و گشتاور کمبود خاصی ندارد اما گیربکس ۴ سرعته آن نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر شاهد افت شتاب گیری خودرو خواهید بود. نکته دیگر نیز به مصرف سوخت خودرو به ویژه در نسخه‌های اتوماتیک مربوط می‌شود که بالاتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید. در مجموع پیشرانه J5 را می‌توان بادوام و خوب برشمرد هرچند عدم وجود گیربکس اتوماتیک به‌روز و با تعداد دنده‌های بیشتر جزو معایب آن هستند. در جدول زیر مشخصات فنی نسخه اتوماتیک J5 خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

حجم موتور (سی‌سی) ۱۸۳۴
استاندارد آلایندگی Euro IV (یورو ۴)
حداکثر قدرت (HP/RPM) ۱۴۰ اسب بخار در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (NM/RPM) ۱۶۵ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۵۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه‌ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک – مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) ۵۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵
سایز چرخها مجهز به رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی
طول خودرو (میلی‌متر) ۴۵۹۰
عرض خودرو (میلی‌متر) ۱۷۶۵
ارتفاع خودرو (میلی‌متر) ۱۴۶۵
فاصله دو محور (میلی‌متر) ۲۷۱۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۳۵۵

امکانات و تجهیزات جک J5

J5 در زمان معرفی اولیه که به حدود ۱۰ سال پیش بازمی‌گردد از امکانات قابل قبولی سود می‌برد اما شاید فقدان برخی موارد همچون نمایشگر لمسی باعث شود این خودرو در مقابل رقبای به‌روزتر خود کم بیاورد اما بااین‌حال هنوز هم J5 را از نظر تجهیزات و امکانات می‌توان خودروی خوبی دانست. در ادامه تجهیزات و امکانات این خودرو ذکر شده‌اند:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت
تنظیم دستی پشت‌سری
سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS
کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان
سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس اتوماتیک
کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده
کمربند ایمنی سرنشینان عقب
کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع
سیستم ضد سرقت
قفل ایمنی کودک
ترمز ABS و EBD
چراغ مه شکن جلو و عقب
چراغ‌خطر لادری (چهار درب)
رینگ اسپورت آلومینیومی
چراغ جلو و عقب هالوژن
شیشه‌بالابر جلو و عقب برقی
آینه جانبی برقی
صندلی و روکش فرمان چرمی
سیستم رادیوپخش MP3/CD/USB با ۴ باند
تنظیم نور صفحه کیلومتر
آنتن شیشه‌ای
آینه جانبی دارای گرم‌کن
تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت جک J5

همان‌گونه که گفته شد این خودرو از سال ۱۳۹۶ به بعد عرضه نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر آن را پیدا کرد؛ اما با گشت‌وگذار در میان آگهی‌های موجود باید دانست برای خرید نسخه اتوماتیک J5 باید بودجه‌ای حدود ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان را بسته به مدل و کارکرد خودرو کنار بگذارید.

رقبای جک J5

این سدان چینی در بخشی از بازار قرار گرفته است که رقبای زیادی برای کسب سهم و جلب نظر خریداران رقابت می‌کنند. از جمله رقبای این خودرو می‌توان به تندر ۹۰، دنا پلاس اتوماتیک، برلیانس H330، فاو بسترن b50، ام وی ام ۵۵۰ و… اشاره کرد. مقایسه مفصل این خودروها با یکدیگر در این نوشتار نمی‌گنجد اما به‌طورکلی باید دانست خودروهای تولید داخل از مزیت‌هایی همچون بازار فروش دست‌دوم بهتر و فراوانی قطعات یدکی و خدمات برخوردار هستند درحالی‌که محصولات چینی معمولاً با مشکل کمبود قطعات یدکی و افت قیمت دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به همین خاطر بهتر است در خرید خودروی دست‌دوم به اولویت‌های خود و اینکه تا چند سال خودرو را نگهداری خواهید کرد فکر کنید.

مزایا و معایب جک J5

همان‌طور که گفتیم از جمله مزایای این خودرو می‌توان به طراحی خوب، پیشرانه بادوام و قوی، فضای کابین جادار برای خانواده‌های کم‌جمعیت و ایمنی مناسب اشاره کرد. در مقابل جک J5 معایبی هم دارد که شامل متریال نه چندان باکیفیت کابین، گیربکس قدیمی و کند، مصرف سوخت نسبتاً بالا، کمبود قطعات و لوازم‌یدکی می‌شود.

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی ظاهری خوب متریال بی‌کیفیت کابین
پیشرانه بادوام و قوی گیربکس قدیمی و کند
فضای کابین جادار مصرف سوخت بالا
ایمنی مناسب کمبود قطعات یدکی

جمع‌بندی

جک J5 سدان را می‌توان یکی از گزینه‌های خوب چند سال اخیر برای بازار داخلی دانست هرچند که این خودرو دیگر عرضه نمی‌شود. همین مشکل گریبان گیر اکثر خودروهای چینی در کشورمان است. این دسته از خودروها از همان ابتدای عرضه نیز به خاطر محدودیت‌های شبکه‌های نمایندگی دارای مشکلاتی در زمینه تأمین قطعات و لوازم‌یدکی هستند و با قطع عرضه این مشکل حادتر نیز خواهد شد. نکته دیگر به افت قیمت و بازار فروش بدتر خودروهای چینی نسبت به خودروهای داخلی مربوط می‌شود و اگر به دنبال خرید J5 هستید حتماً باید به این نکات توجه داشته باشید. اگر خودروی خود را زود عوض می‌کنید و دنبال دردسرهای پیدا کردن قطعات یدکی نیستید شاید بهتر باشد نگاهی به خودروهای دیگر همچون تندر یا دنا داشته باشید.

عکس جک J5

توضیح: این مطلب به روزرسانی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱,۳۱۷ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از شرکت ارگ جدید به من زنگ زد برا بیمه بدنه گفت ۷۰ درصد قیمت واقعی رو تخفیف میده یعنی باید ۷۰۰ تومان پرداخت کرد برای بیمه ی بدنه جک اتومات. این اکیه؟ کلاه برداری نیس؟ به بقیه هم زنگ زدن؟ ممنون

  2. سیامک

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام من تحویل تیر بودم دیروز تحویل گرفتم

  3. sunmartin

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    توجه به این نکته که کلا خرید خودروی “نو” در واقع برای اینه که از روز اول بدونید استفاده نشده و با یک خودروی مستعمل روبرو نیستید پس باید ضرر فروش در مدت حتی یکماه کارکرد پذیرفت ، این موضوع به نوع خودرو بر میگرده معمولا در رنج قیمت صد ملیون افت کمتری هست مانند خودروهای کیا هیوندا و BMW اما خرید خودروی ایتوک فقط باید از کسی صورت بگیره که کاملا مورد اعتماد هست و مشخص که خوب و با ملایمت با خودرو ب خورد کرده ایرادات و قطعات مصرفی و اقلام مصرفی از نوع مرغوب انتخاب و تعویض کرده ، اینکه بگیم خودروی چینی دز مدل استوک ضرر بیشتری متوجه فروشنده میشه زیاد منطقی نیست کلا تمام اجناس در هنگام فروش دست دوم ( استوک ) با 30 درصد افت قیمت همراه هستند که در مورد خودرو این رقم کمتره ، شما اگه بک خودروی ایرانی ( اصلا خودروی ایرانی نداریم ، مونتاژ ایران ) هم میفروختید همین افت را داشت

  4. منصور

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    دادا جان یه لطفی میکنی، یه فیلم تو سربالایی (هم در حالت اتومات و هم در حالت دستی) بگیری و آپلود کنی

  5. سیامک

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    علی اقا فرمودید مدل ماشینت92 بوده و45500هم فروختید پس ماشین شما اصلا افتی نداشته چون قیمت ایت ماشین در سال92 زیر45400بوده یک سال هم مدلش اومده پایین؟؟؟؟؟افروش با این قیمت درمقایسه با محصولات داخلی فوقالعاد س ضمنا باد یادمون باشه خودرو یک کالای سرمایه ای جهت سرمایه گذاری نیست یک کالای مصرفیه که هرساله ازارزش کم میشه چه استفاده بشه وچه نشه حالا اگه خوب استفاده ومراقبت بشه در اینده شانست واسه فروشش بیشتره

  6. علی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام
    من دیروز خودروی J5دستی خود را با تاخیر 2ماهه از اداره تحویل جاده مخصوص تحویل گرفتم ثبت نامی اسفند و موعد تحویل خرداد ماه و رنگ سفید – خوشبختانه سانروف دار هم بود از تهران تا شمال هم رانندگی کردم تا بحال پارس داشتم بنظ ربنده بهتر از همه ماشینهای ساخت داخل و خودروهای تا سقف قیمت 80 میلیون است تبدیل خودرو شایعه است و بدقولی هم در ایران مرسوم و منحصر به کرمان موتور نیست وبطور قطع از خرید خود پشیمان نخواهید شد

  7. محسن

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    سلام
    دوستان الان وضعیت رو برای من توی سایت زده “مراحل نهایی تایید مدارک مشتری”.
    کسی میدونه بعد از این، چه وضعیتی توی سایت برای من خواهند زد؟

    1. سعید

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      سلام محسن جان
      بعدش میزنند در انتظار تخصیص خودرو

  8. علی اصغر

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان .خیلی وقته قصد خرید جی 5 اتوماتیک رو دارم و با توجه به عادتی که دارم همیشه قبل از خریدهر چیزی اول به خوبی در موردش تحقیق میکنم و با توجه به اینکه قصد خرید جک جی 5 اتومات رو دارم خیلی در موردش تحقیق کردم و هر کسی یک جوابی بهم میده واقعا دلم میخواد یکی که تجربه رانندگی با جی 5 اتومات رو داره بدون هیچ تعصبی منو راهنمایی کنه و واقعا خیلی خوشحال میشم یکی بدون هیچ تعصبی راهنماییم کنه با تشکر از دوستان گل

    1. reza

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      آقا تو محدوده 50 تا 70 تومن انتخاب خوب همینه. مصائب و مشکلاتشم تو همین انجمن و ایضا سایت تیونینگ تاک خوب بوخون تا بعدا غافلگیر یا مغبون نشی. بنده هم مشغول زمبه نشم.

    2. احمدرضا

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      دو روز است که ماشین را تحویل گرفتم
      تا حالا 150 کیلومتر باهاش رانندگی کردم
      قبلا 206 و ال 90 داشتم
      قابل مقایسه نیست
      من که خیلی خوشم اومده
      البته من برای امروز زندگی می کنم نه برای فردا
      یعنی ممکن فردا قطعات نباشه و یا … ولی امروزو عشقه فردا خدا بزرگه
      مشکی- تحویل تیر – اتومات

      1. سورن سوار

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (33 ديدگاه)

        سلام اجمد رضا جان مبارکت باشه فکر درست هم همینه حالتو بکن ولی بی پلاک رانندگی نکن بگیرن میخوابونن بعد همه برنامه هات میریزه به هم به اسکویی یه زنگ بزن برا پلاکت بای

        1. احمدرضا

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          مگه میشه یه همچین عروسکی توی پارکینگ خونت باشه ولی به خاطر نداشتن پلاک سوارش نشی
          اونم مشکیییییییییییی

    3. علی

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (156 ديدگاه)

      این همه آگهی کارکرده. برو به عنوان خریدار یکیش رو ببین یه دوری باهاش بزن، همون کاری که من کردم. خیلی چیزا دستگیرت میشه

  9. فرید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام سیامک جان مبارک باشه، اما نگفتی دستی یا اتو؟ از ایراداته مونتاژ بگو، بی زحمت کاملتر توضیح بده.

  10. سورن سوار(پوریا)

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    سلام
    با توجه به تشکیل گروه جی5 در نرم افزار وایبر که قبلا توسط بنده وسایر دوستان درسایت خوب پدال پس از تایید مدیر محترم به اطلاع رسید،که جهت اطلاع رسانی در مورد این خودرو است به دلیل پیوستن بیش از100 نفر به این گروه،به دلیل محدودیت اعضا در نرم افزار وایبر مجبور به استفاده از نرم افزار جدید kakao جهت افزودن تعداد اعضای نامحدود به گروه شدیم
    بنابراین
    جهت اطلاع از اخرین اخبار و بحث در مورد جی5 نرم افزار زیر رانصب کرده وجهت عضویت در گروه جی5 آی دی pourya19
    را جستجو کنید و بعد از پیداشدن به من پیام دهید یا اینکه بعد از نصب نرم افزار kakao و ایجاد نام کاربری در آن نرم افزار
    نام و نام خانوادکی و نوع جی5( دستی یا اتومات) را از طریق اس ام اس به شماره 09398676077
    ارسال کنید
    لینک مستقیم دانلود نرم افزار kakao
    http://www.dl.farsroid.com/app/KakaoTalk-Free-Calls-Text-4.6.5(FarsRoid.com).apk

    با تشکر
    پوریا( سورن سوار)

  11. رضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران جک.قابل توجه دوستانی که از مصرف زیاد سوخت جک گلایه دارن.من جک 1500دارم.تحویل 20مرداد.اخیرا سفری از شیراز به استان چهارمحال داشتم.شروع سفر کبلومتر جک عدد 900رو نشون میداد.پس از طی مسافت 800کیلومتر یعنی تا1700اقدام به سوختگیری کردم.54لیترمصرف کرده بود که با یک حساب ساده درمیابیم که مصرفش در هر100کیلومتر تقریبا 6.7لیتر بوده است که برای یک خودروی 1315کبلویی که هنوز آب بندی کامل نشده.میزان مصرف خوبی است.در ضمن سرعتم هم به طور متوسط حدود 105بود.

    1. علی

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (255 ديدگاه)

      رضا جان منم شیرازی هستم و ماشین رو خریدم برای خانمم ولی اینجوری که من حساب کردم مصرف سوختش داخلشهر ۹/۲بود البته اینو خانمم حساب کرده و چندین بار هم انجام داده ولی از مصرف سوختش در جاده خبری ندارم ولی انشا الله تا دو هفته دیگه تیانا مو تحویل میگیرم.ببینم این تیانا که میگن کم مصرف است چه جوی است.
      من حدود ۱ماه اول ماشین زیر پای خودم بود واقعا عالی بود.

      1. علی

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (255 ديدگاه)

        البته مال خانم بنده اتومات است.بخاطر همین فرق میکنه.

        1. مهدی

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (94 ديدگاه)

          مجله ماشین این ماه رو ببینید مصرف بعضی ماشینها رو تو مقالاتش پیدا میکنید مثلا هیوندای جنسیس جدید مصرفش تو شهر ۱۵/۶ تو جاده ۱۰
          پس نوع مصرف خیلی مهمه
          ارتفاع از سطح دریا و نوع ین و سرعت هم مهمه
          در کل میانگین مصرف تو مدل دستی با کولر روشن ۷/۵ میشه ولی تو جاده بهتره

  12. میر نعیم

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    سلام ، اینتر فیس ماشین من قاطی میکنیه و درست عمل نمیکنه و حس میکنم بعد از رانندگی متداول 200 کیلومتری قدرت موتور خیلی افت میکنه من 2000 کیلومتر رانحدگی کردم و هنوز سرویس اولیه رو انجام ندادم ، دوستان لطف کنن راهنمایی کنن

  13. فرهاد

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    بچه ها این مدل دنده ای رنگ کیلومتر شمارش ابی یا زرد.منظورم نورش چه رنگی؟

    1. مهدی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (94 ديدگاه)

      زرد
      رنگ داشبوردش با اون عکسی که کرمان موتور گذاشته فرق داره طوسی_کرمه خیلی شیک و خوش رنگه

  14. mgb

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام آقا رضا و بقیه دوستان میخوام بدونم در مدل 1500 صدای موتور توی کابین در سرعتای مختلف چجوریه؟بین 620 و j5 گیر کرده ام

  15. mgb

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام آقا رضا و بقیه دوستان میخوام بدونم در مدل 1500 صدای موتور توی کابین در سرعتای مختلف چجوره

  16. erm

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    من تحویل تیر جک اتومات بودم که 5 مرداد تحویل گرفتم تا الان 2150 کیلومتر رفتم باهاش و مشکله خیلی خاصی نداشته
    کمکاش روغن کاری باید بشه
    جدیدا هم جراغای ضبطش عینه فلشر خاموش روشن میشه
    چی کار کنم؟؟؟؟؟
    الان ببرم نمایندگی برا سرویسه اولیه؟؟؟؟؟؟
    من خانم هستم خیلی ار فنی ماشین سردرنمیارم
    لطفا راهنمایی کنید

  17. مهدی j5 باز خسته

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    دوستان از دعوت نامه های j5 دستی تحویل شهریور کسی خبر نداره ؟؟؟

  18. سید

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام دوستان
    جک جی 5 دنده معمولی سفید رنگ با سانروف مدل 93/5 دارم با 2500 کارکرد کاملا سالم و بی عیب بدلیل نیاز به پول میخوام بفروشم هر کی مایل به خریده با این شماره تماس بگیره 09144027858 غفاری
    قیمت توافقی

  19. RECTALPALPATION

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام بر همه
    من ماشین را 16 شهریور بدون مدارک تحویل گرفتم اتومات مرداد سفید
    بدون تعصب برای خانواده ماشین عالی جادار و قشنگی است. شاید برای تیپ جوان که اهل کل کل و کورس باشند خوب نباشه
    البته کوبش کمک ها هست ولی درمجموع ماشین نرم و راحتیه

  20. میر نعیم

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    لام ، اینتر فیس ماشین من قاطی میکنیه و درست عمل نمیکنه و حس میکنم بعد از رانندگی متداول 200 کیلومتری قدرت موتور خیلی افت میکنه من 2000 کیلومتر رانحدگی کردم و هنوز سرویس اولیه رو انجام ندادم ، دوستان لطف کنن راهنمایی کنن

  21. مهدی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با عرض سلام میشه گفت دو ماه هست من نظر دوستان محترم استفاده میکنم من ماشین جی 5 دستی ثبت نام کرده بود م و نگران بودم چی میشه جطور ماشینی به هر حال ماشین سه روز پیش تحویل گرفتم و نزدیک به 1300 کیلومتر راه رفتم من از ماشین کار میکشم ماشین فوف العاده عالی از همه جهت من با زانتیا درگ کذاشتم زانتیا از من نزدیک به شش متر فاصله داشت حرکت کردم از دنده 2 سرعت 40 کیلومتر در ساعت من تو سرعت 160 از زانتیا جلو زدم و تو جاده دو پیچ ها عالی نرمی عالی و کم صدا این بگم من قبلاً ماشین های سوار شدم چون پراید . سمند . پرشیا سال . همه اینا رو از صفرش دست بود تا دو سال و حتی پدرم منم ازرا دذار 4 سال میشه میخوام بگم خیلی ماشین مختلف سوار شدم پس کمک تجربه نیست این ماشین فوق العاده هستش من به خدا میگم عالی هیچ ترس نگرانی نداشته باشید این ماشین بخرید چون با 50 تومان یه ماشین اندازه 130 سوار میشی سواریش اندازه تویوتا کرولا میمونه چون تو اداره تویوتا کرولا 2013 دایم سوار شدم کپی اون میمونه من میخوام امتیاز بدم با این قیمت حساب کنم امتیاز بیست میدم حتی فیلم هم گذاشتم تو آپارات به نام جی 5 مهدی تو طبقه بندی شخصی http://www.aparat.com/v/1yjwV

    1. Iman

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      خیلی حال کردم فقط مواظب باش پلیس نگیرتت چون باید چند وقت بی ماشین سر کنی

    2. مهدی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (94 ديدگاه)

      دور موتور ۶۰۰۰ رفت رو ۲۰۰ واقعا موتور خوبی داره
      من مسیر صیاد شمال رو هر روز از سر کار برمیگردم با ۲۰۶ و کولر روشن رو ۹۰ بالا می آمدم با جی۵ ۱۵۰۰ هم راحت میام تو جاده هم کم نمیاره ضمن اینکه سواری و نرمی و چسبندگی و ارگونومی صندلیش قابل مقایسه نیست

      1. مهدی

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اقا مهدی بله هم نرمه و هم ادمو خسته نمیکنه من کارمندم و غیر بومی هستم با ماشین های چون پراید و سمند و پارس صفر شون داشتم همیشه خونه میرفتم به مسافت 550 کیلومتر همیشه خسته میشدم ولی با این خسته نمیشم هیچ لذت میبردم قدرت مانور تو جاده خیلی زیاده من هر وقت با ازرای بابا جای میرفتم این احساسرو داشتم هر وقت ارداه کنی سبقت میگیری عالی هستش تو سرعت بالا هیچ ترسی نداری این بگم موتور 1500 با این وزن ماشین چطور این همه خوب راه میره حتی زانتیا رو میگیره در تعجبم

    3. بهمن منادی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (12 ديدگاه)

      خیلی ممنون اقا مهدی .. نکته جالب صدای موتور ماشینه که از 180 به بعد شنیده میشه!! تو فیلم برداری دستتون رو میکروفون بود یا واقعا عایق صدای خوبی داره؟ در ضمن: سو بالا نزن اقا چشم راننده اونطرف کور شد خخ

      1. مهدی

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        نه اقا بهمن واقعاصدای موتور نداره

  22. امين

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    با سلام خدمت خانم erm
    در خصوص کمک ها ،‌روغنکاری نمی شه،‌سیستم تعلیق این خودرو کمی خشکه که با مرور زمان بهتر می شه و در خصوص مشکل چراغهای صفحه هم مربوط به دیمر پشت صفحه هستش که براحتی و با گارانتی تعویض می کنند. بهتره 3000 تا رانندگی کنید و وقتی برای سرویس اولیه مراجعه کردید تقاضای تعویض دیمر نیز بکنید.

    موفق باشید

  23. mojtaba

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام خانم erm
    من روز اول که تحویل گرفتم چراغ ضبط هم چراغ امپر خاموش روشن میشد
    بردم نمایندگی کلید تنظیم کننده چراغ تعویض کردن درست شد.نیاز نیست صبر کنید حتما سرویس اولیه برید ببرید نمایندگی براتون تعویض میکنن

  24. میر نعیم

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ای کاش منم خانم بودیم جوابموحو زود میدادید

  25. مهران

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من چهارشنبه ماشین جک 1800 رو از نمایندگی 3608 ساری تحویل گرفتم البته ثبت نام دستی بودم که چون تکمیل وجه تو تیرماه کرده بودم درطرح تبدیل به اتوماتیک تبدیل کردم.من قبل از این ماشین مگان 1600 و نیومزدا داشتم خداییش میگم این ماشین سوارش درحد یه ماشین بالای 100 میلیونیه وافعا برای کرمان موتور متاسفم که با تاخیرهاش مشتری رو ناراضی میکنه اگه بدقولی نکنه به جرات میگم جک 1800 به راحتی بقیه رقبا رو شکست میده و پرفروشترین ماشین میشه.من از چهارشنبه که بدون پلاک ماشین رو گرفتم تا امروز 480 کیلومتر راه رفتم سواری ماشین واقعا قشنگه پایداری ماشین عالیه آیینه ها بزرگ و توجاده من تا 160 باهاش رفتم واقعا لذت بردم تنها عیبی که من دیدم تو رانندگی شهری دنده ها زود عوض میشه و ماشین همه اش مرده راه میره این مشکل رو باید کرمان موتورحل کنه.هرکی که گرفته که حرفهای من رو درک میکنه و هرکی هم که ثبت نام کرده صبرکنه تا سواری اش رو ببینه مطمئنا ماشین رو نگهش میداره و ردنمیکنه.

    1. مجید

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      خوشا به سعادتت ، سرنوشت جی 5 منم مثل شماس ولی هنوز خبری نیست ، تو سایت هم زده تایید نهایی مدارک مشتری

  26. حسن

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    سلام وعرض ادب.سوالی داشتم ازدوستان مطلع جی ۵سوار: آیا خودرو ما(اتومات۱۸۰۰) جزو خودروهای یورو چهار محسوب میشود.موتور خودروکه وارداتی است آیا یورو چهار هستش؟شامل این خودروها میشود.

  27. محسن

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    سلام به دوستان
    بالاخره به ما هم زنگ زدن که بیا ماشینتو تحویل بگیر
    من از اون بنده خداهایی بودم که توی طرح تعویض دستی رو با اتومات عوض کردم.

    1. مجید

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      به سلامتی مبارکتون باشه
      از کدوم شهر هستین؟

  28. فرید

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام آقا مهدی مبارک باشه که ۳ روز پیش گرفتی، تحویل کی بودی که تازه دادن؟ خرداد یا تیر؟ این آقا سیامک که جواب منو نداد!

    1. مهدی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      تحویل نیر

  29. حسن

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    سلام وعرض ادب.سوالی داشتم ازدوستان مطلع جی ۵سوار: آیا خودرو ما(اتومات۱۸۰۰) جزو خودروهای یورو چهار محسوب میشود.موتور خودروکه وارداتی است آیا یورو چهار هستش؟ ایادربحث آلاینده ها گازهای خروجی این خودروکنترل شده است.درپارکینگ منزل انصافا درزمان روشن بودن موتوراحساس خفگی و…ندارد.

  30. خسرو

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من امروز اتوماتیک خاکستری تحویل کرفتم دوم اردیبهشت ثبت نام کردم ۱۹ مرداد تکمیل وتحویل مرداد بودم خاکستری کمی از مشکی روشنتراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا