جک - jacخودروهای چینیکرمان موتور KMC

جک J5 کارکرده بخریم یا نه؟ مشخصات، قیمت، مزایا و معایب و هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید خودروهای دست دوم

صنعت خودروی کشورمان طی این سال‌ها کاملاً تحت تأثیر برندهای چینی قرار داشته است. تا همین چند سال پیش شاهد مونتاژ خودروهای قابل قبولی همچون نیسان ماکسیما، هیوندای ورنا، آوانته و… بودیم اما هرچه پیش‌تر می‌رویم واردات و عرضه محصولات چینی را می‌بینیم که اکثر آن‌ها نیز پس از مدتی به دلایل مختلف دیگر عرضه نشده‌اند.

اما یکی از باسابقه‌ترین برندهای چینی حاضر در کشور ما جک JAC است که با چندین خودروی مختلف توانسته طرفداران گوناگونی را به دست آورد. یکی از محصولات شناخته شده جک برای ما سدان J5 است که بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عرضه شد و ما در این نوشتار می‌خواهیم به بیان مشخصات، مزایا و معایب این خودرو به ویژه برای خریداران خودروهای کارکرده بپردازیم. پس حتماً با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری جک J5

JAC J5 جک

در بین سدان های متوسط بازار کشورمان، جک J5 یکی از هماهنگ‌ترین طراحی‌های ظاهری را دارد. این خودرو توسط شرکت مشهور پینین فارینا طراحی شده و می‌توان آن را زیبا دانست. در بخش جلو چراغ‌های کشیده و جلوپنجره‌ای هماهنگ دیده می‌شوند که اگرچه هیجان‌انگیز نیستند اما حداقل چشم‌ها را اذیت نمی‌کنند. در پروفایل جانبی نیز خط شانه پر رنگی دیده می‌شود که از یکنواختی این بخش می‌کاهد. نمای عقب شاید بحث‌برانگیزتر از سایر نقاط بدنه باشد اما علیرغم وجود برخی کاستی‌ها هنوز هم می‌توان آن را قابل‌قبول دانست. در کل باید گفت J5 یک سدان با ظاهر خوب نسبت به سایر خودروهایی است که طی این سال‌ها در خیابان‌ها دیده‌ایم.

طراحی داخلی جک J5

داخل جک J5

وقتی وارد کابین شوید طراحی‌ای را خواهید دید که دنباله‌روی بدنه است. بخش داخلی J5 از طراحی مدرن‌تری نسبت به تولیدات داخلی سود می‌برد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به فرمان و پشت آمپرهای اسپرت اشاره کرد. البته شاید طراحی ورودی‌های هوای J5 سؤال‌برانگیز باشد و از زیبایی کابین بکاهد ولی در کل نقص چندانی به طراحی این بخش وارد نیست هرچند که نمی‌توان آن را برجسته و به‌یادماندنی توصیف کرد. نقطه‌ضعف اصلی J5 در این بخش به کیفیت متریال بکار رفته مربوط می‌شود که در درازمدت باعث به سر و صدا افتادن کابین خواهد شد.

جدای از این موارد فضای کافی برای چهار سرنشین وجود دارد و صندوق بار نیز نیازهای یک خانواده متوسط را رفع خواهد کرد. در مجموع طراحی و کیفیت کابین این سدان چینی برای خریداران قابل‌قبول به نظر می‌رسد هرچند در زمانه‌ای که همه خودروها از برخی عناصر مدرن همچون نمایشگرهای بزرگ استفاده می‌کنند، نبود این ویژگی یک نقطه‌ضعف به ‌حساب می‌آید.

پیشرانه و گیربکس جک J5

این سدان چینی در ابتدا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری که قدرت ۱۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون متری داشت روانه بازار شد اما کرمان موتور بعدها عمده تمرکز خود را روی نسخه اتوماتیک J5 که پیشرانه قوی‌تری هم دارد گذاشت. در دل نسخه اتوماتیک این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری ساخت میتسوبیشی قرار می‌گیرد که خروجی ۱۴۰ اسبی و گشتاور ۱۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک همکاری دارد.

موتور جک J5

پیشرانه J5 از نظر قدرت و گشتاور کمبود خاصی ندارد اما گیربکس ۴ سرعته آن نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر شاهد افت شتاب گیری خودرو خواهید بود. نکته دیگر نیز به مصرف سوخت خودرو به ویژه در نسخه‌های اتوماتیک مربوط می‌شود که بالاتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید. در مجموع پیشرانه J5 را می‌توان بادوام و خوب برشمرد هرچند عدم وجود گیربکس اتوماتیک به‌روز و با تعداد دنده‌های بیشتر جزو معایب آن هستند. در جدول زیر مشخصات فنی نسخه اتوماتیک J5 خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

حجم موتور (سی‌سی) ۱۸۳۴
استاندارد آلایندگی Euro IV (یورو ۴)
حداکثر قدرت (HP/RPM) ۱۴۰ اسب بخار در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (NM/RPM) ۱۶۵ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۵۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه‌ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک – مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) ۵۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵
سایز چرخها مجهز به رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی
طول خودرو (میلی‌متر) ۴۵۹۰
عرض خودرو (میلی‌متر) ۱۷۶۵
ارتفاع خودرو (میلی‌متر) ۱۴۶۵
فاصله دو محور (میلی‌متر) ۲۷۱۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۳۵۵

امکانات و تجهیزات جک J5

J5 در زمان معرفی اولیه که به حدود ۱۰ سال پیش بازمی‌گردد از امکانات قابل قبولی سود می‌برد اما شاید فقدان برخی موارد همچون نمایشگر لمسی باعث شود این خودرو در مقابل رقبای به‌روزتر خود کم بیاورد اما بااین‌حال هنوز هم J5 را از نظر تجهیزات و امکانات می‌توان خودروی خوبی دانست. در ادامه تجهیزات و امکانات این خودرو ذکر شده‌اند:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت
تنظیم دستی پشت‌سری
سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS
کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان
سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس اتوماتیک
کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده
کمربند ایمنی سرنشینان عقب
کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع
سیستم ضد سرقت
قفل ایمنی کودک
ترمز ABS و EBD
چراغ مه شکن جلو و عقب
چراغ‌خطر لادری (چهار درب)
رینگ اسپورت آلومینیومی
چراغ جلو و عقب هالوژن
شیشه‌بالابر جلو و عقب برقی
آینه جانبی برقی
صندلی و روکش فرمان چرمی
سیستم رادیوپخش MP3/CD/USB با ۴ باند
تنظیم نور صفحه کیلومتر
آنتن شیشه‌ای
آینه جانبی دارای گرم‌کن
تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت جک J5

همان‌گونه که گفته شد این خودرو از سال ۱۳۹۶ به بعد عرضه نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر آن را پیدا کرد؛ اما با گشت‌وگذار در میان آگهی‌های موجود باید دانست برای خرید نسخه اتوماتیک J5 باید بودجه‌ای حدود ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان را بسته به مدل و کارکرد خودرو کنار بگذارید.

رقبای جک J5

این سدان چینی در بخشی از بازار قرار گرفته است که رقبای زیادی برای کسب سهم و جلب نظر خریداران رقابت می‌کنند. از جمله رقبای این خودرو می‌توان به تندر ۹۰، دنا پلاس اتوماتیک، برلیانس H330، فاو بسترن b50، ام وی ام ۵۵۰ و… اشاره کرد. مقایسه مفصل این خودروها با یکدیگر در این نوشتار نمی‌گنجد اما به‌طورکلی باید دانست خودروهای تولید داخل از مزیت‌هایی همچون بازار فروش دست‌دوم بهتر و فراوانی قطعات یدکی و خدمات برخوردار هستند درحالی‌که محصولات چینی معمولاً با مشکل کمبود قطعات یدکی و افت قیمت دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به همین خاطر بهتر است در خرید خودروی دست‌دوم به اولویت‌های خود و اینکه تا چند سال خودرو را نگهداری خواهید کرد فکر کنید.

مزایا و معایب جک J5

همان‌طور که گفتیم از جمله مزایای این خودرو می‌توان به طراحی خوب، پیشرانه بادوام و قوی، فضای کابین جادار برای خانواده‌های کم‌جمعیت و ایمنی مناسب اشاره کرد. در مقابل جک J5 معایبی هم دارد که شامل متریال نه چندان باکیفیت کابین، گیربکس قدیمی و کند، مصرف سوخت نسبتاً بالا، کمبود قطعات و لوازم‌یدکی می‌شود.

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی ظاهری خوب متریال بی‌کیفیت کابین
پیشرانه بادوام و قوی گیربکس قدیمی و کند
فضای کابین جادار مصرف سوخت بالا
ایمنی مناسب کمبود قطعات یدکی

جمع‌بندی

جک J5 سدان را می‌توان یکی از گزینه‌های خوب چند سال اخیر برای بازار داخلی دانست هرچند که این خودرو دیگر عرضه نمی‌شود. همین مشکل گریبان گیر اکثر خودروهای چینی در کشورمان است. این دسته از خودروها از همان ابتدای عرضه نیز به خاطر محدودیت‌های شبکه‌های نمایندگی دارای مشکلاتی در زمینه تأمین قطعات و لوازم‌یدکی هستند و با قطع عرضه این مشکل حادتر نیز خواهد شد. نکته دیگر به افت قیمت و بازار فروش بدتر خودروهای چینی نسبت به خودروهای داخلی مربوط می‌شود و اگر به دنبال خرید J5 هستید حتماً باید به این نکات توجه داشته باشید. اگر خودروی خود را زود عوض می‌کنید و دنبال دردسرهای پیدا کردن قطعات یدکی نیستید شاید بهتر باشد نگاهی به خودروهای دیگر همچون تندر یا دنا داشته باشید.

عکس جک J5

توضیح: این مطلب به روزرسانی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱,۳۱۶ دیدگاه‌ها

  1. احمدي

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام دوستان اگرواقعادوستانی هستندتحویل دی بودندهنوز ماشین تحویل نگرفتند پس خدارحمی به ماکندکه تحویل اسفندهستیم کی تحویلمان بدهد

  2. هانيه

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خودروی من تحویل بهمنه، ولی هنوز نگرفتم. نمایندگیم میگه تا اوایل اسفند تحویل می دن. اگه بدن!!!! نظرات دوستان راجبه این خودرو خیلی متناقضه و ادمو گیج می کنه. واقعا موضوع رنگ و صدای موتور چقدر صحت داره؟ در ضمن دوستانی که می تونند یه کم عام تر درباره ماشین توضیح بدن که خانم ها هم سر در بیارند. رانندگی این ماشین برای خانم ها چطوره؟ و اینکه چه نکاتی رو باید رعایت کرد تا ماشین تو شروع کار آسیب نبینه! چون من فکر می کنم خیلی ها از این ناحیه آسیب دیدن.

    1. بهنام

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (18 ديدگاه)

      بله، لطفا یکی از دوستان واردتر در مورد نحوه آب بندی ماشین در کیلومترهای اولیه توضیح بده ممنون میشیم.

    2. محمد

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (46 ديدگاه)

      سلام.در مورد آببندی تا 1000 کیلومتر اول سرعت بالای 80 نرود.دور موتور را زیاد بالا نبرید..کولر نگیرید.با ظرفیت کامل حرکت نکنید.تا حد امکان از بنزین سوپر استفاده نکنید.با تشکر

  3. مهدی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان آنقدر آقای دادا تخصصی صحبت کرد که همه جا زدند لطفا دوستان عزیز نظرات خود را تایپ کنید .

  4. hossein206

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام.محسن جان در مورد هوشمندی گیربکس بگو.با توجه به کم گاز یا پر گاز حرکت کردن تعویض دنده در دور موتور های مختلف انجام میشود یا خیر؟در مورد معکوس کشیدن چطوره؟پدال گاز را تا انتها فشار بدی آیا معکوس میکشد؟در سرعت 110 دور موتور روی چند بود؟با تشکر

  5. محمد

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام دوستان..جهت اطلاع عرض کنم که جی 5 اتومات در سرعت 60 دور موتور روی 1500 و در سرعت 80 دور موتور روی 2500 و در سرعت 120 دور موتور روی 3200 میباشد..که بسیار عالی میباشد..در نتیجه صدای موتور کمتر به گوش میرسد.که از این نظر عالی میباشد..

  6. احسان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    اگر دوستانی که برای جی5 اتومات تحویل اسفند ثبت نام کردند و از طرف کرمان موتور برای ادامه عملیات خبری دریافت کردند اعلام نمایند همچنین چنانچه هریک از دوستان خودرو اتومات تحویل گرفت از آپشنها و کیفیت به سایرین هم اطلاع رسانی کنند. با تشکر

  7. بهزاد

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    ماشینم امروز تحویل نمایندگی شد و 10 روز دیگر پس از ارسال اسناد و پلاک تحویل من میدن.با این حال در سایت هنوز در انتظار تخصیص ثبت شده.زمان پرداختم 29 دی بود.

  8. دادا

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سلام.کسی اینجا اسفندی تحویل گرفته یا خبری بهش دادن.ممنون

  9. دادا

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سلام دوباره.چون وقت نداشتم بیام اینجا الان قبل ده دقیقه پیش قبل اینکه نظرات بعضی از بزرگواران رو بخونم.سوالی کردم……ولی الان همه ی نظرات دوستانو خوندم مخصوصا دوستانی که تخصصی نوشتن.بسیار عالی بود…اما آقای احمدی دون دون بودن رو به تیبای خودم گفتم نه جی فایو.بعد ازاینکه بعضی از دوستان عالم ازنظرات این حقیر بسیار ناراحت شدن بسیار معذرت میخواهیم.بابا بعضی واقعا….

  10. امید

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دوستان کجان؟ خیلی سوت و کور شده!!!! این جک 1500 از چه سرعتی صدای موتور افزایش پیدا میکنه و در چه حدی است؟

  11. احمدي

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام اقا بهزادماشین سانروف دار اختصاص دادند اگرسانروف داره پولی هم بابتش گرفتند؟

  12. احمدي

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام اقابهزاد بفرماییدخودرو شماسانروف داره اگرداره مبلغی مازادگرفتند

  13. اكبر

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    امروز تو شرایط فروش اسفند ماه قیمت فروش 200 هزار تومن گرون شده. فکر کنم بر میگرده به قضیه سانروف.در ضمن من ثبت نامی آبان تحویل دیماهم که هنور هیچ خبری نیست.!

  14. پینار

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام عزیزانی که در مورد شتاب جی5 اتومات اکثرا تماس میگیرند باید عرض کنم که شتاب اولیه اکثریت خودروهای اتومات کمی تنبل است ولی در کل راضی کننده هستند و شتاب اولیه جی5 اتومات 12 است و شتاب اولیه جی5 دستی 11/5 است ولی درشتاب ثانویه هردو بسیار عالی هستند و در سر بالایی ها هر دو خودرو راضی کننده هستند ولی جی5 دستی کمی عکس العمل سریع تری نسبت به جی5 اتومات دارد..موفق و پیروز باشید.

  15. پینار

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام .. دوستان فقط خواستم یکبار دیگه اطلاعاتی را در مورد جی5 دستی و اتومات خدمت دوستان جدید عرض کنم تا اینکه واقعیت و حقیقت خودرو را بدونند … عزیزان جی 5 از انتقال ضربات وارده داخل کابین و فرمان نسبتا تیزش رنج میبرد که انهم به خاطر سیستم تعلیق خشک ان است که پایداری و امنیت را افزایش داده ولی نرمی کمکها را ازش گرفته که این دو هیچ وقت یکجا باهم جمع نمیشوند مساله بعدی فرمان نسبتا تیزشاست که در سرعت های بالا باید کمی احتیاط کرد دیگه این خودرو ایرادی ندارد . در مورد رنگ هم باید گفت تمامی رنگها غیر از رنگ سفید به علت پخش نا میزون رنگدانه های فلزی دچار مشکل هستند که فقط در رنگ سفید استفاده نشده و دردسر کمتری نسبت به سایر رنگها دارد . البته بنده قبلا به بررسی جزییات جی5 پرداخته ام و دوستانی هم که در مورد خودروهای
    ایرانی وچینی سوال داشتند خواهشا فقط از طریق sms اقدام نمایند . موفق و سلامت باشید

  16. بهزاد

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    با سلام قراره شنبه برم نمایندگی و پس از بازدید کامل براتون توضیح می دم

  17. محسن

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان
    آیا کسی در جریان هست که می شود برای جی 5 اتومات آپشن درخواست کرد مثلاً مانیتور و …

  18. کاربر 62

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    با سلام خدمت استاد پینار
    استاد چند سوال از خدمتان داشتم که خواهش دارم جواب انها را برایم قرار دهید
    استادپینار در صفحه 39 شخصی به نام (محسن) با نام کاربری (love car )
    چند پست از تست خودرو جک جی 5 اتومات شخصی به نام (جناب رئیسی )قرار داده

    1- نظر شما در مورد اطلاعات و تست انجام گرفته چیست ایا صحیح وصحت دارد ؟
    2- ایا صحت دارد که خودرو جک جی 5 اتومات قبل از عرضه گسترده از سوی کارخانه به دست اشخاص رسیده واز کجا و به چه صورت تهیه شده (به گفته نویسنده فول پک وارداتی نیز بوده )و شما گزارشی در این مورد داشته اید ؟
    3-ایا اطلاعات عنوان شده در مورد عملکرد گریبکس و موتور صحیح است و صحت دارد؟

    در کل استاد پینار ایا این پستها را شما قبول دارید وصحیح است زیرا این اولین گزارش کاربری در مورد این خودرو جک اتومات است ؟

    واقعا ممنون مبشوم جواب دهید

  19. دادا

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سلام.چن روزه نمیتونم نظرای تازه رو ببینم مشکلی پیش اومده.ممنون

  20. مصطفی از تهران

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان..تجربه من بعد از 6000 کیلومتر سواری با جی فایو…خودرو فوق العاده کم مصرف..فرمان خیلی نرم در حدی که بعد از سواری دیگر فرمان 206 هیدرولیک به حساب نمی یاد…داخل اتاق بسیار شیک و جادار..جنس کلیه لوازم بسیار مقاوم و عالی در رنج خود…لاستیکهای پهن و رینگ 16… موتور و گیربکس بسیار عالی و نرم و بی صدا …ترمزهای بسیار قوی…تست برف فوق العاده…
    من تا امروز 13 خودرو داشتم که اخرینهای انها..پرشیا..سورن Elx …..پ 207 اتومات ..بوده که j5. از همه اونها سر بوده..من خیلی رازی ام…دل ضمن برخورد نمایندگی های تعمیر بسیار بسیار از کارمندان بد اخلاق خودرو سازان داخلی بهتر و محترمانه تر است…
    منزل ما در ارتفاعات شمال شرق تهران است و زیاد هم لواسان میرم..واقعا کشش بهتر از 207 و پرشیا وسورن است با حجم کمی که داره به علت تکنولوزی بسیار بالای میتسوبیشی و موتور 16 سوپاپ vvt
    امیدوارم نظرم مقبول باشه و کمکی کرده باشم به دوستان

  21. مصطفی از تهران

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط تنها ایراز کوبش کمکهاس که در برابر این همه حسن به چشم نمیاد و اونم فقط در دست اندازهای زیاده نه در جاده های نرمال و معمولی

  22. بیژن

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    سلام . ممنونم از آقای پینار که همیشه مطالب شان تخصصی و فنی است.

  23. رضا @@

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    عجب

  24. محمد

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (56 ديدگاه)

    سلام
    تمام مطالب استاد پینار کاملا فنی و درست است و هرچی گفته واقعیت دارد

  25. امید

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا اینجا دوستان جک جی فایو دارند نظر میدن؟ من یه سوالمو دوبار پرسیدم…از چه سرعتی صدای موتور افزایش پیدا میکنه و به داخل کابین میاد؟ (موتور 1500)

  26. مهدی

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان لطفا کسی خبر داره که شرکت سانرف فابریک روی ماشین نصب میکنه یا خیر؟

  27. امید

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا اینجا دوستان جک جی فایو دارند نظر میدن؟ من یه سوالمو دوبار پرسیدم…از چه سرعتی صدای موتور افزایش پیدا میکنه و به داخل کابین میاد؟ (موتور 1500)

  28. امید

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام برخی از دوستان نسبت به زندگی پیچهای ماشین خصوصا زیر آینه بغل گلایه دارند و مطلب نوشتن.من امروز سمند مدل ۹۰رو بررسی کردم متوجه شدم پیچ های اون زنگ زده ظاهرا این مورد همه گیر هست چون در ۲۰۷که داشتم همینطور بود.البته فقط زنگ زده گی ظاهری هست و با یه ضربه روش زنگ زده گیش میریزه

  29. پینار

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام خدمت عزیزان …. بله دوستان جی5 اتومات الان دست بعضی از دوستان است مخصوصا صاحبان نمایشگاهها و همچنین هفته گذشته هم به طور کارشناسی کاملا تست شد و تو روزنامه خودروی امروز موجود است . تنها ایرادی که به جی5 اتومات وارد است فقط شتاب اولیه کم که البته اونهم خاصیت اکثر خودروهای اتومات است … دوم … انتقال ضربات وارده به داخل کابین تو جاده های ناهموار به علت سیستم تعلیق خشک است که دوستان میتونند با تعویض لاستیک نرم و باد نیتروژن تا 70 درصد از انتقال ضربات وارده داخل کابین جلوگیری میکند و سیستم ترمز گیری را واقعا عالی می نماید چون لاستیک خودش در حد بسیار متوسط به پایین و بسیار سفت است و هم چنین دوستان بدونند که حجم موتور 1500 دنده ای را باید متناسب با سرعت و تعویض دنده تنظیم کنید تا صدای موتور داخل کابین نیاید یعنی در سرعت بالای 110 قطعا از دنده 5 استفاده کنید … و هیچ وقت سایز لاستیک و رینگ خودش را تعویض نکید چون به هیچ وجه سازگار نیست و قطعا ضرر میکنید …… خوب دوستان دو حالت کلی تو این رنج قیمت تا 60 تومان بهترین گزینه است . در پناه حق موفق و پیروز باشید .

  30. احمدي

    ۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان کسی هست بهمن ثبت نام کرده باشد وj5تحویل گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا