جک - jacخودروهای چینیکرمان موتور KMC

جک J5 کارکرده بخریم یا نه؟ مشخصات، قیمت، مزایا و معایب و هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید خودروهای دست دوم

صنعت خودروی کشورمان طی این سال‌ها کاملاً تحت تأثیر برندهای چینی قرار داشته است. تا همین چند سال پیش شاهد مونتاژ خودروهای قابل قبولی همچون نیسان ماکسیما، هیوندای ورنا، آوانته و… بودیم اما هرچه پیش‌تر می‌رویم واردات و عرضه محصولات چینی را می‌بینیم که اکثر آن‌ها نیز پس از مدتی به دلایل مختلف دیگر عرضه نشده‌اند.

اما یکی از باسابقه‌ترین برندهای چینی حاضر در کشور ما جک JAC است که با چندین خودروی مختلف توانسته طرفداران گوناگونی را به دست آورد. یکی از محصولات شناخته شده جک برای ما سدان J5 است که بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عرضه شد و ما در این نوشتار می‌خواهیم به بیان مشخصات، مزایا و معایب این خودرو به ویژه برای خریداران خودروهای کارکرده بپردازیم. پس حتماً با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری جک J5

JAC J5 جک

در بین سدان های متوسط بازار کشورمان، جک J5 یکی از هماهنگ‌ترین طراحی‌های ظاهری را دارد. این خودرو توسط شرکت مشهور پینین فارینا طراحی شده و می‌توان آن را زیبا دانست. در بخش جلو چراغ‌های کشیده و جلوپنجره‌ای هماهنگ دیده می‌شوند که اگرچه هیجان‌انگیز نیستند اما حداقل چشم‌ها را اذیت نمی‌کنند. در پروفایل جانبی نیز خط شانه پر رنگی دیده می‌شود که از یکنواختی این بخش می‌کاهد. نمای عقب شاید بحث‌برانگیزتر از سایر نقاط بدنه باشد اما علیرغم وجود برخی کاستی‌ها هنوز هم می‌توان آن را قابل‌قبول دانست. در کل باید گفت J5 یک سدان با ظاهر خوب نسبت به سایر خودروهایی است که طی این سال‌ها در خیابان‌ها دیده‌ایم.

طراحی داخلی جک J5

داخل جک J5

وقتی وارد کابین شوید طراحی‌ای را خواهید دید که دنباله‌روی بدنه است. بخش داخلی J5 از طراحی مدرن‌تری نسبت به تولیدات داخلی سود می‌برد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به فرمان و پشت آمپرهای اسپرت اشاره کرد. البته شاید طراحی ورودی‌های هوای J5 سؤال‌برانگیز باشد و از زیبایی کابین بکاهد ولی در کل نقص چندانی به طراحی این بخش وارد نیست هرچند که نمی‌توان آن را برجسته و به‌یادماندنی توصیف کرد. نقطه‌ضعف اصلی J5 در این بخش به کیفیت متریال بکار رفته مربوط می‌شود که در درازمدت باعث به سر و صدا افتادن کابین خواهد شد.

جدای از این موارد فضای کافی برای چهار سرنشین وجود دارد و صندوق بار نیز نیازهای یک خانواده متوسط را رفع خواهد کرد. در مجموع طراحی و کیفیت کابین این سدان چینی برای خریداران قابل‌قبول به نظر می‌رسد هرچند در زمانه‌ای که همه خودروها از برخی عناصر مدرن همچون نمایشگرهای بزرگ استفاده می‌کنند، نبود این ویژگی یک نقطه‌ضعف به ‌حساب می‌آید.

پیشرانه و گیربکس جک J5

این سدان چینی در ابتدا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری که قدرت ۱۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون متری داشت روانه بازار شد اما کرمان موتور بعدها عمده تمرکز خود را روی نسخه اتوماتیک J5 که پیشرانه قوی‌تری هم دارد گذاشت. در دل نسخه اتوماتیک این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری ساخت میتسوبیشی قرار می‌گیرد که خروجی ۱۴۰ اسبی و گشتاور ۱۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک همکاری دارد.

موتور جک J5

پیشرانه J5 از نظر قدرت و گشتاور کمبود خاصی ندارد اما گیربکس ۴ سرعته آن نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر شاهد افت شتاب گیری خودرو خواهید بود. نکته دیگر نیز به مصرف سوخت خودرو به ویژه در نسخه‌های اتوماتیک مربوط می‌شود که بالاتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید. در مجموع پیشرانه J5 را می‌توان بادوام و خوب برشمرد هرچند عدم وجود گیربکس اتوماتیک به‌روز و با تعداد دنده‌های بیشتر جزو معایب آن هستند. در جدول زیر مشخصات فنی نسخه اتوماتیک J5 خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

حجم موتور (سی‌سی) ۱۸۳۴
استاندارد آلایندگی Euro IV (یورو ۴)
حداکثر قدرت (HP/RPM) ۱۴۰ اسب بخار در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (NM/RPM) ۱۶۵ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۵۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه‌ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک – مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) ۵۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵
سایز چرخها مجهز به رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی
طول خودرو (میلی‌متر) ۴۵۹۰
عرض خودرو (میلی‌متر) ۱۷۶۵
ارتفاع خودرو (میلی‌متر) ۱۴۶۵
فاصله دو محور (میلی‌متر) ۲۷۱۰
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۳۵۵

امکانات و تجهیزات جک J5

J5 در زمان معرفی اولیه که به حدود ۱۰ سال پیش بازمی‌گردد از امکانات قابل قبولی سود می‌برد اما شاید فقدان برخی موارد همچون نمایشگر لمسی باعث شود این خودرو در مقابل رقبای به‌روزتر خود کم بیاورد اما بااین‌حال هنوز هم J5 را از نظر تجهیزات و امکانات می‌توان خودروی خوبی دانست. در ادامه تجهیزات و امکانات این خودرو ذکر شده‌اند:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت
تنظیم دستی پشت‌سری
سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS
کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان
سیستم خنک‌کننده روغن گیربکس اتوماتیک
کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده
کمربند ایمنی سرنشینان عقب
کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع
سیستم ضد سرقت
قفل ایمنی کودک
ترمز ABS و EBD
چراغ مه شکن جلو و عقب
چراغ‌خطر لادری (چهار درب)
رینگ اسپورت آلومینیومی
چراغ جلو و عقب هالوژن
شیشه‌بالابر جلو و عقب برقی
آینه جانبی برقی
صندلی و روکش فرمان چرمی
سیستم رادیوپخش MP3/CD/USB با ۴ باند
تنظیم نور صفحه کیلومتر
آنتن شیشه‌ای
آینه جانبی دارای گرم‌کن
تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت جک J5

همان‌گونه که گفته شد این خودرو از سال ۱۳۹۶ به بعد عرضه نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر آن را پیدا کرد؛ اما با گشت‌وگذار در میان آگهی‌های موجود باید دانست برای خرید نسخه اتوماتیک J5 باید بودجه‌ای حدود ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان را بسته به مدل و کارکرد خودرو کنار بگذارید.

رقبای جک J5

این سدان چینی در بخشی از بازار قرار گرفته است که رقبای زیادی برای کسب سهم و جلب نظر خریداران رقابت می‌کنند. از جمله رقبای این خودرو می‌توان به تندر ۹۰، دنا پلاس اتوماتیک، برلیانس H330، فاو بسترن b50، ام وی ام ۵۵۰ و… اشاره کرد. مقایسه مفصل این خودروها با یکدیگر در این نوشتار نمی‌گنجد اما به‌طورکلی باید دانست خودروهای تولید داخل از مزیت‌هایی همچون بازار فروش دست‌دوم بهتر و فراوانی قطعات یدکی و خدمات برخوردار هستند درحالی‌که محصولات چینی معمولاً با مشکل کمبود قطعات یدکی و افت قیمت دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به همین خاطر بهتر است در خرید خودروی دست‌دوم به اولویت‌های خود و اینکه تا چند سال خودرو را نگهداری خواهید کرد فکر کنید.

مزایا و معایب جک J5

همان‌طور که گفتیم از جمله مزایای این خودرو می‌توان به طراحی خوب، پیشرانه بادوام و قوی، فضای کابین جادار برای خانواده‌های کم‌جمعیت و ایمنی مناسب اشاره کرد. در مقابل جک J5 معایبی هم دارد که شامل متریال نه چندان باکیفیت کابین، گیربکس قدیمی و کند، مصرف سوخت نسبتاً بالا، کمبود قطعات و لوازم‌یدکی می‌شود.

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی ظاهری خوب متریال بی‌کیفیت کابین
پیشرانه بادوام و قوی گیربکس قدیمی و کند
فضای کابین جادار مصرف سوخت بالا
ایمنی مناسب کمبود قطعات یدکی

جمع‌بندی

جک J5 سدان را می‌توان یکی از گزینه‌های خوب چند سال اخیر برای بازار داخلی دانست هرچند که این خودرو دیگر عرضه نمی‌شود. همین مشکل گریبان گیر اکثر خودروهای چینی در کشورمان است. این دسته از خودروها از همان ابتدای عرضه نیز به خاطر محدودیت‌های شبکه‌های نمایندگی دارای مشکلاتی در زمینه تأمین قطعات و لوازم‌یدکی هستند و با قطع عرضه این مشکل حادتر نیز خواهد شد. نکته دیگر به افت قیمت و بازار فروش بدتر خودروهای چینی نسبت به خودروهای داخلی مربوط می‌شود و اگر به دنبال خرید J5 هستید حتماً باید به این نکات توجه داشته باشید. اگر خودروی خود را زود عوض می‌کنید و دنبال دردسرهای پیدا کردن قطعات یدکی نیستید شاید بهتر باشد نگاهی به خودروهای دیگر همچون تندر یا دنا داشته باشید.

عکس جک J5

توضیح: این مطلب به روزرسانی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱,۳۱۶ دیدگاه‌ها

  1. پینار

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز …. خوب حالا چه فرقی میکند اگه سانروف را هم نصب کنند چه بهتر … مبارک دوستان عزیز باشد پس به نظر بنده بحث های بیهوده را کنار بگذارید بهتر است…… ضمنا لاستیک ایرانی اصلا کیفیت لازم و نرمی خوبی ندارد ولی هانکوک کره عالیه ….. موفق و پیروز باشید

  2. امید

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دوستانی که این ماشین رو دارن در مورد کیفیت قطعاتش یه گزارشی بدن

  3. ali_a1354

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    سلام ماشین منم رسید خبر بد اینکه مال من سانروف نداشت ولی 90درصد رنگهای سفید و مشکی سانروفدار بودن در کل شیر تو شیری بود خیلی از مشتریها ناراحت بودن در کل شانسیه مال من نوک مدادی بود

  4. کاربر 62

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دوستان انگار فقط وقتی تی تی خراب بود و کاربراش به پدال سر زدن چندتا پست فنی گزاشته شد و بس وقتی تعداد لایکهای صفحه 39 را دیدم متوجه شدم که خیلی از مهمانهای سایت که به پدال سر میزنند مشتاق دانستن اطلاعات فنی هستند که دریغ از ان منهم به امید همین اطلاعات مشتاق این سایت شده بودم که دریغ از اطلاعات اما تا دلت بخواد پستهای بی ارزش (کل کل )
    خواهشن کمی بحث فنی و اطلاعات فنی نیز برای ما کاربرای که کمتر اطلاعات فنی داریم قرار دهید (قدرت موتور – گشتاور-راندمان موتور و…)

  5. کاربر 62

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    ای کاش تی تی دوباره مشکل پیدا کنه حدائقل چهارتا پست بدرد خور بازم اینجا ببینیم

  6. saleh

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام آقا ali_a1354 مبارکت باشه داداش میشه لطفا بگی که چندم تکمیل وجه کردی که الان تحویلت دادن؟شما هم تحویل بهمن بودی؟

  7. ali_a1354

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    صالح جان من 5دی تکمیل وجه کردم تحویل بهمن اهواز بودم خبر خوب اینکه دارن تمام تعهداتشون را این ور سال می دن به طوری که اینقدر تحویلی ها زیاد بود که نوبت من نشد برگشتم خونه تا فردا شب برم تحویل بگیریم خدایش مردم خیلی دارن استقبال می کنن خیلی کیفیت بهتر شده تنها مشکل قطعاته که اونم نمایندگی قول داد بزودی اونم حل میشه ودر کل شرکت جک خیلی قوی وارد شده و میخواد بازار را بگیره .
    دوست عزیزم آقای کاربر62 من خودم خیلی در مورد این خودرو تو سایت تیونینگ تالک تحقیق کردم جواب تمام سولاتت را میتونی آونجا هم پیدا کنی اما اگه نطر منه حقیر را بخوای تا خودت این ماشینو از نزدیک نبینی و باش رانندگی نکنی باور نمیکنی که تو هم ردههای خودش بهترینه.موفق باشید

  8. saleh

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    Ali جان ممنون که جواب دادی ان شا الله به شادی استفاده کنی…..

  9. احسان

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    دوستانی که خودروشونو تحویل گرفتن مبارکشون باشه.
    کسی از سینی زیر موتور خبر داره؟

  10. محمد

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دادا من نفهمیدم 1800 بدون سانروف دارن میدن یا 1500

  11. امید

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دوستان در مورد کیفیت مونتاژ نظرشون رو بگن

  12. aminem

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام؛ آقا ما امروز تحویل گرفتیم (تحویلی بهمن) ولی آپشنهایی که درخواست کرده بودیم رو نذاشتن. مثل دوربین عقب و …

  13. امید

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    تبریک به دوستانی که تحویل گرفتند

  14. SAEID-R

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    اقا سعیدشما که جی 5اتومات تحویل گرفتین ثبت نام چه تاریخی بودین اولین تاریخ تحویل اتومات اسفندبوده که
    مدل رونمایی ثبت نام شد که به هرنمایندگی 1ماشین سهمیه داده بودند که معمولا خودنمایندگیها براخودشون برداشتن چطوری به این زودی تحویل گرفتید

  15. خسرونوروزی

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    در مورد تعویض پیچ روی سیبکها خود نمایندگی گفته باید عوض بشود و بصورت رایگان هم انجام میدن . یا حق .

  16. شاهين

    ۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من هم امروز تحویل گرفتم صدای زوزه داره کم قدرته سان روف نداره امیدوارم پشیمون نشم ضمنا دوستان دید کمه هنگام روندن قیر پاشی زیر ناقصه سینی زیر ۱۹۰ خریدم خود ماشین نداشترگلاژ ترمز و درب عقب افتضاح تنظیم نور چراغها افتضاح واشر گلویی اگزوز هم هوا میده دست کرمان موتور درد نکنه بعد دو ماه انتظار …..

    1. رضا @@

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      اگر کرمان موتور بخواد شب عید تند تند خودرو بده ولی بی کیفیت دریت نیست باید دقت لازم در هنگام منتاژ رعایت بشه

    2. امیر رضا

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      شاهین جان به نمایندگی بگو راش بندازن

    3. حسین 522

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      دوست من شما چه رنگی را انتخاب کرده بودید

  17. احمدي

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام دوستان کسی اطلاع داره امروز j5واردتهران شده یانه چون چندروزی بود واردنمی شد

  18. احمدي

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام دوستان کسی اطلاع داره جی۵ بعدازچندروز توقف واردتهران شده یانه

  19. احمدي

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اقاشاهین ازکدام شهرهستید

    1. مرورگر

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      تحویل بهمن ماه در مشهد بودم اما چهارم اسفند تحویل گرفتم و خوشبختانه با سان روف بود
      جهت اطلاع رنگ انتخابی من سفید بود
      در پارکینگ رنگ مشکی هم بود که آماده تحویل بود اما متاسفانه سان روف دار نبود

  20. احمدي

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اقاشاهین سلام ازکدام شهر هستید

  21. دادا

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سلام دوستان..درمورد سینی موتور اطلاعاتی که مهندس داد این بود:این ماشین طوری طراحی شده که چیزی به اسم سینی جدا احتیاج نداره بلکه رام این ماشین به صورت مربع شکل طراحی شده ومخصوصا از جلو بهمراه دیاق نقش ضربه گیر و محافظتی برای موتور ایفا میکنه.مخصوصا ازجلو زیر موتور نگاه کنید متوجه میشید.حالا چه اصراریه بعضی از دوستان میخوان بخرن و بعضی از نمایندگیای بی اطلاع دامن میزنن.الله اعلم.کمی هم غیرمعقول بنظر میرسه شرکتی که میاد ماشین بدون سن روف رو با سن روف تحویل میده که زیاد هم ضروری نیست جز مشتری پسندی.چیزی مهمی در نوع خودش رو .روی هیچ ماشینی نصب نکنه.ومتوجه ی کمبودش نشه.بعید نیست چنین احتمالی دوستان.بعدشم بحث سن روف 1500بود.اتومات1800که خودشون مادرزاد با سان روف تولید میشد.بعد در باره ی اون دوستی که کلی ماشینش مشکل داشت.اولا کمی باورپذریش مشکله.بعدشم درصورت صحت.شاید شانسش مال همان موقعی باشه که کارگران در اوج اعتصاب بودن .صدرصد دل بکار نمیدادن چون دلیل اعتصابم کمی حقوق ومزایا بوده.آقارضا@@دوستم گفت شنبه دقیقا تاریخ تحویلو میگه اما مستلزم داشتن نام خانوادگی هست پس اگه اشکالی نداره مشخصاتتو بنویس .اگرنمیتونی فکرنکنم کمکی بشه کرد.شرکت خصوصی همsuv s5 جک روهم وارد کرده.قشنگه.به ظاهر رقیبهix35 هیوندایی میشه تو ایران.هرچند کرمان موتور قصد تولیدشو داره.به گفته ی دوستان میگفتن برنامه های 93.اما بعیده.بابا پینار درزمان جنگ بعلت تحریم با مشکل بزرگ لاستیک هواپیماهای جنگی ومسافری برخوردیم مخصوصاf14. این مشکل ودانشجویان بهمراه استادان دانشگاه های صنعتی اراک درکمتر دوماه حل کردن حتی درجهاتی بهتر از مشابه خارجیش.که دهن خود مسیولین مربوطه ایرانی واز موند خارجیاش بماند.تولید هواپیما کجا لاستیک خودرو کجا.اما داستان چیزی دیگه س.دراسناد معتبر جنگ میتونین با سند ببینین.بنده اراکی نیستم..تا زمانی هر ایرانی خودشو برتر ببینه . بگی بچه فلان جای ایرانی.اکثرن بگن خدا نکنه اگه بودم خودمو میکشتم.شرق غرب جنوب شمال نداره.ووووو… اینه که الان بجای بحث درباره خودرویی ایرانی که بطور نسبی رضایت مارو جلب کنه.ازهمه لحاظ.لااقل زیبایی بیایم در باره ی سینی و تحویل خودرو بحث کنیم.جیب کشور دیگه یی رو پر کنیم.اونام با پولای ما برن تفریح.اونوقت لقب ولخرج ترین مردم دنیا در سفر لقب بگیرن.بعدشم مردم ما تو صف سبد کالا ستکه کنن بمیرن.تومسافرت هم با وانت فله یی برن تو چادر مسافرتی تا صبح یا بلرزن یا بپزن همراه انواع عطرهای تی پارتی تخم مرغی بچه گانه ومردانه.اینه عزیز درد ما.همه از هم بیگانه شدی

    1. رضا @@

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      چقدر بد

  22. Enigma

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    امروز ماشینمو تحویل گرفتم(تحویلی بهمن از اهواز). خوشبختانه نصیب ما هم سانروفدار بود. ماشین کاملا رضایتمو جلب کرده و سانروفش هم بسیار کاربردیه.

  23. پینار

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام دادای عزیز حق با جنابعالی است ولی باید قبول کنیم که مجبوریم از بین بد و بدتر لااقل بد را انتخاب کنیم و گرنه لیاقت ما ایرانیها بیشتر از این حرف هاست که حالا بیاییم درباره چنین خودروهایی بحث کنیم ولی بازم میگم مجبوریم و چاره نداریم . موفق باشید

  24. armin

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام…منم ازین ماشین خیلی خوشم اومده بود…ولی دیروز توخیابون بایه نفر که سوارش بود حرف زدم…میگفت راضیه وخیلی نرم وباحاله..اما گفت سربالایی ها ماشین کم میاره وقدرتش کمه..

    حقیقتش دلمو زد..دوستان اگه درمورد قدرتش اطلاع دارید منم درجریان بذارید..مرسی

    1. رضا @@

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      من هنوز تجربه اش را ندارم ولی تا جایی میدانم اینجور نیست تازه بسته به فردش داره مثلا به نظر من پراید هم برای خیلی از سربالایی ها خوبه چه برسد به این خودرو همچنین مگر شما چقدر در عمرتونو تو سر بالایی یک جاده هستید البته بسته به محل زندگیتان داره من که به نظرم خوبه چون دوستان تائیید کردند تا خودت نشینی نمیفهمی

    2. سعید

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (124 ديدگاه)

      اتوماتیکش در سر بالایی ها کم نمیاره تازه اصلا تفاوت دنده هاش را احساس نمیکنی

  25. احمدي

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام کسی میداندامروزj5واردتهران شده یانه

  26. اکبر

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا شاهین چی میگی برادر من دیروز جی اتومات را از نمایندگی مرکزی گرفتم دیشب که مطلبتو خوندم فهمیدم شما بشدت اشتباه میکنی …..این ماشین بهتر از تمام ماشینایست که من تا حالا از تولیدات داخلی گرفتم ….من بیش از 15 ماشین تو این 20 سال سوار شدم و داشتم .یه کم انصاف داشته باشین به قول یکی از دوستان با این پول و زیر 100 تومان هیچ ماشینی را رقیب نمیدونم قبلا جیلی داشتم اما جی 5 خیلی با کیفیت تره……..کیفیت قطعات …..قدرت موتور….زیبایی ظاهری چه داخل چه بیرون …..صدای موتور ..هندلینگ…………و……..من فکر میکنم حسابی جاشو تو کشور باز کنه ولی یک ایرادش لاستکهای بی کیفیتشه و نیز به نظرم میرسه اگه زیر مشگی از پشتشو اگه سفید میکردند زیبا میشد اینکارو من میکنم ….مبارکتون باشه

    1. مهدی

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (39 ديدگاه)

      واقعا!امیدوار شدم.بچه ها تو رو خدا فقط واقعیتو بگین.الکی چیزی نگین تا من و امثال من که منتظریم دو دل و پشیمون نشیم.

    2. hossein 206

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (60 ديدگاه)

      سلام اکبر جان مبارک باشه..خیلی زود ماشینتو بهت دادن ما که هنوز خبری نیست..اگه میشه در مورد تجربه رانندگیت و صدای موتور و تنظیمات ارتفاع صندلی ما رو راهنمایی کنید.با تشکر

    3. شاهین

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (10 ديدگاه)

      اکبر جان از شما دعوت میکنم هر موقع تونستی خبر بده و بیا با ماشین من یه دوری بزن

  27. armin

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان پیش بینیتون درباره اینده جی5 چیه؟بنظرتون بعدها گرون ترمیشه یا ارزون تر؟
    کیفیتش چی؟ممکنه کرمانیا کیفیت قطعاتشو بیارن پایین وبلایی رو که سر 206اوردن سر جی5 هم بیارن یابرعکس بهترمیشه؟
    لطفا نظراتونو بگین؛

  28. حسین 522

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    دوستان من یک سئوال دارم انم اینه که چرا وقتی بعضی خودروها مثل همین جی5 برای ثبت نام باید پول نقد بدی و بعد کلی هم تو نوبت بمونی و تاخیر را هم بپذیری ان وقت قیمت نقدی صفر کیلومتر فروشش با این همه صبر وهزینه یکیه یعنی شما 45400 پول میدی و یا تو چند مرحله پول میدی و کلی هم صبر وتاخیر نهایت میدنش بعد مثلا ببری برای فروش همان مقدار که خریدی میخرن این ظلم هستش باید فرقی بین شما سرمایه گذار باشه با اون فردی که میره بنگاه و همان لحظه میخره باشه بالاخر شما چند ماهی را صبر کردی و هزینه کردی به نظرم باید گران تر بفروشی حداقل اگر 45400 به قیمت الان ثبت نام کنی باید 49 یا 50 میلیون تو بازار ارزش داشته باشه

    نظرتون چیه ؟

  29. ali_a1354

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    برادر واسه کسی که ماشین 90م به بالا سواره معمولیه ولی واسه قشر متوسط مثل من فراتر از انتظارمه آخه من که نمیتونم 100م بخوابونم و نهایتا 40 یا 50تا وایسه ماشین بزارم تو این مملکت باید برم نهایتن پرشیا یا 207بخرم اما این کجا و پرشیاو 207 کجا من که خیلی راضیم .اگه میخواین مطمئن بشید یکیشو گیر بیارین سوار شین تا بفهمین من چی میگم آخه کدوم خودرو ساز داخلی تا حالا آومده آپشن اضافه بده و پولشو نگیره .بعضی از دوستام میگن چون کسی نمیخره اومدن این کارو کردن دیگه خودتون قضاوت کنین چه به سرما اومده که اینقدر بدبین شدیم حق دارن البته اما تا دیر نشده خودتون رو از این خودرو های دهه 90 میلادی خلاص کنین و امنیت و آرامش رو به خانوده خودتون هدیه بدین برادران .جونتون رو تو این آهن پاره های داخلی نزارین اینها وقتی 405 آتیش میگرفت حاضر نشدن یه معذرت خواهی کوچیک کنن با اینکه ثابت شد نقص بست شلینگ بنزین باعث حادثه بود.بخدا حادثه خبر نمیکنهاینجا همه دارن در مورد رنگ و موتور و فنی بحث میکنن و دریق از یه سوال در باب ایمنی این ماشین میبینین چطور سشتشو مغزی شدیم توسط این غولهای خودروساز داخلی

  30. رضا @@

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    با نظر بالا موافقم ( حسین 522 )

    دادا جان شما بپرس ماشینهای شهر من کی میرسن اخه اینجا شهرستانه و تعداد ثبت نامی ها کمه و یک نمایندگی هم بیشتر نیست ؟ شهر را که قبلا برات نوشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا