کرمان موتور فروش لیفان ۶۲۰ را با موتورهای جدید ۱۸۰۰ سی سی آغاز کرده است. موتور نمونه های استاندارد ۱.۶ لیتر حجم و ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد. این در حالیست که تاکنون موتور ۱.۸ لیتری در تولیدات خود لیفان چین نیز روی این مدل مشاهده نشده است و لااقل در سایت این تولید کننده و سایر سایتها دیده نمی شود! در عوض مدل ۷۲۰ دارای یک موتور ۱.۸ لیتری است که ۱۳۱ اسب بخار نیرو و ۱۶۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
گیربکس نمونه چینی این خودرو ۵ دنده دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT است که جای خالی این نوع گیربکس در تولیدات داخلی آشکار است. ظاهرا کرمان موتور تصمیم گرفته بجای تولید مدل لوکستر و بزرگتر لیفان ۷۲۰ که قیمتی برابر ۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار دارد، از موتور آن در برادر کوچکتر آن استفاده کند (البته مدل ۷۲۰ هم هنوز در خط تولید انبوه کارخانه چینی قرار نگرفته است).
تحویل این خودرو از مرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و پیش فروش آن با پرداخت دو مرحله ای ۱۳ و ۱۲ میلیون تومانی در جریان است. بنابراین قیمتی حدود ۲۷ میلیون تومان برای این خودرو قابل پیش بینی است که نسبت به قیمت لیفان ۷۲۰ هم گرانتر خواهد بود!
در همین ارتباط بخوانید:
حمید
۵ مرداد ۱۳۹۱چند روز پیش یکیشو دیدم نوشته بود لیفان 620 شاید مدل قدیمش بود نه 1800
اما خدا وکیلی هیچ زیبایی نداشت موتور جز زیبایی نیست
خسته شدیم از بس ماشین خوب نمی تونیم بخریم بخاطر گرونی
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۱زیبایی ماشین یه جور سلیقه است . سلیقه ها هم متفاوته!
حمید
۶ مرداد ۱۳۹۱امیر راجع به نظرات من نظر نده
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۱من از هر کسی که تا الان شنیدم می گفتند لیفان 620 زیبایی منحصر به فردی داره حالا شاید صلیقه شما متفاوته.
hossein
۷ مرداد ۱۳۹۱متاسفانه آمار و ارقام نظرسنجی سایت پدال که از حدود 55 هزار نفر گرفته شده نشان میده برای مردم توانایی های یک خودرو و کیفیت ساخت و جدید بودن اون هیچ اهمیتی نداره و به ظاهر خودرو بیشتر اهمیت میدن تا تواناییش.
و این نقطه ضعفی است که الان ایرانخودرو و سایپا از اون دارن استفاده میکنند و یک محصول رو با ظاهر های مختلف به بازار تزریق می کنند!
مهدی 620
۵ مرداد ۱۳۹۱قدیم،جدید نداره 620 فقط موتورش تغییر کرده و آپشنهاش زیاد شده. فیس لیفتش که نمیاد ایران.
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۱اصلا قرار نبود لیفان 620 1600سی سی وجود داشته باشه من موندم اینا از کجا آوردنش.تو کل جهان به جز ایران همشون از 1800سی سی با مانیتور و سانروف استفاده می کنند.تا جایی که من میدونم فیس لیفت لیفان 620 همون لیفان 720 هست.در ضمن لیفان 620 عالیه.
مهدی 620
۶ مرداد ۱۳۹۱شما داری میگی 720 چطوری فیس لیفت 620 هست.
عکس از فیس لیفت 620
آرش
۹ مرداد ۱۳۹۱شما اگه سایت های خارجی سرچ کنید میبینید که 620 فقط 1600 داشته اون هم دو مدل موتور یکی تریتک و موتوری که روی مدل قبلی هم بوده .1800 حتی تو خود چین هم نیست این موتور 1800 قرار بوده روی 720 باشه که هنوز تولید هم نشده.ایران اولین کشوری که 1800 روی 620 میذاره.
فیس لیف 620 همون 720 نیست و 720 یک مدل مجزااست.
آریو
۶ مرداد ۱۳۹۱آقا محمداز شما بعیده که این حرفو بزنید!!!!
بالای همین صفحه رو بخونی کافیه
در ضمن میتونی به سایت های چینی یا بین المللی لیفان رجوع کنی برای نمونه
http://chinaautoweb.com/car-models/lifan-620/
در سایت فوق لیفان با انجینهای 1.6 و حتی 1.5 لیتری ارائه شده
مثلا 1.6 CVT-1 با قیمت 72800یوان و 1.6 CVT-2 باقیمت 78800 یوان هر دو دارای 78/6000 kW/rpm قدرت و 137/3500-5000 گشتاور هستند
و انجین 1.5 لیتری آنهم با قیمت های 56800 و 60800 و 65800 و 68800 یوان با قدرت 69/6000 kW/rpm و گشتاور 128/3500-5000 عرضه شده
هر یوان معادل 309 تومان است.
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱“آریو “درست میگه . لیفان از اول هم با همون موتور 1600 تولید میشد . اگر خاطرتون باشه یه شایعه پخش شده بود که میگفتن گیربکس با موتور هماهنگی خوبی نداره چون این گیربکس ، موتور قوی تری میطلبه .حالا مشخص شده که موتور قبلی ، یعنی 1600 برای این ماشین کمی ضعیف بوده .به همین علت بلافاصله موتور 1800 رو تدارک دیدند . این موتور (1800) دقیقا همون موتوریه که روی 720 و X60 (مدل شاسی بلند) نصب شده .
محمد
۸ مرداد ۱۳۹۱البته فکر نمی کنم شایعه بود چون همه اینو می گفتن.البته این مشکل تو 1800 از بین رفته.لیفان 620 1800 سی سی عالیه.من تونمایندگی کرمان موتور دیدمش.
امیر
۸ مرداد ۱۳۹۱طبق جداولی که از سایت لیفان بدست اومده . دوستان ما در سایت تیونینگ(بخش علمی و فنی) به این نتیجه رسیدند که گیربکس اصلا مشکلی نداشته فقط موتور قبلی که 1600 بوده ضعیف عمل کرده . به همین علت با تعویض موتور به موتوری قویتر این مشکل برطرف شده .
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۱من متن بالا رو نخوندم ولی تو سایت تیونینگ و چند تا دیگه هم چنین چیزی رو میگفتن.حالا متن بالا رو میخونم ببینم قضیه چیه.
آریو
۶ مرداد ۱۳۹۱اصلا چینی ها عادتشونه که انجینو کم قدرت بزنن ،فقط بخاطر مصرف کمتر . حتی تو رانندگیشونم بیشتر عادت دارن که دنده مرده برونن . برعکس ، ما ایرانیا ترجیح میدیم ماشینمون کمی مصرفش بالاتر باشه اما تو کشش و شتاب و اینجور چیزا کم نیاره بهمین دلیل کرمان موتور اومده رو 620 انجین 1800 گذاشته در حالیکه تو چین این انجینو رو 720 که اتاق بزرگتری داره گذاشتن . تو نمایشگاه شیراز یه خودرو بنام B-Class گذاشته بودن که از 620 بزرگتر بود و به نظر من از لیفان 1800 هم قشنگ تر بود اما حیف که سانروف نداشت . البته اون موقع فروش نداشتند و فقط آورده بودن که مردم ببینن . من که انتظار داشتم این ماشین بالای 2000cc باشه اما 1500 cc است که در نیمه دوم امسال بفروش خواهدرسید و تیپ 2 اونم از سال آینده با موتور 1800 وارد بازار خواهد شد .
حمید
۶ مرداد ۱۳۹۱قیافش شبیه سمند مشکی هست!
لیفان معمولیشو که دیدم اصلا شبیه این عکس بالا تمیز نیست
اینو هرکی میبینه میگه به به چقدر زیبا اما تو عکس با واقعیت متفاوته
فتوشاپ نمیره!
امیر
۶ مرداد ۱۳۹۱آقا من تازه متوجه شدم این دو عکس باهم متفاوتن یکی 620 هست یکی 720
720 یکم بهتره فکر کردم 620 هردوتاشونن نگو بالاییه 620 هست
انگی چقدر زشته 620 در مقابل 720!
hossein
۷ مرداد ۱۳۹۱خودرو بر مبنای نسل نهم تویوتا کرولا بنا شده، ناگفته پیداست که قسمت جلوی خودرو از روی ب.ام.و سری سه اقتباس شده، در نمای عقب نیز علاوه بر اینکه می توان درب صندوق بار را به کپی بودن از نسل ششم کمری محکوم کرد باید گفت چراغ های این قسمت نیر یک کپی آشکار را از کیا سراتو نسل قبل به نمایش می گذارد که خود آن محکوم به کپی بودن از مزدا 323 است. در داخل این خودرو نیز شاهد یک کپی ازسری سه ب.ام.و هستیم که با فرمان مدل ML مرسدس بنز تلفیق شده است.
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱واقعا خسته نباشید . خب معلومه پایینیه اصلا یه مدل دیگه است . زیرش هم که نوشته .
احمد
۶ مرداد ۱۳۹۱سلام من یک سوال دارم . کدام یک از این سه ماشین را به من پیشنهاد میدهید بخرم با تشکر؟ لفان620-1800 سیسی یا گریت وال ویلیکس c30 ویا مگان 1600 خیلی خیلی متشکرم
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱اول مگان . بعد لیفان. بعد وولکس . البته این نظر منه .
البته اسم این 3 ماشینی که شما گفتی خیلی خوبه . تو رنج 25 تا 40 همین سه مدل خوبن .
مهدی 620
۷ مرداد ۱۳۹۱اگه مگان 1600 باشه
1)620 1800 2)مگان 3)c30
اگه مگان 2000 باشه
1)مگان 2)620 3)c30
شما تا چه حدود قیمتی میخوای ماشین بخری؟
امیر
۸ مرداد ۱۳۹۱مه هم با محمد موافقم . حواسم نبود شما نوشتی مگان 1600 سی سی . اگه بین این سه تا موندی اول لیفان رو ترجیح بده.ولی اگر مگان 2000 میخوای بگیری اول برو سراغ مگان
محمد
۷ مرداد ۱۳۹۱به نظر من طبق اولویت اول لیفان 620 1800سی سی بعدمگان و بعد گریت وال ویلیکس.
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱اول لیفان بعد مگان ؟؟؟؟؟ ماشین فرانسوی رو با ماشین زپرتوی چینی مقایسه می کنی ؟
درسته بعضی ها پول دادن لیفان خریدن، اما با منفی مثبت تو پدال نظر مردم نسبت به چین یا فرانسه عوض نمیشه فقط فرانسه!!!!
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه بذار لرزش دسته موتور و پلوس رو که نوش جان کردی اونوقت میفهمی کاش ماشین فرانسوی میخریدی
مسعود
۶ مرداد ۱۳۹۱بچه ها سلام.دیروز 1800 هارو تحویل دادن رفتم نمایندگی از نزدیک دیدم.تو دوزیش کرم رنگ هست. پشت ماشین نوشته1.8vvt. سان روف دار و ظبتشم دی وی دی داره فیش usp تو داشپورد هستش. دراش از 1600 بهتر بازو بسته میشن.البته چون توی سالن بود اجازه ندادن روشن کنم. گفتن تا 16 مرداد کسانیکه ثبت نام خرداد و تیر هستن رو تحویل میدیم
مهدی 620
۷ مرداد ۱۳۹۱عزیز یک هفته دیر خبردار شدید تازه تحویل تیر بعضی از شهرستان ها رو هم دادن
sunmartin
۷ مرداد ۱۳۹۱هر کی گرفته لطفا از خصوصیاتش بگه باید این تاپیک بشه مرجعی برای کسانیکه قصد دارن بخرن..من فعلا مایه ندارم وگرنه 100 درصد ثبت نام میکردم
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱تفاوتی که با مدل های 1600 داره اینه :
1- موتورش 1800 شده . لازم میدونم یه توضیح مختصر هم بدم . دوستان ما در سایت تیونینگ بعد از به دست آوردن آمار و ارقام هایی از ضریب دنده ها و … بالاخره به این نتیجه رسیدند که در مدل 1600 گیربکس ماشین هیچ مشکلی نداشته در صورتی که تا الان فقط روی گیربکس بحث میشده و اونها گفتند مشکل از ضعیف بودن موتور بوده . به همین علت هه هست که در سایت پدال عن.ان زده “لیفان با موتور قویتر و قیمت گران تر ” در حقیقت ، اصل قضیه همینه که موتور باید قویتر میشده!
2- سانروف دو حالته برقی اضافه شده :رنگ سانروف تیره است. چون شیشه چاپ سیلک روشه .(به علت جلوگیری ابش مستقیم نور خورشید) .به همین علت به ماشین هایی که رنگ اونها هم تیره است مثل سیاه و قهوه ای و نوک مدادی جلوه زیباتری میده .
3- یه LCD هفت اینچی اضافه شده . که همراه خودش امکاناتی نظیر GPS و دوربین دنده عقب و اتصال به Ipad و تلویزیون و DVD player و … رو داره !
البته امکانات قبلی به قوت خودش باقیه !
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم هشدار دهنده باز بودن درب، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS+EBD، فرمان هیدرولیکی تلسکوپی قابل تنظیم، سیستم تنظیم چراغها، روشن شدن اتوماتیک چراغهای جلو بر حسب نور محیط، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، سیستم تهویه مطبوع، سیستم هشدار دهنده وضعیت لنت ترمز، گرم کن شیشه عقب، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب، رینگ آلومینیومی اسپرت، چراغ مه شکن جلو، چراغ خطر لادری(۴ درب)، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آئینه های جانبی برقی همراه راهنما، چراغ جلو هالوژن عقب LED، صندلی چرمی، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان ، تنظیم نور صفحه کیلومتر Illumination، مجهز به سیستم
AF
۷ مرداد ۱۳۹۱لیفان واقعاً عالیه ، هر کی میخواد ماشین تو این رنج قیمت بخره بره لیفان بخره چون قطعاً با یه توربوشارژ عالیتر هم میشه و اصلاً با هیچ خودروی داخلی مقایسش نکنید چون غیر قابل مقایسه است !
محمد
۷ مرداد ۱۳۹۱کاملا موافقم.
hossein
۷ مرداد ۱۳۹۱در رابطه با نصب توربو شارژ روی لیفان بیشتر توضیح بدید
محمد
۸ مرداد ۱۳۹۱با سلام بگذار با اولین سوال توربوشارژر را توضیح بدم.شما میدونی توربوشارژر چیه؟
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱رنگ نوک مدادی متالیک :
رنگ سفید :
بژ :
فکر کنم این هم آبی کربنی باشه :
این هم آبیه ولی اسم کارخانه ایش رو نمیدونم :
http://cache.zr.ru/wpfiles//uploads/2011/08/201108251151_1-575×286.jpg
نقره ای متالیک :
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/10/22/58737_979.jpg
سیاه :
http://s1.picofile.com/file/6362649894/lifan620_side.jpg
http://www.autonova.by/images/jvehicles/topics/topic_293_1.jpg
قهوه ای :
قرمز :
http://www.machinemag.com/imagenews/343/lifan-343-3.jpg
http://www.machinemag.com/imagenews/343/lifan-343-6.jpg
البته یه قرمز دیگه هم هست که خیلی تو ذوق میزنه :
رنگ های متفرقه دیگر:
http://70.38.71.244/~tuning/forum/download/file.php?avatar=50275_1314315971.jpg
این رنگ هم ظاهرا خاکستریه :
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱البته ممکنه در نوشتن اسم رنگ اشتباه کرده باشم . خودتون دوباره با نمایندگی چک کنید.
hossein
۷ مرداد ۱۳۹۱یه نکته تو سایت خسروانی دیدم که زده بود پیش فروش 620 با موتور 1800 فقط تا 5 مرداد یعنی دیروز. فکر کنم دیگه ثبت نام رو تا یک یا دو ماه میخوان عقب بیندازن . شاید هم دوباره افزایش قیمت !
به هرحال دوستانی که ثبت نام نکردند و در نظر دارن ثبت نام کنن زود تر دست بجنبانن .
kh
۷ مرداد ۱۳۹۱لوازم جانبی که بشه روی لیفان نصب کرد اومده . مثلا جلو پنجره و پلاستیک روی کاپوت و کلا چیز های تزئینی؟
مهدی 620
۷ مرداد ۱۳۹۱آره خود مرکزی داره
جلو پنجره bmw دو مدل که 270 تومن هست.
چیزهای دیگه هم داره ولی اگه چیزهای بیشتر میخوای برو چراغ برق یا سورنا یا ستارخان.
امیر
۷ مرداد ۱۳۹۱شماره ستارخان رو اگه دشتی رو سایت بذار
به درد بقیه هم میخوره
kh
۷ مرداد ۱۳۹۱فرقی نمیکنه ولی ستارخان بهتره . شمارش چنده؟
مهدی 620
۷ مرداد ۱۳۹۱شماره چیو بدم؟ جلو پنجره رو خود مرکزی میفروشه
چیزهای دیگه هم که گفتم،یعنی رینگ و روکش و اسپری لاستیک و کیلر وپشت سری مانیتور دار وdvd فابریک ودوربین عقب و قاب دور پخش و دزدگیر و…بهتره برید چراغ برق ولی ستارخان هم بد نیست.
علیرضا
۷ مرداد ۱۳۹۱حسین جان ماکه تحویل آذرنوشتیم امیدواریم چرخش برای همه بچرخه.افرادی هم که می گویند آشغاله بروند ماشین ایرانی بخرند چونکه اصلا آشغال نیست و با آشغال سروکاری ندارد نفطه آشغال رارعایت کنید
مسعود
۸ مرداد ۱۳۹۱ولش کنید همشون یک آشغالند
hossain
۸ مرداد ۱۳۹۱من هفته قبل لیفان 620 موتور 1800 رو تحویل گرفتم در یک کلام میگویم: واقعا نسبت به تمام خودروهای داخلی عالیه!
sunmartin
۸ مرداد ۱۳۹۱“حسین” هندلینگ تغیر کرده؟ ترمزها ؟ عدم کشیده شدن به طرفین؟ لاستیک ها رو چک کردین ؟ عدم لاستیک سابی؟ با توجه به انجین 1800 وضعیت کولر؟ اگه میشه این موارد رو چک کنید و در سایت اطلاع بدین
سعید
۸ مرداد ۱۳۹۱سلام.من دوم خردادثبت نام کردم برای تحویل شهریور.اقا از روز اول که من این ماشینو دیدم کلی راجع بهش تحقیقات کردم.اینو بی اغراق میگم از هر ده نظر نه تاش مثبته.البته با توجه به اینکه در کشور ما هر ماشینی که اول میاد راجع بهش بد میگن این ماشین برعکس عمل کرده .چه اونایی که دارن چه اونهایی که مثل من فقط تحقیق کردن ازش راضی هستن.رشد قیمتیش رو هم باید در نظر گرفت که تو همین چهار ماهه چیزی نزدیک به 4ملیون گرون تر شده.قیمت شرکت شده 27900
hossain
۸ مرداد ۱۳۹۱دوست عزیز! هندلینگ واژه ی که می توان آنرا خوشدستی یا کیفیت سواری و هدایت نامید در واقع هندلینگ بهتر به معنای قابلیت هدایت بهتر اتومبیل در عبور از پیچ ها و موانع بوده و نشان دهنده ی دینامیکی و پویایی برتر اتومبیل بر روی جاده است که قابل اندازه گیری فیزیکی نیست ولی چون بنده هم پارس ای ال ایکس هم زانتیا و هم مدت کوتاهی مگان 1600 سوار شدم لذا به جرات می گویم بهتر از آنهاست و خوشدست تر. کولرش هم که بسیار قویتر بوده و عالیست البته شاید این به جهت صفر بودن آن باشد. لاستیک سابیش هم که بایستی زمان بگذره و هفته بعد مسافرت می رم و برخی چیزهای جدید رو اطلاعرسانی میکنم.
میعاد
۸ مرداد ۱۳۹۱با سلام
من یک پرشیا ای ال ایکس دارم مدل 90 ،یا لیفان 1800 ثبت نام کرد به نظر شما پرشی رو بفروشم لیفان بگیرم یا همین پرشی رو داشته باشم
امیر
۸ مرداد ۱۳۹۱لیفان 1800 قطعا از پرشیا بهتره . اگر نیاز به تحقیق بیشتر داشتید به سایت تیونینگ مراجعه کنید .به دلال های بازر خودرو زیاد توجه نکنید.
محمد
۸ مرداد ۱۳۹۱من هم با آقا امیر کاملاً موافقم.اصلاً قابل مقایسه نیستند قطعاً لیفان 620 1600سی سی یا1800سی سی بهتره.
پارسا
۸ مرداد ۱۳۹۱سلام. می خواستم بدونم مزدا3 قدیمی صفرش توی بازار هست یا نه؟
sunmartin
۸ مرداد ۱۳۹۱منتظر تست ها یبعدی از شما “حسین” هستیم
آرش
۹ مرداد ۱۳۹۱سلام. کسی اطلاع داره سینی زیر موتور و سینی زیر عقب گیر میاد یا نه؟
سری های 1800 این سینی و داره یا نه؟
hossain
۹ مرداد ۱۳۹۱لیفان 1800 خیلی بهتر از پارسه . باور نداری بیشتر تحقیق کن. من شخصا تجربه کردم.
sunmartin
۹ مرداد ۱۳۹۱در سایت تیونینگ تالک آقای دادگر در مورد پرتاب کولر و سرمایش آن و همچنین شخصی از اهواز نظر دادن که از شما میخوام راجع به این مقوله و نیز شتاب رو که در حالت کات اف از 1600 سی سی کمتر دیده بودن نظر میخوام بی صبرانه منتظرم
مهدی 620
۹ مرداد ۱۳۹۱جناب از شما توقع نداشتم
آقای دادگر و آقای رسولی(اهواز)وآقا سامان هیچ کدوم تا حالا کات آف نکردند(با ماشین صفر که کسی بیشتر از 4000 نمیره چه برسه به کات آف)
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱کاملا با شما موافقم . اصلا دور موتور به به 4500 نمیرسه چه برسه به 6000 و بعد هم کات آف . در ضمن این مسئله به نوعی برای سلامت خودرو هم مفید واقع شده.
آرش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱سرمایش کولر خیلی خوبه اما ضعفش اینه که اولا پرتاب کمه و دوما این که طراحی بد دریچه های وسط باعث میشه که باد خوب تنظیم نشه و این مشکل و چند برابر میکنه.در رابطه با کات اف در 6000 هست که تو این دور هنوز توانایی بالا بردن قدرت و داره و اینکه دقیقا که قدرت به 114 اسب تو دور 6000 میرسه کات اف کنه ناجوره…
sunmartin
۹ مرداد ۱۳۹۱“- یه LCD هفت اینچی اضافه شده . که همراه خودش امکاناتی نظیر GPS و دوربین دنده عقب و اتصال به Ipad و تلویزیون و DVD player و … رو داره !”
طبق تحقیق که کردم این مورد در خودرو وجود نداره و یک سیستم معمولی هست برای خرید آن باید از قسمت آپشن ها در موقع تحویل این سیستم ناویگیشن و تصویری را همراه با دو شبکه تلوزیونی و نرم افزار جی پی اس خریداری کنید
رضا
۹ مرداد ۱۳۹۱دوستانی که تحویل گرفتن تو سایت tt گفتن یه cd همراهش میدن که نرم افزار GPs رو داره
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱بهتر بود خودتون حضوری میرفتید نمایندگی . این جور که من متوجه شدم شما میگید LCD روش نصب نیست و باید سفارش بدیم . ولی اینطور نیست . LCD از همون اول روش نصبه .در ضمن CD جی پی اس هم اگر همراهش نباشه شنیدم ظاهرا با اتصال کارت حافظه ای که داخلش هست به اینترنت این مشکل حل میشه . (البته آقا رضا گفته که CD همراهش هست.
سعید
۹ مرداد ۱۳۹۱واقعا برتی همه شما متاسفم که اینقدروقت خودتونو صرف صحبت ونظردادن راجع به محصول یه کشکر بیگانه میکمید.خودتون چه خودرویی ساختید؟چند سی سیه؟چنداسب بخار؟استانداردجهانی دتاره
رضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۱آقا سعید قرار نیست ما خودرو بسازیم باید خودرو سازهای ما به فکر باشند تا از طریق سرمایه گذاری خارجی و کمک افراد متخصص داخلی پیشرفت کنه قرار نیست همه چیزو ما خودمون اختراع کنیم
آرش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱خوشتیپ خان فکر میکنی سمند یا تیبا یا رانا یا دنا ایرانیه؟ فقط اسم ایرانی و یدک میکشه.از قطعات پلاستیکی تا صفحه کلاچ و غیره وارداتی چینه عزیز قبول نداری تحقیق کن.÷لت فرم که پژو موتور پژو (ef7 هم طراحی یکی از شرکت های آلمانیه دقت کن یکی از شرکت های آلمانی نه بنز و بی ام و)
حالا که قراره در هر صورت چینی بندازن بهمون پس بهتر که بالای یه جنس چینی مرغوب تر پول بدی
یا علللی
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱دوست عزیز . این جا انجمن لیفانه . مسلما در باره لیفان هم باید صحبت بشه . شما اگه خیلی دوست داری درباره رانا صحبت کنی . میتونی بری صفحه رانا . هر ماشینی صفحه خاص خودش رو داره .
آرش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱من درباره رانا صحبت نکردم در جواب آقا سعید که ناراحت بود گفتم اقا امیر
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱جواب من هم به سعید بود نه شما . چون من آخرین نفری بودم که نظر دادم نظر من اومد زیر نظر شما.
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱آقا آرش من احاس کردم ایشون ناراحته که ما چقدر سر لیفان صحبت میکنیم و وقتمون رو گذاشتیم روی لیفان . فکر کردم شاید ایشون نمیدونه هر ماشینی یه صفحه جداگانه ای داره و البته افرادی هم روی اون ها صحبت می کنند . به همین خاطر گفتم بره صفحه مربوط به رانا.و گر نه علت دیگه ای نداشت .
موفق باشید
محمد
۱۰ مرداد ۱۳۹۱شاید این نظر شخصیه شما هست.شما می گی ماشین فقط برای جابجا کردن ادم هست .ولی اصلا اینطور نیست.اگه شما اینو می گی یعنی فکر پولی رو که داری می دی نمی کنی و داری با جونت بازی می کنی.
محمد
۱۰ مرداد ۱۳۹۱البته منظورم با آقا سعیده.