کرمان موتور فروش لیفان ۶۲۰ را با موتورهای جدید ۱۸۰۰ سی سی آغاز کرده است. موتور نمونه های استاندارد ۱.۶ لیتر حجم و ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد. این در حالیست که تاکنون موتور ۱.۸ لیتری در تولیدات خود لیفان چین نیز روی این مدل مشاهده نشده است و لااقل در سایت این تولید کننده و سایر سایتها دیده نمی شود! در عوض مدل ۷۲۰ دارای یک موتور ۱.۸ لیتری است که ۱۳۱ اسب بخار نیرو و ۱۶۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
گیربکس نمونه چینی این خودرو ۵ دنده دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT است که جای خالی این نوع گیربکس در تولیدات داخلی آشکار است. ظاهرا کرمان موتور تصمیم گرفته بجای تولید مدل لوکستر و بزرگتر لیفان ۷۲۰ که قیمتی برابر ۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار دارد، از موتور آن در برادر کوچکتر آن استفاده کند (البته مدل ۷۲۰ هم هنوز در خط تولید انبوه کارخانه چینی قرار نگرفته است).
تحویل این خودرو از مرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و پیش فروش آن با پرداخت دو مرحله ای ۱۳ و ۱۲ میلیون تومانی در جریان است. بنابراین قیمتی حدود ۲۷ میلیون تومان برای این خودرو قابل پیش بینی است که نسبت به قیمت لیفان ۷۲۰ هم گرانتر خواهد بود!
در همین ارتباط بخوانید:
sunmartin
۱۰ مرداد ۱۳۹۱“سرمایش کولر خیلی خوبه اما ضعفش اینه که اولا پرتاب کمه و دوما این که طراحی بد دریچه های وسط باعث میشه که باد خوب تنظیم نشه و این مشکل و چند برابر میکنه.در رابطه با کات اف در 6000 هست که تو این دور هنوز توانایی بالا بردن قدرت و داره و اینکه دقیقا که قدرت به 114 اسب تو دور 6000 میرسه کات اف کنه ناجوره…”
آرش عزیز ازینکه بدون تعصب و پا فشاری حقایق رو گفتین بسیار خوشحالم نظر من هم این بود.با تحقیقات گسترده و پرس و جوی فراوان از خریداران و مصرف کنندگان و سایت های خودرویی ..به این نتیجه رسیدم که:
معایب:پرتاب باد کولر طبق ادعای بسیاری از مصرف کنندگان ناکافی ،خنک کنندگی و سرمایش این خودرو نسبتا ضعیف
در برخی خودروها تعویض دنده ها با مشکل و سیستم قفل درب ها بعضا مشکل دار بوده و نیاز به بازبینی و یا تعویض قطعه دارند
در مورد کات آف در دور 6000 که ذکر کردن شاید با برنامهع ریزی مجدد ECU و آپگرید آن مشکل حل شود در سایر موارد مشکل خاصی نیست ظاهر خودرو زیبا و امکانات بسیار قابل قبولی دارد شما هم میتوانید با پیگیری کامنت ها و پرسش های حضوری از خریداران اطلاعات خود رو در مورد لیفان تکمیل کنید
آرش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱من نگفتم سرمایش بده .من چند تا ماشین داشتم ولی هیچ کدوم قدرت سرمایش لیفان و نداره و واقعا منحصر به فرده فقط مشکل پرتاب کم و تنظیم دریچه کولر هست
رضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۱آقای sunmartin از بین ماشین های چینی به ترتیب کیفیت کدوما بهترند؟ هم کیفیت ساخت و مونتاژ هم ایمنی
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱البته ای کاش ذکر میکردید این معایبی که نوشتید برای مدل 1600 هست نه 1800 .
دوم اینکه آرش راست میگه سرمایش ماشین بد نیست .
سوم : مشکل تعویض دنده و بسته شدن درب ها در مدل جدید( 1800 ) رفع شده .
موفق باشید.
آرش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱تو مدل 1800 که جای دریچه ها عوض نشده که یا فن کولر نمیان عوض کنن که!! اینا بازار گرمی شرکته که میگن رفع شده.شاید کمپرسور عوض شده باشه ولی انتظار تغییر خیلی محسوسی نداشته باشید.
همون طور که امیر گفت اینجا درباره محسنات و ایرادات این ماشین.
لطفا تعصبی رفتار نکنین
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱البته آقا آرش باید این انتظار رو داشته باشیم که وقتی قدرت موتور بالا میره توان کولر هم بالا بره .
ولی من نظر شما رو هم تایید میکنم . یه جورهایی بد جایی دریچه کانال رو طراحی کردند و البته به قول شما این امکان هم هست که کمپرسور قوی تر گذاشته باشند .
رضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۱دوستان لطفا نظر بدن تا یه جمع بندی بشه
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱آقا رضا اگر فرصت داشتید نظرات قبلی رو هم بخونید . البته میدونم حوصله تون یه کم سر میره و البته در بعضی موارد بحث ها اصلا ربطی به این انجمن نداره .
اما در کل این نتایج بدست اومده :لیفان620 مدل 1800 نسبت به ماشین های هم تراز قیمتی خودش ماشین بهتریه . در ایمنی و امکانات خیلی سرسخته . موتور این ماشین ظاهرا طراحی برزیل بوده و بدنه اش هم در اسپانیا طراحی شده . مدل قبلی که 1600 باشه چند ایراد داشت که دوستان زحمت کشیدند و نوشتند . یکی از اون ها که sunmartin هم به آن اشاره کرده مشکل ecu بود که باعث میشد موتور در دور موتور های بالا یعنی 6000 یا 6500 به اصطلاح کات آف کنه . که این مشکل با مراجعه به نمایندگی و تنظیم مجدد موتور قابل حله .
یا مثلا در رابطه با پرتاب کولر صحبت شد که انصافا پرتاب کولرش مناسبه و حداقل کمبود احساس نمیشه . ولی چیزی که مسلمه اینه که با افزایش قدرت موتور به 1800 در مدل جدیدتر توان کولر هم ارتقاء پیدا کرده .
یه ایراد دیگه ای که در برخی ماشین ها دیده میشد تعویض دنده سخت بود که اون هم در همه مدل ها گزارش نشده . ولی این هم در مدل جدیدتر رفع شده .
بعضی دوستان ذکر کرده بودند که درب ماشین از رگلاژ مناسبی برخوردار نیست که این ایراد هم ظاهرا رفع شده .
در رابطه با خرید این ماشین نکاتی وجود داره : خرید ماشین به صورت دو مرحله ای و چند مرحله ای انجام میشه . در هرکدام شرکت تخفیفی در حد 1.5 تا حدود 2 ملیون تومان میده که از قیمت پایه ماشین کم می کنه.
تقریبا هر 20 روز تا 30 روز یک بار هم به قیمت شرکتی ماشین 600 تا 900 هزار تومان اضافه میشه.
امکانات ماشین هم تمام و کمال در نظرات قدیمی تر نوشته شده.
sunmartin
۱۰ مرداد ۱۳۹۱جناب رضا اگه از نظر کیفیت بررسی کنید خودروهای چینی از خودرو های ساخته شده در داخل کشور بین سالهای 84 تا 88 کیفیت پایین تری را دارند اما از خودرو های حال حاضر کشور بدلیل استفاده از مواد بازیافتی و مونتازناقص قطعات طبعا کیفیت بیشتری را تجربه میکنند، پس از جستجو ها و خواندن کامنت های خریداران و مقایسه فیزیکی و از نزدیک خودرو ها با توجه به ارزش پرداختی در مقابل کالا (خودرو) دریافتی ام وی ام 315 در رتبه اول (میتوانید به تستی که انجام دادم با 206 تیپ 5 و سایر کاربران که خودرو را خریداری کردن در تیونینگ تالک رجوع کنید) قرار دارد
در رتبه دوم لیفان 620 چه با موتور 1600 و یا 1800 که ورژن 1800 با داشتن آپشن های برتر توجیه پذیر تر هست
در جایگاه سوم c30 گریت والل بدلیل کیفیت بالای تولید ولی بدلیل قیمت گزاف در رتبه سوم قرار میگیرد چون امکانات آن در مقابل 315 و یا لیفان کمتر هست و در مدل فول این خودرو قیمت به اندازه ای بالا میرود که خریدار را از خرید خودرو چینی با این قیمت منصرف و معطوف به خرید خودرو های استوک 3 الی 4 سال کارکرده برند رنو مگان و یا سراتو و سایر خودرو ها میکند
رضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ممنون از لطفتون
parham 15
۱۰ مرداد ۱۳۹۱آقایsunmartin.ام وی ام530 چطور؟جایی بین خودروهایی که فرمودید نداره؟
نيما
۱۰ مرداد ۱۳۹۱بیاد من حتما می خرم
hossein
۱۰ مرداد ۱۳۹۱چیو می خری؟ ام وی ام 530 ؟
مثل اینکه شما تو باغ تشریف ندارید!
530 دو ساله که اومده!
محمد
۱۰ مرداد ۱۳۹۱اگه منظورتون MVM530 هست باید بگم خیلی وقته که اومده و در ضمن مثل یه ماشین 1600سی سی عمل می کنه.ولی اگه منظورت لیفان 620 1800سی سی هست ماشین خوبیه هر وقت که خواستی می تونی ثبت نام کنی پیش فروش دو مرحله ایش هم هست.
رضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۱یه چیز جالبی که هست اینه که وقتی راجبه لیفان 620 تو سایت ها یا you tube سرچ میکنید کلی مطلب میاد ولی راجبه بقیه برند های چینی تو ایران نه چرا؟!!!!!!!
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱نوشته شده از امیر : “البته آقا آرش باید این انتظار رو داشته باشیم که وقتی قدرت موتور بالا میره توان کولر هم بالا بره ”
مهندسیتو از کجا گرفتی ؟؟؟
قدرت موتور چه ارتباطی به سردی کولر داره ؟؟ کولر با پولی که داره میچرخه دور میخوره ممکنه دور موتور در سردی تاثیر داشته باشه اما قدرت ؟؟؟؟
امیر 238 نظر دادی یکیش بدرد نمیخوره
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱وقتی قدرت موتور بالا بره . تامین برق مورد نیاز کولر هم بهتر و سریعتر و البته راحت تر انجام میشه . قطعا نمیتوان منکر این نکته شد.
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱البته منظور من و آقا آرش قدرت کمپرس باده . نه میزان سردی اون .چند تا از دوستان گفته بودند قدرت پرتاب بادش کمه نه اینکه بادش سرد نیست .
فکر کنم اشتباه برداشت کردید.و گرنه بنده حقیر میدونم قدرت موتور ربطی به سردی کولر نداره دوست عزیز!!
hossein
۱۰ مرداد ۱۳۹۱مگه شما نظرات رو میشمری!!!(خودم میدونم نظرات هر شخص عددش معلومه . این فقط اصطلاحه)
شما که بلدی خب بگو ؟
بحث پرتاب باده . نه قدرت سردی کولر که !؟
متن رو کامل نمیخونید!
آرش
۱۱ مرداد ۱۳۹۱ببینید آقا امیر تا حدی درست میگن با بالا رفتن قدرت موتور سردی باد بیشتر نمیشه اما چون قدرت بیشتر شده موتور کومپرسور و یکنواخت تر و راحت تر می گردونه و در نتیجه گاز کولر به طور مدام در چرخش یکنواخته پس باد سردی که تولید میشه مداوم هست.
مثال واضح تر این که کسانی که پراید یا پژو یا سمند داشتن میدونن که با افزایش شتاب ناگهانی باد کولر گرم میشه که این در نقص چرخش دور کمپرسور و موتوره(البته به نوع کومپرسور هم بستگی داره)
فرزین
۱۰ مرداد ۱۳۹۱وای خدااااااااااای من!!!!!!!!
لیفان شده 31 میلیون !!! مسخرشو درآوردن اینا!
توجوی هم رفته تا 24 میلیون!!!
از این مزخرفتر دیگه نمیشه!
((به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اساس مصوبه اخیر کمیته قیمتگذاری خودرو، قیمت هر دستگاه لیفان 620با موتور 1800 سیسی 31 میلیون تومان تعیین شد.
همچنین هر دستگاه توجوی هاچبک 23 میلیون تومان و هر دستگاه توجوی صندوق دار 24 میلیون تومان قیمتگذاری شد.))
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱انتظارش میرفت قیمتش بالا بره . از دو ماه پیش من گفته بودم تا سی ملیون جا داره ولی دیگه فکر نمیکردم هنوز شهریور نرسیده برسه به 31 ملیون !
سپهر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱واقعا تعجب کردم !
اینم لینکش
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910510000678
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱درسته . تو همین صفحه قبلی بود که گفتم دست بجنبانید . سریعتر بخرید .احتمالا میخواهند یه افزایش قیمت داشته باشند . البته اولش یه مقاومت در برابر افزایش قیمت طبیعیه .
یه چیز دیگه هم هست . احتمالا با افزایش قیمت این محصول ، قیمت محصولات مدیران خودرو هم بالا بره .(احتمالا)
آرش
۱۱ مرداد ۱۳۹۱امروز نمایندگی بودم قیمت 28600
hossein
۱۲ مرداد ۱۳۹۱یعنی 2.400 تخفیف میدن؟
hossein
۱۰ مرداد ۱۳۹۱وقتی پراید دوگانه بشه 11 و 200 . وولکس با موتور 1500 سی سی که امکاناتش البته به لیفان نمیرسه بشه 27 ملیون . باید انتظار داشت لیفان بشه 31 ملیون . باورش سخته! ولی این ارزشه پوله که هی داره میاد پایین . قیمت خودرو نسبت به ارزش پول مناسبه!
سپهر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ایا برای ما که با قیمت پایه 26900 ثبت نام کردیم و بالای فرم ثبت نام قطعی نوشته ؛ امکان داره شرکت مابه التفاوت بگیره؟ البته بعیده ولی تو ایران همه چی ممکنه
hossein
۱۲ مرداد ۱۳۹۱نه دیگه . پیش فروش شما قطعی بوده . یعنی قیمت تغییر نمی کنه . انشالله که به موقع تحویل بدهند.
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱hossein و امیر : قدرت موتور هیچ تاثیر در توان پرتاب کولر نداره!!!
بهتره برین یکم مطالعه کنین
پرتاب باد یک موتور الکتریکی داره == برق ماشین
پس قدرت موتور 10000 اسب بخار هم باشه باز به دینام و برق تولیدی و موتور الکتریکی که تو جلو داشبورد هست بستگی داره که چه میزان پرتاب باد داشته باشه
1- توان موتور هیچ تاثیری در سردی کولر نداره مگه کمپرسور رو هم عوض کنن که باعث میشه سردتر کنه و شما فکر کنی پرتاب باد بیشتر شده
2- توان موتور هیچ تاثیری در پرتاب باد نداره مگر اینکه موتور فن تولید باد رو عوض کنن
نتیجه این می شود تو ایران هرگز هیچکدوم از این کارارو انجام نمیدن مگر اینگه بیان دریچه پرتاب باد رو فانتزی کنن که کلاه سر مشتری بذارن که حتما پرتاب باد رو هم فکری براش کردن
محمد
۱۰ مرداد ۱۳۹۱با سلام.من یه سری اطلاعات دارم که امیدوارم به دردتون بخوره.در ضمن صد ها بار تو کامنت های قبلی گفتم و باز هم می گم لیفان 620 1800سی سی به نظر من تنها اتومبیلی هست که از هر نظر از نظر قدرت موتور و کیفیت و امکانات و قیمت و…مناسب تره و از هر لحاظ از ماشین های تولید داخلی یه سروگردن بالاتره.———————————————
منظور از 1.50% یعنی سود تاخیر در تحویل و منظور از (ندارد ندارد)یعنی به ترتیب سود سپرد سالیانه و سود انصراف
لیفان 620 1800 سی سی
قیمت پایه شرکتی 27.900.000 تومان
مهر دو مرحله ای 13.000.000 14.900.000 — — — پرداخت مرحله دوم همزمان با صدور دعوت نامه 1.200.000 تخفیف ویژه ندارد ندارد 1.50% 26.700.000 قیمت کل
آبان دو مرحله ای 13.000.000 14.900.000 — — — 1.450.000تخفیف ویژه 26.450.000 قیمت کل
آذر دو مرحله ای 13.000.000 14.900.000 — — — 1.650.000تخفیف ویژه 26.250.000 قیمت کل
دی دو مرحله ای 13.000.000 14.900.000 — — — 1.880.000 تخفیف ویژه26.020.000قیمت کل
فروش چند مرحله ای لیفان 1800
آبان سه مرحله ای 10.000.000 4.000.000 در تاریخ 1391/06/30 13.900.000 — — پرداخت مرحله سوم همزمان با صدور دعوت نامه 1.450.000 تخفیف ویژه ندارد ندارد 1.50% 26.450.000 قیمت کل
آذر چهار مرحله ای 9.000.000 3.000.000 در تاریخ 1391/06/30 3.000.000 در تاریخ 1391/07/30 11.900.000 — پرداخت مرحله چهارم همزمان با صدور دعوت نامه تخفیف ویژه1.650.000 26.250.000 قیمت کل
دی پنج مرحله ای 8.500.000 2.500.000 در تاریخ 1391/06/30 2.500.000 در تاریخ 1391/07/30 2.500.000 در تاریخ 1391/08/30 11.900.000 پرداخت مرحله پنجم همزمان با صدور دعوت نامه 1.880.000 تخفیف ویژه26.020.000قیمت کل
امکانات و تجهیزات لیفان620 1800cc: موتور1800cc Talent – قدرت 131 اسب بخار – LCD 7اینچ – مجهز به سیستم ردیاب GPS – تلویزیون آنالوگ – دوربین دنده عقب – بلوتوث – USB پورت – خروجی Ipad – Memory Reader – سان روف SUN ROOF – پخش کننده دی وی دی
دانیال
۱۰ مرداد ۱۳۹۱چی بگم. دارم فعلا میخونم
کیارش
۱۰ مرداد ۱۳۹۱باسلام خدمت دوستان عزیر و تشکر از کامنتهای مفیدتان.خواهشا در صورتی که کسی 1800 این خودرو خریده معایب و موارد مثبت اون رو که برای همه مفید تره بیان کنه با سپاس
حسین
۱۱ مرداد ۱۳۹۱سلام لطفا ادرس کرمان موتور درتهران را
که خودرو را تحویل میده اکر کسی داره بنویسد من 7تیر تکمیل وجه کردم هنوزخبری نشده متشکرم
محمد
۱۱ مرداد ۱۳۹۱این هم از این دوست عزیز.
نمایندگی شماره ۱۷۰۱
مدیریت: تعمیرگاه مرکزی
تهران – کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، بلوار ارگ، بلوارنخل
تلفن: ۴۴۹۸۶۵۶۳-۴۴۹۸۶۵۶۲-۴۴۹۸۶۵۶۱-۰۲۱
فاکس: ۴۴۹۸۶۵۶۰-۰۲۱
نمایندگی شماره ۱۷۰۷
مدیریت: مشایخ
تهران – کیلومتر ۵ جاده مخصوص کرج، ابتدای تهرانسر، روبروی کارخانه ارج
تلفن: ۴۴۵۲۳۶۰۴-۰۲۱
فاکس: ۴۴۵۸۳۷۴-۰۲۱
نمایندگی شماره ۱۷۳۳
مدیریت: خسروانی
تهران – خ آزادی، خیابان جیحون، نرسیده به چهار راه طوس سمت چپ پلاک ۷۲۵
تلفن: ۶۶۰۱۵۵۰۲-۰۲۱
فاکس: ۶۶۰۶۹۰۵۹-۰۲۱
حامد
۱۱ مرداد ۱۳۹۱متاسفانه شرکتی که نتونه به تعهداداش عمل کنه به یه پول نمی ارزه واین این خودش یه نوع کلاه برداری شما که نمی توننید سر موقع به تعهداتتون عمل کنید چرا اگهی میدید که تحول خودرو در ماه فلان واقعا جای تاسف داره
امیر
۱۱ مرداد ۱۳۹۱منظورتون رو واضح تر بنویسید . منظورتون از تعهد چیه؟
اگر منظورتون تاخیر در تحویله . باید بگم بالاخره در هر شرکتی که سری اول هر ماشینی میخواد بیاد این مشکل پیش بینی شده است . در ضمن شما از لحاظ مالی ضرر نمیکنید . چون شرکت موقع ثبت نام تخفیف ملیونی به شما میده . در ضمن هر چند وقت یکبار یه افزایش قیمت هم داره .
ولی در کل قبول دارم که نباید در تحویل تاخیر داشته باشند.
امیر
۱۲ مرداد ۱۳۹۱البته من خودم هم به حامد بابت این نظر مثبت دادم/
aliskh
۱۱ مرداد ۱۳۹۱من 620 با موتور 1600 دارم کولر ماشین دائما در حال خاموش و روشن شدن هستش لطفا راهنمایی کنید چه کنم .در ضمن یک فیلتر بعد از فن کولر هست که وقتی برداشته میشه میزان پرتاب باد به شکل قابل توجهی افزایش پیدا میکنه و فکر می کنم با کمی تیره کردن شیشه ها عملکرد کولر بهتر بشه .در کل ماشین از کشش خوبی برخوردار نیست نمی دونم چه باید بکنم
آرش
۱۱ مرداد ۱۳۹۱این ماشین به خصوص 1600 یه ماشینی هست که باید باهاش نرم باشی و حال منی اگه انتظار یه ماشین اسپرت دارم گزینه خوبی نیست برات.
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۱عزیزم ماشین چینی هست انتظار معجزه داری ؟
مهدی 620
۱۱ مرداد ۱۳۹۱عزیز تا حالا سوار 206 و 405 وسمند شدی که میگی کشش خوب نیست؟؟؟؟شما که دیگه نباید 620 24 تومنی را با ماشین های 40 میلیونی مقایسه کنی ولی بازم 620 1600 صفر تا 25 میلیون بهترین ماشین در ایران هست.
و واقعا به قیمتش میارزه.
پارسا
۱۱ مرداد ۱۳۹۱به نظر شما لیفان620 با موتور 1800 سی سی بهتره یا مزدا3 قدیمی؟اصلا مزدا3 قدیمی صفرش توی بازار هست؟
امیر
۱۱ مرداد ۱۳۹۱مزدا 3 قدیمی دیگه صفرش تو بازار نیست . ولی این مقایسه از قبل نتیجه اش مشخصه . مزدا 3 فکر کنم قیمتی حدود 50 ملیون داره در صورتی که لیفان قیمت جدیدش 31 ملیونه . البته امکانات هر دو ماشین خوبه ولی فکر کنم مزدا 3 راحتیش بیشتر باشه . (از لحاظ موتوری و نرمی)و البته قطعا هم همینطوره
محمد
۱۱ مرداد ۱۳۹۱به نظر من اگه شما یه چیزی می خوای که به صرفه باشه لیفان 620 بسیار گزینه ی مناسبیه.در ضمن مزدا 3 قدیمیش دیگه پیدا نیست مگر دست دومش.در ضمن مزدا 3 فقط موتورش 2000سی سی یعنی قدرت بالایی داره ولی از نظر کیفیت صندلی آشغاله.یهنی ماشینش خُشک خُشکه.سیستم تعلیقش هم به درد نمی خوره.ولی سرعت بالایی داره.در کل از نظر من لیفان620 بهتره.
مسعود
۱۱ مرداد ۱۳۹۱حسین جان شما که خوبی من چی بگم که بیست و سوم خرداد تکمیل وجه کردم هنوز خبری نشده.پشت دستمو داغ کردم که دیگه ماشین ثبت نام نکنم.
hossein
۱۲ مرداد ۱۳۹۱شما تحویل تیر بودی؟
sunmartin
۱۱ مرداد ۱۳۹۱متاسفانه در سایت تیونینگ شخصی اظهار نظر کرده بود که:” حالا که mvm315 شده 25 ملیون شما مگه مجبوری نخر همینه که هست، ..” این اظهار نظرات سخیف و بی محتوا از برخی از کاربران پدال و یا تیونیگ جز اینکه فرد رو در زمره وابسته مالی شرکت های “فربه” (ویران خودرو، سایه بان ، یا کرمان خودرو و مدیران ) قرار بده و یک حس بی اعتمادی به کاربران بده تاثیر دیگری در روند باز خوانی و تحقیق در فضای سایبری نداره ،حتی تعاریف مطلق از یک خودرو مثل 620 و آب و تاب دادن و زیاد کردن چاشنی این خودرو و یا خودرو های مشابه مثل 315 بغیر از دور کردن اذهان عمومی از واقعیت و در برخی کاربران حرفه ای عدم اعتماد رو بهمراه داره ، من در مورد 620 و بالا رفتن قیمت اون به مرز 31 ملیون هیچگونه نظر مثبتی ندارم و کرمان خودرو با این کار تنها مشتریان آینده خود رو از دست داد و با تقلید از 2 شرکت جیره خوار “ویران خودرو” و.. عملا جایگاه خودرو در حد این 2 شرکت در میان مردم کاهش داد، همچنین مدیران خودرو که با یک جو سازی مقطعی و باریک تر کردن عرصه فروش خودور 315 یک بیزینیس کثیف رو پایه ریزی کرد تا 315 به قیمت 25 ملیون برسد
sunmartin
۱۱ مرداد ۱۳۹۱“aliskh”
نکته اول در مورد کولر مشکل بیشتر خریداران 620 هست (البته اونهایی که بدور از احساسی کردن موضوع واقعیت رو بیان میکنند) متا سفانه در قسمت ایروکندیشن این خودرو ضعف کولر حتی در مدل 1800 برطرف نشده و این مسئله بر میگرده به قسمت الکترونیک خودرو که شرح اون دراین تاپیک حوصله زیادی رو میطلبه پس چه در مدل 1600 و یا 1800 این نقیصه وجود داره
در مورد دوم کهاشاره کردین “ر کل ماشین از کشش خوبی برخوردار نیست نمی دونم چه باید بکنم؟”
این مورد مشکل خودروی شماست چون این خودرو از کشش بسیار خوبی برخوردار هست شما با چک کردن صفحه کلاج دیسک ها و یا تنظیم مجدد برنامه ECU همچنین بازبینی برق خودرو و مطمئن شدن از تلورانس برقی خودرو حتما به نتیجه مطلوب میرسید
ali
۱۱ مرداد ۱۳۹۱5 تیر تکمیل وجه کردم اما تا حالا از ماشین خبری نشده هر وقت زنگ میزنم میگن آخر هفته این کرمان خودرو هم شورشو در اورده تنها چیزی که براش مهم نیست فکر کنم مشتری مداری باشه تازه یه مطلب از انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوندم که میگفت هیچ مشکلی در تحویل خودرو خودرو سازان ما ندارند پس اسم اینکار و شما چی میزارین
آرش
۱۲ مرداد ۱۳۹۱مدل 1800 تو نمایندگی دیدم پشتش نوشته بود VVT 1.8
زیرشم نوشته بود TALENT واقعا با سان روف خیلی جیگر بود فقط دو چیز مسخره داشت یکی اینکه دوربینی که استفاده شده بود فابریک نبود و یه چیزی گذاشتن که فقط دوربین باشه
چیز دیگه اینکه وقتی به dvd توجه کردم بجای آرم لیفان آرم کرمان خودرو بود (این دیگه خیلی مسخرس )
یک چیز مسخره تر اینکه پرسیدم آقا DVD با دوربین روی 1600 چقدر نصب میکنی گفت 1.000.000 !!!!!
تو بازار فااابریکش با دوربین حد اکثر 850.000
امیر
۱۲ مرداد ۱۳۹۱واقعا دوربینی که پشتش گذاشتن معلومه فابریک نیست . ولی انصافا سان روفش خیلی چهره جذابی به خودرو داده . من که از رنگ قهوه ای و نوک مدادی متالیکش خوشم اومد . چون سانروف سیاهی که داره به این دو تا رنگ مخصوصا جلوه خاصی میده.
آرش
۱۲ مرداد ۱۳۹۱امیر دوربین از این استوانه ای هاست که پشت پراید هم میبینی!!!
reza
۱۲ مرداد ۱۳۹۱چه خبرههههههههههه مخم هنگ کردددددد.شده تالار گتفگو لیفان بسته دیگهههههههه؟؟؟؟!!!!!!!که چییییی حالا این همهه نظر بدیننننننننن………………………….
viper
۱۲ مرداد ۱۳۹۱در نهایت لیفان 620 به قیمت واقعی رسید 31000000 واقعا حقش بود
sunmartin
۱۲ مرداد ۱۳۹۱هرکی فروشنده هست توی اصفهان و یا 620 موتور 1600 سراغ داره خریدارم خبر بده و یا به جی میلم بدین با تشکر ehsunpersian@gmail.com
:D
sunmartin
۱۲ مرداد ۱۳۹۱عبارت “TALLENT” واقعا جزابیت زیادی به خودرو 1800 داده من خیلی خوشم اومد
امیر
۱۲ مرداد ۱۳۹۱به نقل از سایت خسروانی : پیشفروش 2مرحله ای، 3مرحله ای، 4 و 5مرحله ای خودرو لیفان 1800cc در نمایشگاه خسروانی با شرایط ویژه – مهلت ثبت نام تا 91/05/31 (بدلیل ثبت نام زیاد، لطفا هر چه سریعتر اقدام نمایید)
http://www.khosravani.com
hossein
۱۲ مرداد ۱۳۹۱تحویل مهر تمام شد !
sunmartin
۱۲ مرداد ۱۳۹۱میخوام با این کامنت جمع بندی کنم با اجازه آقا امیر:
طی پرس و جو های فراوان روئیت خودرو گفتگو و نظر خواهی با دارندگان نمایندگان ،کارشناسان و مردم عادی مصرف کننده و گذری در بازار و دیدن قیمت های نجومی شرکت های ویران خودرو و سایه بان به این نتیجه رسیدم که با همه کاستی های خدمات پس از فروش و افزایش قیمت 620 و امتیاز های منفی نظیر مشکل در سیستم سرمایشی و کلید های کنترلر روی فرمان خودرو و در برخی موارد دیسک و صفحه که همگی قابل رفع شدن و جزئی میباشد ،خرید این خودرو نسبت به سایر خودرو های موجود چینی در بازار و یا تولیدی های شرکت های داخلی به مراتب توجیه پذیر تر و کار امد تر است حتی این خودرو تنها خودرویی است که دیگر دلالان محترم و نزول خوران اقتصادی اتیکت جنس بنجل چینی را نمیتوانند بر آن بزنند و در بازار به راحتی و خیلی راحت تر از گذشته (بدلیل پس دادن امتحان در مسافرت و جاده) معامله میشود امیدوارم در کامنت های بعدی شاهد پرسش و پاسخ در مورد نحوه ثبت نام و قیمت و و آپشن ها باشیم
محمد
۱۲ مرداد ۱۳۹۱با سلام.مگه دوربین دنده عقب قیمت جداگانه ای داره.چون فقط به من گفته بودن هزینه ی نصب اِسپویلر جدا است و موقع تحویل نصب میکنن.
آرش
۱۲ مرداد ۱۳۹۱هزینش جدا نیست به صورت فول آپشن روی 1800 هست
امیر
۱۲ مرداد ۱۳۹۱درسته . از قبل روش نصبه.
salar
۱۴ مرداد ۱۳۹۱بله دوربین عقب هزینه جدا داره
محمد
۱۵ مرداد ۱۳۹۱یه سوال کردن این قدر منفی می خوره.
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۱منفی خوردن زیاد مهم نیست . به نمایندگی که سر بزنید خودتون میبینید از قبل دوربین دنده عقب روی ماشین نصبه . اصلا توی کاتالوگ هم جزء امکانات ماشینه!
محمد
۱۶ مرداد ۱۳۹۱من چیز زیادی نخواستم.فقط یه سوال کردم.توجیح هم شدم.