کرمان موتور فروش لیفان ۶۲۰ را با موتورهای جدید ۱۸۰۰ سی سی آغاز کرده است. موتور نمونه های استاندارد ۱.۶ لیتر حجم و ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد. این در حالیست که تاکنون موتور ۱.۸ لیتری در تولیدات خود لیفان چین نیز روی این مدل مشاهده نشده است و لااقل در سایت این تولید کننده و سایر سایتها دیده نمی شود! در عوض مدل ۷۲۰ دارای یک موتور ۱.۸ لیتری است که ۱۳۱ اسب بخار نیرو و ۱۶۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
گیربکس نمونه چینی این خودرو ۵ دنده دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT است که جای خالی این نوع گیربکس در تولیدات داخلی آشکار است. ظاهرا کرمان موتور تصمیم گرفته بجای تولید مدل لوکستر و بزرگتر لیفان ۷۲۰ که قیمتی برابر ۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار دارد، از موتور آن در برادر کوچکتر آن استفاده کند (البته مدل ۷۲۰ هم هنوز در خط تولید انبوه کارخانه چینی قرار نگرفته است).
تحویل این خودرو از مرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و پیش فروش آن با پرداخت دو مرحله ای ۱۳ و ۱۲ میلیون تومانی در جریان است. بنابراین قیمتی حدود ۲۷ میلیون تومان برای این خودرو قابل پیش بینی است که نسبت به قیمت لیفان ۷۲۰ هم گرانتر خواهد بود!
در همین ارتباط بخوانید:
محمد
۱ شهریور ۱۳۹۱آقا سینا شما که این همه از مگان تعریف کردی چند چیز رو اشتباه گفتی.کجای مگان جادارتر از لیفانه.در ضمن تو قدرت تقریبا یکی هستند.مگان 2000 132 اسب بخار قدرت داره و لیفان 620 1800 131 اسب بخار.در ضمن طراحی مانیتور مگان 2000 اصلا خوب نیست مستقیما جلوی دید راننده را میگیره.
ali
۱ شهریور ۱۳۹۱حمید آقا چرا باید من اغراق کنم عین واقعیتو نوشتم نه برا من نفعی داره نه ضرر نظر بقیه دوستان رو هم ببین حرف منو تصدیق میکنن بابا از کره ماه که به زمین نیگاه کنی روش نوشته ساخت چین
علی
۱ شهریور ۱۳۹۱من توربو وصل کردم از نمایندگی
همونیم که دنبال توربو بودم کسی جواب نداد
و دیگه اینجا جای کل کل نه نطرات
چی بگم
آرش
۲ شهریور ۱۳۹۱سلام علی توربو روی 1600 نصب کردی؟مشخصات توربو چیه؟قطعه هم عوض کردی؟نتیجه چطور بود؟ هزینه چقدر شد؟ ممنون
میعاد
۱ شهریور ۱۳۹۱ما باید بین ماشین های هم قیمت بحث کنیم.دلیلی نداره لیفان 28 میلیون با مگان 2000 که قیمتش نزدیک 48 میلیون داره میشه مقایسه کرد.تو این رنج قیمت ها من بهتر از لیفان با این امکاناتش پیدا نکره ام
محمد
۱ شهریور ۱۳۹۱درسته تفاوت قیمت دارن ولی از هر نظر برابرن.لیفان هم تا 40 تومن پیش بینی شده.
kamikaze
۲ شهریور ۱۳۹۱لیفان 620 ماشین خوبیه ولی خدمات پس از فروشش افتضاخه و با اینکه چینی هست ولی قطعاتش به شدت کمیابه . من الان یک ماهه ماشینم مشکل پدال کلاج پیدا کرده و توی تهران هیچ نمایندگی قطعه ندارتد.
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱اون موقع هنوز لیفان 620 جا نیفتاده بود.اگه به خیابون ها دقت کنید تعداد 620ها مدام زیاد میشه.اگه اینطوری پیش بره نیاز به قطعه زیاد میشه و اونا مجبور میشن قطعات لیفان رو تو بازار زیاد کنن.در ضمن هنوز اول کاره.
حسام
۳ شهریور ۱۳۹۱بحث کمبود قطعاتش هم به زودی درست میشه، اوایل که 206 اومد اینه ماشینم شکست یک ماه یا بیشتر طول کشید تا برام آینه بیاد. ولی الان میبین که چه قدر زیاده. هر کمپانی اول به فکر توزیع ماشینه بعد که درخواست میره بالا و میبینه وقتش رسیده که سودآوری خوبی از راه قطعات داشته باشه ، قطعات رو وارد بازار میکنه
seven
۲ شهریور ۱۳۹۱سلام خدمت تمامی لیفانی های عزیز .خواهشمندم یکی که ماشین تحویل گرفته بیاد و صادقانه مزایا و معایبشا بازگو کنه.
آریو
۳ شهریور ۱۳۹۱سلام دوست عزیز
شما میتونید یه سری هم به سایت tt بزنید.اونجا مسائل و مشکلات و… رو میبینید.
رضا
۲ شهریور ۱۳۹۱سلام
تا میاد یک ماشین تقریبا خوب در ایران مونتاژ بشه قیمت ساعتی میره بالا این چه وضعی لطفا در مورد بالا رفتن قیمت لیفان 1800 توضیح دهید ما تا اومدیم ثبت نام کنیم حداقل قیمت 5 میلیون تومان رفت بالا
با تشکر
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱امسال یه سری ماشین با بازار ایران خداحافظی کردن.مثل ریو و آوانته و…به همین دلیل قیمت خودرو های در حال تولید رو میبرن بالا.
آرش
۲ شهریور ۱۳۹۱دوستان این تاپیک برای کل کل نیست بهتره موضوع برای تجربیات و مشکلات این ماشین بذاریم تا اینکه بحث کنیم
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱این حرف من چی داشت که 4 تا منفی داشت؟
hasti
۲ شهریور ۱۳۹۱سلام.لطفا اگه کسی تحویل گرفته یکمی در مورد مزایا و معایبش صحبت کنه.
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱یکی از بدترین معایبش اینه که وقتی مانیتور رو روشن میکنی به جای آرم لیفان موتور آرم کرمان موتور روشه.
پوریا
۲ شهریور ۱۳۹۱مگه داری خوبه?
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱من تحویل مهر هستم.اما یکی از نزدیکانم تحویل گرفته و نرمی و شتاب و سرعتش از پرشیا بهتره.میتونم بگم فضای داخلیش از مگان بازتره.تمام مشکلاتی که در 1600 بوده در 1800 برطرف شده.
علی
۲ شهریور ۱۳۹۱من گرفتم توربو هم داره ولی حاضر نیستم چیزی بگم چون اینجا کل کل نه چیز دیگه
مهدی 620
۲ شهریور ۱۳۹۱عزیز یکم توضیح بده ببینیم توربوش چطوره؟ و قیمت هم بگو؟حرف که اینجا همیشه هست!!
اگه وقت کردی تو سایت tt بگو چون اونجا دیگه از این خبرا نیست.
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱آقا علی اگه میتونید در مورد توربو کمی توضیح بدهید.اقا مهدی راست میگه قیمتشم بگو.یا اگه تو تینینگ تاک هم توضیح بدی اشکالی نداره.
آرش
۴ شهریور ۱۳۹۱آقا چرا با تعصب پیش قضاوتی میکنید؟همه مشکلات چی بودن تو 1600؟ تکون بدنه؟پولوس؟ دسته موتور؟ اوکی میگیم حل شده شکر! مشکل جا رفتن دنده ها چی؟کیفیت نسبتاپایین رنگ به خصوص روی سپرها چی؟ کیفیت پایین کلیدهای تو دری چراغ چی؟پرتاب پایین کولر چی؟وووو
اجازه بدید چند ماه کار کنن 10000 تا برن بعد قضاوت کنید.چرا چیزی که هنوز تحویل نگرفتید انقدر مطمعا حرف میزنید ؟مگر اینکه!!
حالا هر چی می خواین منفی بدید!!!
امین
۴ شهریور ۱۳۹۱آرش درست میگه.چقدر بدم میاد از این اخلاق . بعضی ها یه چیزو دارن از نظرشون اون بهترینه و هیچ نقصی نداره . اصلا حاضر نیستن واقعیتو ببینن . مثلا محمد میگه تنها عیب این ماشین اینه که وقتی جی پی اسشو روشن میکنی آرم کرمان موتور میاد نه لیفان . یعنی یه خودرو با این همه قطعه فقط ایرادش همینه ؟ اصلا آیااین عیب حساب میشه؟
اگه برنامه هایی مثل تخت گازو نگاه کرده باشین میبینین که اونجا حتی از ماشین های 400 ، 500 هزار دلاری هم ایراد میگیرن و میگن فلان عیبو داره ، اونوقت اینجا طرف یه لیفان ثبت نام کرده میگه “امکان نداره این ماشین سراپا محاسنه کاملا بدون ایراد”
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱چرا اینقدر تعصب.اگه ناراحتی به من چه.نباید تعصبی نظر داد میدونستی؟وگرنه من…………………
در ضمن هنز باهاش 400 کیلومتر رفتم و هنوز عیب فنی ندیدم.تو برو تخته گازتو نگاه کن.در ضمن اینقدر تعصبی نباش.
امین
۵ شهریور ۱۳۹۱محمد در ۴ شهریور ۱۳۹۱
چرا اینقدر تعصب.اگه ناراحتی به من چه.نباید تعصبی نظر داد میدونستی؟وگرنه من…………………
در ضمن هنز باهاش 400 کیلومتر رفتم و هنوز عیب فنی ندیدم.تو برو تخته گازتو نگاه کن.در ضمن اینقدر تعصبی نباش.
محمد ! تو واقعا وقتی یه متنی رو میخونی اصلا منظور طرفو درک نمیکنی . آخه کجای حرفام تعصبو نشون میداد؟اتفاقا من میگم واقعیاتو بنویسید ولی اینو به تو فهموندن نه که خیلی سخته بلکه محاله . مثل اونجا که چندین نفر سعی کردن بهت حالی کنند که قدرت موتور دلیل مستقیم بر سرعت بیشتر نیست و عوامل دیگه هم خیلی تاثیر دارن اما تو میگی : ”
محمد در ۲ شهریور ۱۳۹۱
من هم گفتم عوامل دیگه تاثیر چندانی تو سرعت نداره.”
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۱آقا … اونجا چند نفر نبودن یه نفر بود که اون هم آقا آرش بود.اگه خیلی ناراحتی میتونی کامنت نذاری.من این هستم و تغییری نمی کنم.
امین
۵ شهریور ۱۳۹۱فایده ای هم نداره .حالا هر چی من بگم انگار […]
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۱یه قرار ملاقات بذاریم سلامی به شما عرض کنم.
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱من اوایل فکر میکردم این رینگ برای این ماشین کوچیکه ولی زمانی که تو نمایندگی از نزدیک دیدم خیلی بزرگ بود.زمین تا آسمون با رینگ 15 ال نود فرق میکنه.
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱اگه میشه در مورد مسائل فنی لیفان 620 گفته بشه.در ضمن دوست عزیز اصلاً حرف شما قبول.ولی به نظر شما اگه هر کسی از 405 و پراید و… خوشش بیاد چیه؟
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۱واقعاً از کادر فنی سایت پدال ممنونم که سریعاً به سایت رسیدگی میکنن.چون یه نفر چیز بدی نوشته بود و وقتی من جوابشو دادم و دوباره به سایت برگشتم دیدم کامنتش حذف شده.
رضا
۲ شهریور ۱۳۹۱دوستان عزیز، سر هیچ و پوچ دعوا نکنید، لیفان ماشین خوبی هست، ولی علاوه بر حجم موتور و تعداد سیلندر و توان موتور، چنتا چیز دیگه هم وجود داره، یکیش گشتاورد موتوره که به لحاظ اهمیّت دسته کمی از توان موتور نداره، دیگری ظرایب دنده های گیربکس و ضریب دنده ی دیفرانسیله، ینی ممکنه دو ماشین از یه موتور کاملا یکسان استفاده کنن، ولی به دلیل تفاوت ضرایب دنده و دیفرانسیل، سرعت و شتاب مختلفی داشته باشن، تازه اگه از شرایط آیرودینامیک و وزن ماشین و نسبت تقسیم وزن (که تو ماشین تمام اینا به نحوی در عملکرد ماشین سهیمه)بگذریم، یکی از ایرادات گیربکس لیفان ضرایب دنده ی نا مناسب در دنده ی 2 و 3 گیربکسه که باعث میشه شتاب اولیه و ثانویه و همچنین افت شدید، علاوه بر این موتور لیفان موتوریه که تو سیر خطیه تولید توان تو دور بالا نزدیک به 6000 دور در دقیقه به حد اکثر توانش میرسه و باید موتورو تو دور بالاتری نگه داری که شتاب خوب بگیره، در صورت امکان شما دیاگرام نیروی موتور رو که بر حسب توان/دور موتور مشخص شده بیبینی بد نیست، خیلی کمک می کنه برای رانندگی متناسب و با صرفه با این خودرو!
با تشکر
آرش
۴ شهریور ۱۳۹۱مورد بعضی از دوستان متعصب!!!
hasti
۲ شهریور ۱۳۹۱خسته شدیمو یکی نیومد یه توضیحه قشنگ تو سایت بده
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱خوب 1800 تازه اومده و هنوز ایرادهای احتمالی یا نقات قوت موتور کامل مشخص نیست انشاالله دوستان تست کردن ما رو تو جریان می ذارن
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱(hasti)خانم،من یه مسافتی رو باهاش رفتم چون برای فامیلم بود.از تهران تا شمال.ماشین خوبیه.نسبت به مدل 1600 صدای موتور اصلاً به داخل ماشین انتقال پیدا نمیکنه.صندوق عقبش با حجم 640 لیتر بزرگترین صندوق را تو ماشین های ساخت داخل داره.به نظر من شتاب و سرعتش حرف نداره.سانروفش هم برقیه.من وقتی زدم دنده 4 زیاد باهاش حال نکردم.یعنی وقتی ماشین تو دنده 3 هست باید پدال گاز رو تا آخر فشار بدی و بعد بزنی دنده چهار.به نظر من تنها اشکالش همینه که زیاد مشکل جدی نیست.
امین
۵ شهریور ۱۳۹۱بازم اغراق! بازم اغراق!
چرا دروغ مینویسی؟ اصلا خودتون برید تو سایت tt .بچه های اونجا همگی اینو قبول دارن که صدای موتوردر مدل 1800 بیشتر به داخل ماشین انتقال پیدا میکنه اما صدای آزاردهنده ای نیست .
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۱میشه شما در مورد نظرات من اظهار نظر نکنی.لازم نیست شما بدونی من راست میگم یا دروغ مهم اینه که خدا بدونه.
امین
۵ شهریور ۱۳۹۱من الان چند ماهه که هر روز دارم مطالب مربوط به لیفانو در سایت پدال و tt میخونم و تا حالا هم پستی نذاشته بودم ولی تو اینقدر اطلاعات نادرست میدی که مجبور شدم بهت بگم .
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۱من خودم تو این ماشین سوار شدم و بیشتر چیزهای فنی و غیر فنیش هم بررسی کردم.اگه امکان شد فیلمش هم میذارم.یه بار دیگه ازت خواهش میکنم در باره نظرات من اظهار نظر نکن.اگه یه بار دیگه اتفاق بیفته با یه روش دیگه باهات برخورد میکنم.
امین
۶ شهریور ۱۳۹۱من نگفتم که شما سوار لیفان نشدین ،سوار شدی اما نه پشت فرمون . آره میدونم بالیفان فامیلتون تا شمال رفتین .اما معلومه که صندلی عقب ، نفر وسط نشسته بودید . آخه اونجا کاملا به مانیتور مشرف بودید و وقتی مانیتور خاموش و روشن میشده آرم کرمان موتورو میدیدی و خوشت نمیومده .به همین علت در جواب یکی از کاربران گفته بودی :”یکی از بدترین معایبش اینه که وقتی مانیتور رو روشن میکنی به جای آرم لیفان موتور آرم کرمان موتور روشه.”
محمد
۶ شهریور ۱۳۹۱خیلی بدم میاد از اونایی که هر چی میگی انگار دارن از سر لجبازی جواب میدن.از کجا این مزخرفات رو میدونی نکونه رمالی؟ […]
علیرضا
۲ شهریور ۱۳۹۱سلام بر دوستاران لیفان 620-1.8
آنتنن دیجیتال لب تاپی برروی یو اس پی فعال می شود یا نه.
عشق است لیِییییییییییییییییییییییییفان 620-1.8
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱والا با 1600 هم دارم حسابی حال میکنم بشرط اینکه تا حد امکان دور موتور بالای 3000 نگه داری تا ضعف گیربکس خودش و کمتر نشون بده اون موقع میفهمی لیفان 1600 چیه!
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱گیربکس هیچ ضعفی نداره.موتور 1600 سی سی برای گیربکس ضعیفه.
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱انتخاب این گیربکس برای این موتور ضعف حساب میشه در ضمن ضریب بین دنده ها تو این گیربکس زیاده که نمیشه منکر شد.
باید دید 1800 با این گیربکس چجوری کنار میاد!!
hasti
۳ شهریور ۱۳۹۱لیفان ماشینه خوبی بنظر میرسه ولی باید قبول کنیم که هنوز جا نیفتاده و کار پس نداده.من خودم تحوبل ابان هستم ولی خیلی ته دلم باهاش نیس.
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱نگران نباشید.موتورش به اندازه کافی خوبه.موتورش به اندازه کافی قوی هست که روی نمونه شاسی بلندش(X60)هم گذاشتن.
hasti
۳ شهریور ۱۳۹۱یه چیزه دیگه.من تو سایت خود لیفان سر زدم اما خبری از موتور 1800 نبود.
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱زیاد سخت نگیر این موتور قراره روی 720 و مدل شاسی بلند این شرکت باشه.هیچ جای دنیا 1800 روی 620 استفاده نشده تنها از موتور تریتک و همون موتور 1600 سی سی 520 استفاده میشه.
البته نمونه 1600 ایران تریتک هست.
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱یه سری به این سایت بزنید.
http://www.kermanmotor.ir
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱باید آقایون نظارت و بازرسی بررسی کنن که چرا باید تمام خودرو سازها و وارد کننده ها و مونتاژکننده ها به میل خودشون ثبت نام بکنن یا نکنن.مگر میشه که مدیران این کمپانیها همه با هم تولیداتشون کم شده باشه؟باید قوه قضاییه بررسی کنه
آرش
۳ شهریور ۱۳۹۱موافقم اما این کار شکایت پادشاه و پیش پادشاه بردنه محمد جان!!!!
وارد جزیات نمیشم خطـــــر داره lol
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱عزیزم باید فراموش نکنی که اینجا ایرانه.
کیارش
۳ شهریور ۱۳۹۱دوستان عزیز سلام میشه خواهش کنم در مورد کلاج ماشین یه توضیحاتی بدید . جون وقتی من سوار ماشین شدم احساس کردم کلاجش از ماشینهای دیگه خیلی پاینتر میگیره. لطفا کسانیکه 1800 رو گرفتن بگن آیا تو این مدل باز کلاج پاینتره یا این ایرادو برطرف کرن ممنون از راهنمای تمامی دوستان
hasti
۳ شهریور ۱۳۹۱پس موتوره 1800 از کجا اومده.من که توسایت لیفان ندیدم همچین چیزیو….
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۱شرایط پیش فروش لیفان 620 1800.
آذر
دو مرحله ای پرداخت مرحله اول (همزمان با ثبت نام) 14.000.000 تخفیف ویژه 700.000 سود سپرده سالیانه22% سود انصراف12% سود تاخیر در تحویل1.50% قیمت تمام شده خودرو در زمان تحویل (تومان)
دی
دو مرحله ای پرداخت مرحله اول (همزمان با ثبت نام)14.000.000 تخفیف ویژه 700.000 سود سپرده سالیانه22% سود انصراف12% سود تاخیر در تحویل1.50% قیمت تمام شده خودرو در زمان تحویل (تومان)
علی
۴ شهریور ۱۳۹۱با سلام مشکل کلاج همچنان هست و باانداختن کف پایی بدتر شده و تعویض دنده بسختی انجام میشود
آرش
۴ شهریور ۱۳۹۱منممشکل با کفی داشتم با انداختن کفی فابریک که همراه ماشینه 50% مشکل حله بقیش برمیگرده به خود گیربکس که کمی به سختی جا میره با تعمل و صبر و قبول کردن این موضوع باید باهاش کنار اومد.با مراجعه به نمایندگی هم مشکل ج رفتن کامل حل نشد.
دوستان اگه دنده پرونی دارن یا اگه خیلــی بد جا میره با مراجعه به نمایندگی و کمی سمجی اقدام به تعویض گیربکس کبید(مشکل تعویض گیربکس تو هر 100 تا هست و معمولا خود شرکت اقدام به تعویض میکنه)
ali
۴ شهریور ۱۳۹۱کلاج 620 نسبت به ماشینای دیگه خیلی پایینه اما اگه یه مدت کار کنه بهتر میشه در مواقعی که ماشین تازه روشن میکنی عملکرد کلاج بهتره از موقعی که ماشین داغه حالا تا برسیم به کارانتی اولیش ببینیم میتونن این مشکلو حل کنن یا نه
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱چرا نمی بریش نمایندگی.اونجا برات کلاج رو تنظیم میکنن.
ابراهیم
۴ شهریور ۱۳۹۱باسلام واحترام خدمت همه دوستان
احتراماقبلا ازقدرت وکیفیت بسیاربالای موتور لیفان 620باحجم1600 درسفری به مشهد مقدس مواردی را عرض کرده بودم.
درتیر ماه سفری به کرمان داشتم به طوری که در رفت عجله در رسیدن به کرمان داشتم،ازتهران تا کرمان تو اون هوای گرم یکسره رفتم(بجز یکساعت ناهار)90درصد مسیر کولر گرفتم سرعتم نیزبالا بود به طوری که یکبار جریمه شدم اما برگشت تا یزد یکسره آمدم روز بعد بطرف تهران حرکت کردم خدا را شکر خوب جواب داد.واقعا ماشینه اما سمند یکی از آشنایان داره سه ساعت ازش کولر گرفته موتور سوزانده. خودتان قضاوت کنین.
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱اصلا لازم به قضاوت نیست.
ali
۴ شهریور ۱۳۹۱علی آقا راجع به کلاج ماشینت ببر رگلاجش کنن بهتر میشه رگلاجشم از همون زیر پا انجام میشه
hasti
۴ شهریور ۱۳۹۱سلام به همه.بیشتریا نگران خوب و بد ماشینن چون کار پس نداده .
آرش
۴ شهریور ۱۳۹۱تو خوب بودن و سر بودن این ماشین هیچ شکی نیست ولی نمی دونم چرا بعضی ها خیلی دو آتیشن؟مشکوکن که شاید از بر و بچه های…..باشن!!
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱این قدر تعصب واسه چیه.این تاپیک تبدیل شده به تاپیک کل کل کردن.اون هایی هم که ناراحت شدن میتونن کامنت ننویسن.
آرش
۵ شهریور ۱۳۹۱موافقم کسی که ناراحته ننویسه یا برای صحبت های خودش تاییدlike و دیگران و منفی نزنه.
امین
۵ شهریور ۱۳۹۱آرش ! من نمیدونم تو چرا هر نظری میدی اینقدر منفی میخوره؟!! با اینکه حرفات کاملا درسته!!!!
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱دوستان بجای کل کل کردن مطلب فنی بنویسید دیگران یاد بگیرن.
امیر
۴ شهریور ۱۳۹۱سلام به همه دوستان!
ببین چه خبره!
باز هم خوبه دعوا نشده!
بعضی دوستان درباره ماشین اطلاعات میخوان.
یه قسمت هایی از ماشین که کاملا واضحه.مثلا امکانات ماشین .که اصلا در این باره بحثی وجود نداره.
درباره کولر صحبت شده. که در مدل جدیدتر شاید (بعضی) افراد از پرتاب باد اون راضی نباشن ولی همه از میزان سرمایش اون نسبت به ماشین های دیگر راضی اند.حالا جالبه وقتی ازشون میپرسی پرتاب بادش نسبت به سمند و پژو چطوره؟ اون موقع میگه از اونها خیلی بهتره.بعضی اوقات باید اینقدر پرسش و جواب بشه تا ببینید اونهایی که میگن خوبه یا بده .ملاکشون چیه!انتظارشون از ماشین بالاست یا پایینه!
-درباره رنگ ماشین صحبت کردید.کیفیت رنگ خوبه.حالا شما نگاه نکنید مثلا رنگ سفید پژو با رنگ سفید لیفان فرق می کنه.این به علت اینه که در لیفان از رنگ براق استفاده شده که از مثلا سفید یخچالی خیلی روشن تره!
– درباره سپر باید بگم که به محکمی پژو نیست ولی خب به شلی پراید هم نیست. یه حالت قاب مانند داره که باید مراقب باشید.معمولا دیگه ماشین های از این رنج به بالا از سپر های سنگین استفاده نمی کنند!
-درباره قیمت : قیمت ماشین فعلا که همینطور داره بالا میره.با این که من خودم تحویل شهریور هستم ولی یه جور هایی ناراحتم که قیمت ماشین داره بالا میره.درسته که من سود می کنم ولی از این ناراحتم که قشر متوسط و پایین جامعه خیلی ضرر میکنند.(حقیقتش رو بگم : انشالله جلوی زن و بچه شون شرمنده نشوند!دیگه الان پراید هم شده 11 ملیون.واقعا هم ناراحتم هم متاسف)
-درباره موتورش درست نیست اصلا با مگان مقایسه بشه.یا اصلا اینطور بگم این مقایسه اگر درست هم باشه، کار ما نیست!
یا علی
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۱میشه بگید دلیلتون چیه از اینکه با مگان مقایسه نشه؟
موتور 620 برای انگلیسه و موتور مگان مال فرانسه.
موتور 620 با 1800 سی سی 131 اسب بخار قدرت تولید میکنه.
موتور مگان با 2000 سی سی 132 اسب بخار قدرت تولید میکنه.
حالا بماند وضعیت آیرودینامیک و اینکه مگان سنگین تره.
امیر
۵ شهریور ۱۳۹۱اگر قرار باشه مقایسه هم بشه نیاز به فردی هست که اطلاعات فنی تری داشته باشه . البته فقط موتور ماشین منظورمه!
حميد
۴ شهریور ۱۳۹۱بچه ها سلام می خواستم بدونم کسی روی 1600 سان روف نصب کرده یا نه لطفا جواب بدین
دنیا
۴ شهریور ۱۳۹۱چیه مگه ! ؟