کراس اور پرچمدار لینک اند کو 900 از قوای محرکه پلاگین هیبرید با توان پیمایش مجموع ۱۴۴۳ کیلومتر سود میبرد.
با استفاده از باتری ۵۲.۳ کیلووات ساعتی، لینک اند کو ۹۰۰ در حالت برقی توان پیمایش ۲۸۰ کیلومتری دارد و با استفاده از شارژر سریع میتوان شارژ باتری را در ۱۷ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد رساند. همانطور که گفته شد این شاسیبلند پرچمدار از قوای محرکه پلاگین هیبرید استفاده میکند و از چند هفته دیگر راهی بازار چین خواهد شد. با اینکه نسخههای گوناگونی از لینک اند کو ۹۰۰ در دسترس خواهد بود اما گل سرسبد این خانواده از حداکثر قدرت ۸۴۵ اسب بخار سود خواهد برد. همچنین باید دانست خودروی موردبحث اولین محصول تولید انبوه با چیپ انویدیا درایو ثور SoC و قدرت محاسبه ۱۰۰۰ تریلیون عملیات در ثانیه است.
باتری LFP این خودرو توسط CATL تولید شده و ۵۲.۳ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و در حالت برقی توان پیمایش ۲۸۰ کیلومتری را فراهم میکند. سرعت شارژ باتری موردبحث چهار برابر ظرفیت خود بوده و برای شارژ آن فقط ۱۷ دقیقه زمان نیاز است. این باتری بهطور خاص برای خودروهای پلاگین هیبرید توسعه یافته تا تجربه شارژ و عملکرد مشابه خودروهای برقی داشته باشد. لایه محافظ نانومقیاس باتری موردبحث دارای تکنولوژی خاصی در کاتد خود است و از کنترل قدرت چند سطحی پشتیبانی میکند. باتری همچنین از تکنولوژی سدیم یون یکپارچه برخوردار است و در دماهای بسیار پایین یا بالا قابلیتهای خود را حفظ میکند.
به لطف وجود یک پیشرانه بنزینی و موتورهای برقی، لینک اند کو ۹۰۰ توان پیمایش مجموع ۱۴۴۳ کیلومتری خواهد داشت. البته باید دانست کراس اور چینیها با سه نسخه از قوای محرکه پلاگین هیبرید عرضه میشود که نسخه پایه به پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و دو موتور برقی مجهز است و قدرت ترکیبی آن به ۷۱۱ اسب بخار میرسد. نسخه دوم از پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و دو موتور برقی استفاده کرده و قدرتش ۷۲۴ اسب بخار اعلام شده است. نهایتاً باید گفت فول ترین نسخه این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و سه موتور برقی استفاده میکند و قدرت ترکیبی آن به ۸۴۵ اسب بخار میرسد. این مدل در عرض ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
لینک اند کو ۹۰۰ کراس اوری بزرگ با طراحی بدنه الهام گرفته از رنجرور است. پلتفرم خودروی موردبحث با نام SPA Evo شناخته میشود و طول/عرض/ارتفاع ۵۲۴۰/۱۹۹۰/۱۸۱۰ میلیمتری و فاصله بین محوری ۳۱۶۰ میلیمتری را ایجاد میکند. از جمله ویژگیهای این خودرو میتوان به سیستم کنترل دامپینگ مداوم و سیستم تعلیق بادی اشاره کرد. داخل کابین نیز از دو نمایشگر ۳۰ اینچی استفاده شده است. در کنسول مرکزی شاهد پشت آمپرهای ۱۲.۶۶ اینچی هستیم و صندلیهای ردیف دوم نیز امکان چرخش ۱۸۰ درجه را دارند. پرچمدار لینک اند کو از ماه جاری میلادی به جنگ خودروهایی همچون دنزا N9، لی اتو L9، آیتو M9 و دیپال S09 خواهد رفت.
Yaghoob
۲۷ اسفند ۱۴۰۳طراحیش رو میپسندم
Mr wrong
۲۷ اسفند ۱۴۰۳پس باید احتمالا طرفدار رنجروور باشی
رامین صفایی
۲۷ اسفند ۱۴۰۳همینکه چینی است ، شک نکنید که آشغاله .
چینی ها باید بروند دنبال همان فرغون سازی خودشان ، که در آن تبحر کافی دارند .
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۷ اسفند ۱۴۰۳پرمغز و سرشار از دانایی
GENERAL CORVETTE
۲۷ اسفند ۱۴۰۳برادرش زیکر 9X گرند هم با همین مشخصات
توی راهه