مشخصات مربوط به نسخه فیس لیفت لینک اند کو 06 EM-P در وبسایت وزارت صنعت چین منتشر شد. این خودروی پلاگین هیبریدی در حالت برقی حداکثر شعاع حرکتی ۱۰۲ کیلومتری خواهد داشت.
خودروی موردبحث از پلتفرم BMA مدل قبل از فیس لیفت استفاده کرده و در بخش طراحی ظاهری شاهد استفاده از زبان طراحی جدیدی هستیم که اولین بار در لینک اند کو ۰۸ معرفی شده بود. نسخه بهروز شده ۰۶ EM-P همچنین دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی است. همانطور که گفته شد در بخش بدنه شاهد طراحی مشابه مدل ۰۸ هستیم به گونهای که دیلایت ها شکل عمودی به خود گرفتهاند. چراغهای اصلی نیز درون جلوپنجره ادغام شدهاند. سپر جلوی خودرو نیز هماکنون پذیرای ورودی هوای بزرگی شده است.
وقتی به بخش عقب لینک اند کو ۰۶ EM-P فیس لیفت نگاه کنید شاهد چراغهای نازک و سپری شلوغ با نوارهای افقی تزئینی خواهید بود. تریم پلاستیکی زیر بدنه نیز جزو دیگر ویژگیهای خودروی موردبحث است. در کل طراحی ظاهری نسخه فیس لیفت ۰۶ خوب از کار درآمده هرچند به خاطر چراغهای نازک و تریم پلاستیک زیاد در جایجای بدنه میتوان از آن انتقاد کرد. طول/عرض/ارتفاع لینک اند کو ۰۶ EM-P فیس لیفت به ۴۳۵۰/۱۸۲۰/۱۶۲۵ میلیمتر میرسد و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۴۰ میلیمتر اعلام شده است. به این ترتیب نسخه فیس لیفت شده این خودرو ۱۰ میلیمتر طویلتر از قبل خواهد بود. نکته قابلذکر اینکه پلتفرم BMA خودرو در محصولات ارزانقیمت جیلی همچون بینیوئه و سدان امگرند بکار رفته است. ۰۶ EM-P در ده تریم عرضه میشود و زاویه حمله و فرار آن نیز در وبسایت وزارت صنعت چین ۱۸ و ۲۲ درجه اعلام شده است.
زیر کاپوت شاسیبلند کوچک یاد شده پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و یک پیشرانه برقی با ۲۱۸ اسب بخار قدرت قرار دارد هرچند مجموع قدرت تولیدی این دو پیشرانه اعلام نشده ولی میدانیم باتری تولیدی شرکت SVOLT ظرفیت ۱۹.۱ کیلووات ساعتی دارد و در حالت برقی شعاع حرکتی ۱۰۲ کیلومتری را فراهم میکند. در مجموع باید گفت نسخه بهروز لینک اند کو ۰۶ زیبا به نظر میرسد و تنها نقطهضعف آن را میتوان پلتفرم ساده و ارزان BMA دانست. استفاده از سیستم پلاگین هیبریدی باعث میشود چنین خودرویی شانس فروش خوب در چین را داشته باشد. همچنین فکر میکنیم مشتریان اروپایی نیز به این خودرو روی خوش نشان دهند هرچند برنامه رسمی لینک اند کو برای عرضه آن در قاره همیشهسبز اعلام نشده است. تا به اینجا فقط لینک اند کو ۰۱ در اروپا عرضه شده است و گفته میشود مدل برقی ۰۲ نیز راهی این بازار شود.
Amiro
۲۵ تیر ۱۴۰۲ادمین های عزیز من حاضرم در مورد کابینت پست بزارین فقط یه چند وقت خبری از چین نبینم ممنون ♥️
🤌🙂🧡
شاهین
۲۵ تیر ۱۴۰۲سلام مطالب سایت واضحه که باید همه طیف هارو پوشش بده و خب طرفداران خودروهای چینی هم کم نیستن!
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۵ تیر ۱۴۰۲سلام اقا شاهین ببخشین لحن من تند هست ولی این ماشین ها طرفدار ندارن از روی اجبار طرفدار دارن
فقط چین
۲۵ تیر ۱۴۰۲😂😂😂
یکی اسلحه گذاشته روی سرمون که سانتافه و کرولا دوست نداشته باشیم بجاش لینک اند کو دوست داشته باشیم
شاهین
۲۵ تیر ۱۴۰۲شما پس مالک خودروهای چینی رو ندیدی! بعضیاشون اونارو از بنز هم بهتر میدونن 😁😁😁
مجتبی .
۲۵ تیر ۱۴۰۲امیرو عزیز بخوایم نخوایم چین جدی جدی وارددنیای خودرو شده وداره پیش میره. چند پست پایینتر کادیلاک نماد ماشین لوکس آمریکایی داره باباطری چینی تولید میشه.
Bagher
۲۵ تیر ۱۴۰۲چون catl چینیه و بزرگترین باتری ساز دنیاس
تو بحث باتری چین ابرقدرته
اشکان
۲۵ تیر ۱۴۰۲همه ی کشورها باتری هاشون و خیلی وقته به چین میدند !!! چون مواد معدنی تولید باتری در چین زیاده….البته قراره استرالیا و کانادا و…هم در زمینه باتری فعالیت کنند و سرمایه گذاری هاشون تازه شروع شده!
سوشیانت
۲۵ تیر ۱۴۰۲الان همین کادیلاک با مدل سلستیک تکنولوژی و آپشن و فضای داخلی لوکس و… داره که چینی ها کیلومتر ها ازش عقبن
فرهنگ
۲۵ تیر ۱۴۰۲شما “تایتل” رو که خوندی، کلیک نکن 😁🤝
محمدرضا
۲۵ تیر ۱۴۰۲۵۰٪ خودرو های مصرفیه چین از برند های چینیه. فکر نمیکنم کشوری بجز المان ۵۰٪خودرو های مصرفی مردمش برند اون کشور باشه
Bagher
۲۵ تیر ۱۴۰۲ایران😂
Bagher
۲۵ تیر ۱۴۰۲اگه ماروتی سوزوکی رو هندی حساب کنیم
هندم هست
Car love
۲۵ تیر ۱۴۰۲حتی اینم برد ماشین رو واقعی اعلام میکنه ولی دودوتا نه
مجتبی .
۲۵ تیر ۱۴۰۲امیدواریم ناراحتی حاصل از فشار تویوتا از بعضی دوستان برداشته بشه.
RTS
۲۵ تیر ۱۴۰۲برداشته نمیشه آقا مجتبی . این دوستان درگیر فشار مزمن شدن . میگیره و ول میکنه . اما نمیره .
مردیم از خوشی
۲۵ تیر ۱۴۰۲فشار دو جانبه است
چه کره ای فن
چه ژاپنی فن
هر دو افراطی و فشاری
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۵ تیر ۱۴۰۲تو هم یک تویوتا رو گرفتی دستت ولش هم نمیکنی
RTS
۲۵ تیر ۱۴۰۲تو برو اول بیمه پیدا کن که ماشینت رفت تو یونجه ها بتونی بازسازیش کنی . البته همین که آتیش نگرفت جای شکر داره .
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۵ تیر ۱۴۰۲مزدا در جشنواره Goodwood اتومبیل مسابقه ای قدیمی خود را به نام ۷۶۷B به جنشواره آورد اما متاسفانه این خودرو طی مسابقه ای با حادثه رو به رو شد.
Seniji Hoshino کنترل خودرو را هنگام مسابقه برعهده داشت اما خوشبختانه وی آسیب زیادی ندید و موفق شد از اتومبیل سریعا خارج شود و تنها جراحات جزئی ببینید.
Hoshino از رانندگان خودروهای شاسی ۰۰۱ بوده که سال ۱۹۸۹ موفق شد در کلاس GTP پیروز میدان شود. این حادثه مزدا را دچار آسیبی بزرگ کرده که قطعا برایش تلخ بوده است.
دوستان این اتفاق برای همه میوفته ولی مدلش فرق داره این طرف مزدا اون طرف هیوندای که خیلی مسخره تصادف کرد
مهدی
۲۵ تیر ۱۴۰۲آقا این شبیه فیسگر اوشن هست یا فیسگر شبیه این؟؟؟؟؟
BMW
۲۵ تیر ۱۴۰۲چین چی بگم ماشینش جالب نیست ما تو یه روز یا کمتر یا بیشتر جه بیرون شهر یا داخل مابیشتر از ۱۰۰ کیلومتر میریم مثلا خانواده خودم به عنوان مثال اصلا جالب نیست اینطوری
M/D
۲۵ تیر ۱۴۰۲عاشق وزارت صنعت چین هستم
زودتر از موعد از خودرو هایی که قراره تو چین عرضه بشه رونمایی میکنه🤣🤣🤣
000780
۲۵ تیر ۱۴۰۲یکم نیسان جوک نیس جلوش؟