شرکت جیلی چین فیس لیفت جدید بویوئه را با موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ و قیمت حدود ۱۳ هزار دلار عرضه میکند.
این خودرو در چهار تیپ قابل انتخاب خواهد بود. قیمت ارزانترین نسخه بویوئه به حدود ۱۳ هزار دلار میرسد درحالیکه برای خرید مدل فول باید حدود ۱۶ هزار دلار هزینه کرد. به عنوان خودرویی بهروز شده، جیلی بویوئه از برخی تغییرات پیکربندی سود برده و رنگ جدید بنفش نیز در دسترس خریداران قرار گرفته است.
از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسخه قبلی وجود ندارد هرچند جلوپنجره دارای طرح مشکی بوده و از چراغهای ماتریکس متمایزی در خودرو استفاده شده است. در پروفایل جانبی بویوئه جدید میتوانیم طراحی دو رنگ بدنه را مشاهده کنیم. همچنین کیت بدنه اسپرت این خودرو شامل سقف تیره، رینگهای ۱۹ اینچی مشکی، کالیپرهای ترمز قرمز و بال عقب اسپرتی است که در بخش عقب دیده میشود. ابعاد جیلی بویوئه جدید تغییری نداشته و طول/عرض/ارتفاع آن به ۴۵۱۰/۱۸۶۵/۱۶۵۰ میلیمتر و فاصله بین محوری به ۲۷۰۱ میلیمتر میرسد. این شاسیبلند کامپکت بر اساس معماری GEEA2.0 جیلی شکل گرفته است.
در بخش داخلی خودرو هم همان داستان بدنه برقرار است به گونهای که تغییر خاصی وجود نداشته و یک رنگ جدید بنفش به آن اضافه شده است. کلیه مدلهای جیلی بویوئه به پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۳.۲ اینچی با چیپ اسنپ دراگون ۸۱۵۵ و سیستمعامل گلکسی ۲.۰، توانایی کنترل از راه دور، پایش فشار باد لاستیکها، بلوتوث، تعامل صوتی هوشمند، شبکه وای فای داخل خودرو، آینههای تاشوی برقی و… مجهز هستند. علاوه بر این، در مدلهای رده میانی و فول سیستمهای کمکراننده همچون ترمز فعال، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و کروز کنترل تطبیقی وجود دارند. از دیگر تجهیزات این شاسیبلند میتوان به شارژ بیسیم گوشی هوشمند، یادآوری خوابآلودگی راننده و در پشتی برقی اشاره کرد. سیستم صوتی اینفینیتی هم فقط در مدل فول بویوئه جدید قابل انتخاب است. باید دانست ظرفیت فضای بار خودرو هم به ۵۷۱ لیتر میرسد.
جیلی بویوئه جدید همچنان از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون متر استفاده میکند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه راهی چرخها میشود. جیلی گفته مصرف سوخت شاسیبلند نونوار شدهاش به ۶.۳ لیتر در صد کیلومتر میرسد. در نهایت باید دانست این خودرو از ژانویه تا می ۲۰۲۴ به فروش حدود ۴۲ هزار دستگاهی رسیده است.
علی جردن
۱۱ تیر ۱۴۰۳از هر زاویه نگاه کنی ایستاده براش دست میزنی
-قیمت
-طراحی داشبورد
-طراحی بیرونی
-امکانات
-برند معتبر
و…
N.m
۱۱ تیر ۱۴۰۳من خستم . میشینم و یه دست براش میزنم
علی
۱۱ تیر ۱۴۰۳واقعا تحسین بر انگیزن ادم حسودیش میشه چه صنعتی ساختن دمتون گرم 🇨🇳
۱۱ تیر ۱۴۰۳دمت گرم من هم کنار تو میشینم
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳بهتر بود این رو بگی علی جردن ایستاده برای هر ماشینی دست میزنه به شرط اینکه چینی باشه
Amir Enzo
۱۱ تیر ۱۴۰۳از هر زاویه یه جاش کادیلاک یه جاش ولو هست
از هر زاویه دزدی از طراحی خودرو های مشهور
زیزیگولو
۱۱ تیر ۱۴۰۳از هر زاویه که نگاه کنی کپی هستش و تازه دامپینگ چینی رو هم بهش اضاف کن
GReddy
۱۱ تیر ۱۴۰۳ما که کشورمون تبدیل به بازار محصولات محلی چینیا شده ، کاش میشد همین چینیای جدید رو مونتاژ میکردیم . همین لشکر زرهی ۱/۵ توربو آل مائو . صد هیچ شرف داره آشغالای داخلی . کاش میشد خط مونتاژ هیبریدیا و برقیا و قطعه سازی رو یادمون میدادن . هزینه کارگر در ایران از چین هم ارزون تره . به لطف پول ملی دوگانه که هم پوله ، هم به عنوان دسمال توالت اسنفاده میشه
فرض کن همچین ماشین هوشمند و جدیدی فقط ۱۵ هزار دلار
Mostafa
۱۱ تیر ۱۴۰۳اصلا شبیه کادیلاک نیست!
froG-driVer
۱۱ تیر ۱۴۰۳به نام خدا
پشت شبیه ولوو هست که طبیعیه و عادی.
جلو،کپی تلفیقی از کادیلاک و چراغ عقب های لکسوسه که اینم طبیعیه البته.
کنسول وسط جلو کپی ولوو.
غربیلک فرمون کپی فرمون سری vnl ولوو هست که تبدیل به فیلد خودرویی شده.که اینم طبیعیه.
امکاناتش هم تجربه نشون داده کل چینیها از دور خوشگل و تحریک کننده آن و از نزدیک پلاستیکی و یکبارمصرفن.که اینم تو این ماشین هست و طبیعیه.
موتورش هم که نابوده.که اینم طبیعیه.
برندش هم نهایتا توی چین و ایران و آسیایی های عقب مونده و احتمالا استرالیا معروفه و تمام.که اینم طبیعیه.
هیچ چیز منطقی ندارد حتی قیمتش هم منطقی نیست.یعنی چی با پول یه تلویزیون سونی میشه ماشین خرید؟معلومه چه خبره دیگه!!
کلا نسخه چینی شده ولوو های xc40وxc60 هست و دیگر هیچ…
محمد
۱۱ تیر ۱۴۰۳جیلی مالک ولوو هست.
پس طبیعی هست که کپی کنه.
یعنی اینکه طراحان ولوو و جیلی یکی هست.
۱۱ تیر ۱۴۰۳ولوو : جدی میفرمایید؟
froG-driVer
۱۱ تیر ۱۴۰۳😂😂
froG-driVer
۱۱ تیر ۱۴۰۳چه قانونیه؟🤣
amirshayan
۱۱ تیر ۱۴۰۳https://di-uploads-pod15.dealerinspire.com/basilekia/uploads/2024/01/BKIA-2024-Kia-Niro-EV-Hero.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/07/image-177.png
علیزاده
۱۱ تیر ۱۴۰۳شبیه عقب مونده هاست
محمد
۱۱ تیر ۱۴۰۳چین با این فرمون پوزهی غرب رو می زنه زمین.
۱۰۰ درصد تعرفه روش بزارن قول می دهم باز مردم اروپا اینو به خودرو های ۳۰،۴۰ هزار یورویی هم رده اش ترجیح می دهند.
به افتخار چین باید ایستاد.
و برای یک عده که از پیشرفت یک کشور فشار می خورند،باید گریست.
سوشیانت
۱۱ تیر ۱۴۰۳تولید خودروی اقتصادی مهم نیست مهم ماشین لول بالا هست از این لحاظ مقایسه چین با غرب خنده داره شما هم با گریه کردنت نمیتونی واقعیت رو تغییر بدی محمد جان
محمد
۱۲ تیر ۱۴۰۳بنده گریه نمی کنم،بلکه سعی می کنم منطقی فکر کنم.
الان من اگر بلد بودم و یا اگر مقدور بود می رفتم سهام شرکت های خودروسازی چینی رو می خریدم،چون در آینده قرار است جای خودروسازان بزرگ فعلی را بگیرند و این رو هر سرمایه گذار عاقلی می داند.
در کل قرار نیست یک عده همیشه برتر باشند.
کسی که می فهمه می تونه از این فرصت ها استفاده کنه و کسی که نمیفهمه و دوست نداره
که بفهمه تکلیفش معلومه.
سوشیانت
۱۲ تیر ۱۴۰۳محمد جان برای من جای سواله که شما چینی فن ها چجوری میتونین تو زمان سفر کنین
اکسل
۱۱ تیر ۱۴۰۳این ۱۳ هزارتا بعد دنا پلاس ۲۰ هزار تا
زیباس
عجب کشوری داریم بریم رای بدیم🥴
ناشناس
۱۱ تیر ۱۴۰۳همه فقط میگن کپی اینه و اونه.
اگر تو کشور خودمون هم همت دارند همین کپی ها رو انجام بدهند حتی یه دونه اش رو.
فقط ایراد گرفتن که هنر نیست.
کپی کردن هم همت میخواد و هم دانش و توانایی تولید.
بهمن محمدآلق
۱۲ تیر ۱۴۰۳بیست هزار دلار باشه ،.من روهوا میخرم
فیات مولتیپلا
۱۲ تیر ۱۴۰۳ازش خوشم نمیاد ولی جالبه این تنها ماشین چینیه که دیدم انقدر خط و خطوط داره