نیو ET7 بهصورت رسمی از سیستم صوتی پیشرفته شرکت سوئدی دیراک سود خواهد برد. دیراک که در زمینه سیستمهای صوتی و دیجیتالی جزو شرکتهای مشهور دنیاست از ۲۳ بلندگو در کابین این خودرو استفاده خواهد کرد. به گزارش carscoops، سیستم بکار رفته در نیو ET7 از راهحل بهینهسازی صدای حرفهای اپتئو دیراک استفاده میکند. بهطور معمول کابین خودرو به عنوان یک محیط آکوستیک بسیار چالشبرانگیز در نظر گرفته میشود زیرا بلندگوها نمیتوانند در ایده آل ترین جای ممکن نصب شوند و برای مثال یک سینمای خانگی وضعیت بسیار بهتری نسبت به کابین خودرو دارد. به این ترتیب تداخل موجود بین بلندگوها میتواند وضوح و شفافیت صدا را کاهش دهد.
سیستم حرفهای اپتئو دیراک به دنبال غلبه بر این چالشها بوده و همه بلندگوهای موجود در نیو ET7 میتوانند بهصورت یکپارچه با یکدیگر همکاری کرده و پاسخهای ایمپالس یکدیگر را تصحیح کنند که این امر به لطف تکنولوژی تصحیح پاسخ ایمپالس MIMO دیراک انجام میشود. این دو کمپانی میگوید راهحل یاد شده تأثیرات ناخواسته کابین را حذف کرده و پاسخهای ایده آل بلندگوها را به منظور ایجاد حداکثر کیفیت و عملکرد ارائه میکند. سیستم صوتی متشکل از ۲۳ بلندگو این شرکت دارای بلندگوهای متنوع و ساب ووفر هستند.
یکی از مهندسان ارشد نیو میگوید:
ما در نیو میخواستیم یک تجربه شنیداری بسیار خاص را ارائه کنیم بنابراین سرنشینان در تمامی صندلیهای ET7 میتوانند به موزیکی گوش کنند که در سالن کنسرت نیز به آن گوش میکنند. از آنجایی که میدانستیم انجام این کار نیازمند تلاش بسیاری است بنابراین از دیراک خواستیم تا بهترین سیستم صوتی را در نظر بگیرند. همکاری ما با دیراک باعث شد مطمئن شویم خریداران نیو ET7 میتوانند مالک بهترین سیستم صوتی موجود در خودروها شوند.
این خودرو اولین بار در چین معرفی شد. نیو ET7 الکتریکی با باتری ۷۰ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۵۰۰ کیلومتری، باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی و برد ۷۰۰ کیلومتری و نهایتاً باتری ۱۵۰ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتری عرضه میشود.
Reza Waffen SS
۳۰ مرداد ۱۴۰۱یعنی قشنگ غرق در موسیقی میشی
AmirAli
۳۰ مرداد ۱۴۰۱بعد یارو سیستم پنج میلیونی میبنده رو سلطانش ( پارس ) حس میکنه نصف دنیارو لرزونده 😂
MAJking2
۳۰ مرداد ۱۴۰۱اونا سیستم های SPL( یعنی قدرتی) محسوب میشه و نسبت به سیستم های SQ( کیفیتی) قیمت خیلی کمتری دارن و واقعا هم کار اونایی که روی ماشین های ایرانی میبندد لرزوندن اتاق ماشین هست نه لذت بردن از موسیقی متاسفانه فعلا SPL ها توی ایران طالب بیشتری دارن و بیشتر برای خودنمایی هست تا لذت موسیقی.
Reza Waffen SS
۳۰ مرداد ۱۴۰۱با اون صدای کتری ش خخخ
phonix
۳۰ مرداد ۱۴۰۱چه میکنه این چینیه
خوبه احسنت
net
۳۰ مرداد ۱۴۰۱این ماشین چینی عقبش کشیده تر بود و طراحی داخلی یکپارچه مشکی داشت قشنگتر میشد و رینگش بد هست.اولین ماشینی هست که سیستم صوتی حرفه ای دالبی اتموس داره و جالبه. این سیستم صوتی حرفه ای دالبی اتموس برای سدانهای لوکس مثل ایودی a8 و بنز سری اس و بی ام و سری ۷ و لکسوس ls و اس یو وی های لوکس خوبه.به خاطر فضای کم داخل خودرو تولیدکنندگان حرفه ای سیستم صوتی ماشین می توانند مثل بلندگو مکعب مستطیل باریک حرفه ای دالبی اتموس ساندبار تلویزیون طراحی کنند در بالای سقف ماشین نصب کنند و تعجبه تا الان به فکرشون نرسیده
T
۳۰ مرداد ۱۴۰۱۲۳ تا!!!!!!!!!!
Moein
۳۰ مرداد ۱۴۰۱۳۶ تا هم هست
اسکالید که ۳۸ تا داره
T
۳۰ مرداد ۱۴۰۱قد و قواره اسکالیدو نگا کن
Mr Naftalin az roghan abad
۳۱ مرداد ۱۴۰۱افرین باحال بود
Elemento
۳۱ مرداد ۱۴۰۱یکم دیگه زیاده روی و اغراقه. پس فردا میان واسه جیب و پاچه ی شلوار و آستین سرنشین ها هم بلندگو طراحی میکنن که موقع سوار شدن بذاری تو آستین و پاچه ت
بهنام
۳۱ مرداد ۱۴۰۱دوستانی که علاقه مند به سیستم صوتی هستند میدونند دستیابی به کیفیت فوق العاده بالا بسیار بسیار گران تموم میشه . بطور مثال نسل جدید سری اف وان آلپاین شامل پخش کننده ی دیجیتال ،امپیلی فایر ،پروسسور ،بلندگوهای تری وی و ساب ووفر قیمتی سی و پنج هزار دلاری دارن. حساب کنین یه ست بلندگو سه تای شامل ووفر (میدبیس).میدرنج و توییتر به همراه ساب همین . حالا سیستم های صوتی مانند دیرتک که شامل ۲۳بلندگو میشه یعنی چندین و چند آمپیلی فایر ،پروسسور و بلندگو به همراه سیم کشی و سایر داستانها دست کم بیست هزار دلار هزینه داره .آیا میشه یه ماشینی که فوق لوکس حساب نمیشه فقط بیاد برای سیستم صوتی بیست هزار دلار هزینه کنه ؟ بنظر من اکثر سیستم های فابریکی خودروها که تبلیغ زیادی روی کیفیت اونها میشه جنبه ی تبلیغاتی دارن و فقط اندکی از سیستم خودروهای ارزان بهتر هستن چون سیستم صوتی های فوق کیفیتی بینهایت گرون هستن و اصلا به صرفه نیست روی خودروی تولید سری نصب بشن . میخواین به حرف بنده برسین تشریف ببرین بلندگوهای برمستر روی ماشین های بنز رو باز کنین ببینین تا بفهمین نسبت به بلندگوهای فابریکی ۲۰۶ اندکی بهتر هستن همین .
Pooriya-BMW
۳۱ مرداد ۱۴۰۱دقیقاً با نظر شما موافقم
سیستم صوتی برمستر روی پورشه ماکان یکی از دوستان تست کردم صداش واقعاً در حد یه سیستم صوتی بازاری پایونیر با یه جفت باند یه ساب بود
سیستم صوتی های رزولوشن در همین حدود قیمت سی هزار دلار به بالا قیمت دارن که فقط برای برند های پرمیوم مثل بنتلی رولزرویس مدلهای گران قیمت بنز ب ام و پورشه مورد استفاده قرار میگیرند آن هم بصورت آپشن گرانقیمت
net
۳۱ مرداد ۱۴۰۱بهنام
منم نظرم همینه این سیستم حرفه ای دالبی اتموس ماشین چینی برای سدان های لوکس و اس یو وی های لوکس خوبه