تیگارد-سانیار‌موتور-دیارخودروخودروهای چینی

تیگارد X35 پرایم سانیار موتور؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت در ایران

مشخصات ماشین تیگارد x35 و x35 پرایم

شرکت تازه تاسیس سانیار موتور، مونتاژ یک کراس‌اور چینی از گروه بایک (BAIC group) به نام تیگارد x35 و x35 پرایم را آغاز کرده است. این خودرو، در کلاس شاسی‌بلندهای کامپکت، رقیب ام‌وی‌ام‌ X55 است.

خودروسازی بیجینگ (Beijing Automotive Group) با نام اختصاری بایک (BAIC)، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین است و رتبه‌ی ۲۰ جهان از نظر تیراژ تولید را در اختیار دارد. این مجموعه در سال ۱۹۸۵ با سرمایه‌گذاری مرسدس بنز و هیوندای تاسیس شد. برندهای فوتون و BAW زیرمجموعه‌ی بایک محسوب می‌شوند درحالی‌که بزرگ‌ترین خط مونتاژ مرسدس بنز در چین هم، متعلق به بایک است. هیوندای و مرسدس بنز، همچنان مالکان اصلی بایک باقی مانده‌اند.

بایک X25 دیار خودرو

تنوع محصولات بایک در بازار چین، انواع سواری، وانت، شاسی‌بلند و هاچبک با پیشرانه‌ی بنزینی و تمام برقی را شامل می‌شود. حدود ۱۵ سال پیش، خودروهای اقتصادی بایک، شامل سابرینا (E150) و X25 توسط دیار خودرو در ایران عرضه شدند اما موفقیت چندانی از نظر تجاری به دنبال نداشتند.

کراس‌اور  Senova X35  یا Beijing X3 که در ایران توسط سانیار موتور با برند تیگارد رونمایی شده است؛ یکی از جدیدترین خودروهای بایک محسوب می‌شود. طی سال‌های اخیر، بایک از نظر کیفیت فنی و طراحی، مشابه خودروسازان طراز اول چین مثل چری، چانگان، جیلی و بی‌وای‌دی نبوده اما با معرفی مدل‌های جدید مثل X35 و X55، گام‌های بلند برای پیشرفت را به خوبی نشان داده است.

همچنین ببینید: بررسی جامع تیگارد x35

طراحی بدنه و نمای بیرونی تیگارد X35 پرایم

در نمای اصلی X35، شباهت‌هایی به چند مدل کراس‌اور ساخت چانگان دیده می‌شود. ظاهرا بایک موفق شده است تا کپی‌کاری واضح از خودروهای جیپ که طی سال‌های قبل انجام داده بود، متوقف کند. ظاهرا نسخه‌ی پرایم برای مشتری ایرانی، رنگ بدنه‌ی متالیک، شامل نوک مدادی ارایه خواهد کرد و تفاوت خاصی با مدل اصلی نخواهد داشت.

تیگارد پرایم

چراغ‌های کشیده و اسپرت، با ادوات فلزی در وسط به هم وصل شده‌اند و ساختاری هماهنگ با لبه‌ی کاپوت دارند. جلوپنجره و حفره‌های طرفین سپر نیز، حس یک خودروی مدرن را برای X35 تقویت می‌کند. این خودرو از چراغ‌های LED برای روشنایی روز و مه‌شکن استفاده می‌کند تا فراتر از کراس‌اورهای اقتصادی ساخت چین به نظر رسد. هرچند که ادوات پلاستیکی در سرتاسر قسمت‌های پایین بدنه، نصب شده‌اند.

تیگارد پرایم

در نمای جانبی، رینگ‌های ۱۷ اینچ و خطوط ملایم روی بدنه وجود دارند. شیب سقف و رینگ سیاه روی ستون انتهای بدنه، حالتی شبیه به یک کراس‌اور کوپه را برای تیگارد X35 فراهم کرده است. کشیدگی چراغ‌های جلو و عقب، در نمای جانبی به خوبی دیده می‌شود و همراه با ادوات نقره‌ای رنگ روی رکاب و قاب پنجره، ترکیب اسپرت دارند.

تیگارد پرایم

در پشت، می‌توان از چراغ‌های بزرگ به عنوان نکته‌ی مثبت در طراخی تیگارد رضایت داشت اما دیگر اجزا شامل درپوش صندوق و سپر پلاستیکی، تفاوت خاصی با دیگر شاسی‌بلندهای اقتصادی ساخت چین ندارند. حجم‌دهی بدنه در عقب، به خوبی انجام شده است و جایگاه مناسبی برای نصب پلاک وجود دارد.

تیگارد پرایم

در مجموع، می‌توان از طراحی بدنه‌ی بایک X35 به عنوان یک شاسی‌بلند در کلاس خودروهای میان‌رده‌ی چینی رضایت داشت. این خودرو در بازار کشور سازنده، یک کراس‌اور ارزان‌قیمت محسوب می‌شود و زیبایی قابل قبول برای رقابت با دیگر تولیدات چینی را دارد.

ابعاد تیگارد ایکس ۳۵، شامل ۴۲۸۶ میلی‌متر طول، ۱۸۱۵ میلی‌متر عرض با ۱۶۶۵ میلی‌متر ارتفاع است.

طراحی داخلی و نمای کابین تیگارد ایکس ۳۵ پرایم

شکل داشبورد، فرمان و کلیدهای کنترلی مقابل دسته‌دنده، چشم‌نواز و جوان‌پسند هستند. کابین بایک X35، مدرن و خلاقانه به نظر می‌رسد اما فاقد مواد باکیفیت است. این خودرو با فاصله‌ی محوری ۲/۵۶ متر، برای چهار سرنشین بالغ در ردیف جلو و عقب، فضای کافی فراهم می‌کند. طراحی فضای داخلی X35 اصلی و پرایم، تفاوت خاصی ندارد؛ اما تجهیزات ارایه شده برای نسخه‌ی پرایم، بیشتر هستند.

کابین تیگارد پرایم

سطح داشبورد، ظاهرا از پلاستیک خشک و ارزان‌قیمت ساخته شده است. بسیاری از ادوات نقره‌ای رنگ هم، فلزی نیستند. از سویی دیگر، طراحی صندلی‌ها و راحتی آن‌ها برای سرنشینان بالغ، بسیار خوب ارزیابی شده است. چیدمان کلیدها با دسته‌بندی مناسب انجام شده و برای استفاده‌ی کاربر، راه‌گشا هستند.

داشبورد تیگارد پرایم

روی داشبورد، نمایشگر لمسی ۸ اینچ وجود دارد. پشت فرمان هم، پنل تخت با مانیتور TFT برای ارتباط با کامپیوتر سفر نصب شده است. ساختار فرمان با کلیدهای مربوط به کروز کنترل، تماس تلفنی و سیستم صوتی نیز، قابل قبول به نظر می‌رسد. طراحی تودری برای تیگارد ایکس ۳۵، ترکیبی از پلاستیک و مواد نرم (مبله) است.

پیشرانه و تجهیزات فنی تیگارد X35 پرایم

بایک ایکس ۳۵ از موتور توربوشارژ ۱/۵ لیتر استفاده می‌کند تا ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. این خودرو مجهز به گیربکس CVT اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی ۶ سرعته است.  براساس ادعای شرکت سازنده، میانگین مصرف سوخت X35 با استاندارد یورو۵، حدود ۷/۵ لیتر بنزین در صد کیلومتر خواهد بود.

تیگارد پرایم

جزئیات فنی و آماری از توانایی‌های تیگارد X35 هنوز در دسترس نیست اما باتوجه به اطلاعات موجود، احتمالا سرعت‌گیری صفر تاصد کیلومتر برساعت ۱۱ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت خواهد داشت.

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X35 پرایم

سقف پانورامیک با سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، کروزکنترل، نمایشگر ۸ اینچ لمسی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کنار، سنسورهای پاک و دوربین عقب، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم‌های کمکی ABS، EBD، کنترل کشش TCS و پایداری الکترونیکی ESP برای تیگارد X35 ارایه می‌شود.

نسخه‌ی پرایم X35، دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق‌پران برقی با حسگر پا، رادار نقطه‌ی کور و احتمالا گرم‌کن صندلی جلو نیز اضافه بر امکانات فوق، خواهد داشت.

داخل کابین تیگارد پرایم

تیگارد ، پنج ستاره از موسسه تست تصادف و ایمنی خودروهای چین CNCAP دریافت کرده است که البته از این نظر، تفاوتی با دیگر مدل‌های چینی موجود در بازار ایران ندارد.

 قیمت تیگارد X35 پرایم در ایران و مقایسه با رقبا

تیگارد X35

سانیار موتور قیمت تیگارد X35 را یک میلیارد ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است و احتمالا ۵۰ میلیون اضافه پرداخت برای نسخه‌ی پرایم، خواهد داشت. مدل‌های مختلف این خودرو در کشورهای آرژانتین و مکزیک، ۱۰ تا ۱۴ هزار دلار قیمت دارند. نمونه‌ی رونمایی شده از بایک X35 در ایران، همراه جعبه‌دنده‌ی CVT و نمایشگر لمسی، نسخه‌ی نزدیک به فول محسوب می‌شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت خودرو داخلی و خارجی در بازار ایران این صفحه اختصاصی از پدال را دنبال کنید.

بعضی منابع خبری کشورمان، بایک X35 را در کلاس ام‌وی‌ام X22 و جک S3 توصیف کرده‌اند که البته نادرست به نظر می‌رسد؛ چراکه ابعاد و کلاس فنی این خودروها با تیگارد متفاوت است. در بازار ایران، ام‌وی‌ام X33 و X55 مهم‌ترین رقیب تیگارد محسوب می‌شوند.  ایکس ۵۵ پرو با موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ، نسبت به بایک X35، کمی بزرگ‌تر است اما از نظر قدرت پیشرانه تفاوت خاصی ندارد.

ام‌وی‌ام X55 پرو ie مدل ۱۴۰۲، آپشن‌های بیشتر و خدمات گارانتی بهتر نسبت به تیگارد X35 پرایم فراهم می‌کند. محصول مدیران خودرو هم‌اکنون با قیمت ۱/۳ میلیارد تومان ثبت نام می‌شود و در بازار آزاد، تا ۱/۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

تماشا در یوتیوب (عضویت و کامنت فراموش نشه) :

تماشا در آپارات:

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰۶ رای

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. ماشین دوست

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    روزه هاتون قبول.
    بهتر بود جدیدترین محصولات چانگان رو با قیمت معقول عرضه میکردند تا تو این ماه مبارک، هدیه ای برای ملت ایران میشد

    موافقم 84
    مخالفم 58
    1. مهرانیان

      ۹ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (58 ديدگاه)

      مبارک خودتون باشه.

      موافقم 40
      مخالفم 20
    2. ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4900 ديدگاه)

      ملت پول گوشت و تخم مرغ ندارن بعد میخوای پول چانگان داشته باشن😂😂

      موافقم 14
      مخالفم 6
  2. Avan

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    طراحی بیرونی اش را نپسندیدم ولی از داخلش خوشم آمد

    موافقم 67
    مخالفم 17
    1. Kato

      ۸ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (469 ديدگاه)

      کپی اس ۳ که …

      اییییش

      موافقم 9
      مخالفم 25
  3. ARMAN

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اه اه اه دیگه داره حالم بهم میخوره

    موافقم 61
    مخالفم 31
  4. AliREZA

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    توی این لینک پرفروش ترین ماشین هر کشور گفته شده ، ایران بدجور چسبیده به ماشینای چینی ! ببینید خود مردم چین چه ماشینایی سوار میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    https://www.pedal.ir/vision/the-best-selling-cars-around-the-world-in-2022/

    موافقم 22
    مخالفم 13
  5. امیرشایان فرازی

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (459 ديدگاه)

    دیگه نمی‌کشم
    عقبش ما قبل تاریخیه
    بازم ۱.۵ توربو با CVT خسته کننده

    موافقم 58
    مخالفم 19
  6. Amard

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (832 ديدگاه)

    این خودرو خوبه که وارد بشن اما با قیمت واقعی قیمت این خودرو در چین بین 50 هزار تا 70هزار هست که باقیمت ارز بازار ازاد میشه 200 تا 400 میلیون تصور کنید اگر این خودرو با این قیمت فروخته بش کی میره دنا پلاس یا تارا بخره با اون قیمت ها

    موافقم 53
    مخالفم 9
  7. Jdm باز

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    یه محصول ۱۴ هزار دلاری، شده ماشین پولدارا
    واقعا یه کارگر ساده چند سال باید کار کنه تا اینو بخره؟؟؟ خیلی زیاد
    اما تو خارج با پس انداز سه ماه حقوق اینو به راحتی میشه گرفت، با پنج یا شیش ماه پس انداز کامل میشه تویوتا chr ،کرولا و…. خرید
    اخه چرا ما باید همچین گاری هایی سوار بشیم…

    موافقم 66
    مخالفم 14
    1. امین.rt

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      چون لیاقتمون اینه
      از ماست که بر ماست
      وقتی هر بلایی سرمون میارن صدامون در نمیاد یعنی دوست داریم اینجوری زندگی کنیم

      موافقم 89
      مخالفم 12
    2. مهرانیان

      ۹ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (58 ديدگاه)

      چون مردم ایران اگر باشعور هم باشند، شعور صنعتی، اقتصادی، سیاسی ندارند. فقط خیال میکنیم زرنگ هستیم و همونطور که دوستمون فرمود از ماست که بر ماست، بنده هم عرض میکنم خود کرده را تدبیر نیست؛ نسلهای پیش از ما خربزه خوردند و اکنون ما باید پای لرز آن بنشینیم.

      موافقم 24
      مخالفم 8
    3. ممد

      ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چون ساکتی و اعتراضی نداری

      موافقم 6
      مخالفم 3
    4. ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4900 ديدگاه)

      ماشین پولدارا 🙂 پولدار یه زمانی لندکروز و سانتافه داشت

      موافقم 8
      مخالفم 1
  8. مهدی موتور

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    مرسی بابت سیانور

    موافقم 27
    مخالفم 4
  9. جنوب

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (334 ديدگاه)

    خدایا مارا از شر موتور ۱/۵ لیتری نجات بده.آمین

    موافقم 43
    مخالفم 10
  10. حسن

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2089 ديدگاه)

    یه نگاه به هجوم محصولات چینی به بازار ایران نشون میده که هیچ چیزی تغییر نمیکنه تو همین سیاهی باید ادامه بدیم حتی شمعی هم روشن نخواهد شد

    موافقم 40
    مخالفم 7
  11. ایران فرانسه

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    تعجب می کنم هیچ سایت و رسانه ای به ضعف های فاحش و ظلم و ستم های دیار خودرو به مشتری ایرانی نمی پردازه ، شاهکارهای این شرکت مثنوی هفتاد من کاغذ ه، تخصصش آوردن یک ماشین به تعداد معدود و فروختن به ملت با بدقولی و تاخیر فراوان و بعد قطع عرضه و خوردن تو سر این ماشین ، شاید چون متعلق به وزارت دفاع ه کسی سراغش نمی ره .اول سنوا ۳۵ که در واقع یکی از محصولات ساب سوئد بود و موتور پرقدرت ۲۴۰۰ داشت رو آورد یهو رها کرد. با کلی تبلیغات محصولات هاوال قدیم رو یه تعداد عرضه کرد بقیه رو گذاشت سر کار مثل m4 و هاوال h6 تو نمایش گاه خودروی تهران سال ۱۳۹۴ تمامی محصولات جدید هاوال که بعدها بهمن عرضه کرد رو آورد بعدش هیچی، وانت وینگل ۳و ۵ رو آورد یهو قطع کرد سابرینا آورد هی قطع و هی وصل ،بایک x 25 آورد قطره چکانی خلاصه با این سابقه خراب دوباره با اسم دیگه و رنگ لعاب دیگه آمده، خدا به خیر بگذرونه

    موافقم 63
    مخالفم 5
  12. پدرام

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    به نظرم اگه این شرکت های وارد کننده چینی حداقل یکم به سود کمتر قانع بودن خیلی خیلی فروششون بیشتر میشد مثلا همین ماشین رو در محدوده 300 میلیون تومان عرضه کنند خیلی بهتره تا اینکه با قیمت بالا بدن اما مشتری نداشته باشه ! همین الان خیلی از ماشین های چینی توی بازار به هیچ عنوان مشتری ندارن فقط یک سری مدیران خودرو و جک هست که اونا هم از قبل جا افتادن و به صورت نقدی هم کمتر کسی خریداری می کنه

    موافقم 20
    مخالفم 7
    1. genius

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      فراموش نکن بزرگوار شرکتها طبق یه قانون نانوشته فقط باید تو رنج قیمتی ای از چین بیارن که بازار انحصاری سایپا و ایرانخودرو بهم نریزه.تا حالا فکر کردی چرا همش cuv میارن و خبری از هاچبک و سدان های چینی نیست؟خب چون اونطوری بازار این دوتا بنجل ساز رقابتی میشه

      موافقم 52
      مخالفم 3
    2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2865 ديدگاه)

      سود شرکت واردکننده در حد 10 -15 درصد هست
      باقی ماجرا میشه پرداختی عوارض واردات و مالیات خودرو

      موافقم 42
      مخالفم 7
  13. مهردادکمال

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1989 ديدگاه)

    به دلمون موند که یه ماشین غیرچینی تو ایران معرفی شه دیگه حالمون بهم خورد

    موافقم 25
    مخالفم 7
    1. Avan

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (121 ديدگاه)

      مشکل اینه که نه از داخل سراغ غیرچینی ها میرن نه غیرچینی ها به دلیل تحریمها با ایران قرارداد می بندند

      موافقم 21
      مخالفم 0
  14. genius

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    بایک تو چینی ها بدک نیست ولی قبلا دیار خودرو و الآن سانیار موتور که همون سهامداران دیارن نشون دادن شرکت استخون داری تو خدمات پس از فروش نیستن.واسه همین سخت بتونن حریف هایمای چینی ایرانخودرو یا مدلای مختلف مدیران خودرو بشن

    موافقم 29
    مخالفم 6
  15. BENZ

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (93 ديدگاه)

    همه ماشین های چینی ایران موتورشون یکی هست فقط از لحاظ قیافه با هم فرق می کنند قیمت هم دل بخواهی میدن

    موافقم 20
    مخالفم 6
  16. مهدی

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    همچین طراحی کابینی ارزش داشت باکیفیت تر باشه

    موافقم 20
    مخالفم 3
  17. قدرت طهماسبی

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    گران و بی کیفیت در دراز مدت ،ایران شده محل فروش محصولات چینی بی مشتری جهانی ،به فکر ملت ایران باشید

    موافقم 11
    مخالفم 8
  18. وحید

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    الان من نوعی اگه 600م داشته باشم بخوام ماشین بخرم شاید در نگاه اول این گزینه جذابتری از x33 یا جک s3 باشه اما وقتی میدونم مشتری اول و آخرش خودم هستم بیخیال میشم
    مگه اینکه این خودرو حداقل اختلاف قیمت 100میلیونی با رقباش داشته باشه که این ریسک رو تا حدی پوشش بده

    موافقم 11
  19. شهرام

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من جای شرکت باشم این خودرو را در رنج قیمتی 300 میلیون عرضه میکنم استقبال خوبی خواهد شد. بتواند خدماتش را هم منظم بدهد بازار را از دست شرکت های دلال خارج و رقابت شدیدی ایجاد می کند خودروی خوبی به نظر میرسد. سود خوب در فروش زیاد و با سود کم است.بازار را تسخیر خواهد کرد.البته اگر بخواهد.

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4900 ديدگاه)

      یا حداکثر ۵۰۰ !!!
      باز ارزش داشت!!

      1. مجید علیخانی

        ۷ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        Price in China: 59.900 – 87.900 yuans ($8.330 – $12.220)

  20. Brembo

    ۸ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این خبر به روز رسانی شده .
    یادش به خیر اوایل سال اومده بوده این خبر .
    اون موقع یه بنده خدا که کامنتش چنتا بالاتره با ۶۰۰ تومن فکر ایکس ۳۳ یا جک اس ۳ بوده .
    الان ۲۰۷ اتومات یک میلیارد و رد کرده …
    چقد ترسناکه این سالا .

    موافقم 22
    1. Bagher

      ۹ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      پشمام ریخته بود دیدم میگن با 300 عرضه بشه خوب میشه
      آخه الان پراید دمپایی 300 شده و ارزانترین خودروی ایرانه

      موافقم 16
      1. ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (4900 ديدگاه)

        به جاش یه سمند یا پارس مدل ۸۹ و ۹۰ و ۹۱ بگیرن بهتر نیست ؟ 😐😐
        متأسفانه بعضیا الکی هم هزینه نگهداری رو بهونه می‌کنن و میرن پراید میگیرن 😐💔
        اون پراید هم چند سال تو پارکینگ خواب بوده خاک تو همه جاش پراکنده شده و احتمالا چند تا از قطعاتش پوسیده یعنی چیز وارداتی ای هم نیست که خراب نشه
        پرایدو بعد خاک خوردن ببری کارواش کلا موتور رو مجبوری بیاری پایین😂😂

    2. ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4900 ديدگاه)

      اخرای سال همیشه قیمتا ترسناکه بعد عید قیمتا ریزش داره نمونش اسفند پارسال که قیمت ۲۰۷ شده بود ۱ میلیارد و ۱۰۰ ولی تابستون امسال (۱۴۰۲)قیمت همون ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ شده با ۱۰ هزار کارکرد شده بود ۸۰۰ تومن

  21. علی دهقانی

    ۱۱ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تیگارد ماشین خوبیه من دارم واقعأ ازش راضی هستم،
    در مورد خدمات پس از فروشش هم در صورت خراب شدن شرکت موظف به تامین قطعه هست،
    البته خراب نمیشه که قطعه بخواد.

    موافقم 15
  22. Ali

    ۱۳ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تیگارد خودرو خیلی خوبیه من قبلا شاسی بلند چینی داشتم الان تیگارد دارم خیلی راضی هستم، به جرأت می‌گم یکی از بهترین چینی‌های بازار ایرانه

    موافقم 18
    1. حمید

      ۳ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      من راضی ام شتاب عالیه قیافه بروز و خوش آیند کابین داخلش بزرگ و دل باز موتور و گیربکس مثل خمیر عمل می کنه شرکت تولید کننده از برندهای بزرگ چین خدایی نسبت به ماشین های چینی یه سر و گردن بالاتره یه ایراد داره فعلا نمایندگی ها تو ایران نسبت به بقیه چینی ها کمتره اونم مطمئنم درست می شه ولی مثل ال ۹۰ خودمون ساده و با کیفیته

  23. حسن

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2089 ديدگاه)

    این خودرو دو ساله تو بازاره الان هم زیر این قیمت داره فروش میره
    1402 صفر از 1100 هست تا1200
    1401 هم زیر این قیمت میشه پیدا کرد

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. قاسم

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    به هیچ عنوان سمت اینجور شرکت ها نرید .من الان یکو نیم میلیارد دادم شرکت ایلیا خودرو نمیتونم پول خودم رو بگیرم هی امروز فردا میکنه نه پول میده نه ماشین .اصل پول نه سود ها

    موافقم 2
    مخالفم 2
  25. احمد

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    تو نمایشگاه سوار شدم واقعا بی کیفیت بود اینه وسط پراید از اینه وسط این قیمتش بیشتر بود امثال دیار خودرو ایلیا خودرو نمیدونم کلوت خودرو که جدیدا به مدد تحریم اومدند و تو یه سوله ماشین مونتاژ میکنند و نه نمایندگی دارند نه خدمات بخری صاحب اول اخرش خودتی .خودرو چینی خاستید بری سراغ با پدر مادر تر ها مثل کرمان مدیران و بهمن خارج از این سه تا به درد نمیخوره فردا هم 50-50 هست.

    موافقم 3
    مخالفم 7
  26. صلوات برمحمدوآل محمد

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ازخودروسازی مکث موتورکلوت گرفتم ازآن روزی که خریدم یی آسایش نداشتم مکث موتورپاسخ نمیده نمایندگی هم سرازخودرودرنمی آرندآمدم گیلان خودروخاموش شده نمایندگی مکث موتورگیلان نمایندگی فرداموتورفرستاده اینهم که اصلآسردرنیاوردمتاسفانه نمایندگی گیلان دستگاه دیاک برنامه اش رانداشت

  27. علی

    ۲ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اساتید من پارس elx۸۳ دارم ۱۱۵ اسب قدرت داره این که ۱۴۷ اسبه میخوام یکی بخرم البته پارس هم نگهدارم بنظر شما ارزش داره ۶۵۰ نقدا بدم الباقی هم یک ساله البته قبلا هم جیلی شاسی داشتم بنظر شما ارزش داره

    موافقم 10
    1. زمانی

      ۶ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      🔹️کیفیت ساخت از mvmx55 بهتره ،خرابی نداره،ماشین مطمئنیه،
      🔹️سواری و فنی از جک s5بهتره و به روزتره،
      🔹️عملکرد موتو وگیربکس خیلی بهتر از جک و ام وی ام هست
      🔹️کیفیت مونتاژ و عایق بندی بهتراز ام وی ام،
      🔹️برند بایک هست جزو چینی های کیفیت بالاست مثل جیلی و چانگان ،
      🔻 مثل جک و ام وی ام همه جا نمایندگی سرویس نداره، آپشن های mvmx55 رو نداره_
      🔻_ ماشینهای mvm امکانات بیشتری دارند،درنگاه اول جذابترند 🔻ولی کیفیت پایین با خرابی بالا
      🔻_ماشینهای اتاق بزرگ با ابهت ترند>مثل فیدلتی و تیگو۷پرو 🔻ولی هزینه نگهداریشونم بالاست این دوتا ساخت چری هم هستند خرابی زیاد دارند
      💵واحتمالا توی فصل تابستان وپاییز۱۴۰۳ قیمت تیگارد نزدیک به دومیلیارد میرسه زودتر تصمیم بگیر

      موافقم 11
      مخالفم 4
      1. حمید

        ۳ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سلام دوست عزیزم نظرت عالیه خوشم اومد عین واقعیت را مطرح کردی

      2. میلاد

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        الان پاییزه قیمتش ۱۱۸۰ ملیون مشتری هم نداره🤚

  28. علی

    ۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کیفیت عالی،رخ زیبا،شتاب وحشی،زیر پا نرم،کم صدا،کم مصرف،یکساله تیگارد سوار میشم کوچکترین مشکلی پیش نیومده همه چیز عالی کار کرده 👍👏

    موافقم 7
    مخالفم 1
  29. حمید

    ۳ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من راضی ام شتاب عالیه قیافه بروز و خوش آیند کابین داخلش بزرگ و دل باز موتور و گیربکس مثل خمیر عمل می کنه شرکت تولید کننده از برندهای بزرگ چین خدایی نسبت به ماشین های چینی یه سر و گردن بالاتره یه ایراد داره فعلا نمایندگی ها تو ایران نسبت به بقیه چینی ها کمتره اونم مطمئنم درست می شه ولی مثل ال ۹۰ خودمون ساده و با کیفیته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا