خودروهای چینی

مقایسه جامع تیگو ۷ پرو و فیدلیتی: کدام خودرو بهتر است؟

این دو خودرو شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند اما کدام یک از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارد؟
 تیگو ۷ پرو یا فیدلیتی

در بازار خودروی امروز، خودروهای بلندقامت محبوبیت بسیار بالایی دارند. فروش این محصولات که در سه کلاس کراس‌اوورها، شاسی‌بلندها و وانت‌های آفرودی انجام می‌شود نه‌تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان بیشتر شده است. به همین دلیل بسیاری از خودروسازان مشهور اروپایی و حتی برندهای چینی هم به تولید بیشتر این دسته از خودروها مشغول شده‌اند.

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

همین روند باعث افزایش تنوع در بازار کراس‌اوورها شده است؛ هر چند این تنوع به نفع مشتریان است اما ممکن است باعث سردرگمی برخی از آن‌ها شود. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم تا دو نمونه از موفق‌ترین کراس‌اوورهای سایز متوسط بازار را معرفی کنیم که به انتخاب افراد زیادی تبدیل شده‌اند. به‌این‌ترتیب در ادامه به مقایسه تیگو ۷ پرو و فیدلیتی پرایم ۵ نفره خواهیم پرداخت و می‌بینیم که کدام یک از این دو محصول ارزش خرید بیشتری دارند؟ پیش از پاسخ به این پرسش‌ها باید نگاهی اجمالی به هر دو داشته باشیم.

تیگو ۷ پرو و فیدلیتی پرایم

تیگو ۷ پرو که حال با نام تجاری فونیکس به فروش می‌رسد، در سال ۱۴۰۰ برای بازار داخلی ما به‌روزرسانی شد. این کراس‌اوور خانوادگی در مقایسه با نسل گذشته خود طراحی نسبتا اسپرت‌تری دارد. این خودرو فضای مناسب برای سواری ۵ سرنشین را فراهم می‌کند و از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ سود می‌برد. این کراس‌اوور دیفرانسیل جلو رقیبی جدی  به نام فیدلیتی پرایم ۵ نفره از شرکت بهمن‌موتور هم دارد که با ایجاد فضای مناسب برای سواری ۵ سرنشین، امکانات داخلی مناسب و اما پیشرانه‌ای نزدیک و نسبتا مشابه، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

تیگو ۷ پرو یکی از خودروهای به شدت محبوب و خوش فروش بازار است. این خودرو، با زبان طراحی جدید چری توانسته ماندگاری بالایی را نشان دهد و ارائه تناسبات خوب، پرهیز ار اغراق و توجه به جزئیات در ان مشاهده می‌شود. فدیلیتی ابعاد بزرگ خود را به وضوح نمایش می‌دهد. تناسبات در آن مخصوصا در قسمت انتهایی کمتر دیده می‌شود ولی چرخ‌های بزرگ آن جزو نقاط جذاب طراحی آن به شما می‌آیند.

اما هر یک از این دو کراس‌اوور سایز متوسط چینی چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهند؟

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

مقایسه مشخصات فنی تیگو ۷ پرو و فیدلیتی پرایم ۵ نفره

پیشرانه

شرکت چری، سازنده تیگو ۷ پرو، برای نسل تازه این کراس‌اوور محبوب که در سال ۱۴۰۰ به بازار ما معرفی شد از همان پیشرانه نسل قبل استفاده کرده است؛ به‌این‌ترتیب خریداران این خودرو می‌توانند انتظار بهره‌مندی از یک واحد ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر را داشته باشند که به‌کمک یک توربوشارژر به توان تولید ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. این موتور می‌تواند بدنه ۱,۵۴۰ کیلوگرمی تیگو را در عرض ۱۰.۵ تا ۱۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

این پیشرانه در طول سالهای متمادی، جواب خود را پس داده و درصورت نگهداری مناسب، دردسری برای مالک نداشته و پاسخگوی اکثر نیازهای حرکتی این خودرو است.

در نقطه مقابل، فیدلیتی پرایم قرار گرفته که با تکیه‌بر پیشرانه کاملاً مشابه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ 4T15C چری، نوید بهره‌مندی از ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را به خریداران خود می‌دهد. بدنه ۱,۵۷۵ کیلوگرمی فیدلیتی پرایم ۵ نفره برای رسیدن به سرعت معیار ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۱۱.۹ ثانیه زمان نیاز دارد که با توجه به وزن بیشتر و قدرت کمتر پیشرانه، منطقی به نظر می‌رسد. فیدلیتی در نسخه‌های اولیه با مشکل داغ کردن گیربکس مواجه بود که در مدل‌های جدید تا حد زیادی برطرف شده است.

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

بدنه و ابعاد

هر دو خودروی این بررسی در کلاس محصولات میان‌رده و سایز متوسط قرار می‌گیرند. جدول زیر، ابعاد بدنه هر دو را بر حسب میلی‌متر نشان داده است:

مدل فونیکس تیگو ۷ پرو فیدلیتی پرایم ۵ نفره
طول ۴,۵۰۰ ۴,۷۳۵
عرض ۱,۸۴۲ ۱,۹۰۰
ارتفاع ۱,۷۴۶ ۱,۷۱۰
فاصله محوری ۲,۶۷۰ ۲,۷۲۰

همان‌طور که از داده‌ها مشخص است، فیدلیتی محصولی بزرگ‌تر و در نتیجه جادارتر به شمار می‌رود؛ هر چند که تیگو ۷ پرو با بهره‌مندی از ۴۷۵ لیتر محفظه بار، کمی فضای بار بیشتری دارد. در هر صورت هر دوی این خودروها به صندلی‌های تاشو ردیف عقب مجهز شده‌اند که می‌توانند فضای بار بیشتری را در اختیار مالکان قرار دهند. رانندگی با تیگو باتوجه به ابعاد جمع و جورتر آن در شهر راحت‌تر و مناسب‌تر است اما در مسافرت فیدلیتی جای پای سرنشینان بیشتری ارائه می‌کند.

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

مقایسه امکانات تیگو ۷ پرو و فیدلیتی پرایم ۵ نفره

امکانات رفاهی

هر دو کراس‌اوور یادشده برای جذب خیل بیشتری از مشتریان ایرانی، به طیف مناسبی از امکانات رفاهی مجهز شده‌اند. هر دوی آن‌ها به‌جز بهره‌مندی از سه حالت رانندگی اقتصادی (Eco)، نرمال و اسپرت از امکانات زیر برخوردار شده‌اند:

مدل فونیکس تیگو ۷ پرو فیدلیتی پراتیم ۵ نفره
نور روز دارد دارد
نور خودکار دارد دارد
چراغ بدرقه و خوش‌آمدگویی دارد دارد
نورپردازی داخلی ۷ رنگ دارد
فرمان برقی دارد به‌همراه حساسیت فرمان به سرعت دارد به‌همراه حساسیت فرمان به سرعت
گرمکن فرمان دارد ندارد
سیستم صوتی شامل ۶ بلندگو شامل ۸ بلندگو
نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی با سیستم‌عامل داخلی ۱۰.۲۵ اینچی با سیستم‌عامل داخلی
رهیاب دارد دارد
دوربین عقب دارد دارد
دوربین ۳۶۰ درجه دارد دارد
دوربین ثبت وقایع ندارد دارد
کیلومترشمار دیجیتال نمایشگر ۷ اینچی نمایشگر ۱۲.۳ اینچی
ورود و استارت بدون کلید دارد دارد
سیستم تهویه خودکار به‌همراه دریچه ردیف عقب خودکار به‌همراه دریچه ردیف عقب
تنظیم صندلی ۴ حالتی برقی برای سرنشینان جلو ۶ حالتی برقی برای راننده و ۴ حالتی برای سرنشین جلو
صندلی تاشو دارد دو تکه
گرمکن صندلی ردیف جلو ردیف جلو
روکش صندلی چرمی چرمی
ایزوفیکس ردیف عقب دارد دارد
جک برقی صندوق دارد دارد
شارژر بی‌سیم و خروجی ۱۲ ولتی دارد دارد
آینه‌های برقی از نوع تاشو خودکار از نوع تاشو
سانروف پانوراما دارد دارد
بالابر آنتی‌ترپ شیشه دارد دارد
آینه عقب الکتروکرومیک ندارد دارد

همان‌طور که از این فهرست بلندبالا مشخص است، هر دو خودرو به امکانات مناسبی مجهز شده‌اند و می‌توانند به‌راحتی از پس نیازهای مشتریان بربیایند و در این بخش تفاوت چندانی هم با یکدیگر ندارند.

امکانات ایمنی

در بخش ایمنی، تفاوت‌های میان این دو کراس‌اوور سایز متوسط بیشتر از قبل می‌شود. هم فیدلیتی پرایم ۵ نفره و هم تیگو ۷ پرو از ترمزهای دیسکی مجهز به فناوری‌های ABS، EBD و BA و ترمز پارک برقی و اتوهولد بهره‌مند شده‌اند.

مدل فونیکس تیگو ۷ پرو فیدلیتی پرایم ۵ نفره
سنسور جلو ندارد دارد
سنسور عقب دارد دارد
سنسور باران و فشار باد تایر فقط فشار باد تایر دارد
رادار نقطه کور ندارد دارد
رادار تغییر خط ندارد دارد
کیسه هوا ۶ عدد (شامل راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی) ۴ عدد (شامل راننده، سرنشین جلو و جانبی)
کروز کنترل دارد دارد
کنترل سرعت در سرازیری دارد ندارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد دارد
کنترل کشش دارد دارد
کنترل پایداری دارد دارد

بنابراین در این بخش، فیدلیتی عملکرد بهتری دارد و در مقایسه با تیگو ۷ پرو خود را به‌عنوان آپشنی نسبتا بالارده‌تر به بازار معرفی کرده است.

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

مقایسه بازار فروش و قیمت فیدلیتی پرایم ۵ نفره با تیگو ۷ پرو

هر دو کراس‌اوورهای چینی این بررسی بازار دست‌دوم مناسبی دارند و در میان سایر رقبا، به‌عنوان گزینه‌هایی خوش‌نام شناخته می‌شوند اما نسخه جدید فیدلیتی پرایم ۵ نفره با اختلاف چندصد میلیون تومانی قیمت مناسب‌تری دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای این خودروها به صفحه «قیمت روز خودرو» مراجعه کنید.

نتیجه گیری

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و فونیکس تیگو ۷ پرو، هر دو خودروهایی میان‌رده در بازار داخلی ما به شمار می‌روند که نه برای آفرود، بلکه برای گشت‌وگذار در مسیرهای خیابانی طراحی شده‌اند. این محصولات ۱.۸ تا ۲ میلیارد تومانی که امروزه مشتریان زیادی هم پیدا کرده‌اند، گستره مناسبی از امکانات داخلی را با پیشرانه‌ای اقتصادی و نه‌چندان هیجان‌انگیز همراه کرده‌اند تا در وهله اول، نیاز خانواده‌ها را پاسخ دهند و سپس با تکیه‌بر زبان طراحی متفاوت، در جذب مشتریان جوان‌تر با یکدیگر رقابت کنند.

فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم

فیدلیتی یک نسخه به روزتر به نام پرستیژ دارد و فیس‌لیفت آن با نام فیدلیتی الیت هم در سال ۱۴۰۴ وارد بازار می‌شود. تیگو ۷ هم با یک نسخه بسیار مدرن به نام پرومکس با پیشرانه قدرتمندتر و داشبورد و کابین مشابه تیگو ۸ پرو، در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل، بازار را تکان خواهد داد.

هر چند که انتخاب در بخش ظاهری برای هر کس متفاوت است اما با نگاهی به گستره امکانات و عملکرد فنی این خودروها، باتوجه به نزدیکی مشخصات فنی و قیمت، باید به نوع کاربری و انتظارات خود از خودروها نگاه کنید. برای آشنایی بیشتر با راندمان و عملکرد میدانی این دو خودرو مقالات «فیدلیتی پرایم ۵ نفره: مشخصات، مزایا و معایب + راهنمای خرید مدل کارکرده» و «بررسی فونیکس تیگو ۷ پرو: مشخصات،قیمت و تجربه رانندگی» را مطالعه کنید. نظر شما درباره این دو خودرو چیست؟

کدام کراس اوور بازار ایران را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۶۵ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. حق

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    هر دو را از کمبود پول می‌خرن و مهم‌ نیست کدوم بهتره مهم اینه از ایرانی بهتره

    موافقم 106
    مخالفم 19
    1. ۴ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (5610 ديدگاه)

      دوستان من طی تجربه ای که دارم بین این ماشینا فیدلیتی خیلی داخلش راحت تر هست و طراحیش بهتره بنظرم در مورد موتور گیربکس چیزی نمیتونم بگم ولی فیدلیتی خیلی با ابهت تره فقط ولی تیگو هفت یکم گرونه نسبت به قیمتش تیگو هفت پرو یکم جدیدتره شاید بعضیا طرف تیگو باشن ولی فیدلیتی سوار نشده باشن موتوراشون و گیربکس هاشون همه ضعیفه توش شکی نیست ولی فیدلیتی با وجود قدیمی تر بودن و حدود صد میلیون ارزون تر بودن یه لول از تیگو هفت پرو بالاتره چیزی که من دیدم حالا انتخاب خریدار هست من باشم با پول تیگو هفت یه فیدلیتی میگیرم و یه موتور سیکلت هم کنارش میندازم تو پارکینگ خونه به به✌️

      موافقم 78
      مخالفم 36
      1. Mohsen

        ۴ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        ((فیدلیتی با وجود قدیمی تر بودن و صد میلیون ارزون تر بودن یه لول از تیگو ۷ بالاست))
        داداش با قسمت دوم حرفت موافقم ولی قدیمی تر بودن ملاکی برای برتریست؟منظورتون از راحتی داخل جاداریه یا سیستم تعلیق؟جفت خودرو ها تقریبا سیستم تعلیق مشابه ای دارن اما به واسطه رینگ ۲۰ اینچی و فاق کوتاه لاستیک فیدلیتی کوبش های بیشتری داره.
        من هر دوی ماشین هارو تست کردم به نظرم هر کدوم با توجه به ملاک های فرد میتونه انتخاب خریدار باشه و اینطور نیست بگی فیدلیتی یه سرو گردن از تیگو ۷ بالاتره یا بلعکس!
        فیدلیتی خیلی بزرگه و برای استفاده شهری مناسب نیست بیشتر به درد سفر و جاده میخوره.
        تیگو ۷ پرو هم برای تردد توی شهر مناسب تره و برای سفر بین شهری هم خوبه.در کل بخواطر ذات گیربکس دوکلاچه فیدلیتی خیلی برای شهر خوب نیست و مصرفش خیلی بالاست.ترافیک یکم گیربکس فیدلیتی رو اذیت میکنه.
        هرچند مصرف سوخت تیگو ۷ هم دست کمی نداره اما در وضعیت بهتری قرار داره.
        طراحی یه چیز سلیقه ایه و هر دو خودرو از یه طراحی کلاسیک بدون استفاده از خطوط شکسته استفاده میکنن که به نظرم جفتشون خوبن.
        فیدلیتی جادارتره و ابعاد بیشتری داره تیگو ۷ جمعو جور تره.
        فیدلیتی ۷ نفره رسما ردیف سومش فقط برای بچه های ۶ یا ۷ ساله هست و توقع استفاده برای افراد بزرگتر نداشته باشید.
        یه نکته جالبی که توی فیدلیتی بود جاداری ردیف دومش بود که راحت سه نفر تقریبا بزرگ جثه میتونن ردیف دوم بشینن.
        صندلی های فیدلیتی خصوصا راننده یا شاگرد برای افراد قد بلند یکم راحت تره و من با قد ۱۹۶ راحت تر بودم هرچند تیگو ۷ هم خوب بود و صندلی های نرمی داشت.
        طراحی کابین هم باز بسته به سلیقه داره اما بشخصه توی تیگو ۷ احساس بهتری میگرفتم.
        دوستان اشاره کردن توی مقاله چندتا از آپشن های تیگو گفته نشد مثل رادار ها.
        من سوار لاماری kmc x5 و دیگنیتی
        پرایم هم شدم. X5 هم میتونست توی این رقابت باشه و ماشین بدی نیست.به عنوان یه گذینه مناسب میتونید به x5 هم فکر کنید.

        موافقم 34
        مخالفم 9
        1. رجب

          ۶ بهمن ۱۴۰۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          کلا امنیت ندارند و خیلی هم گران هستند،،بالاخره ملت هر چی بیارند سوار میشوند جز خودروهای با کیفیت ژاپنی و اروپایی،،

          موافقم 3
          مخالفم 4
      2. سامان

        ۵ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ببخشید اما شما به اون پلاستیک خالص میگی راحت ؟
        واقعا که 😔

        موافقم 6
        مخالفم 12
    2. محمد پوری

      ۴ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام.
      تیگو 7 پرو پریم خیلی جالب تر از فیدلتی است

      موافقم 48
      مخالفم 44
  2. Saeedfarshchian

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (182 ديدگاه)

    اگه بگن بین این دوتا فقط بخوام انتخاب کنم فیدلیتی
    ولی بگن این دوتا هم جزو انتخابات میتونن باشن میگم هیچکدوم!

    موافقم 51
    مخالفم 26
    1. محمد پوری

      ۴ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام.
      تیگو 7 پرو پریم خیلی جالب تر از فیدلتی است

      موافقم 41
      مخالفم 40
      1. Mosi

        ۵ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        این فیدلیتی سواره میخواد تیگو ۷ سوارارو خراب کنه🤣

        موافقم 18
        مخالفم 11
  3. علی

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    با سلام مقاله اشتباهاتی دارد اگر قصد مقایسه با تیگو 7 پرو پرمیوم بوده به طور مثال تیگو گرمکن فرمان ندارد اما سنسور جلو و رادار هشدار برخورد و غیره را دارد اما در نسخه پرمیوم که داره الان تولید می شه سنسور باران دارد سنسور نور دارد رادار تغییر خط و هشدار موانع را دارد

    موافقم 53
    مخالفم 1
  4. جعفر

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی از امکاناتی که در تیگو ۷ پرو گفتید نداره در نسخه پرو پرمیوم وجود داره. مثل رادار نقطه کور و سنسور باران و آینه الکتروکرومیک و رادار هشدار تغییر لاین

    موافقم 35
    مخالفم 3
    1. Aliasg5

      ۴ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      فیدلیتی پرایم چند اپشن دیگه هم داره که بهش اشاره نشده مثل کیک سنسور برای صندوق عقب ، رینگ های ۲۰ اینچی در مقابل رینگ ۱۸ اینچی تیگو .در کل انتخاب بین این دو کاملا سلیقه ای هستش موتوری که روی این دو خودرو نصبه از کم استهلاک ترین موتور های بازاره فیدلیتی های فرودگاه رو اگه ببینید کارکرد خیلی بالایی دارند بدون کوچکترین خرابی . ای کاش روزی برسه که هموطنا بتونن بین برند های درجه یک جهانی انتخاب کنند

      موافقم 34
      مخالفم 3
  5. Matin

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تیگو ۷ پرو دارم و راضی ام ماشین بدی نبوده گیربکس سی وی تیش خداییش بی آزاره و اصلا اذیتم نکرده.در مورد آپشن تیگو ۷ پرو پریمیوم رادار نقطه کور و تغییر لاین و آینه الکتروکرومیک و رادار هشدار از برخورد از عقب و سنسور نور و باران از ۱۴۰۲ به بعد داره اما توی مقاله نوشته نشده!مانیتور یه مدت هنگ میکرد و خاموش میشد که با تعویض باتری درست شد.در کل فیدلیتی برای سفر های طولانی مناسب تره و برای کسایی که خانواده پر جمعیتی هستند اما تیگو ۷ پرو در ترافیو و شهر خیلی راحت تره و شتاب با یمقدار اختلاف بهتری داره.

    موافقم 31
    مخالفم 4
  6. سردار

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خوش بحالتون که بین تیگو و فیدیلیتی موندین کدومو انتخاب کنین .
    هر چند خدا بیشتر بهتون بده .ما بخیل نیستیم.
    ولی
    من و شاید خییییلیا حتی نمی تونیم یه پراید مدل 80 بخریم
    تف به این شرایط بده جامعه
    هی روزگار…….

    موافقم 111
    مخالفم 9
  7. ❤Hesam Jdm

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    تیگو ۷ پرو خیلی خوش فروشه عین پول نقد میمونه.
    فیدلیتی هم بازارش خوبه طراحی جفتشون عالیه و سلیقه ایه رینگ فیدلیتی رو از نزدیک دیدم خیلی قشنگه و ۲۰ اینچیه ولی خوب فیدلیتی کوبش زیاد داره و تیگو ۷ نرم تره.

    موافقم 40
    مخالفم 4
  8. گاس فرینگ

    ۴ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (628 ديدگاه)

    تو این رنج قیمت چانگان cs35 و cs55 وسوسه کننده ترن با وجود اپشن کمتر

    موافقم 13
    مخالفم 37
    1. کیا

      ۴ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      قطعا cs55 بهتره

      موافقم 15
      مخالفم 28
    2. Aliasg5

      ۵ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      ماشینی که کلا۲۰۰۰ تا هم ازش وارد نشده چطور میتونه وسوسه کننده تر باشه؟

      موافقم 16
      مخالفم 6
      1. گاس فرینگ

        ۵ بهمن ۱۴۰۳
        سوابق: (628 ديدگاه)

        این سری قراره هشت هزارتا ازش وارد کنن
        با کیفیت ساخت بهتر و برند معتبرتر میتونه وسوسه کننده باشه
        بازارش هم چون سایپا پشتشه اونقدر تباه و تاریک نمیشه حداقل حداقلش در حد ام وی ام میشه بازارش

        موافقم 8
        مخالفم 9
  9. علیرضا

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من هردو رو داشتم سربالایی تیگو دردور کم بخاطر گیربکس cvt یه کم ازار دهنده هست و در جاده هنگام سبقت گیری حس نمیده ولی رانندگی شهرش عالی و با ارامشی داره فیدیلتی در سربالایی دردور کم بهتره و توی شهر یه کم صدای ناله متور میاد وتوی جاده زمان سبقت اولش حس میده ولی راه نمیره در نتیجه ۸۰ درصد کار روز مره در شهر هستش تا در جاده پس تیگو ۷ من بیشتر ترجیح میدم اگربه نظر من فیدلیتی از گیر بکس at استفاده میکرد معمولا فیدیلیتی بهتر بود

    موافقم 16
    مخالفم 6
  10. -امیرحسین

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چراغ های تیگو ۷ پرو تحویلی های جدید دودی شده خیلی رخ بهتری میده.

    موافقم 14
    مخالفم 6
  11. سجاد

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    درباره قیمت لوازم و ..هم بنویسید

    موافقم 4
    مخالفم 1
  12. حسین

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هر دو را داشتم فیدیلیتی پرایم خیلی بهتره

    موافقم 9
    مخالفم 9
  13. Arman

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فیدلیتی سوار شدم سواریش حس خوبی میده ولی به شدت سرو صدای کابین اذیت میکنه،چرم صندلی ها و صدای داشبورد به گوش میرسه که ازار دهنده هست

    موافقم 9
    مخالفم 4
  14. محسن

    ۵ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    حیف پول که آدم برا ماشین چینی بده
    باید مارک بخرید نه هر آشغالی
    هنوز به تعمیرات نرسیده اقایونی که دارند وازش تمجید میکنند
    موقع تعمیرات میبینمتون

    موافقم 5
    مخالفم 13
    1. علی

      ۶ بهمن ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      من ۱۱ ساله چینی دارم و فقط برای مصرفی تعمیرگاه رفتم
      چند دسته از چینی همیشه بد میگن
      اول اونی که هیچ ماشینی نداره!
      دوم اونی که ایرانی داره و نگران بازار و قیمت ماشینه و تاحالا چینی نداشته
      سوم اونی که ماشین غیر ایرانی و غیر چینی داره
      وفقط دسته سوم میتونن در مقایسه از چینی بد بگن
      ماشین چینی با اختلاف از لحاظ کیفیت کارایی آپشن از ماشین چینی بهتره ولی ماشینهای چینی جدید ممکنه برخی از قطعاتش سخت گیر میاد که اون هم با توجه به تیراژ فروش و تعداد خرابی قابل بحث هست.

      موافقم 5
      مخالفم 1
  15. مهرداد

    ۶ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ارزسلام خدمت دوستان ۷پرو مدل ۱۴۰۱ دارم ،خیلی تست ها رو از این ماشین گرفتم واقعا جواب داده ،ماشین خیلی نرم از گیربکس و موتورشم راضی ام تا الانش ۹۰۰۰۰تاکارکرد داره هیچ خرابی نداشت

    موافقم 5
    مخالفم 3
  16. Ekk

    ۹ بهمن ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تو این مقایسه در مورد سرو صدای داخل کابین صحبت نشده !
    فیدلیتی تو این مورد مثل اتوبوسهای بین شهری ۱۰ سال کارکرد میمونه و واقعا اذیت میکنه! در حالی که تیگو مونتاژ بهتری داره
    در ضمن فیدلیتی اتو لاک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا