ایستا موتور ارس به عنوان یکی از شرکتهای تازه تأسیس خودرویی قصد دارد تا در نمایشگاه توانمندیهای منطقه آزاد ارس از اولین محصول خود با نام LEO MX8 رونمایی کند.
MX8 یک خودروی SUV شاسی مستقل بوده که تحت برند ایرانیزه LEO و با موتور دو لیتری توربوشارژ قادر است در حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.
محصول آفرودی ایستا موتور ارس خودرویی از برند دانگفنگ بوده و در کارخانه این شرکت در منطقه آزاد جلفا مونتاژ خواهد شد.
aliHOZA
۲۴ بهمن ۱۴۰۱تقریبا هر شرکتی در ایران داره یه محصول از دانگ فنگ عرضه میکنه. دست به مشارکت دانگ فنگ خوبه.
911
۲۴ بهمن ۱۴۰۱قیمت ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
و اسمش.
اسکی بی ام و.
دیگه هشت و به هفت تبدیل میکردید که اسکی بی ام و بشه.
(Nx8یک خودروی suvشاسی مستقل بوده که تحت برند ایرانیزه leo وبا موتور دو لیتری توربوشارژر قادراست در حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند)
لئو…
اینم اسکیه….
ایرانیزه؟؟؟
پدال شاید فقط تو ایرانه…
من اینطوری فهمیدم.
که این شرکت چجوریه..
سجادی
۲۴ بهمن ۱۴۰۱دوستان کسی میدونه بجز سقف چه تفاوتی بین ایکس ۵۵ پرو اسپرت با غیر اسپرت هست؟ پشت آیینه جلو یک باکس برای نسخه اسپرت هست که نسخه معمولی اونو نداره. اما تو ویدیوها برای هردوتا گفتن که اون پشت یو اس بی پاور هست برای نصب دوربین و.. پس دیگه چی میتونه باشه اون باکس؟
وات دا فاک؟!
۲۵ بهمن ۱۴۰۱من این عکس رو گوگل کردم و متوجه شدم این پوستر نیسان تررا (Terra) قبل از رونمایی بوده. لینک وبسایت شرکت نیسان:
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.nissan.ph%2Flatest-news%2Fcoming-soon.html&psig=AOvVaw3JTN4K7Owa4APs8NGIhBSK&ust=1676407752605000&source=images&cd=vfe&ved=0CA4QjhxqGAoTCJiTt9ivk_0CFQAAAAAdAAAAABDHAg
فریدون بهرامی
۲۵ بهمن ۱۴۰۱لئو MX8 یک شاسی بلند سایز متوسط است که توسط نیسان طراحی شده و در سال ۲۰۱۸ تحت عنوان ترا در چین رونمایی و تولید آن توسط دانگ فنگ آغاز شد. لئو MX8 از نظر اندازه بین کراس اوور کامپکت نیسان ایکس تریل و نیسان پاترول قرار گرفته است.
لئو MX8 به یک پیشرانه با حجم ۲ لیتر توربو و قدرت ۲۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر مجهز است که از طریق یک جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک ZF به چرخ ها منتقل می شود. فاصله بین محورها ۲۸۵۰ میلی متر و ابعاد این خودرو ۴۸۸۲ میلی متر طول است.
لئون MX8 که بر اساس پلتفرم body-on-frame مشترک با وانت ناوارا ساخته شده تقریباً جایگزینی برای نسل قبلی پسفایندر محسوب می شود که در مقایسه با شاسی بلندهای کنونی نیسان همچون ایکس تریل و پسفایندر به عنوان یک خودرو ۴*۴ با رویکردی مشابه فورد اورست و تویوتا فورچونر شناخته می شود.
طراحی بدنه این خودرو در قیمت جلو تقریباً شبیه ناوارا و تا حدودی به لکسس LX شباهت دارد اما قسمت پشت آن کاملاً منحصر به فرد است. کابین این خودرو از همتای وانت آن گرفته شده که خود دارای ساختار داشبورد استاندارد نیسان است.
پدرام
۲۵ بهمن ۱۴۰۱هموطنان عزیز خوب چربش کنید یکی دیگه میخوان رونمایی کنن
Hamid3x
۲۵ بهمن ۱۴۰۱یه زمان هرکی از ن ن ه اش قهر میکرد خواننده میشد
الان میرن از چین یه شاسی بلند وارد میکنند