خودروهای چینی

وولینگ E10، الکتریکی، فوق باریک و بسیار ارزان

خودروی LCV وولینگ E10 آن‌قدر باریک است که می‌توانید در راهروهای خانه با آن رانندگی کنید. بااین‌حال ۱۷۰۰ لیتر ظرفیت بار دارد.

ممکن است طراحی وولینگ E10 خنده‌دار به نظر برسد زیرا بیش‌ازحد باریک و بلند است. زمانی که از kai کارهای باریک صحبت می‌کنیم در ابتدا خودروهای ژاپنی به ذهن می‌رسند اما این کامیونت بسیار کوچک از چین می‌آید. درواقع این یک خودروی باری تک سرنشینه فوق باریک است که می‌تواند در کوچه‌های تنگ شهرهای مدرن به‌راحتی تردد کند.

درواقع، وولینگ E10 می‌تواند یک جایگزین مدرن برای سه‌چرخه‌های مرسوم باشد. نمای بیرونی کاملاً جعبه‌ای، ساده و مینی مالیستی است. چراغ‌های مربعی شکل در یک دماغه مشکی رنگ بزرگ جای گرفته‌اند که نمایی کلاسیک دارد و با خودروهای مدرن الکتریکی امروزی تفاوت زیادی دارد. با این وجود این نوع طراحی می‌تواند کاربردی‌تر و هزینه‌های نگهداری آن کمتر باشد.

وولینگ E10 تنها یک متر یا به‌طور دقیق ۱۰۸ سانتی‌متر عرض دارد. این یعنی دو عدد از این خودروها در کنار هم به‌اندازه یک خودروی شاسی‌بلند مرسوم فضا اشغال می‌کنند. طول آن هم ۳.۳ متر بوده و ارتفاع ۱۶۹ سانتی‌متری دارد. شعاع چرخش این ماشین تنها ۴.۳ متر است که مانور در فضاهای تنگ را آسان‌تر می‌کند. فضای بار ۹۰ فوت مکعبی را می‌توان تنها با ۲۰۰ کیلوگرم بار پر کرد. وزن خود ماشین هم تنها ۶۲۰ کیلوگرم است.

علاوه بر نسخه استاندارد، یک نسخه با سقف بلندتر برای کاربری‌هایی چون یخچال و حمل مواد غذایی و گل و میوه قابل انتخاب است. در داخل کابین هم یک سیستم تهویه دستی، پورت USB و سیستم اطلاعات و سرگرمی تنها تجهیزات در دسترس‌اند.

قدرت این مدل از یک موتور برقی ۲۷ اسبی تأمین می‌شود و انرژیان از یک باتری ۹ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن می‌آید. باوجود ظرفیت ناچیز، برد این خودرو به ۱۵۰ کیلومتر می‌رسد. باتری را می‌توان با شارژر خانگی ۲۲۰ ولتی در هر مکانی شارژ کرد. نهایت سرعت این خودرو هم ۷۱ کیلومتر بر ساعت است.

عرضه وولینگ E10 در چین در دو نسخه معمولی و سقف بلند با قیمت‌های ۳۶ هزار ین معادل ۵ هزار دلار و ۳۹ هزار ین معادل ۵۵۰۰ دلار آغاز شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. مردیم از خوشی

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1449 ديدگاه)

    چینی ها از نژاد های کوچیک هستند و قدشون کوتاهه
    ایرانی ها قبلا قد بلند محسوب می‌شدند ولی الان متوسط هستند چرا که در سال های اخیر به خاطر فقر و تغذیه نامناسب میانگین قد ایرانی ها کوتاه شده

    اما این چیز ها مهم نیست اینجا فقط اقتدار گودرت منطقه مهمه
    🧃بزنید تا خون توش سرد نشده

    موافقم 73
    مخالفم 36
  2. محمد

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    من که عاشقش شدم

    موافقم 28
    مخالفم 3
  3. mercedesamg

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    این خود آدمم به زور جابجا میکنه

    موافقم 21
    مخالفم 7
  4. اشکان

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    ده دقیقه بشینی پشت فرمون اگر سر پیچی ، جایی چپ نکنی ، خفه میشی ، بخاطر رسوندن شش تا دونه میوه ، چهارتا کنسرو لوبیا و یه دسته گل ، پشتش جا هم نداره….چیه این خداوکیلی!!

    موافقم 7
    مخالفم 23
    1. mercedesamg

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (80 ديدگاه)

      اینا هیچی،یه کامیون بزنه بهت با اون دو قلم بار پشتت یکی میشی!

      موافقم 15
      مخالفم 5
    2. علی

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (292 ديدگاه)

      آره بخدا جای تو صنعت خودرو سازی جهان خالیه اصلن شرکته نمیدونست تو فهمیدی پس این همه خودرو کی کار تو ژاپن و خودروهای کوچک تو اروپا هنوز میخرن تا حالا نظر کارشناسی تورو نخوندن

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. اشکان

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (401 ديدگاه)

        آقا اجازه!!! ☝️
        میشه دوتا kei car این شلکی نشون ما بدید !! ما ندیدیم !! 😂

        اینو آمریکا هم با همکاری موجودات فضایی طراحی کرده بود نظرم همون بود !!! ضمناً من هر آشغال دونی کار نمیکنم…. متاسفانه پیشنهادتون رد میشه !!!
        در اتاقت و بری اندازه بگیری ۹۰ سانت تا یک متره ، این یک متر و هشت سانت….بعید میدونم چیزی از اندازه بدونی!!! ارتفاعش ام ۱.۷ ….باریک و دراز ، راحت چپ میکنه

        موافقم 4
        مخالفم 6
  5. M.83

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    من برگام ریخته این چطوری ۲۷ اسب بخارو تو خودش جا داده
    این موتور قرمزا ک پشتشون ی باربند بزرگ داره صدا تانک میده بعد مال این نون خشکیای قدیمه شرف داره

    موافقم 13
    مخالفم 7
  6. mercedesamg

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    بنظر من بجای این چینیا درباره‌ی تاتا و صنعت خودروسازی هند بنویسید بهتره

    موافقم 14
    مخالفم 6
  7. Absurd Hero

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    بردش با استاندارد های چینی 150 کیلومتره تو دنیای واقعی میشه 100 کیلومتر، اگه بار بزنی میشه 60 تا، بعد چندین سال استفاده هم میرسه به 40

    موافقم 17
    مخالفم 7
    1. heshmat021

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (411 ديدگاه)

      پول ۲-۳ تا دوچرخه است دیگه
      ۲۰ هزار دلار نیس که

      الان تو تهران با موتور بار جابجا میکنن، این جایگزین کم خطر تریه

      موافقم 11
      مخالفم 1
    2. mahdi-es17

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (565 ديدگاه)

      بعد دوسال ماشین باید بکسل کنی به خودت

  8. حمید

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (371 ديدگاه)

    خوراک بازار تهرانه !

    موافقم 14
    مخالفم 2
  9. رامین صفایی

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    این هم یک لگن پاره چینی دیگر است
    اینها در بی کیفیت بودن با همدیگر درحال
    رقابت هستند
    چاره کار نخریدن است

    موافقم 4
    مخالفم 8
  10. همایون

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (780 ديدگاه)

    گلم باهاش میفروشن؟!

  11. مهردادکمال

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1984 ديدگاه)

    از اونجا که یه بدنساز سنگین پهن هستم فکر کنم توش جا نشم 😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا