خودروی LCV وولینگ E10 آنقدر باریک است که میتوانید در راهروهای خانه با آن رانندگی کنید. بااینحال ۱۷۰۰ لیتر ظرفیت بار دارد.
ممکن است طراحی وولینگ E10 خندهدار به نظر برسد زیرا بیشازحد باریک و بلند است. زمانی که از kai کارهای باریک صحبت میکنیم در ابتدا خودروهای ژاپنی به ذهن میرسند اما این کامیونت بسیار کوچک از چین میآید. درواقع این یک خودروی باری تک سرنشینه فوق باریک است که میتواند در کوچههای تنگ شهرهای مدرن بهراحتی تردد کند.
درواقع، وولینگ E10 میتواند یک جایگزین مدرن برای سهچرخههای مرسوم باشد. نمای بیرونی کاملاً جعبهای، ساده و مینی مالیستی است. چراغهای مربعی شکل در یک دماغه مشکی رنگ بزرگ جای گرفتهاند که نمایی کلاسیک دارد و با خودروهای مدرن الکتریکی امروزی تفاوت زیادی دارد. با این وجود این نوع طراحی میتواند کاربردیتر و هزینههای نگهداری آن کمتر باشد.
وولینگ E10 تنها یک متر یا بهطور دقیق ۱۰۸ سانتیمتر عرض دارد. این یعنی دو عدد از این خودروها در کنار هم بهاندازه یک خودروی شاسیبلند مرسوم فضا اشغال میکنند. طول آن هم ۳.۳ متر بوده و ارتفاع ۱۶۹ سانتیمتری دارد. شعاع چرخش این ماشین تنها ۴.۳ متر است که مانور در فضاهای تنگ را آسانتر میکند. فضای بار ۹۰ فوت مکعبی را میتوان تنها با ۲۰۰ کیلوگرم بار پر کرد. وزن خود ماشین هم تنها ۶۲۰ کیلوگرم است.
علاوه بر نسخه استاندارد، یک نسخه با سقف بلندتر برای کاربریهایی چون یخچال و حمل مواد غذایی و گل و میوه قابل انتخاب است. در داخل کابین هم یک سیستم تهویه دستی، پورت USB و سیستم اطلاعات و سرگرمی تنها تجهیزات در دسترساند.
قدرت این مدل از یک موتور برقی ۲۷ اسبی تأمین میشود و انرژیان از یک باتری ۹ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن میآید. باوجود ظرفیت ناچیز، برد این خودرو به ۱۵۰ کیلومتر میرسد. باتری را میتوان با شارژر خانگی ۲۲۰ ولتی در هر مکانی شارژ کرد. نهایت سرعت این خودرو هم ۷۱ کیلومتر بر ساعت است.
عرضه وولینگ E10 در چین در دو نسخه معمولی و سقف بلند با قیمتهای ۳۶ هزار ین معادل ۵ هزار دلار و ۳۹ هزار ین معادل ۵۵۰۰ دلار آغاز شده است.
مردیم از خوشی
۹ شهریور ۱۴۰۲چینی ها از نژاد های کوچیک هستند و قدشون کوتاهه
ایرانی ها قبلا قد بلند محسوب میشدند ولی الان متوسط هستند چرا که در سال های اخیر به خاطر فقر و تغذیه نامناسب میانگین قد ایرانی ها کوتاه شده
اما این چیز ها مهم نیست اینجا فقط اقتدار گودرت منطقه مهمه
🧃بزنید تا خون توش سرد نشده
محمد
۹ شهریور ۱۴۰۲من که عاشقش شدم
mercedesamg
۹ شهریور ۱۴۰۲این خود آدمم به زور جابجا میکنه
اشکان
۹ شهریور ۱۴۰۲ده دقیقه بشینی پشت فرمون اگر سر پیچی ، جایی چپ نکنی ، خفه میشی ، بخاطر رسوندن شش تا دونه میوه ، چهارتا کنسرو لوبیا و یه دسته گل ، پشتش جا هم نداره….چیه این خداوکیلی!!
mercedesamg
۹ شهریور ۱۴۰۲اینا هیچی،یه کامیون بزنه بهت با اون دو قلم بار پشتت یکی میشی!
علی
۹ شهریور ۱۴۰۲آره بخدا جای تو صنعت خودرو سازی جهان خالیه اصلن شرکته نمیدونست تو فهمیدی پس این همه خودرو کی کار تو ژاپن و خودروهای کوچک تو اروپا هنوز میخرن تا حالا نظر کارشناسی تورو نخوندن
اشکان
۱۰ شهریور ۱۴۰۲آقا اجازه!!! ☝️
میشه دوتا kei car این شلکی نشون ما بدید !! ما ندیدیم !! 😂
اینو آمریکا هم با همکاری موجودات فضایی طراحی کرده بود نظرم همون بود !!! ضمناً من هر آشغال دونی کار نمیکنم…. متاسفانه پیشنهادتون رد میشه !!!
در اتاقت و بری اندازه بگیری ۹۰ سانت تا یک متره ، این یک متر و هشت سانت….بعید میدونم چیزی از اندازه بدونی!!! ارتفاعش ام ۱.۷ ….باریک و دراز ، راحت چپ میکنه
M.83
۹ شهریور ۱۴۰۲من برگام ریخته این چطوری ۲۷ اسب بخارو تو خودش جا داده
این موتور قرمزا ک پشتشون ی باربند بزرگ داره صدا تانک میده بعد مال این نون خشکیای قدیمه شرف داره
mercedesamg
۹ شهریور ۱۴۰۲بنظر من بجای این چینیا دربارهی تاتا و صنعت خودروسازی هند بنویسید بهتره
Absurd Hero
۹ شهریور ۱۴۰۲بردش با استاندارد های چینی 150 کیلومتره تو دنیای واقعی میشه 100 کیلومتر، اگه بار بزنی میشه 60 تا، بعد چندین سال استفاده هم میرسه به 40
heshmat021
۹ شهریور ۱۴۰۲پول ۲-۳ تا دوچرخه است دیگه
۲۰ هزار دلار نیس که
الان تو تهران با موتور بار جابجا میکنن، این جایگزین کم خطر تریه
mahdi-es17
۱۰ شهریور ۱۴۰۲بعد دوسال ماشین باید بکسل کنی به خودت
حمید
۹ شهریور ۱۴۰۲خوراک بازار تهرانه !
رامین صفایی
۹ شهریور ۱۴۰۲این هم یک لگن پاره چینی دیگر است
اینها در بی کیفیت بودن با همدیگر درحال
رقابت هستند
چاره کار نخریدن است
همایون
۱۰ شهریور ۱۴۰۲گلم باهاش میفروشن؟!
مهردادکمال
۱۱ شهریور ۱۴۰۲از اونجا که یه بدنساز سنگین پهن هستم فکر کنم توش جا نشم 😁