شاسیبلند شیائومی YU7 چهار چرخ محرک با قیمت حدود ۳۵ هزار دلاری راهی بازار چین خواهد شد.
اخیراً وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشخصات باتری و توان پیمایش شیائومی YU7 چهار چرخ محرک را منتشر کرده است. خودروی موردبحث اولین شاسیبلند شیائومی به شمار میرود و انتظار میرود تا چند ماه دیگر وارد بازار شده و رقیبی برای تسلا مدل Y باشد. قیمت پایه این خودرو حدود ۳۵ هزار دلار خواهد بود. حداکثر قدرت موتورهای برقی جلو و عقب YU7 به ترتیب ۲۹۵ و ۳۸۶ اسب بخار است.
شیائومی YU7 چهار چرخ محرک با سه شعاع حرکتی ۶۷۰، ۷۵۰ و ۷۶۰ کیلومتری در دسترس خواهد بود. باید گفت هر سه نسخه از این خودرو وزن ۲۴۰۵ کیلوگرمی خواهند داشت و حداکثر سرعت آنها به ۲۵۳ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. فعلاً مشخصات مدل دیفرانسیل عقب شیائومی YU7 منتشر نشده اما میدانیم که حداکثر قدرت موتور برقی اکسل عقب آن ۳۱۵ اسب بخار است و از باتری لیتیوم آهن فسفات در آن استفاده میشود. این مدل حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت را دارد.
طول/عرض/ارتفاع خودروی موردبحث به ۴۹۹۹/۱۹۹۶/۱۶۰۰ میلیمتر و فاصله بین محورها هم به ۳۰۰۰ میلیمتر میرسد. با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده میتوان گفت امکان تولید تریم های مختلف از شیائومی YU7 از جمله نسخههای استاندارد، پرو و مکس وجود دارد. همچنین نصب لیدار روی سقف حاکی از تجهیز خودرو به سیستم رانندگی هوشمند خواهد بود. همچنین در کابین این خودرو نیز از نمایشگر بسیار پهن و عریضی استفاده شده است. باید گفت میزان فروش شیائومی SU7 برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافته و از ۲۰ هزار دستگاه عبور کرده است. این شرکت همچنین در ماه قبل ۱۶ مرکز فروش جدید را افتتاح کرده تا مجموع آنها به ۲۱۶ مرکز در ۶۴ شهر چین برسد. شیائومی اعلام کرده در سال جاری به دنبال فروش ۳۰۰ هزار دستگاه از مدل YU7 است.
amir
۱۶ بهمن ۱۴۰۳انگار پوروسانگوئه با چراغا مک لارنه
Siyavash
۱۶ بهمن ۱۴۰۳دقیقا همن حرف رو میخواستم من بگم..👌👌👍
KAIZEN
۱۶ بهمن ۱۴۰۳کاملا درست میگید
ولی پکیج کلی رو خیلی خوب درآورده
این نوع الگوبرداری رو نباید به این نسبت بدیم که چینیها بلد نیستند ماشین طراحی کنند. حتی اگه بلد هم نباشن براحتی میتونن طراح خوب استخدام کنند. اما با الگوبرداری هزینه طراحی و تولید رو بشدت پایین میاره و این یکی از عواملیه که میتونن همچین ماشینی رو با این قیمت بدن به بازار
چینی ها در درجه اول تاجرند و بعد صنعتگر و همواره دنبال راه های جدید میگردند که تجارتشون رو گسترش بدند و هزینه ها رو پایین بیارن و سود دهیشون بالا ببرند
نگاهشون به همه چیز بیزینسیه
همایون
۱۶ بهمن ۱۴۰۳فکر کنم هر دوتا خودرو شیائومی گزینه خوبی واسه واردات باشن هم مشخصاتشون خوبه هم طبق چیزایی که گفتن رویه تسلا رو در پیش گرفته و نمیخواد خیلی شلوغ کنه سبدش یا زود به زود فیس لیفت کنه و با توجه به اینکه تو کشورهای عرب نشین هم احتمالا پاش بازشه مشکل قطعات نخواهد داشت
A1
۱۶ بهمن ۱۴۰۳به عنوان کراس اووری که بلند شده ی همون سو7 هست جالب درومده
هاونگی
۱۶ بهمن ۱۴۰۳متاسفانه مسئولین مملکت ما کشور رو به سمت پرتگاهی می برند که سال آینده ۸۵ درصد مردم که حقوق بگیر و بازنشسته و کارگر هستند توان خرید خودروهای داخلی رو حتی نخواهند داشت چه برسه به وارداتی و مونتاژ که عمده دلیل آن عدم امکان پس انداز و گرانی خودرو و مشکل در. تامین نیازهاز اولیه زندگی می باشد