از آنجایی که لینک اند کو آماده حضور در قاره اروپا میشود، مدیرعامل این کمپانی تازه تأسیس گفته بجای خودروسازان سنتی، شرکتهای اشتراک سواری همانند اوبر رقیب این شرکت هستند.
لینک اند کو که یک کمپانی تازه تأسیس تحت تملک جیلی است با خودروهای الکتریکی شده خود خریداران جوان را هدف قرار داده است.
مدیرعامل این شرکت Allian Visser در خلال مراسم رونمایی از کراس اوور جدید ۰۲ گفته که هدفشان مردمی است که نمیخواهند یک خودرو را بخرند. بسیاری از مردم خودرو را دوست دارند اما نمیخواهند آن را بخرند.
فروختن خودرو به افرادی که نمیخواهند آن را بخرند وظیفهای چالشبرانگیز است اما به نظر میرسد Visser از توانایی لینک اند کو برای جذب چنین افرادی مطمئن است. او میگوید:
ما تحقیقات زیادی دراینباره انجام دادهایم. تمامی اطلاعات موردنیاز کاملاً جمع آوری شده است. ما رقیبان خودمان را به عنوان تویوتا، فولکسواگن و آئودی نمیبینیم. رقبای ما همانند اوبر هستند. ما برای جذب جوانانی که از اوبر به منظور تردد روزمره استفاده میکنند تلاش خواهیم کرد.
البته اگر از مهندسان ما این سؤال را بپرسید آنها خواهند گفت رقیبان ما از نظر تکنولوژی لکسس و آئودی هستند؛ اما از نقطه نظر برند، لینک اند کو ورای صنعت خودروست.
برنامه آبونمان و اشتراک لینک اند کو بازه زمانی ۱ تا ۳۶ ماه با پرداختهای ثابت را در بر خواهد گرفت.
مشترکین این برنامه همچنین قادر خواهند بود خودروی خود را با دیگر مشترکین این شرکت و از طریق یک برنامه موبایلی و دکمههای خاص در کابین خودرو به اشتراک بگذارند. کلیدهای لینک اند کو خواهند توانست خودروهای به اشتراک گذاشته شده را باز کنند. این امر باعث خواهد شد مشترکین هزینه مالکیت کمتری داشته باشند.
فروش محصولات این کمپانی پیش از این در چین آغاز شده و اولین محصول لینک اند کو تا سال ۲۰۲۰ وارد اروپا خواهد شد و اندکی بعد نیز شاهد حضور این برند در آمریکا خواهیم بود. این خودروساز تازهکار در تلاش است تا سال ۲۰۲۳ سبد محصولات کاملی داشته باشد.
Rezalp
۱۵ فروردین ۱۳۹۷هر چی به خودم فشار میارم نمیتونم قبولش کنم
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷خواهشا به خودت فشار نىار برات ضرر داره
مهدی
۱۵ فروردین ۱۳۹۷به خصوص طراحیش که هرچی فک میکنم پورش ماکانه
نوید جهرمی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷من ماشین اشتراکی رو نمی تونم قبول کنم.
پارسا
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ایده فوقالعاده ??
به نظرم موفق میشه این برند
مرتضی مقدم
۱۵ فروردین ۱۳۹۷خیلی مسخرست.حماقت مرزهای جدیدی پیدا کرده با اسم ایده های جدید و یک جامعه مخاطب که فقط دنبال چیزهای جدیده بدون اینکه هدفی از این تغییرات وجود داشته باشه جز سود جویی یه عده فرصت طلب
Saeed Boroomand
۱۵ فروردین ۱۳۹۷شما در روز از ماشینت دو مرتبه استفاده میکنی، خب اگه به جای دو مرتبه ده مرتبه استفاده شه، هم هزینه های شخص بابت داشتن و مالکیت سالانه یا ماهانه ماشین پنج برابر کاهش پیدا میکنه، هم ترافیک پنج برابر کم تر میشه و احتمالا بابت معافیت ها و تخفیف هایی که کمپانی میگیره نیازی به پرداخت مالیات و عوارض و بیمه و چک کردن و لاستیک و غیره نخواهید داشت، تازه میشه ماشین های متنوع هم سوار شد. احساس مالکیت خیلی خوبه اما فقط برای کسی که تواناییش رو داره…
بله خب شرکت ها فرصت طلب هستن همه اما رقابت مقداری فشار موقت اگه شده بهشون وارد میکنه و هم طرفدار های ماشین های سنتی ماشین های بهتری سوار میشن و هم کسایی که دنبال سرویس های جدید هستن.
پارسا
۱۶ فروردین ۱۳۹۷تفکر سنتی فقط باعث درجا زدنه ?
حمل و نقل کم کم داره وارد دوره تحول میشه دوست عزیز
و این یعنی بالا بودن پتانسیل هر ایدهی نو
الکی نیست که حتی غولترین شرکتهای خودروسازی الان استرس آینده رو دارن
و الکی نیست که رئیس جیلی ، کمپانی مادر همین لینک اند کو گفته کلا دو سه تا برند خودروسازی زنده میمونن بعد این تغییرات (نمیگم همین میشه میگم حرفش جای تامل داره!)
ahmad
۱۵ فروردین ۱۳۹۷مال کدام کشوره ؟
ایرانی
۱۵ فروردین ۱۳۹۷مال چین.. با همکاری و تکنولوژی ولوو…
M3csl
۱۵ فروردین ۱۳۹۷???
تو شهر ما تازه از امسال سوار کردن دوتا مسافر در صندلی جلو ممنوع شده.
چقدر ما خوشبختم.
Hamid...Audi
۱۵ فروردین ۱۳۹۷هنوز نرسیده عاشق این برند شدم.تکنولوژی ولوو با قیمت پایین تر…
چه شود
Iran4ever
۴ خرداد ۱۳۹۸سلام.
من تو چین از نزدیک Lynk&co اتومات رو دیدم و چندین بار سوار شدم طراحی داخلی و طراحی خارجیش حرف ندارد و ماشین بسیار راحتیه. خیلی نرم حرکت می کنه و کم صدا هستش.
وقتی مصرف ماشین رو ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برای داخل شهر دیدم به نظرم اومد کمی مصرفش بالا هستش. من فکر می کردم ۶ یا ۷ باشه ولی متاسفانه ۱۰ لیتر بود