ترامپچی در نمایشگاه گوانگژو از نسخهٔ کوپهٔ کراساوور کامپکت GS4 خود رونمایی کرده است. این خودرو از استایل کوپه مانندی برخوردار است که در ظاهر تفاوت قابلتوجهی با نسخهٔ معمولی GS4 دارد اما داخل و پیشرانههای آن کاملاً با GS4 معمولی یکسان است. در ظاهر، نمای جلویی GS4 کوپه با نسخهٔ معمولی خود متفاوت بوده و در آن از زبان طراحی محصولات ترامپچی استفاده نشده است بلکه بجای آن جلوپنجرهای طراحی شده که به دو قسمت بالایی و پایینی تقسیم میشود. چراغهای جلوی تیز خودرو نیز به جلوپنجره چسبیدهاند و دیلایتهایی به شکل رعدوبرق درون آنها کار شده است.
GS4 کوپه در نمای جانبی بسیار به کراساوورهای کوپهٔ معمول بازار شباهت دارد و ویژگی چندان خاصی در آن به چشم نمیخورد. در اینجا خط شانهای که از چراغهای جلو آغاز شده و پس از یک جابجایی روی درهای عقب به چراغهای عقب میرسد به همراه سقف و ستونهای مشکیرنگ، از یکنواختی پروفیل جانبی خودرو کاستهاند. علاوه بر این، رینگهای ۱۸ اینچی این کراساوور کوپه که با لاستیکهای ۲۳۵ پوشیده شدهاند هم طراحی متفاوتی با نسخهٔ معمولی GS4 دارند. در چراغهای عقب GS4 کوپه از طرح V شکل استفاده شده که با نسخهٔ معمولی متفاوت است درحالیکه برای سر اگزوزها هم طرح ذوزنقهای در نظر گرفته شده است.
همانطور که در ابتدا گفته شد، در داخل GS4 کوپه طراحی کلی هیچ تفاوتی با نسخهٔ معمولی GS4 ندارد و در اینجا هم شاهد همان طرح X شکلی هستیم که در قسمتهای مختلف داشبورد به چشم میخورد. صفحه آمپر دیجیتالی، صفحهنمایش ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و شارژ بیسیم گوشیهای هوشمند هم از دیگر ویژگیهای داخلی قابلتوجه این کراساوور کوپهٔ چینی هستند.
زیر کاپوت GS4 کوپه مثل نسخهٔ معمولی یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور قرار میگیرد. طبق اخبار رسمی، این ماشین در سهماههٔ نخست سال آینده در بازار چین عرضه خواهد شد؛ اما علاوه بر این، ترامپچی برنامههایی هم برای عرضهٔ آن در بازارهای خارجی مثل روسیه دارد تا در آنجا به رقیبی برای کراساوور کوپهٔ رنو آرکانا تبدیل شود.
ایمان
۴ دی ۱۳۹۸یک سوال ؟؟؟؟
شرکت های چینی ، طراحان اروپایی و آمریکایی استخدام میکنن یا خودشون طراحی میکنن ؟؟؟؟
Farzad
۴ دی ۱۳۹۸بهترین طراحان و مهندسان دنیارو استخدام میکنن .
کلا هدفشون اینه که بازار دنیارو قبضه کنن …
مهدی
۴ دی ۱۳۹۸شرکت هتی چینی ساختار متفاوتی دارند طراحی میدن به شرکت های اروپایی و موتور اکثرا از میتسو شعبه چین میخرن پلت فرم غالبا از مدل های نسل قبل برند های معتبر میگیرن گیربکس بعضی مدل ها از شرکت های ژاپنی میخرن و بیشتر مدیریت تولید به عهده دارند به همین دلیل تعداد شرکت های چینی زیاد و تیراژ تولید پایین هستش
(Saeed(peugeot
۴ دی ۱۳۹۸آخه این بزک شده چینی میتونه با آرکانا رقابت کنه……یه تست تصادف یوروانکپ برن ببینن چجوری میشه این ترامپچی …
علي كيوج
۴ دی ۱۳۹۸از نمای جانبی یجوریه!
کاش سقفشم همرنگ بدنه بود
کریم
۴ دی ۱۳۹۸ماشین ترامپه
فرشید
۵ دی ۱۳۹۸زشترین کلاس خودرویی با یه شرکت چینی بدتر هم شد آخه رینگ کوچیک و سقف با این شیب زیاد چیه
Arena
۵ دی ۱۳۹۸از نمای جانبی از وسط ماشین به سمت عقب حس میکنی به یه وانت داری نگاه میکنی