شرکت چینی هونگچی در حال کار بر روی خودروی لوکس کاملاً جدید دیگری است که L4 نام دارد. اولین پیشنمایش از این خودرو چند ماه پیش با یک مدل کوچک گِلی ارائه شد و حالا اولین نمونهٔ اندازه واقعی از آن ساخته و در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است. هرچند تعدادی از دیگر محصولات جدید هونگچی مثل H9 از طراحی بسیار آیندهنگرانه و شیکی برخوردار هستند اما L4 ظاهری سنتی و رترو دارد که به سدان پرچمدار L5 شبیه است.
قسمت جلویی L4 تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ کرومی بسیار بزرگی است که در طرفین آن چراغهای کوچک سادهای قرار گرفتهاند. نماد هونگچی یعنی پرچم قرمز هم بهصورت برجسته روی کاپوت به چشم میخورد. ازجملهٔ سایر ویژگیهای ظاهری قابلتوجه این سدان لوکس چینی نیز میتوان به رینگهای کرومی چند پره و درهای موسوم به خودکشی اشاره کرد. نکتهٔ جالب اینکه اسکچهای طراحی این خودرو دو نسخهٔ سدان و کوپه را نشان میدهند.
در داخل L4 با سطوحی که با تریم چوبی پوشیده شدهاند، همهچیز کاملاً عالی به نظر میرسد درحالیکه یک نمایشگر بزرگ به سبک تسلا هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در میانهٔ داشبورد جای گرفته است. گفته میشود این سدان فوق لوکس چینی به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز خواهد بود که حدود ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. هونگچی در بازار داخلی چین با آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس و بامو سری ۷ به رقابت خواهد پرداخت.
حمید
۸ فروردین ۱۳۹۹نمی دونم چرا با هاش ارتباط برقرار نمی کنم
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹اره بعیده توچین کسی از بین لوکس های خوش چهره و با سابقه بیاد اینو انتخاب کنه بدجور تو ذوق میزنه اون چراغ هت
کیان
۸ فروردین ۱۳۹۹چطور موقعی ک بحث جنسیس میاد وسط خبری از لوکس های خوش چهره نیست و با سابقههههههه نیست حالا این چون چینی هست و اختلاف سنش فقط 5 سال با جنسیس جان فرق داره شد تو ذوق زن !!!!!!!!!
یکم ثبات
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹جنسیس کار یک تیم قوی از المانی ها هستش و پشتوانه یک برند جهانی به نام هیوندا با سالی نزدیک ۵ میلیون خودرو در سراسر جهان و کلی جایزه و تقدیر نامه هستش اونم از کشوری که در صنایع مختلف مثل موبایل کشتی سازی و … حرفایی زیادی برای گفتن داره و جزو شرکای مهم امریکا هم هست
ایلیا
۸ فروردین ۱۳۹۹جنسیس قابلیت اطمینانش، ایمنیش و طراحیش از همون بنز و بی ام و ای که ما براش ضعف میکنیم جلو زده، توی هیچ آماری نیست که اسم جنسیس توی صدر لیست نباشه، ولی این چینی برای اولین بار عکسش رو دیدیم، بدون هیچ تعصبی اگه اینم تونست پیشرفت جنسیس رو داشته باشه همه میگیم از جنسیس بهتر، نه جنسیس مال من و شماست نه چینی و نه بنز و بی ام و و آیودی
کیان
۸ فروردین ۱۳۹۹مهدی جان فکر کنم شما تو خواب دیدی ک فروش به زحمت 4 میلیونی هیوندای شده 5 میلیون !!!
من موندم خود بنز و بی ام و اینقدر ادعای المانی بودنشون نمیشه ک خیوندای با چند مهندس کنار گذاشته شده بی ام و بنز آلمانی شده.
تقدیرنامه هم میدن بهشون !!؟؟؟
اگر کره شرکای مهم آمریکا هست اونوقت چین چی هست ؟!
بعضیامون چقدر توهم و تعصب رو برندها داریم
سینا BMW
۸ فروردین ۱۳۹۹جنسیس همون هیوندای هست که قیافش رو عوض کردن.
هیوندای هم یه ماشین متوسط حساب میشه. بالاترین مدل جنسیس هم هنوز یه هیوندای هست.
NAVID۰۰۹۸
۸ فروردین ۱۳۹۹اگر هم انتخابش کنند ، احتمالاً خریدار یک وطن پرست دو آتیشه هستش ، در غیر این صورت باید مغز خر خورده باشه بین اون همه خودروی لوکس ناب بیاد این بیریخت روی مخ را بخره .
اینو مقایسه کنید با تویوتا سنچوری که ظاهر نداره اما اصالت در همون ظاهر معمولیش میباره .
یادِ ساخته جدید روسیه اُفتادم ، اون هم مثل همین مسخره بود البته با کمی لطافت بیشتر ? .
رزیتا
۸ فروردین ۱۳۹۹کاپوت ، جلو پنجره ، فرم چراغای جلو …. و کلا” از نمای جلو شبیه ماشینای دهه شصت و دهه هفتاد میلادی هستش !!!!!
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹اره یاد دوران مخوف کومونیست و دیوار اهنین شوروی می افته
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹کیان جان خود هیوندا چهار میلیون و پانصد هزار خودرو در ۲۰۱۸ تولید کرده و کیا که در واقع زیر مجموعه هیوندا موتورز هست همانند همین جنسیس عدد دومیلیون هشتصد هزار خودرو تولید کرده که در نتیجه مجموعه تولید گروه هیوندا موتورز مییشه حدود هفت میلیون و چهار صد هزار خودرو که ششمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان هستش و اگر اشتباه نکرده باشم تولید کل خودرو سازی چین ده میلیون خودور هستش حالا تو حدیث مفصل بخوان از این مجمع. ضمنا جنسیس بیشتر مراکز تحقیقات و توسعه اون در المان واقع شده و حتی در کالیفرنیا هم کارخانه تولید داره و مراکز عظیم تحقیقات و توسعه در امریکا داره این کجا و ان غورباقه کجاhttps://www.statista.com/statistics/683556/hyundai-kia-vehicle-sales-worldwide/
مسعود
۸ فروردین ۱۳۹۹حالا طراحی بیرونش هیچی ولی چرا توشو شبیه سمند طراحی کردن؟!
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹یه چینی ه فابریک:عقب مونده و پرت و پلا
مدلهای چینی ای که زیبا هست حتما کار خودشون نیست
امیدوارم این مدل به تولید برسه و شکست مفتضحانه ش باعث بشه اعتماد به سقف این شرکت مهار بشه
حسین
۸ فروردین ۱۳۹۹اولین خودروساز دولتی چین فاو هست که این برند هم زیرمجموعه اش هست و از ۵۰ سال پیش همچین خودرو های لوکس نوستالڗی که نماد شون هست رو تولید میکنه و برای تشریفات ازش استفاده میکنن!
خیلی هم گران هست!
نه شکستی در کار است و نه واسه مردم عادی است!
مهدی
۸ فروردین ۱۳۹۹اره شنیده بودم هم چی موضوعی که این برند دولتی هستش و شکل و شمایلش هم به خاطر تفکرات کومونیستی دولت چین و نوستالژی اونا از استالین و چخوف و لنین هستش و همونطور که گفتم هیچ ادم عاقلی این وزغ نمیخره
سینا BMW
۸ فروردین ۱۳۹۹کی میاد سری ۷ و اس کلاس رو به این ترجیح بده.
ظاهرش برای ۵۰۰۰۰ سال پیشه.!!!