خودروی جیلی GC6 سدان، مدتی است که در یکی از مجموعههای مستقر در شهر کرمان تولید میشود. از همین رو، قصد نمودیم که به طور مختصر آن را بررسی نماییم.
۲۰۱۴ Geely GC6 جیلی GC6 سدان کوچکی است که توسط شاخه انگلون (ENGLON) این شرکت تکوین یافت و در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی هم به بازار عرضه شد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، شاخه امگرند (EMGRAND) کمپانی جیلی، خودروهای لوکس این کمپانی را تولید میکند که برخی از مدلهای آن به کشورمان نیز راه یافته است. البته این نامها و مرزبندیها، بیش از همه، در بازار چین است که نمود مییابد و در بازارهای صادراتی، این خودرو با نام جیلی و بدون ذکر پسوند انگلون عرضه میشود. ۲۰۱۴ Geely GC6 طراحی بدنه جیلی GC6، برخلاف سدان امگرند EC7، کمتر از استانداردهای نوین اروپایی سود میبرد و به ساختههای شرقی نزدیکتر است. قسمت جلوی آن از نمایی ساده و تا حدی زمخت بهره میبرد که از ظرایف و دقائق به کار رفته در امگرند، چندان اثری در آن دیده نمیشود. جلوپنجرهای مشکیرنگ در تلفیق با چراغهایی نسبتاً تیره، نمایی خاص را برای آن مهیا نموده و آرمی دایرهای شکل و متفاوت از آنچه که در امگرند دیدهایم، در میانه آن جای گرفته است. در کل، طراحی این قسمت، بیشتر یادآور خودروهای متأخر ساخت چین است تا مدلهای مدرن و بهاصطلاح تراشخورده آن.
در بخش عقب آن هم، نواری ضخیم از جنس کروم در پایین لبه صندوق جای گرفته که چراغهای پشتی را به یکدیگر وصل مینماید. ترکیب و طراحی این بخش از خودرو، آدمی را تا حد زیادی به یاد هموطن چینی آن یعنی لیفان ۵۲۰ میاندازد و بیتعارف، نمایی نهچندان زیبا را برایش فراهم آورده است؛ تنها با این تفاوت که از جلوه مناسبتر و نیز کیفیت مونتاژ بهتری نسبت به لیفان بهره میبرد. بخش کناری آن نیز از سطوحی تخت و صاف و بدون هیچ خط و خطوط اضافهای بهره میبرد که نمایانگر خودرویی کاملاً ارزان و معمولی است. درمجموع، طراحی کلی این خودرو را میتوان محتاطانه و محافظهکارانه قلمداد نمود که کمتر از تهمایههای هیجان و جوانپسندی برخوردار است و بیش از همه بازتابدهنده خودرویی اقتصادی است که وظیفه اصلی آن تنها ترابری صرف است نه بیشتر!
علیرغم طراحی خارجی نهچندان پرشور و دلانگیز، طرح داخلی آن از ظاهر و نمای درخوری برخوردار است و در پیریزی و تکوین آن هم از مشاورههای شرکت ولو استفاده شده است. سطوح متعدد کابین این خودرو از تریم دوگانه کرم و مشکی بهره میبرند و در میانه داشبورد هم، یک صفحه نمایشگر لمسی نصب شده که از طرح هندسی مناسبی برخوردار است. در گوشه و کنار کابین نیز از قطعات پلاستیکی سخت و ارزانقیمت استفاده شده است که با توجه به بهای این خودرو امری دور از انتظار نیست؛ فرمان نیز از طرحی چهارشاخه برخوردار است و کنترلرهای مربوط به سیستم صوتی بر روی گوشه چپ آن جای گرفتهاند. ارگونومی مناسب و دسترسی راحت به ابزارها هم از دیگر موارد شایان توجه در این کابین است.
در حال حاضر، این خودرو تنها با یک پیشرانه ۴ سیلندر بنزینی عرضه میشود که از توانی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۳۶ نیوتن متر برخوردار است. پیشرانه مذکور قادر است که ماکزیمم سرعتی معادل ۱۷۲ کیلومتر را برای این خودرو مهیا نماید. این پیشرانه در چین و برخی از بازارهای صادراتی به همراه یک گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه میشود. اما گویا قرار است که در ایران گیربکس خودکار نیز ارائه شود. ۲۰۱۴ Geely GC6 به لحاظ ایمنی، این خودرو توانسته است ۵ ستاره را از موسسه ایمنی C-NCAP کسب نماید که از ساختار مستحکم آن حکایت میکند. تیپهای متعدد این خودرو از دو ایربگ به طور استاندارد بهره میبرند و سامانههای ایمنی همچون سیستم ضد بلوکه ترمز (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) نیز بهصورت استاندارد در آنها نصب شده است. مضاف بر آن، سیستم ترمزهای جلو و عقب آن هم از نوع دیسکی است. در بالاترین تیپ این خودرو که در بازار چین عرضه میشود دوربین دید عقب به طور استاندارد وجود دارد.
بنا به گفتههای نماینده ایرانی، جیلی GC6 قرار است با بهایی بین ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان در دنده دستی و همچنین ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان در گیربکس اتوماتیک عرضه شود که دراینباره باید منتظر ماند و دید. در حال حاضر عمده بازار صادراتی این خودرو شامل ممالکی همچون روسیه، امارات، عربستان و…. میگردد. ۲۰۱۴ Geely GC6
مشخصات فنی جیلی GC6
حجم موتور: ۱۴۹۸ سیسی
توان: ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۳۶ نیوتن متر در ۲۸۰۰ الی ۳۴۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۱۳ الی ۱۳.۵ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۶۵ کیلومتر ذکر شد)
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت
سیستم فنربندی جلو: مک فرسون استرات
سیستم فنربندی عقب: محور پیچشی
سیستم ترمز جلو و عقب: دیسکی
استاندارد آلایندگی: یورو ۴
۲۰۱۴ Geely GC6ابعاد
طول/عرض/ارتفاع: ۴۳۴۲/۱۶۹۲/۱۴۳۵ میلیمتر
فاصله بین دو محور: ۲۵۰۲ میلیمتر
وزن خالص: ۱۱۰۳ کیلوگرم
اندازه تایرهای جلو و عقب: ۱۸۵/۶۰ R 15
حجم باک: ۴۵ لیتر
گنجایش صندوق بار: ۴۶۸ لیتر
۲۰۱۴ Geely GC6ایمنی
دو عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو)
سیستم ضدبلوکه ترمز ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
ستون جمع شونده فرمان
کمربندهای ایمنی سهنقطهای
قفل ایمنی کودک
تجهیزات رفاهی
در حال حاضر، این خودرو در سه تیپ متفاوت در بازار عرضه میشود که به تفکیک، از تجهیزات ذیل بهره میبرند:
تیپ ۱: فرمان الکتریکی – آینههای جانبی گرم شونده – چراغهای مه شکن جلو – شیشههای برقی – قفل مرکزی با ریموت – ۶ عدد بلندگو – رادیو با پورت AUX – ایرکاندیشن دستی – سیستم دزدگیر ایموبلایزر- سیستم روشنایی FOLLOW ME HOME
تیپ ۲: علاوه بر تجهیزات فوق به اقلام ذیل نیز مجهز است:
رینگهای آلومینیمی – فرمان با کنترلرهای چندگانه – سامانه ناوبری GPS به همراه اتصالات بلوتوث- صفحه نمایشگر رنگی – سنسور پارک عقب
تیپ ۳: علاوه بر تجهیزات موجود در تپپ ۱ و ۲، به اقلام ذیل نیز مجهز است:
سانروف برقی – سیستم هوشمند KEYLESS START – صندلیهای چرمی – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک – سیستم نمایشگر فشار باد لاستیکها TPMS – دوربین دید عقب
قیمت
در ایران: ۴۷.۸ میلیون تومان برای نسخه اتوماتیک
در چین: بهای تیپهای گوناگون این خودرو به شرح ذیل است:
تیپ ۱: ۵۳,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۰.۴ میلیون تومان
تیپ ۲: ۵۶,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۲.۱ میلیون تومان
تیپ ۳: ۶۰,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۴.۳ میلیون تومان
در امارات: ۲۶,۰۰۰ الی ۲۹,۰۰۰ درهم (۲۴.۶ الی ۲۷.۴ میلیون تومان)
همون طور که تو متن و سایت چینی قید شده قمیت فول این ماشین 60,800 یوانه که با یوان 565 تومنی میشه تقریبا 35 میلیون، نه 47 میلیون! واقعا تو قیمت گذاری ها 10 میلیون اضافه که برای هر خودرو میگیرن، کجا میره؟!
فروش این خودرو آغاز شده و صرف نظر از تسهیلاتی که برای خریدش در نظر گرفتند با قیمت خالص 47 میلیون تومان عرضه میشه.
نکات قابل توجه: 1. مشابه این قیمت (کمی بیشتر) خودروی رنو ساندرو قرار داده که مهمترین ویژگی اش اصالت نام رنو است. البته نادیده نگیریم که جیلی هم جز بهترین شرکت های چینی است.
2. خوب بودن یا نبودن طراحی خودرو بستگی به نظر خریدار داره. نویسنده ذکر کرده که نمای بیرونی خودرو نه چندان زیبا ولی نمای داخلی زیباست! خب این فقط نظر شخصیه نویسنده است چون برعکس ایشان بنده اعتقاد دارم که نمای بیرونی خودرو زیبا و نمای داخلی نه چندان زیباست!
من یه ام وی ام x33s خریدم دو ماه که گرانتیش تموم شده گیربکسش خراب شد. میگن قطعاتش هم نیست باید گیربکس عوض بشه 13 میلیون تومن پولشه. تصمیم گرفتم بفروشم پراید بخرم
در اینکه گرونه که هیچ شکی نیست (۲۰ میلیون تومن یعنی نزدیک به دو برابر قیمت دبی) اما تو ایران همه ماشین ها گرونن در مقایسه با قیمت ۴۸ میلیونی دنده اتوماتیک این می شه دنا دنده دستی یا ال نود اتوماتیک خرید به نظرم در کنار اونها گزینه بهتری باشه البته مطمئن باشید این قیمت افزایش خواهد یافت الان کرمان خودرو جک اس ۵ اتوماتیک رو ۹۸ میلیون قیمت گذاشته اصلا باور کردنی نیست
قیمت فیلترهوا گران است 42000تومان مصرف بنزین صدرصد صدکیلومتر ده لیتراست ، سپر عقب خیلی خیلی ضعیف است تیپ و قیافه اش مازندران نمایندگی در استانها خیلی خیلی ضعیف نزدیک ده کیلومتر کار کردم یازده تیر ماشین را تحویل گرفتم
سلام فرج الله از مازندران تیپ ماشین عالی لوازم بسیار گران مصرف سوخت حداقل صد کیلومتر ده لیتر ضمنا بنده نزدیک ده هزار کیلومتر کار کردم مثلا پنج هزلر کیلومتر اول فقط اجرت رایگان اما پنج هزار کیلومتر دوم ورودی 70000هزارتومان هزینه ها هم خیلی خیلی نسبت به قیمت ماشین بالا است بنده تیرماه ماشین تحویل گرفتم
سلام و خداقوت به آقای ســـام من داخل ماشین در نمایندگی نشستم به صورت خاموش که فقط ظاهر و داخل خودرو بررسی کنم چونکه در متن با ال ۹۰همتراز شده، با این خودرو قیاس کردم ۱. مواد به کار رفته داخل از ال۹۰ کمی ضعیفتر ۲. زیبایی داخل از ال ۹۰خیلی بهتر ۳. امکانات در دسترسترن ۴. فضای داخل کابین مشابه پراید، واقعا یه سدان جمع و جور، سه نفر راحت نمیتونن عقب بشینن، پاها به صندلیهای جلو گیر میکنه ۵.صندلیها خشکه و حالت مبله کمتری داره، برخلاف ظاهر گول زننده ۶. برای من که قد بلند هستم با اینکه صندلی دادم عقب ولی بازهم سرم به سقف تماس داشت ۷. فضای صندوق عقبش عالی و حتی با خم کردن صندلیهای عقب فضا بیشتر میشه ۸. باز کردن صندوق عقب مستقیم با کلید نمیشه ۹. درضمن پشت آمپرهاش در واقعیت خیلی کوچکتر از تصاویر موجود هست، یعنی کوچکتر از آمپرهای پراید ۱۰. من به قصد خرید و نیازهام نگاه کردم و با توجه به اینکه هماکنون ۱۱۱دارم و جاداری و راحتی برام مهمه و وقتیکه حساب کردم میتونم با این پول یه ساندرو بخرم از خریدش متاسفانه منصرف شدم و سراغ گزینه های دیگه خواهم رفت نظرات من در باره فضا و ظاهر داخلی خودرو نصبت به تعداد زیادی خودرو که حداقل داخلش نشستم
نسبت به قیمت و امکاناتش از ماشینهای ایران خودرو و سایپا خیلی بهتره . برند جیلی یک برند خوب میان خودروهای چینی هست.شاید از نظر طراحی ظاهری قشنگ نباشه اما از نظر محکمی و ایمنی از سطح بالایی برخوردار هست.
من یک ماهه که این ماشین رو خریدم و راضیم. داخل کابین زیبا. ماشین بسیار نرم و روان . شتاب گیری نسبتا مناسب. امکانات خوب. قبل ازین ال 90 داشتم و بنظره این ماشین کاملا بروزتر و بهتره. ضمن اینکه شرایط خریدبهتری نسبت به هم رنجهای خودش داره
شما موتور ۲۰۰۰ ، ۵۵۰ رو با این مقایسه میکنید ؟ آپشن ها و کیفیت ۵۵۰ رو با این مقایسه میکنید ؟ قربان معلومه که ۵۵۰ بهتره ، اگه چند ملیون مثلا ۵ یا ۶ لیون بیشتر هزینه بخواین کنین صد البته ۵۵۰
به نظر من که ظاهر داخلش واقعا زیباست و مانند خودروهای مدل بالاتره.بیرونش هم سلیقه اییه. به نظر من از دنا و آل نود بهتره.کیفیتش هم همین بس که از پر فروش ترین سدان های چند بوده.کیفیت محصولات کرمان موتور هم از سایپا و ایران خودرو بیشتره.تازه چند میلیون هم ارزونتره
همین خودرو تو شهر ایلام قیمت فروشش تو نمایندگی 49790000تومانه. البته تیپ یکش. علتش و نمیدونم؟ ایا قیمت نمایندگی سلیقه ای هست؟ با اینکه یک نمایندگی بیشتر اینجا نیست . بماند ک اقساطیش چقدر تموم میشه. ایا نظارتی بر نمایندگی ها وجود داره؟
میخوام تجربه ام رو صادقانه بگم. داخلش از خودروهای ایرانی فوق العاده حس بهتری به آدم میده و اصلا هم حس ارزان بودن نمیده. عقب هم سه تا آدم متوسط به راحتی جا میشن. پخش صدا واقعا عالیه . صندوق عقب خیییلی جاداره. کولر واقعا عالیه و سریع خنک میشه و تو درجه ی دو آدم یخ میزنه. جلو ی پا هم متوسطه. مصرف سوخت هم خوبه . گیربکسشم خوبه ولی اگر اهل شتاب گرفتن و کورس گذاشتنید نخرید . البته بد نیست ولی یکدفعه شتاب نمیگیره فیسش هم راستش جلوش معمولیه ولی از پشت خیلی خوبه. صادقانه گفتم.موفق باشید
من کمتر از یکسال این ماشین را خریدم که واترپمپش سوراخ شد. الانم سه ماه هست ماشینم توی نمایندگی هست و تامین قطعه نمیشه و میگن اگر ماشین رو ببری بیرون تعمیر از گارانتی خارجش میکنیم. خواهشا احتیاط کنید در خریدن
تهرانی
۲۴ خرداد ۱۳۹۶قیمت 40 م باشه اتوماتش میارزه بشرط داشتن سانروف و کروز
ابراهیم
۲۸ خرداد ۱۳۹۶به هیچ عنوان مناسب نیست
amin
۱۹ تیر ۱۳۹۶چی مناسب نیست ؟ فقط الکی میگید مناسب نیست
علی
۱ تیر ۱۳۹۶همون طور که تو متن و سایت چینی قید شده قمیت فول این ماشین 60,800 یوانه که با یوان 565 تومنی میشه تقریبا 35 میلیون، نه 47 میلیون!
واقعا تو قیمت گذاری ها 10 میلیون اضافه که برای هر خودرو میگیرن، کجا میره؟!
علیرضاcar
۳ مرداد ۱۳۹۶بههمینخیالباشیدبهاینقیمتبدنقیمتشتورنجرنوسیمبلهیعنیازشصتتومنمیدنتاهفتادبیخوددلتونوخوشنکنید
محمد جواد
۲۰ مرداد ۱۳۹۶فروش این خودرو آغاز شده و صرف نظر از تسهیلاتی که برای خریدش در نظر گرفتند با قیمت خالص 47 میلیون تومان عرضه میشه.
نکات قابل توجه:
1. مشابه این قیمت (کمی بیشتر) خودروی رنو ساندرو قرار داده که مهمترین ویژگی اش اصالت نام رنو است. البته نادیده نگیریم که جیلی هم جز بهترین شرکت های چینی است.
2. خوب بودن یا نبودن طراحی خودرو بستگی به نظر خریدار داره. نویسنده ذکر کرده که نمای بیرونی خودرو نه چندان زیبا ولی نمای داخلی زیباست! خب این فقط نظر شخصیه نویسنده است چون برعکس ایشان بنده اعتقاد دارم که نمای بیرونی خودرو زیبا و نمای داخلی نه چندان زیباست!
علی
۳ شهریور ۱۳۹۶هیچی! چینالیزه شدیم. نظرمون چیه تو انحصار؟؟!!
هومن
۱۲ مهر ۱۳۹۶من یه ام وی ام x33s خریدم دو ماه که گرانتیش تموم شده گیربکسش خراب شد. میگن قطعاتش هم نیست باید گیربکس عوض بشه 13 میلیون تومن پولشه. تصمیم گرفتم بفروشم پراید بخرم
سعید
۲۷ مهر ۱۳۹۶در اینکه گرونه که هیچ شکی نیست (۲۰ میلیون تومن یعنی نزدیک به دو برابر قیمت دبی)
اما تو ایران همه ماشین ها گرونن
در مقایسه با قیمت ۴۸ میلیونی دنده اتوماتیک این می شه دنا دنده دستی یا ال نود اتوماتیک خرید
به نظرم در کنار اونها گزینه بهتری باشه
البته مطمئن باشید این قیمت افزایش خواهد یافت
الان کرمان خودرو جک اس ۵ اتوماتیک رو ۹۸ میلیون قیمت گذاشته اصلا باور کردنی نیست
فرج الله ازقندی
۲ آبان ۱۳۹۶قیمت فیلترهوا گران است 42000تومان مصرف بنزین صدرصد صدکیلومتر ده لیتراست ، سپر عقب خیلی خیلی ضعیف است تیپ و قیافه اش
مازندران نمایندگی در استانها خیلی خیلی ضعیف نزدیک ده کیلومتر کار کردم یازده تیر ماشین را تحویل گرفتم
فرج الله ازقندی
۲ آبان ۱۳۹۶سلام فرج الله از مازندران
تیپ ماشین عالی لوازم بسیار گران مصرف سوخت حداقل صد کیلومتر ده لیتر ضمنا بنده نزدیک ده هزار کیلومتر کار کردم مثلا پنج هزلر کیلومتر اول فقط اجرت رایگان اما پنج هزار کیلومتر دوم ورودی 70000هزارتومان هزینه ها هم خیلی خیلی نسبت به قیمت ماشین بالا است بنده تیرماه ماشین تحویل گرفتم
فرج الله ازقندی
۲ آبان ۱۳۹۶هزینه ها قیمت اش خیلی مناسب است ، نمایندگی در استان یا ندارد یا خیلی ضعیف مثلا مازندران فقط یک نمایندگی دارد …..
حبیب
۱۱ آذر ۱۳۹۶سلام و خداقوت به آقای ســـام
من داخل ماشین در نمایندگی نشستم به صورت خاموش که فقط ظاهر و داخل خودرو بررسی کنم
چونکه در متن با ال ۹۰همتراز شده، با این خودرو قیاس کردم
۱. مواد به کار رفته داخل از ال۹۰ کمی ضعیفتر
۲. زیبایی داخل از ال ۹۰خیلی بهتر
۳. امکانات در دسترسترن
۴. فضای داخل کابین مشابه پراید، واقعا یه سدان جمع و جور، سه نفر راحت نمیتونن عقب بشینن، پاها به صندلیهای جلو گیر میکنه
۵.صندلیها خشکه و حالت مبله کمتری داره، برخلاف ظاهر گول زننده
۶. برای من که قد بلند هستم با اینکه صندلی دادم عقب ولی بازهم سرم به سقف تماس داشت
۷. فضای صندوق عقبش عالی و حتی با خم کردن صندلیهای عقب فضا بیشتر میشه
۸. باز کردن صندوق عقب مستقیم با کلید نمیشه
۹. درضمن پشت آمپرهاش در واقعیت خیلی کوچکتر از تصاویر موجود هست، یعنی کوچکتر از آمپرهای پراید
۱۰. من به قصد خرید و نیازهام نگاه کردم و با توجه به اینکه هماکنون ۱۱۱دارم و جاداری و راحتی برام مهمه و وقتیکه حساب کردم میتونم با این پول یه ساندرو بخرم از خریدش متاسفانه منصرف شدم و سراغ گزینه های دیگه خواهم رفت
نظرات من در باره فضا و ظاهر داخلی خودرو نصبت به تعداد زیادی خودرو که حداقل داخلش نشستم
محمد
۱۲ آذر ۱۳۹۶نسبت به قیمت و امکاناتش از ماشینهای ایران خودرو و سایپا خیلی بهتره . برند جیلی یک برند خوب میان خودروهای چینی هست.شاید از نظر طراحی ظاهری قشنگ نباشه اما از نظر محکمی و ایمنی از سطح بالایی برخوردار هست.
مسعود
۲۷ آذر ۱۳۹۶من یک ماهه که این ماشین رو خریدم و راضیم. داخل کابین زیبا. ماشین بسیار نرم و روان . شتاب گیری نسبتا مناسب. امکانات خوب. قبل ازین ال 90 داشتم و بنظره این ماشین کاملا بروزتر و بهتره. ضمن اینکه شرایط خریدبهتری نسبت به هم رنجهای خودش داره
Mahdi
۶ دی ۱۳۹۶سلام خداییش مصرفش چقدره؟
مهدی
۵ بهمن ۱۳۹۶با 300 تا کارکرد 8.5
ابوصالح
۲۴ خرداد ۱۳۹۷تو شهر 10 و در جاده 7
پانی
۱۰ دی ۱۳۹۶این ماشین بهتره یا ام وی ام 550؟؟
ارمین
۵ بهمن ۱۳۹۶شما موتور ۲۰۰۰ ، ۵۵۰ رو با این مقایسه میکنید ؟
آپشن ها و کیفیت ۵۵۰ رو با این مقایسه میکنید ؟
قربان معلومه که ۵۵۰ بهتره ، اگه چند ملیون مثلا ۵ یا ۶ لیون بیشتر هزینه بخواین کنین صد البته ۵۵۰
محمد
۱۴ دی ۱۳۹۶به نظر من که ظاهر داخلش واقعا زیباست و مانند خودروهای مدل بالاتره.بیرونش هم سلیقه اییه. به نظر من از دنا و آل نود بهتره.کیفیتش هم همین بس که از پر فروش ترین سدان های چند بوده.کیفیت محصولات کرمان موتور هم از سایپا و ایران خودرو بیشتره.تازه چند میلیون هم ارزونتره
علی
۶ بهمن ۱۳۹۶همین خودرو تو شهر ایلام قیمت فروشش تو نمایندگی 49790000تومانه. البته تیپ یکش. علتش و نمیدونم؟ ایا قیمت نمایندگی سلیقه ای هست؟ با اینکه یک نمایندگی بیشتر اینجا نیست . بماند ک اقساطیش چقدر تموم میشه. ایا نظارتی بر نمایندگی ها وجود داره؟
behnam
۲۳ مرداد ۱۳۹۷میخوام تجربه ام رو صادقانه بگم. داخلش از خودروهای ایرانی فوق العاده حس بهتری به آدم میده و اصلا هم حس ارزان بودن نمیده. عقب هم سه تا آدم متوسط به راحتی جا میشن. پخش صدا واقعا عالیه . صندوق عقب خیییلی جاداره. کولر واقعا عالیه و سریع خنک میشه و تو درجه ی دو آدم یخ میزنه. جلو ی پا هم متوسطه. مصرف سوخت هم خوبه . گیربکسشم خوبه ولی اگر اهل شتاب گرفتن و کورس گذاشتنید نخرید . البته بد نیست ولی یکدفعه شتاب نمیگیره فیسش هم راستش جلوش معمولیه ولی از پشت خیلی خوبه. صادقانه گفتم.موفق باشید
جواد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸من کمتر از یکسال این ماشین را خریدم که واترپمپش سوراخ شد. الانم سه ماه هست ماشینم توی نمایندگی هست و تامین قطعه نمیشه و میگن اگر ماشین رو ببری بیرون تعمیر از گارانتی خارجش میکنیم. خواهشا احتیاط کنید در خریدن