پیکاپ فاو هونگتا T340 از اکثر زوایا شبیه یک پیکاپ تراک معمولی است. البته ظاهر این خودرو شباهت زیادی به پنجمین نسل شاسیبلند فورد اکسپلورر پیش از فیس لیفت دارد. خب آیا این اتفاقی است؟ نه اصلاً!
8 نسخه از این پیکاپ چینی تولید میشود که بهای آنها بین ۱۶۷۶۰ تا ۲۱۳۱۰ دلار میباشد. تمامی نسخهها از پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو دیزل ۱۲۹ اسب بخاری با گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری استفاده میکنند.
این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده و در مدلهای فول تر سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد. بنا به گزارش Autohome، ارتفاع پیکاپ T340 از سطح زمین به ۲۱۰ میلیمتر میرسد.
نسخه عادی این پیکاپ طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۳۳۰/۱۸۸۰/۱۸۲۵ میلیمتری داشته و فاصله بین محوری آن به ۳۰۹۵ میلیمتر میرسد. البته مدل طویلتر این پیکاپ نیز عرضه میشود که طول آن ۵۶۴۰ میلیمتر و فاصله بین محوری آن نیز ۳۴۰۵ میلیمتر میباشد. تمامی مدلها دارای لاستیکهای ۲۶۵/۶۵ و رینگهای ۱۷ اینچی هستند.
F۲۲RAPTOR
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷عکس دومی خیلی خوب کار شده رو رخش ،
عکس سوم هم نشون میده تناژبارش زیاده
محمد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷شاید چند سال قبلتر واسه پیشرفت به این کپی کاریها احتیاج داشت
اما صنعت خودرو چین امروز دیگه به اندازه کافی پیشرفت کرده که دست از این کپی برداری بکشه
نمونه بارزش برند جیلی مالک ولوو و سهامدار بنز با برند جدید لینکاندکو و خودروهای بروز و صاحب شخصیت مستقلش
این کپی کاریها اعتبار خودشونو خراب میکنه
ایمان
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷فورد هم به قربانی چینی ها اضافه شد
این روزها هیچکس از دست چین در امان نیست !!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷خوده فورد اکسپروررِ نسل قبله ، فقط عقبش وانت شده .
مزدک
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷کپی زشتی از فورد F50 هستش البته فقط از نظر قیافه
زشت تر از ظاهر مشخصات فنیشه به عنوان یه تراک، فورد قدرتش حدود ۵۰۰ اسب بخاره و این ۱۲۹ خنده داره واسه این هیکل ۲۰۶ خودمون قدرتش ازین بیشتر خخخخخخ
حسین دهمرد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷گشتاورش دو برابر ۲۰۶ خودتونه
حسین
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷با توجه به تنوع کم بازار وانت ها در ایران ، بنظر بیاد ایران بد نیست!
گروه بهمن مدل چهار چرخ متحرک دوکابین اش رو بیاره!
نوید جهرمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷اینو به بهمن خودرو نشون بدین سریع تر بره قرارداد مونتاژش رو ببنده. منم برم زنبیلم رو آماده کنم برا پیش فروش بزارم توی صف.
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷کاش ما هم کپی کاری یاد می گرفتیم. از ویژگی های فنی که بگذریم قیافه خودروهای داخلی خیلی یکنواخت و خسته کننده است. گاهی مثلا ابتکاری از سوی خودرو سازای داخلی رخ میده که معمولا نتیجه فاجعه است. آخه تیبا با اون قیافه ضایعش رو تصور کنید کردنش ساینا عقبش افتضاح تر شده یا در دنا پلاس رو عوض کردیم اصلا با قیافه هماهنگی نداره. مثل اینکه کت و شلوار رو با پیرژامه بپوشی
یاس ی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷کیلومتر شمار و دور موتورش دقیقا مال دناست. اگه آمپر روغن و بنزینشم بالاش بود دیگه خودش بود.
کاشکی خودرو سازهای ما اندازه چینیها عرضه داشتن.