ترامپچی که برندی متعلق به گروه خودروسازی چینی گک (GAC) است، در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ کراساوور بزرگ و سه ردیفهای بنام GS8 را معرفی کرد. سپس چندی بعد نسخهٔ کوچکتری از این خودرو با نام GS7 هم معرفی شد. این خودرو اما اساساً نسخهٔ دو ردیفه و کوتاهتری از GS8 بود و تفاوت دیگری با آن نداشت. حال ترامپچی کراساوور GS7 را مورد فیسلیفت و بهروزرسانی قرار داده و نام آنرا هم به GS8S تغییر داده است.
طی این فیسلیفت، دماغهٔ GS7 که حالا GS8S نام گرفته بازطراحی شده و کمی عضلانیتر از قبل به نظر میرسد. این طراحی جدید به استایل خودرو نمایی مردانهتر بخشیده که میتواند برای طرفداران کراساوورهای بزرگ خوشایند باشد؛ اما برجستهترین تغییر در بخش جلویی GS8S جلوپنجرهٔ جدید آن است که کمی بزرگتر از قبل شده و طرح آبشاری جدیدی با نمای سهبعدی در آن کار شده است. علاوه بر این، تغییراتی هم در سپر و ورودیهای هوای درون آن به چشم میخورد.
در بخش عقبی خودرو اما بهجز سپر جدید تغییر چشمگیر دیگری دیده نمیشود. این سپر جدید طرحی سهبعدی دارد و یک صفحهٔ محافظ نقرهای هم در پایین آن نصب شده که دو سر اگزوز افقی مستطیلی از آن بیرون آمده است. این کراساوور بروز شدهٔ ترامپچی ۴,۷۴۰ میلیمتر طول، ۱,۹۱۰ میلیمتر عرض و ۱,۷۷۵ میلیمتر ارتفاع دارد که این یعنی طول آن ۱۰ میلیمتر نسبت به GS7 افزایش یافته است. این درحالیکه است که GS8 معمولی سه ردیفه ۴,۸۳۵ میلیمتر طول دارد.
طی این فیسلیفت در داخل GS8S هم تغییراتی صورت گرفته که کابین آنرا مدرنتر و جذابتر از قبل کرده است. در اینجا طراحی کلی داشبورد، غربیلک فرمان، دریچههای تهویه و کنسول میانی همگی تغییر کردهاند اما در میانهٔ داشبورد خودرو همچنان همان نمایشگر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قرار گرفته است. بااینحال گفته شده تیپهای بالاتر به صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی مجهز خواهند بود.
زیر کاپوت GS8S یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته که ۲۵۲ اسب بخار قدرت تولید میکند و این نیرو را از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ AMT ساخت آیسین به چرخها تحویل میدهد. ترامپچی GS8S جدید با قیمتی از ۱۵۸ هزار یوآن معادل ۲۲,۳۰۰ دلار تا ۱۹۲,۸۰۰ یوآن معادل ۲۷,۲۰۰ دلار به بازار چین عرضه میشود.
محمد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹زشته
ferrari_lvr
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹شلیک کننده ترامپ??
ترامپچی
#فقط فان
NAVID۰۰۹۸
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹مطمئناً کرونا باعث دلخوری شدیدی از چین و چینیها شده اما اگر در نظر بگیریم که این خودرو از هیچ شرکتی کپی نکرده و خودش جای حرف و تبریک به چینیها داره .
بنظر من که خیلی هم خوب طراحی شده اگر توقعمان را از یک چینی در حّد خودش در نظر بگیریم و نه با معروفهای جهانی ژاپنی آلمانی آمریکایی .
زیباست ، ایراد بنیاِسرائیلی نگیرید خداوکیلی …. .
میلاد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹چهرش تقریبا خوب از آب در اومد.ولی نمی دونم این چه کرمیه چینیا دارن که چرخ ها و رینگ های ماشین به قیافش نمی خوره. همچین قیافه ی عضلانی چرخ های گنده تری می خواد که با یه خورده تغییرات ابعادی گلگیر مشکلش حل میشد.
مانی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹از طراحی این مدلی که دریچه تهویه دو طرف سیستم اطلاعات سرگرمی و به صورت
عمودی باشه بدم میاد اما این بقدری خوب در آورده که قشنگ شده
مهردادكمال
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹همون کپی سازی کنن بهتره تا اینکه بخوان به نسبت اورژینال طراحی کنن که نتیجش چهره این قد نامتعادل و شلوغ بشه
هنوز راه طولانی برای طراحی درست و حسابی پیش روی چینی هاس
car lover
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹قدیما یه ماشین چینی که میومد و پدال میزاشتش همه به به که چه پیشرفتی
اما الان به خاطر شایعه ظهور کرونا از چین همه متنفر شدن ازش و بدوبیراه بهش میگن
سینا BMW
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹این چه قیافه ایه، یکبار خواستن کپی انجام ندن اینطوری شد?
OMID
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹بینهایت زشته
انگار طراحیشو از قبرستونای بازیای ترسناک الهام گرفتن
Farzad
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹نمای جلوش بد شده همینطور کابین ولی عقبش خوب در اومده ، در کل بدک نیست ، ولی نمیدونم چرا باز احساس میکنم از چندتا ماشین کپی کردن ?
car lover
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹نوید بد موقع گفتی
سه ماه پیش همین حرفو میزدی لایک بارون میشدی اما الان نه
خلاصه اینکه حرف مردمو تو تصمیماتون دخالت ندید
و اینکه این ترامپچی قدیمیه و چیز جدیدی نیست
OMID
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹این قبل کرونا هم بود
همون موقع هم همه گفتن زشته
car lover
۲۸ شهریور ۱۴۰۳عقبش کپی اکسپدیشنه