در هیاهوی نمایش کراساوورهای بیشمار در نمایشگاههای خودرو، چانگان از نسل بعدی مدل CS75 خود با پسوند پلاس رونمایی کرد. شاسیبلندی عضلانیتر و در دو تریم و پیشرانه مختلف که اواخر امسال وارد بازار کشور چین خواهد شد.
چانگان CS75 پلاس، عضوی از خانواده رو به رشد کراساوورهای این شرکت محسوب میشود که ارتباطی قوی با مدل بزرگتر CS85 داشته و با فلسفه و زبان طراحی Vitality Motion با تمرکز بر سلایق مشتریان چینی شکل گرفته است.
نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو سود میبرد در حالی که یک نسخه قدرتمندتر توربوی ۲ لیتری اسپرت نیز قابل خرید است. جلوپنجره مشکی رنگ مشبک برای افزایش ورودی هوا در نسخه اسپرت جایگزین جلوپنجره میلهای لوکستر نسخه استاندارد میشود.
هنوز اطلاعات بیشتری از تواناییهای فنی این نسخهها و همچنین تجهیزات این خودرو منتشر نشده است.
Behrouz. anzali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ماشین زیبایی شده خدایی
مزدا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی کابین ماشین رو از بنز اسکی رفتن چراغ های عقب هم از لکسوس NX
مزدا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸با خودم فک میکنم اگه اون آقاهه!!که قدیما با اروپا و امریکا ارتباط داشت و کارخانه بنز و … وارد ایران کرده بود زنده بود نمایشگاه خودرو ایران یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا میشد ??
artin
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸بابا داخلش رو!!!آدم آرمشو نبینه فکر می کنه یک ماشین لوکسه.
The best or nothing
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸یه عده میومدن همینجا میگفتن چین امکان نداره به اروپاییا و ژاپنیا و آمریکاییا برسه !!یکی نیست بهشون بگه هر آدمی که مغزو با خودش داره با کارو تلاش و پشتکار و وجدان بیدارش میتونه به هرچیزی دست پیدا کنه حالا میخاد چینی باشه ایرانی باشه برزیلی باشه هیچ فرقی نمیکنه !شاید به مذاق خیلیا خوش نیاد ولی همین چینیا تا 30 سال آینده یکی از قطب های تکنولوژی و طراحی اتومبیل دنیا میشه بدون شک !چون هر روز داره بیشتر یاد میگیره و میسازه و میسازه و میسازه هر مدل بهتر از مدل قبلی … یا حق
ahmad.j
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸اعتبار یک شبه به دست نمیاد.
حتی شرکت های اروپایی تازه کار هم راه طولانی تا رسیدن به بزرگان این صنعت دارن چه برسه به چین.
ضمن اینکه هنوز هیچ برند چینی با هویت مستقل ظاهر نشده که بخواد عرض اندام جدی بکنه و فعلا در حد یک دنبال کننده هستن.
هر روز که بیشتر یاد بگیرید، اونی که از شما جلوتره هم با سرعت بیشتری داره یاد میگیره و میسازه و میسازه و میسازه…
امیر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸یه حسی بهممیگه اون نواری کاز جای چراغا شروشده و لبه کاپوت هم ادامه داره دی لایته وروشن میشه!!!!!
مگه اسباب بازیه؟!!
ازین مشکل ک بگذریم با اینکه همش ادمو یاد یه برند دیگه میندازه ولی طراحیش خوبه تقریبا
فکمیکنم مقصر وارد کنندگان هستن ک محصولات بی کیفیت چینی رو سالها دارن وارد میکنن ک هرچقد هم ماشین خوب چینی ببینیم بازم حس بی کیفیت بودن بهمون القا میشه حتی از توی عکس!
ho3ein
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸نمیدونم چه اسراریه تا میخواد ی ماشین چینی رونمایی بشه ی عده میان و میگن کپی فلان ماشینه،شاید دو سال پیش اینجوری بود ولی الان دیگه اکثر شرکت های چینی یواش یواش دارن زبان طراحی خاص خودشونو پیدا میکنن،این ماشینم به نظر من شبیه هیچ ماشین دیگه ای نیست
با احترام به نظر دوستان
حمیدرضا
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸انقدر بازار چین تنوع طلب و تازه پسنده یه ماشین دوماه طراحیش به طول بکشه قدیمی محسوب میشه الان فکر کنم بیشتر از تعداد درختهای جنگل های شمال ما تنوع مدل ماشین در چین باشه
طراحی این ماشین هم خوبه و با توجه به فروش بالایی که برند چانگان در چین داره طراحی های جدید کاملا توجیه پذیره