جیلیخودروهای چینی

جیلی امگرند GSe، پاسخ چینی به کراس‌اوورهای الکتریکی!

خودروسازان غربی تنها شرکت‌های نیستند که در بازار محصولات الکتریکی حضور دارند زیرا برخی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی نیز همین کار را انجام می‌دهند.


پس از معرفی چندین محصول جدید در چند ماه گذشته، جیلی از نسخه الکتریکی شده کراس اوور امگرند GS رونمایی کرد. این خودروی الکتریکی که امگرند GSe نام دارد از نهم ژوئن در چین عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمت پایه آن پس از کسر مشوق‌های دولتی حدود ۱۷۱۳۵ دلار باشد.


از نظر بصری این خودرو تقریباً مشابه برادر سنتی خود بوده اما GSe دارای برخی تفاوت‌های ظریف نیز می‌باشد. این تفاوت‌ها اکثراً در بخش جلو مشهود بوده و در آن می‌توانیم جلوپنجره بسته جدید به همراه سپر متفاوت را مشاهده کنیم.


رسانه‌های محلی می‌گویند این کراس اوور از واحد الکتریکی ۱۶۰ اسب بخاری به همراه مجموعه باتری لیتیوم-یونی استفاده می‌کند. این مجموعه باتری وزن ۳۸۰ کیلوگرمی داشته و محدوده حرکتی ۳۵۰ کیلومتری ایجاد می‌کند. البته با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌توان ۴۶۰ کیلومتر با امگرند GSe حرکت کرد.


بسته به مبلغ پرداختی، این کراس اوور بدون آلایندگی می‌تواند به چراغ‌های جلوی LED، سانروف پانورامیک، سیستم تصفیه هوا، شارژ بی‌سیم و کنترل صوتی مجهز باشد.


مشتریان می‌توانند از بین ۵ رنگ بدنه آبی، قرمز، نارنجی، طلایی و کریستال یخی یکی را انتخاب کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (304 ديدگاه)

    ای کاش حداقل دولت تعرفه الکتریکی ها رو صفر میکرد که اینا وارد میشد . تعرفه هیبریدی ها رو که زدن پکوندن

    1. emad1990

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      برفرض که وارد بشه با تعرفه مدنظر شما
      زیرساخت هاش ایا فراهم ه؟
      ایستگاه شارژ داریم ما؟
      ایستگاه های شارژ سریع چطور!

  2. Just bentley continental

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (561 ديدگاه)

    خوبه.
    قیمتشم بد نیست با توجه به مشخصاتش.

  3. مهدی

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    از جلو واقعا خیلی حرفه ای از تسلا کپی کردن (انصافا اگه حرفه ای نیستی الکی با یه نگاه نقد نکن )دارن به سطوح خیلی بالایی تو کپی کاری میرسن واقعا
    یه جوری شده که کپی کاری تو ماشینای چینی به اصالتشون تبدیل شده یعنی هرچی کپی کاری بهتر اصالت چینیش بیشتر

  4. مهدی دهقان

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (67 ديدگاه)

    چرا جلو پنجره رو میبندن حس خفگی به ادم دست میده نگاش میکنی اگه واسه آیرو دینامیک شدن خودرو اینکارو میکنن حد اقل یه طرح فیک بزارن جلو پنجره

  5. فتنه گوساله سامری

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    جلوش یه جوریه.کاش اون قسمت جلوپنجره رورنگ سیاه میکردن تایکم بهترمیشد

  6. حمیدرضا

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بازهم رشد دیگری از کارخانه معظم جیلی با این اوصاف باید منتظر خروج جیلی و ولوو هم از ایران باشیم دارن بازار جهانی رو هدف گذاری می کنن

  7. me84

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فکر کنم از اتاق هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده. در هر صورت خوب دارن میرم جلو این چینیها.

    1. سام

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (750 ديدگاه)

      کجای این ماشین شبیه هیوندای توسان نسل قبل است؟!…کدام منبع و سایت معتبر گفته که جیلی برای طراحی این ماشین از اتاق هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده است؟ امکان داره که نام آن سایت را درج کنی؟
      فرم خارجی این ماشین کجا و هیوندای توسان نسل قبل کجا….اصلا ابعاد خارجی این دو ماشین با یکدیگر منطبق است که شما می گویی که جیلی برای طراحی آن از هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا