کرایسلر

رام پرومستر سیتی ۲۰۱۵

ورود تازه رام به کلاس ون‌های تجاری کامپکت، با رام پرومستر سیتی مدل ۲۰۱۵ صورت می‌گیرد که برابر ۲۴۱۲۵ دلار همراه با هزینه تحویل قیمت‌گذاری شده است؛ مدلی که اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. این قیمت برای مدل پایه به صورت کارگو ون با دو سرنشین است، در حالی که نسخه مسافری پرومستر سیتی واگن از ۲۵۱۲۵ دلار آغاز می‌شود.

2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
رام همچنین مصرف سوخت پرومستر سیتی را منتشر کرده است. در این مدل تنها یک پیشرانه ارائه شده است؛ یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر که ۱۷۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همراه است. این ترکیب توانسته مصرف سوختی به اندازه ۱۱/۲ لیتر در شهر، ۸/۱ لیتر در جاده و ۹/۸ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ایجاد کند. البته این مصرف سوخت نسبت به آمار ۱۰/۷ لیتر در شهر و ۷/۸۴ لیتر در جاده در فورد ترانزیت کانکت اکوبوست عقب‌تر است. ولی در همین حال، با نوع تنفس نرمال ترانزیت کانکت برابری می‌کند.
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
از لحاظ قیمت، رام پرومستر سیتی مدل ۲۰۱۵ که بر اساس فیات دیابلو ساخته شده، گران‌ترین ون در کلاس خود محسوب می‌شود؛ چرا که ترانزیت کانکت از ۲۳۱۲۵ دلار و نیسان NV2000 و شورولت اکسپرس به ترتیب از ۲۱۶۰۵ و ۲۲۹۵۰ دلار شروع می‌شوند. در عین حال، پرومستر سیتی فضای حمل وسایل بیشتری نسبت به سایر ون‌های حاضر در این کلاس ارائه می‌دهد (۳/۷۱۲ مترمکعب) و ظرفیت حمل بار ۸۵۴ کیلوگرمی آن، بهترین ظرفیت در این کلاس محسوب می‌شود.
2015 Ram ProMaster City Interior
۲۰۱۵ Ram ProMaster City Interior
2015 Ram ProMaster City Interior
۲۰۱۵ Ram ProMaster City Interior
علاوه بر مدل‌های استاندارد کارگو و واگن، خریداران پرومستر سیتی می‌توانند فارغ از نوع ون، از تریم سطح بالای SLT استفاده کنند. SLT به اندازه ۱۵۲۵ دلار گران‌تر خواهد بود، ولی هنوز تجهیزات اضافی آن اعلام نشده است.
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
2015 Ram ProMaster City
۲۰۱۵ Ram ProMaster City
رام پرومستر سیتی ۲۰۱۵ در کنار رام پرمستر بزرگتر در بین ون‌های تجاری رام قرار می‌گیرد و طبیعتاً جای خالی رام C/V را که تولید آن متوقف شده، پُر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    طراحی داخلی جالبی داره مخصوصا داشبرد با کلی فضا برای قرار دادن چیزهای مختلف.

    1. MAFIA

      ۲۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      خیلی ضایع هست و فقط به درد شیرفروش ها میخوره.

    2. ASADI

      ۲۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      شبیه کیا اسپورتیج است

  2. محمدحسین پورکیوان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    سلام
    با ماشینای ون کلا خیلی حال میکنم چون آدمو یاد مسافرت با جمع میندازه به خصوص حال میده باهاشون دسته جمعی بری مشهد

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام.

    به حلقه های ضریحت گره خورده دلم
    ای گره گشای عالم اینبار این گره مگشا.

    1. NASSY

      ۲۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      […]

      حال میده باهاش بری شمال :P

  3. parseh net30

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (282 ديدگاه)

    ببینید اینا به ماشینای کارشونم چه بها و ارزشی میدن.اونوقت ما درست برعکس ایناییم بخدا

  4. REZA . JUST TOYOTA

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    دومی خوبه ولی اولی به درد هیچ چیز نمی خوره

  5. یاسین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    برعکس طراحی داخلیش جلوش مزخرفه ! !

  6. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یه نکته اى که میدونم هیچکدومتون بهش دقت,نکردین عکس,ششم از پایین صفحه کیلومتر شمارو ببىنید با این که ماشین ایستاده ولى دور موتور و سرعت سنجش نشون میده در حال حرکته درحللى که راننده پشت فرمون نیست!!!!!!

  7. mahdi

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    آقای انیس حسینی فکر کنم گشتاورو اشتباه نوشتین 234 توسایت خودramنوشته174

  8. Ahmad..F12

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    انیس جان ممنون

    برای یه همچین خودروی کاری، چنین طراحی داخلی زیبایی واقعاً ستودنیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا