با وجود آپدیت مدل بزرگ سدان کرایسلر برای ۲۰۱۵، این خودرو اساساً همان مدل قبلی در زیر پوستهای جدید است. در کرایسلر ۳۰۰ جدید تغییراتی مانند یک جلوپنجره جدید، طراحی تازه چراغها، لولههای اگزوز جدید و ارتقای سیستم فرمان و تعلیق و همچنین بازنگری در طراحی داخل کابین دیده میشوند. البته همین موارد کافی است تا این مدل دیفرانسیل عقب کرایسلر همچنان با ظاهری زیبا وارد دومین دهه از پرچمداری این کمپانی شود.
کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۱۵ یک سدان چهار در فولسایز با طیف وسیعی از تجهیزات و آپشنها است. در کمترین سطح از این مدل، یک سدان خانوادگی مجهز شاهد هستیم و این در حالی است که بالاترین نسخههای آن در سطح خودروهای لوکس ظاهر میشوند. این خودرو بر روی فاصله محوری ۳۰۵۳ میلیمتری خود، طولی به اندازه ۵۰۴۴ میلیمتر دارد؛ یعنی همان ابعادی که در مدل سال گذشته وجود داشته است. البته اگر بخواهیم مقایسهای با گذشتهها و به عنوان مثال خودروهای دهه ۹۰ میلادی کرایسلر داشته باشیم، این طول حدود ۱۵۰ میلیمتر از آن مدلها بیشتر است. ابعاد کرایسلر ۳۰۰ کنونی برای استفادههای روزانه حالت بسیار مناسبی دارد؛ این خودرو به اندازه کافی در داخل کابین فضا دارد و همچنین ابعاد آن به اندازه کافی کوچک است تا بتواند به راحتی جای پارک خود را پیدا کند. این خودرو در کنار پسر عموی مشابه مکانیکی خود، یعنی دوج چارجر، آخرین سدان امریکایی است که موتور V8 و دیفرانسیل عقب را ارائه میدهد؛ چیزی که به عنوان یک شرایط مناسب برای یک خودرو با عملکرد بالا تعریف نشده است. با این حال، بسیاری از ۳۰۰ ها به صورت موتور ۳/۶ لیتری V6 با توان ۲۹۲ اسببخار در زیر کاپوت خود ارائه خواهند شد. ولی انتخاب گزینه ۵/۷ لیتری همی V8 با قدرت ۳۶۳ اسببخار بر شخصیت خودرو خواهد افزود.فرمهای بدنه و تریمها
تنها یک فرم بدنه سدان برای ۳۰۰ درنظر گرفته شده که بهجز یک پنل که چراغهای عقب به آن متصل میشوند، بقیه اجزا از طراحی دوباره این مدل برای سال ۲۰۱۱ هستند. کرایسلر نخواسته که کاراکتر اصلی ۳۰۰ را برهم بزند و شاید دلیلی هم برای این کار نباشد.
مدل پایه ۳۰۰ لیمیتد شروع قیمتی برابر ۳۲ هزار و ۳۹۰ دلار دارد و مانند تمام دیگر مدلهای ۳۰۰، صاحب یک جلوپنجره بزرگتر جدید و چراغهای LED جدید در جلو با طراحی لبه بهتر شده است. جلوپنجره با لوگوی بالهای کرایسلر که در یک شبکه مشکی رها شده، جلوهای خاص پیدا کرده است. همچنین حتی با استفاده از چرخها و تایرهای استاندارد ۱۷ اینچی، این خودرو باز هم ظاهر عضلانی خود را حفظ خواهد کرد. مدلهای لیمیتد به صورت استاندارد از یک موتور ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۲۹۲ اسببخار استفاده میکنند که با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهد بود. در این میان، سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری ارائه میگردد. استفاده از این آپشن برای مدل لیمیتد بسیار بهصرفه است؛ چرا استفاده از آن برای تریمهای سطوح بالاتر هزینهای برابر ۲۵۰۰ دلار خواهد داشت. مدل 300S یک خودروی چابکتر و با ویژگیهای اسپورتی بیشتر است که قیمت پایهای برابر ۳۵۸۹۰ دلار دارد. تریم کروم تیره جایگزین المانهای برّاق در مدل لیمیتد شده و چهرهای شیطانی برای آن ایجاد میکند. چرخهای مدل S قطری به اندازه ۲۰ اینچ دارند و به رنگ مشکی «هایپر بلک» هستند. نتیجه، یک کرایسلر ۳۰۰ عضلانی است. علیرغم ظاهر تهاجمی 300S، موتور V6 پنتا استار هنوز هم به صورت استاندارد برای پیشرانه در این مدل استفاده میشود. در عین حال، خریداران میتوانند با پرداخت ۳ هزار دلار دیگر، موتور قویتر و هیجانانگیزتر ۵/۷ لیتری همی V8 را انتخاب کنند. در سطح بالاتر 300C را داریم که قیمت پایه ۳۸۹۹۰ دلاری دارد. این مدل، زمانی فقط از موتور «همی» استفاده میکرد؛ ولی اکنون میتوان برای پیشرانه از بین موتورهای V6 و V8 یکی را انتخاب کرد. حقیقت این است که V6 عملکرد بسیار خوبی دارد و موتور قدرتمندی است و گیربکس ۸ سرعته نیز هماهنگی خوبی با آن دارد؛ بنابراین عملاً نیازی به استفاده از موتور همی برای 300C نیست. از لحاظ ظاهری، مهمترین وجه تمایز مدلهای C مربوط به آینههای بغل کرومی آنهاست. در همین حال، در داخل کابین مواردی مانند روشنایی پیرامونی LED اضافه شده که برای یک شب خاطرهانگیز تدارک دیده شده است. در صدر تمام کرایسلر ۳۰۰ ها، مدل 300C پلاتینیوم قرار دارد که آغاز قیمت آن از ۴۳ هزار و ۳۹۰ دلار است. در این مدل، تمام تجهیزات ممکن استفاده شده است؛ از جمله پوشش چرم پنل ابزارها با طرح «فرانسوی» و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ اسپیکر. اگر به طراحی و دوخت سطح بالای چرمی در داخل یک کابین علاقه دارید، در اینجا یکی از بهترینهای آنها را مشاهده خواهید کرد. تفاوت طراحی داخلیتمام مدلهای ۳۰۰ از یک کابین بازنگریشده بهرهمند شدهاند که مجموعههای ابزارهای آن در یک آبی خوشرنگ میدرخشد. همچنین یک صفحهنمایش ۷ اینچی LCD در بین تاکئومتر و سرعتسنج و همینطور یک نمایشگر دوم ۸/۴ اینچی به صورت تاچاسکرین در وسط داشبورد، در بالا قرار گرفته است. نرمافزار UConnect کرایسلر ارتقا یافته و اکنون به سطحی رسیده که نسبت دکمهها و کلیدها ترجیح داده میشود.
حتی در تریم لیمیتد نیز از طراحی چرم داخلی استفاده شده و صندلیهای با تنظیم ۸ جهته همراه با گرمکن و تنظیم چهار جهته تکیهگاه کمر ارائه شدهاند. همچنین یک کنترل چرخشی جدید برای گیربکس اضافه شده است. امّا کرایسلر طراحی کامپکت خاص خود را به کار نبرده است. به عنوان مثال در پیکاپهای رام، یک کنترل مشابه بر روی داشبورد قرار دارد که فضا را در کنسول میانی خالی کرده است. ولی در ۳۰۰ این کنترل تقریباً همان فضایی را اشغال میکند که دستهدنده قبلی در آن وجود داشته است. بنابراین، مزیّت چندان بزرگی در استفاده از این ابزار حاصل نشده است. شرایط رانندگی در شهربا وجود انتقال قدرت موتورهای V6 با گشتاور حداکثر ۳۵۲/۵ نیوتنمتر از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، هیچکدام از مدلهای ۳۰۰ در سطح شهر به صورت یک خودروی آرام و سازشکار ظاهر نمیشوند. در واقع، رفتار گیربکس به اندازهای متوازن است که شاید اکثر خریداران متوجه حجم کمتر موتور نشوند. تمام اینها در شرایطی است که حتی سبکترین ۳۰۰ وزنی به اندازه ۱۸۲۷ کیلوگرم دارد.
تفاوت چندانی در مورد سیستم فرمان الکتریکی با تنظیمات جدید احساس نمیشود، ولی راننده همیشه در مورد اتفاق رخدهنده در مورد چرخهای جلو باخبر است. به لطف دوربین نمای عقب که محدودیت دید عقب خودروی ۳۰۰ را برطرف میکند، انجام مانورهای پارکینگ بسیار ساده است. در همین حال، استفاده از تجهیزات آپشنی مانند سیستم الکترونیک حفظ حالت عبور از بین خطوط، کروز کنترل انطباقی همراه با المان توقف کامل، هشدار برخورد و تشخیص ترافیک پشتسر، ۳۰۰ را تبدیل به یک خودروی مجهز میکند.
سیستم تعلیق بدون آنکه آرامشش را از دست بدهد، ناهمواریهای سطح جاده را در خود هضم میکند. همچنین سیستم ترمز این غول بزرگ را از سرعت بالا بهراحتی متوقف میکند و تمام خودرو در یک حالت آرامش و وقار در فضای شهری قرار دارد. شاید هیجان زیادی در اینجا وجود نداشته باشد، ولی مسلماً اطمینان قابلتوجهی وجود خواهد داشت. موتور همی V8، فارغ از غرش اگزوزش، تفاوت زیادی در سطح شهر ایجاد نمیکند و این تفاوت بیشتر در یک جاده باز مشخص میشود. اگر هر کدام از مدلهای ۳۰۰ را به یک بزرگراه مستقیم و خلوت ببرید، سرعت و چابکی آن را به طور کامل حس خواهید کرد. در همین حال، به پیچوخمهای جاده که میرسید، محدودیتهای راحتی سیستم تعلیق خود را نشان میدهند و چالش وزن زیاد برای این سیستم واضحتر میشود. در واقع، ۳۰۰ یک سدان اسپرت نیست. با این وجود، هنوز هم رانندگی در ۳۰۰ لذت خاص خود را دارد؛ بهخصوص در زمانی که موتور همی در جلوی خودرو قرار داشته باشد و با حرارت و اشتیاق آن را به جلو حرکت دهد. همچنین دلیل برای خاموش کردن سیستم کشش و کنترل پایداری نیست. حتی با وجود روشن بودن این سیستمها، راننده احساس میکند که به سمت جلو کشیده میشود. استفاده از پدلشیفترهایی که در مدلهای 300S و 300C وجود دارند، برای عبور از چند دنده هیجان زیادی دارد؛ چرا صدای غرش V8 به گوش میرسد و احساس میکنید که خودرو به سمت جلو حملهور میشود.مصرف سوخت
کرایسلر ۳۰۰ با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، مصرف سوخت منحصر به فردی از خود نشان میدهد. طبق برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، این خودرو با موتور V6 و دیفرانسیل عقب در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۱۲/۴ لیتر و در جاده ۷/۶ لیتر سوخت مصرف میکند. در همین حال، وقتی از سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک در کنار V6 استفاده کنید، ارقام ایپا به ۱۳/۱ لیتر در شهر و ۸/۷۱ لیتر در جاده میرسند.
موتور همی V8 که تکنولوژی صرفهجویی سوخت کرایسلر را در خود دارد، شرایط برای حرکت با بار سبک تنها با استفاده از چهار سیلندر فراهم میکند. با این حال، عطش خاص خود برای مصرف سوخت بیشتر را هنوز دارد. سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف سوخت آن را در حالت استفاده از دیفرانسیل عقب، در شهر ۱۴/۷ لیتر و در جاده ۹/۴۱ لیتر تخمین زده است. نزدیکترین رقباشورولت ایمپالا؛ این خودرو که بر اساس یک پلتفرم دیفرانسیل جلو ساخته شده، ابعادی کمابیش برابر کرایسلر ۳۰۰ دارد. ظاهر مدرن و زیبای ایمپالا با کرایسلر کنتراست خشونتآمیزی دارد. کابین این مدل نیز حالتی راحت و جادار است.
فورد توروس؛ توروس به عنوان مدلی که مدت زیادی از عمر آن میگذرد، به عنوان خودروی بزرگی که از کیفیت فضای داخل کابین مناسبی برخوردار نیست، بهدرستی نقد شده است. با این حال، هنوز هم یک خودرو با رانندگی بسیار خوب است.
تویوتا آوالون؛ آوالون در حال حاضر شلختگی قبل را کنار گذاشته و نهتنها یک خودروی با ابعاد مناسب و ظاهری زیباست، بلکه به صورت هیبریدی (بنزینی-الکتریکی) نیز در دسترس قرار گرفته است. کابین فوقالعاده و امروزی آوالون آن را در ردیف کابین کرایسلر قرار میدهد.
MAFIA
۲۸ دی ۱۳۹۳اصلا از این برند یعنی دوج کرایسلر خوشم نمیاد.با ماشین های کاچوییش.که با یه تصادف سپر عقب میریزه پایین
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا جان شما با کرایسلر 300 تصادف داشتی آیا؟؟؟
AliZeus
۲۸ دی ۱۳۹۳نه، ایشون قسمت خوشش اومدنش خرابه کلا :D
از هیچی خوشش نمیاد :/
MAFIA
۲۸ دی ۱۳۹۳چی میگی زئوس.
اسم خدای یونانی رو چرا انتخاب کردی؟؟؟
یا هم به فیلم JIO نگاه کردی.
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا جان حتماً این خودرو ها شما رو دیدن ترسیدن! :D
اون از کامارو ZL1 که تو دست انداز چراغ جلوش پرید اینم از این کرایسلر 300 که تو تصادف سپر عقبش ریخته.احتمالاً هم کرایسلر 300 مستقیماً با خود مافیا تصادف کرده که این ریختی شده!!!(شوخی)
MAFIA
۲۸ دی ۱۳۹۳آره در منطقه آزاد اروند سوارش شدم نسخه 300 C بود هم سواری خشک و هم بدنه کاچویی که شکننده هست.با یه تصادف سپر عقب ریخت زمین.اونم پراید زد.بعد طرفداران آمریکا میگن آمریکا آمریکا.
از گروه خودروسازی دوج کرایسلر حالا بدم میاد.
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا جان
اینکه سپر ضربه بخوره به قول شما بریزه پایین مهم نیست اصلاً
معمولاً تمام سپر خودرو ها فایبر گلاس هستند که شکننده است
این دلیل نمیشه که ایمنی خودرو رو با شکسته شدن سپر بسنجیم و روی اون خودرو عیب بذاریم
ارمان
۲۸ دی ۱۳۹۳دادش جنس سپر از پاستیل نیست که فایبر گلاسه دیگه میشکنه ماشینای امریکایی تو رانندگی نرم حرف ندارن بحثی هم توش نیست
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا داداش!تو دقیقا با چی مشکل داری؟
ALIUnited
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا جان
داداش ماشین مورد علاقت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی(ساروی)
۲۹ دی ۱۳۹۳مافیا بیا سوییچ 918رو بهت بدم یه بار برای همیشه دست از سر ما بردار
MAFIA
۲۹ دی ۱۳۹۳ماشین مورد علاقه من ali united
1: پورشه 911 همه نوعش
2:مرسدس CLS همه نوعش
3:بی ام و M6 همه نوعش
4:تویوتا آوالون
5:لکسوس LX
6:رنج روور اتوبیوگرافی
7:فراری کالیفرنیا از 458 و برلنیتا و لافراری زیاد خوشم نمیاد.
8:کادیلاک CTS-V اونم به زور با آمریکایی بودنش مشکل دارم
9:کل خودروهای رولزرویس و بنتلی
10 آستون راپید از جگوار متنفرم
11:کیا K900 و کل ماشینای اینفینیتی مخصوصا روژ و آکیورا
اینا ماشینار مورد علاقه منن.
ارمان
۲۹ دی ۱۳۹۳تو لیست مورد علاقشم باز از جگوار متنفره :)) داداش از چی خوشت میاد میدونم کلا منتنفری
مصطفی
۲۸ دی ۱۳۹۳اولین عکس مربوط به طراحی داخل متعلق به Dodge Charger است
سجاد
۲۸ دی ۱۳۹۳عاشششششششششششششق ساعت وسط داشبورشم . . .
سرباز وظیفه احسان آرسنالی
۲۸ دی ۱۳۹۳کلا دیدگاهت منفی هستش نمیدونم چرا فکر میکنم از منفی گرفتن خوشت میاد
alireza95
۲۹ دی ۱۳۹۳نظر خیلی جالب بود به گنده لات آمریکا میگی کاچوبی از کی تا حالا سپر ملاک شده واسه تست تصادف اگه سپر ملاکه که زیر سپر پراید یه تیر آهن 18 میبندیم باهاش دیوار تخریب میکنیم میشه ایمنترین ماشین
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳I see an E Class!!!
:-D
ارمان
۲۸ دی ۱۳۹۳از ای بهتر نداریم اما خییلی این ارزونتره
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳منظورم یه چیز دیگه بود ;)
سرباز وظیفه احسان آرسنالی
۲۸ دی ۱۳۹۳اگه منظورت کپی کردن باشه اشتباه میکنی
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۹ دی ۱۳۹۳نه بابا این حرفا نیست که…
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۹ دی ۱۳۹۳بیخیال
ولش!
فردین
۲۸ دی ۱۳۹۳خیلی هم زیبا و با کلاس !!!!!!!!
AliZeus
۲۸ دی ۱۳۹۳ترجیحش میدم نسبت به سایر رقباش با قاطعیت تمام…
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳انیس جان ممنون
به نظر من که خیلی خوبه
اول از همه اینکه کرایسلره… (خود این نام گویای خیلی چیزاست)
در بحث قدرتی هم نسبت به رقبایی که داره بسیار خوب عمل کرده
هرچند حجمش بالاست ولی مصرف سوخت مناسبی داره که اینم خودش کلی جای بحث داره
از نظر طراحی هم همونطور که تو متن ذکر شد میشه گفت سدان اسپرت نیست ولی واقعاً نشون میده که سواریش چقدر لذت بخش و آرومه و بیشتر ظاهر لوکس داره تا اسپرت
از نظر طراحی واقعاً خوبه، خصوصاً داخلش که حرفی واسه گفتن نمیزاره
از همه مهم تر قیمتشه که بازم خیلی مناسبه با این امکانات ذکر شده و این کیفیت،
به نظر من مهمترین رقیبش هم فورد تاروسه
ولی تنها چیزیش که یه لحظه واقعاً دلم هوس کرد سیستم صوتیشه (harman kardon)
ماهان گاز
۲۸ دی ۱۳۹۳سلام علیکم به کلیه اعضای پدال/خدا یکیشو قسمت ماکنه………البته باسعی و تلاش خودمان/من مردم////////////////////////////////
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳آمین!
جی تی ار
۲۸ دی ۱۳۹۳انصافا یکی از ماشین هایی است که علاقمندان به خودروهای آمریکایی حق دارند واصلا باید به آن افتخار کنند.از همه جهات عالی است,به جز مصرف سوخت…
کافر مقدس
۲۸ دی ۱۳۹۳ماکت Autoart ش اینجا 1400 ــــــه :((
مایی ک ماکت هم نمیتونیم بخریم تو این وطن با چه رویی بیایم پدال:(
خدایا مارو بسوزان از نو بساز:(
شاهین
۲۸ دی ۱۳۹۳سلام
کرایسلر 300 به نوعی آبروی کمپانی هستش و باید هم واسش سنگ تموم گذاشته بشه.
یادش بخیر نسل قبلش بصورت گذر موقت اومده بود شهرمون،دوستم از نزدیک که دیدش گفت شاهبن رولزرویس رو ببین! :) دو ساعت توجیه میکردمش که این کرایسلره! حالا توضیح اینکه کرایسلر چیه و کیه بماند! :)
رقیب قدر دیگه ای هم داره کرایسلر 300 و اونم جنسیس سدان هستش.ببینیم کدوم یکی موفق تر میشه.البته جنسیس هم رقیب قدری هستش.
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳درسته شاهین جان
البته جنسیس از نظر کیفیت و دوام قطعات که مطمئناً به کرایسلر 300 نمیرسه ولی خب آره قبول دارم بازم خودروی قابلیه
نوید
۲۸ دی ۱۳۹۳آره شاهین جان خیلی ها این اشتباه رو می کنند
منم چندین بار موقعیت شما برام پیش اومده
خاوری
۲۸ دی ۱۳۹۳احمد. شاهین. نوید
میبینید چقد با کیفیت و تمیز مونتاژ شده
جدا تولید ناب یعنی کریسلر 300
Ahmad..F12
۵ بهمن ۱۳۹۳خاوری جان دلتنگتیم :)
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳توی یه گرد همایی شرکت هایی مثل کرایسلر و ب ام و و…بودن.شرکت کرایسلر گفت یه شرکت هست تو ایران به نام ایران خودرو(خالا بقیه اصلا نمیدونن ایران کجاست!)که خیلی جالب ماشیناشو میفروشه.ما تو کشورای خودمون ماشینا رو اول میدیم مشتری تست کنه اگه راضی بود با هم به یه توافقی میرسیم ولی تو ایران میگن ماشینو بخر اگر خوب بود که بود اگر نبود دیگه خود دانی!
behzad
۲۸ دی ۱۳۹۳میدونم طبق معمول یه سری هوادار ناراحت میشن باز.اما یکی از دوستان من مدل 2012 داشت.یه روز منو تا یه جایی رسوند که تقریبا 30 دقیقه باهم بودیم.فقط میتونم اینو بگم.اصلا خوشم نیومد.سنگین،پرصدا،خشک و خشن و سوادی ناراحت.امیدوارم 2015 این محصول بهتر باشه
ماهان گاز
۲۸ دی ۱۳۹۳خوشمان آمدتمام
behzad
۲۸ دی ۱۳۹۳ببخشید.سواری ناراحت
ماهان گاز
۲۸ دی ۱۳۹۳فقط برندش به همه چیز
می ازه
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۲۸ دی ۱۳۹۳بسیار عالی. واقعاً خودروی خوبیه.اما شخصاً رقیبش یعنی شورولت ایمپالا رو بیشتر دوست دارم.پشتش منو یاد داج چارجر سوپر بی میندازه.طراحی داخلی نسخه ی معمولیشم میشه گفت همون طراحی چلنجر و چارجر 2015 است.
تو نسخه ی پلاتینیوم و 300S چراغ های عقب واقعاً تو شب خوش منظر اند.
تنها یک ایراد بزرگ که خودروهای داج و کرایسلر اکثراً دارن وزنه زیادشونه که علاوه بر کاهش شتاب خودرو تاثیر منفی ای بر روی مصرف سوخت آن دارد.
شلبى
۲۸ دی ۱۳۹۳نه باربد، فکر میکنم اون عکس اولى رو اشتباه گذاشتن، اون عکس داخل دوج چلنجره
شلبى
۲۸ دی ۱۳۹۳ببخشید دوج چارجر
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۲۸ دی ۱۳۹۳درسته شلبی جان نمیدونم چرا عکسش رو اشتباه گذاشتن.کابین خودش هم شباهت هایی داره با چارجر ولی خب صدالبته بهتر و دلچسب تر.
و این که پدال،شلبی عزیز راست میگه.اون تصویر کابین داج چارجر 2015 است نه 300.
سردبیر
۲۸ دی ۱۳۹۳سلام. ممنون از دقت نظر شما. بله حق با شماست و تصویر داخل خودرو اشتباها انتخاب شده بود که اصلاح شد. با سپاس
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳قشنگه خیلی!
ببخشید بی ربطه:
نتیجه بازی فردا
برد ایران +
برد امارات –
شلبى
۲۸ دی ۱۳۹۳ماشین خیلى با ابهتیه و تغییرات نسبتا خوبى رو به خودش دیده، فقط اون عکس اول که از داخل ماشینه مربوط به دوج چارجره نه کرایسلر، لطفا اصلاح کنید
ab12
۲۸ دی ۱۳۹۳پدال جان تصویر اول interior part مربوط به دوج هست که !!!
وسوال همیشگی: مثل اینکه خودروهای جدید اعتقادی به نصب پلاک جلو ماشین ندارن؟! (چرا یه جا براش در نظر نمیگیرن؟!)
واون تیکه ای که به تویوتا انداختیرو خیلی حال کردم:”شلختگی قبل” واقعا تویوتا گیج شده ونمیدونه چکار کنه :از یه طرف میخواد از نظر ظاهری با کره ای ها رقابت کنه وکم نیاره از طرفی هم میخواد طراحی خوشکلشو فقط رو برند لکسوس بذاره و با قیمت گزاف بفروشه (خب عزیز من تویوتا جان خودتو کیفیت خوبتو فدای دندون گرد بازی نکن -هم خدارو میخوای هم خرما !درسته کیفیتت خوبه ولی بخدا شکل ظاهری هم خیلی مهمه…همچی میگم انگار باباشم و دارم نصیحتش میکنم !!! -ولی واقعا همینه که توی امریکا کره ای ها کم کم دارن شاخشو میشکنن و مجبورش میکنن به خوشکل سازی !!)
نوید
۲۸ دی ۱۳۹۳دوست عزیز
تویوتا میخواد با کره ای ها رقابت کنه و میخواد ازشون عقب نیفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماهان گاز
۲۸ دی ۱۳۹۳AB12جان مهندسهای شرکتهاکره ای تعدادی شون آمریکایی هستد
ماسل کار
۲۸ دی ۱۳۹۳عالیه!!!!!! البته چیزه دیگه ای درباره ماشین آمریکایی نمیشه گفت!!!!!!!!
Just Muscle Cars
مهدی
۲۸ دی ۱۳۹۳مافیا رو جمع کنید با اون اسمه داغونش
نوید
۲۸ دی ۱۳۹۳چیکارش داری در نوبه ی خودش تنوعیه
ارمان
۲۸ دی ۱۳۹۳سعی کردیم نمیشه
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳چیکار بنده خدا داری!
پیکان جوانان
۲۹ دی ۱۳۹۳یه کم فازو نولش قاطی شده
godfather
۲۸ دی ۱۳۹۳سپر کرایسلر چون از بدنه جداست(2تیکه است) هنگام ضربه برای اینکه اسیب به شاسی ماشین نخوره ضربه رو دفع کرده جدا میشه ولی ماشین اروپایی مثل بنز چون به بدنه وصله کنده نمیشه ولی باز همون تاثیر رو داره البنه کمتر
یه مثال دیگه مازراتی سپر جلو با بادی یه تکیه و در اثر برخورد خسارت جدی به رادیات ماشین وارد میکنه
مسعود
۲۸ دی ۱۳۹۳عاشق خودش و پسر عموشم ;)
Night Fury
۲۸ دی ۱۳۹۳پسر عموش دقیقا کیه؟
امیر محمد
۲۸ دی ۱۳۹۳احتمالا چارجر
علی
۲۸ دی ۱۳۹۳ماشین های آمریکایی جلوی پرستیژبالای آلمانی هاباید زانو بزنند نه فقط آمریکایی ها بلکه تمام خودروسازان جهان فقط آلمان فقط بنز بی ام وه
cbr400
۲۸ دی ۱۳۹۳علی آقا منظورت از پرستیژ بالا دقیقا چیه ؟؟؟ پرستیژ طراحی خارجی یا پیشرانه یا لذت رانندگی و … ؟؟؟
HaMiDrEzA
۲۸ دی ۱۳۹۳این ماشین رو از نزدیک ببینین متوجه ابهتش میشین. من که کرایسلر 300 رو خیلی دوست دارم. با پرستیژ و با کلاس
یه پسر
۲۸ دی ۱۳۹۳بنتلی ؟ کرایسلر ؟ کپی ؟ یا ؟ :/
قاتل خودروها کوروت
۲۸ دی ۱۳۹۳سی هزار دلار حقوق یک سال در امریکا میشه این کرایسلر اما در ایران حقوق یکسال چی ده ملیون چی بهت میدن پراید دست دوم
سامان از تبریز
۲۸ دی ۱۳۹۳http://dreamcar.ir/post/199
بعد از دیدن این عکسها
کرایسلر 300 +
داج چارچر –
علی آقا
۲۸ دی ۱۳۹۳یه کتابی هست به نام «جرات» نوشته باب لوتز (مدیر سابق کرایسلر) که درباره شرکت کرایسلر و فراز و نشیب های اونه. پیشنهادم به طرفدارای کرایسلر و کلا طرفدارای خودرو اینه که اگه کتاب رو یافتید خوندنش خالی از لطف نیست.
علی آقا
۲۸ دی ۱۳۹۳نام کامل کتاب این بود: جرات در اصول هفتگانه تجارت
http://vista.ir/article/476668
نوید
۲۹ دی ۱۳۹۳خیلی ممنون بابت پیشنهادت
فقط
شما اطلاع ندارید که از کجا میشه گیرش اورد؟
P.G
۲۹ دی ۱۳۹۳دوستان من دیروز تو چهارراه سرسبز یه کرایسلر ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳ دیدم که پلاک ملى بود!
نکنه فرجى شده که میشه ماشین آمریکایى پلاک کرد؟!یا شاید هم مختص بعضى از دوستان رده بالاى ضد استکباره که میخان با خلوص نیت و فداکارى تن مطهر خودشون رو سوار محصولات نجس و بى کیفیت آمریکاى جهان خوار کنن و افتخار سوار شدن خودروهاى وطنى همچنان براى مردم شریف و بصیر و همیشه در صحنه ایران باقى بمونه؟:)
به هر حال از دوستان اگه کسى اطلاعاتى داره به ما هم بگه تا از نگرانى دربیایم!
احسان
۲۹ دی ۱۳۹۳اوج اصالت در طراحی…