کرایسلر

بررسی کرایسلر 300 مدل ۲۰۱۵

با وجود آپدیت مدل بزرگ سدان کرایسلر برای ۲۰۱۵، این خودرو اساساً همان مدل قبلی در زیر پوسته‌ای جدید است. در کرایسلر ۳۰۰ جدید تغییراتی مانند یک جلوپنجره جدید، طراحی تازه چراغ‌ها، لوله‌های اگزوز جدید و ارتقای سیستم فرمان و تعلیق و همچنین بازنگری در طراحی داخل کابین دیده می‌شوند. البته همین موارد کافی است تا این مدل دیفرانسیل عقب کرایسلر همچنان با ظاهری زیبا وارد دومین دهه از پرچم‌داری این کمپانی شود.

2015 chrysler 300S
۲۰۱۵ chrysler 300S
کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۱۵ یک سدان چهار در فول‌سایز با طیف وسیعی از تجهیزات و آپشن‌ها است. در کمترین سطح از این مدل، یک سدان خانوادگی مجهز شاهد هستیم و این در حالی است که بالاترین نسخه‌های آن در سطح خودروهای لوکس ظاهر می‌شوند. این خودرو بر روی فاصله محوری ۳۰۵۳ میلی‌متری خود، طولی به اندازه ۵۰۴۴ میلی‌متر دارد؛ یعنی همان ابعادی که در مدل سال گذشته وجود داشته است. البته اگر بخواهیم مقایسه‌ای با گذشته‌ها و به عنوان مثال خودروهای دهه ۹۰ میلادی کرایسلر داشته باشیم، این طول حدود ۱۵۰ میلی‌متر از آن مدل‌ها بیشتر است. ابعاد کرایسلر ۳۰۰ کنونی برای استفاده‌های روزانه حالت بسیار مناسبی دارد؛ این خودرو به اندازه کافی در داخل کابین فضا دارد و همچنین ابعاد آن به اندازه کافی کوچک است تا بتواند به راحتی جای پارک خود را پیدا کند.
2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
این خودرو در کنار پسر عموی مشابه مکانیکی خود، یعنی دوج چارجر، آخرین سدان امریکایی است که موتور V8 و دیفرانسیل عقب را ارائه می‌دهد؛ چیزی که به عنوان یک شرایط مناسب برای یک خودرو با عملکرد بالا تعریف نشده است. با این حال، بسیاری از ۳۰۰ ها به صورت موتور ۳/۶ لیتری V6 با توان ۲۹۲ اسب‌بخار در زیر کاپوت خود ارائه خواهند شد. ولی انتخاب گزینه ۵/۷ لیتری همی V8 با قدرت ۳۶۳ اسب‌بخار بر شخصیت خودرو خواهد افزود.

فرم‌های بدنه و تریم‌ها

تنها یک فرم بدنه سدان برای ۳۰۰ درنظر گرفته شده که به‌جز یک پنل که چراغ‌های عقب به آن متصل می‌شوند، بقیه اجزا از طراحی دوباره این مدل برای سال ۲۰۱۱ هستند. کرایسلر نخواسته که کاراکتر اصلی ۳۰۰ را برهم بزند و شاید دلیلی هم برای این کار نباشد.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
مدل پایه ۳۰۰ لیمیتد شروع قیمتی برابر ۳۲ هزار و ۳۹۰ دلار دارد و مانند تمام دیگر مدل‌های ۳۰۰، صاحب یک جلوپنجره بزرگ‌تر جدید و چراغ‌های LED جدید در جلو با طراحی لبه بهتر شده است. جلوپنجره با لوگوی بالهای کرایسلر که در یک شبکه مشکی رها شده، جلوه‌ای خاص پیدا کرده است. همچنین حتی با استفاده از چرخ‌ها و تایرهای استاندارد ۱۷ اینچی، این خودرو باز هم ظاهر عضلانی خود را حفظ خواهد کرد.
2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
مدل‌های لیمیتد به صورت استاندارد از یک موتور ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۲۹۲ اسب‌بخار استفاده می‌کنند که با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهد بود. در این میان، سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری ارائه می‌گردد. استفاده از این آپشن برای مدل لیمیتد بسیار به‌صرفه است؛‌ چرا استفاده از آن برای تریم‌های سطوح بالاتر هزینه‌ای برابر ۲۵۰۰ دلار خواهد داشت.
2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
مدل 300S یک خودروی چابک‌تر و با ویژگی‌های اسپورتی بیشتر است که قیمت پایه‌ای برابر ۳۵۸۹۰ دلار دارد. تریم کروم تیره جایگزین المان‌های برّاق در مدل لیمیتد شده و چهره‌ای شیطانی برای آن ایجاد می‌کند. چرخ‌های مدل S قطری به اندازه ۲۰ اینچ دارند و به رنگ مشکی «هایپر بلک» هستند. نتیجه، یک کرایسلر ۳۰۰ عضلانی است.
2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
علی‌رغم ظاهر تهاجمی 300S، موتور V6 پنتا استار هنوز هم به صورت استاندارد برای پیشرانه در این مدل استفاده می‌شود. در عین حال، خریداران می‌توانند با پرداخت ۳ هزار دلار دیگر، موتور قوی‌تر و هیجان‌انگیزتر ۵/۷ لیتری همی V8 را انتخاب کنند.
2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
در سطح بالاتر 300C را داریم که قیمت پایه ۳۸۹۹۰ دلاری دارد. این مدل، زمانی فقط از موتور «همی» استفاده می‌کرد؛ ولی اکنون می‌توان برای پیشرانه از بین موتورهای V6 و V8 یکی را انتخاب کرد. حقیقت این است که V6 عملکرد بسیار خوبی دارد و موتور قدرتمندی است و گیربکس ۸ سرعته نیز هماهنگی خوبی با آن دارد؛ بنابراین عملاً نیازی به استفاده از موتور همی برای 300C نیست.
2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
از لحاظ ظاهری، مهم‌ترین وجه تمایز مدل‌های C مربوط به آینه‌های بغل کرومی آن‌هاست. در همین حال، در داخل کابین مواردی مانند روشنایی پیرامونی LED اضافه شده که برای یک شب خاطره‌انگیز تدارک دیده شده است.
2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
در صدر تمام کرایسلر ۳۰۰ ها، مدل 300C پلاتینیوم قرار دارد که آغاز قیمت آن از ۴۳ هزار و ۳۹۰ دلار است. در این مدل، تمام تجهیزات ممکن استفاده شده است؛ از جمله پوشش چرم پنل ابزارها با طرح «فرانسوی» و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ اسپیکر. اگر به طراحی و دوخت سطح بالای چرمی در داخل یک کابین علاقه دارید، در اینجا یکی از بهترین‌های آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.
2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
تفاوت طراحی داخلی

تمام مدل‌های ۳۰۰ از یک کابین بازنگری‌شده بهره‌مند شده‌اند که مجموعه‌های ابزارهای آن در یک آبی خوش‌رنگ می‌درخشد. همچنین یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی LCD در بین تاکئومتر و سرعت‌سنج و همین‌طور یک نمایشگر دوم ۸/۴ اینچی به صورت تاچ‌اسکرین در وسط داشبورد، در بالا قرار گرفته است. نرم‌افزار UConnect کرایسلر ارتقا یافته و اکنون به سطحی رسیده که نسبت دکمه‌ها و کلیدها ترجیح داده می‌شود.

2015 Chrysler 300C platinum
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum
حتی در تریم لیمیتد نیز از طراحی چرم داخلی استفاده شده و صندلی‌های با تنظیم ۸ جهته همراه با گرم‌کن و تنظیم چهار جهته تکیه‌گاه کمر ارائه شده‌اند.
2015 Chrysler 300C platinum radio controls
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum radio controls
2015 Chrysler 300C platinum instrument cluster
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum instrument cluster
2015 Chrysler 300C platinum
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum
همچنین یک کنترل چرخشی جدید برای گیربکس اضافه شده است. امّا کرایسلر طراحی کامپکت خاص خود را به کار نبرده است. به عنوان مثال در پیکاپ‌های رام، یک کنترل مشابه بر روی داشبورد قرار دارد که فضا را در کنسول میانی خالی کرده است. ولی در ۳۰۰ این کنترل تقریباً همان فضایی را اشغال می‌کند که دسته‌دنده قبلی در آن وجود داشته است. بنابراین، مزیّت چندان بزرگی در استفاده از این ابزار حاصل نشده است.
2015 Chrysler 300C Interior
۲۰۱۵ Chrysler 300C Interior
شرایط رانندگی در شهر

با وجود انتقال قدرت موتورهای V6 با گشتاور حداکثر ۳۵۲/۵ نیوتن‌متر از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، هیچ‌کدام از مدل‌های ۳۰۰ در سطح شهر به صورت یک خودروی آرام و سازشکار ظاهر نمی‌شوند. در واقع، رفتار گیربکس به اندازه‌ای متوازن است که شاید اکثر خریداران متوجه حجم کمتر موتور نشوند. تمام این‌ها در شرایطی است که حتی سبک‌ترین ۳۰۰ وزنی به اندازه ۱۸۲۷ کیلوگرم دارد.

تفاوت چندانی در مورد سیستم فرمان الکتریکی با تنظیمات جدید احساس نمی‌شود، ولی راننده همیشه در مورد اتفاق رخ‌دهنده در مورد چرخ‌های جلو باخبر است. به لطف دوربین نمای عقب که محدودیت دید عقب خودروی ۳۰۰ را برطرف می‌کند، انجام مانورهای پارکینگ بسیار ساده است. در همین حال، استفاده از تجهیزات آپشنی مانند سیستم الکترونیک حفظ حالت عبور از بین خطوط، کروز کنترل انطباقی همراه با المان توقف کامل، هشدار برخورد و تشخیص ترافیک پشت‌سر، ۳۰۰ را تبدیل به یک خودروی مجهز می‌کند.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
سیستم تعلیق بدون آنکه آرامشش را از دست بدهد، ناهمواری‌های سطح جاده را در خود هضم می‌کند. همچنین سیستم ترمز این غول بزرگ را از سرعت بالا به‌راحتی متوقف می‌کند و تمام خودرو در یک حالت آرامش و وقار در فضای شهری قرار دارد. شاید هیجان زیادی در اینجا وجود نداشته باشد، ولی مسلماً اطمینان قابل‌توجهی وجود خواهد داشت.
2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
موتور همی V8، فارغ از غرش اگزوزش، تفاوت زیادی در سطح شهر ایجاد نمی‌کند و این تفاوت بیشتر در یک جاده باز مشخص می‌شود. اگر هر کدام از مدل‌های ۳۰۰ را به یک بزرگراه مستقیم و خلوت ببرید، سرعت و چابکی آن را به طور کامل حس خواهید کرد. در همین حال، به پیچ‌وخم‌های جاده که می‌رسید، محدودیت‌های راحتی سیستم تعلیق خود را نشان می‌دهند و چالش وزن زیاد برای این سیستم واضح‌تر می‌شود. در واقع، ۳۰۰ یک سدان اسپرت نیست.
2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
با این وجود، هنوز هم رانندگی در ۳۰۰ لذت خاص خود را دارد؛ به‌خصوص در زمانی که موتور همی در جلوی خودرو قرار داشته باشد و با حرارت و اشتیاق آن را به جلو حرکت دهد. همچنین دلیل برای خاموش کردن سیستم کشش و کنترل پایداری نیست. حتی با وجود روشن بودن این سیستم‌ها، راننده احساس می‌کند که به سمت جلو کشیده می‌شود. استفاده از پدل‌شیفترهایی که در مدل‌های 300S و 300C وجود دارند، برای عبور از چند دنده هیجان زیادی دارد؛ چرا صدای غرش V8 به گوش می‌رسد و احساس می‌کنید که خودرو به سمت جلو حمله‌ور می‌شود.

مصرف سوخت

کرایسلر ۳۰۰ با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، مصرف سوخت منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد. طبق برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، این خودرو با موتور V6 و دیفرانسیل عقب در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۱۲/۴ لیتر و در جاده ۷/۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند. در همین حال، وقتی از سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در کنار V6 استفاده کنید، ارقام ایپا به ۱۳/۱ لیتر در شهر و ۸/۷۱ لیتر در جاده می‌رسند.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
موتور همی V8 که تکنولوژی صرفه‌جویی سوخت کرایسلر را در خود دارد، شرایط برای حرکت با بار سبک تنها با استفاده از چهار سیلندر فراهم می‌کند. با این حال، عطش خاص خود برای مصرف سوخت بیشتر را هنوز دارد. سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف سوخت آن را در حالت استفاده از دیفرانسیل عقب، در شهر ۱۴/۷ لیتر و در جاده ۹/۴۱ لیتر تخمین زده است.
2015 Chrysler 300 Engine
۲۰۱۵ Chrysler 300 Engine
نزدیک‌ترین رقبا

شورولت ایمپالا؛ این خودرو که بر اساس یک پلتفرم دیفرانسیل جلو ساخته شده، ابعادی کمابیش برابر کرایسلر ۳۰۰ دارد. ظاهر مدرن و زیبای ایمپالا با کرایسلر کنتراست خشونت‌آمیزی دارد. کابین این مدل نیز حالتی راحت و جادار است.

2015 Chevrolet Impala
۲۰۱۵ Chevrolet Impala
فورد توروس؛ توروس به عنوان مدلی که مدت زیادی از عمر آن می‌گذرد، به عنوان خودروی بزرگی که از کیفیت فضای داخل کابین مناسبی برخوردار نیست، به‌درستی نقد شده است. با این حال، هنوز هم یک خودرو با رانندگی بسیار خوب است.

2014 Ford Taurus SHO
تویوتا آوالون؛ آوالون در حال حاضر شلختگی قبل را کنار گذاشته و نه‌تنها یک خودروی با ابعاد مناسب و ظاهری زیباست، بلکه به صورت هیبریدی (بنزینی-الکتریکی) نیز در دسترس قرار گرفته است. کابین فوق‌العاده و امروزی آوالون آن را در ردیف کابین کرایسلر قرار می‌دهد.

Toyota Avalon XLE Touring Sport Edition
Toyota Avalon XLE Touring Sport Edition
در پایان باید گفت که برای کسانی هنوز هم به دنبال یک سدان امریکایی دیفرانسیل عقب سنتی هستند، کرایسلر ۳۰۰ یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌هاست. همچنین کسی که به دنبال یک سواری راحت است، بهتر است قبل از رفتن به سراغ گزینه‌های گران و با پرستیژ بالای آلمانی مانند ب‌ام‌و سری ۵ و مرسدس کلاس E، این مدل کرایسلر را امتحان کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. MAFIA

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    اصلا از این برند یعنی دوج کرایسلر خوشم نمیاد.با ماشین های کاچوییش.که با یه تصادف سپر عقب میریزه پایین

    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      مافیا جان شما با کرایسلر 300 تصادف داشتی آیا؟؟؟

      1. AliZeus

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (416 ديدگاه)

        نه، ایشون قسمت خوشش اومدنش خرابه کلا :D
        از هیچی خوشش نمیاد :/

        1. MAFIA

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          چی میگی زئوس.
          اسم خدای یونانی رو چرا انتخاب کردی؟؟؟

          یا هم به فیلم JIO نگاه کردی.

        2. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (808 ديدگاه)

          مافیا جان حتماً این خودرو ها شما رو دیدن ترسیدن! :D
          اون از کامارو ZL1 که تو دست انداز چراغ جلوش پرید اینم از این کرایسلر 300 که تو تصادف سپر عقبش ریخته.احتمالاً هم کرایسلر 300 مستقیماً با خود مافیا تصادف کرده که این ریختی شده!!!(شوخی)

      2. MAFIA

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        آره در منطقه آزاد اروند سوارش شدم نسخه 300 C بود هم سواری خشک و هم بدنه کاچویی که شکننده هست.با یه تصادف سپر عقب ریخت زمین.اونم پراید زد.بعد طرفداران آمریکا میگن آمریکا آمریکا.

        از گروه خودروسازی دوج کرایسلر حالا بدم میاد.

        1. Ahmad..F12

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2536 ديدگاه)

          مافیا جان

          اینکه سپر ضربه بخوره به قول شما بریزه پایین مهم نیست اصلاً

          معمولاً تمام سپر خودرو ها فایبر گلاس هستند که شکننده است

          این دلیل نمیشه که ایمنی خودرو رو با شکسته شدن سپر بسنجیم و روی اون خودرو عیب بذاریم

        2. ارمان

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1289 ديدگاه)

          دادش جنس سپر از پاستیل نیست که فایبر گلاسه دیگه میشکنه ماشینای امریکایی تو رانندگی نرم حرف ندارن بحثی هم توش نیست

        3. Night Fury

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (450 ديدگاه)

          مافیا داداش!تو دقیقا با چی مشکل داری؟

        4. ALIUnited

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (135 ديدگاه)

          مافیا جان
          داداش ماشین مورد علاقت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        5. مجتبی(ساروی)

          ۲۹ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (548 ديدگاه)

          مافیا بیا سوییچ 918رو بهت بدم یه بار برای همیشه دست از سر ما بردار

        6. MAFIA

          ۲۹ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          ماشین مورد علاقه من ali united

          1: پورشه 911 همه نوعش

          2:مرسدس CLS همه نوعش

          3:بی ام و M6 همه نوعش

          4:تویوتا آوالون

          5:لکسوس LX

          6:رنج روور اتوبیوگرافی

          7:فراری کالیفرنیا از 458 و برلنیتا و لافراری زیاد خوشم نمیاد.

          8:کادیلاک CTS-V اونم به زور با آمریکایی بودنش مشکل دارم

          9:کل خودروهای رولزرویس و بنتلی

          10 آستون راپید از جگوار متنفرم

          11:کیا K900 و کل ماشینای اینفینیتی مخصوصا روژ و آکیورا

          اینا ماشینار مورد علاقه منن.

        7. ارمان

          ۲۹ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1289 ديدگاه)

          تو لیست مورد علاقشم باز از جگوار متنفره :)) داداش از چی خوشت میاد میدونم کلا منتنفری

    2. مصطفی

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (225 ديدگاه)

      اولین عکس مربوط به طراحی داخل متعلق به Dodge Charger است

    3. سجاد

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      عاشششششششششششششق ساعت وسط داشبورشم . . .

    4. سرباز وظیفه احسان آرسنالی

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      کلا دیدگاهت منفی هستش نمیدونم چرا فکر میکنم از منفی گرفتن خوشت میاد

    5. alireza95

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      نظر خیلی جالب بود به گنده لات آمریکا میگی کاچوبی از کی تا حالا سپر ملاک شده واسه تست تصادف اگه سپر ملاکه که زیر سپر پراید یه تیر آهن 18 میبندیم باهاش دیوار تخریب میکنیم میشه ایمنترین ماشین

  2. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2277 ديدگاه)

    I see an E Class!!!
    :-D

    1. ارمان

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1289 ديدگاه)

      از ای بهتر نداریم اما خییلی این ارزونتره

      1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        منظورم یه چیز دیگه بود ;)

    2. سرباز وظیفه احسان آرسنالی

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      اگه منظورت کپی کردن باشه اشتباه میکنی

      1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

        ۲۹ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        نه بابا این حرفا نیست که…

        1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

          ۲۹ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2277 ديدگاه)

          بیخیال
          ولش!

  3. فردین

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (128 ديدگاه)

    خیلی هم زیبا و با کلاس !!!!!!!!

  4. AliZeus

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (416 ديدگاه)

    ترجیحش میدم نسبت به سایر رقباش با قاطعیت تمام…

  5. Ahmad..F12

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    انیس جان ممنون

    به نظر من که خیلی خوبه

    اول از همه اینکه کرایسلره… (خود این نام گویای خیلی چیزاست)

    در بحث قدرتی هم نسبت به رقبایی که داره بسیار خوب عمل کرده

    هرچند حجمش بالاست ولی مصرف سوخت مناسبی داره که اینم خودش کلی جای بحث داره

    از نظر طراحی هم همونطور که تو متن ذکر شد میشه گفت سدان اسپرت نیست ولی واقعاً نشون میده که سواریش چقدر لذت بخش و آرومه و بیشتر ظاهر لوکس داره تا اسپرت

    از نظر طراحی واقعاً خوبه، خصوصاً داخلش که حرفی واسه گفتن نمیزاره

    از همه مهم تر قیمتشه که بازم خیلی مناسبه با این امکانات ذکر شده و این کیفیت،

    به نظر من مهمترین رقیبش هم فورد تاروسه

    ولی تنها چیزیش که یه لحظه واقعاً دلم هوس کرد سیستم صوتیشه (harman kardon)

  6. ماهان گاز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    سلام علیکم به کلیه اعضای پدال/خدا یکیشو قسمت ماکنه………البته باسعی و تلاش خودمان/من مردم////////////////////////////////

    1. Night Fury

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (450 ديدگاه)

      آمین!

  7. جی تی ار

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (457 ديدگاه)

    انصافا یکی از ماشین هایی است که علاقمندان به خودروهای آمریکایی حق دارند واصلا باید به آن افتخار کنند.از همه جهات عالی است,به جز مصرف سوخت…

  8. کافر مقدس

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    ماکت Autoart ش اینجا 1400 ــــــه :((

    مایی ک ماکت هم نمیتونیم بخریم تو این وطن با چه رویی بیایم پدال:(

    خدایا مارو بسوزان از نو بساز:(

  9. شاهین

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4710 ديدگاه)

    سلام
    کرایسلر 300 به نوعی آبروی کمپانی هستش و باید هم واسش سنگ تموم گذاشته بشه.
    یادش بخیر نسل قبلش بصورت گذر موقت اومده بود شهرمون،دوستم از نزدیک که دیدش گفت شاهبن رولزرویس رو ببین! :) دو ساعت توجیه میکردمش که این کرایسلره! حالا توضیح اینکه کرایسلر چیه و کیه بماند! :)

    رقیب قدر دیگه ای هم داره کرایسلر 300 و اونم جنسیس سدان هستش.ببینیم کدوم یکی موفق تر میشه.البته جنسیس هم رقیب قدری هستش.

    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      درسته شاهین جان

      البته جنسیس از نظر کیفیت و دوام قطعات که مطمئناً به کرایسلر 300 نمیرسه ولی خب آره قبول دارم بازم خودروی قابلیه

    2. نوید

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1487 ديدگاه)

      آره شاهین جان خیلی ها این اشتباه رو می کنند
      منم چندین بار موقعیت شما برام پیش اومده

    3. خاوری

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1100 ديدگاه)

      احمد. شاهین. نوید
      میبینید چقد با کیفیت و تمیز مونتاژ شده
      جدا تولید ناب یعنی کریسلر 300

      1. Ahmad..F12

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2536 ديدگاه)

        خاوری جان دلتنگتیم :)

    4. Night Fury

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (450 ديدگاه)

      توی یه گرد همایی شرکت هایی مثل کرایسلر و ب ام و و…بودن.شرکت کرایسلر گفت یه شرکت هست تو ایران به نام ایران خودرو(خالا بقیه اصلا نمیدونن ایران کجاست!)که خیلی جالب ماشیناشو میفروشه.ما تو کشورای خودمون ماشینا رو اول میدیم مشتری تست کنه اگه راضی بود با هم به یه توافقی میرسیم ولی تو ایران میگن ماشینو بخر اگر خوب بود که بود اگر نبود دیگه خود دانی!

  10. behzad

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    میدونم طبق معمول یه سری هوادار ناراحت میشن باز.اما یکی از دوستان من مدل 2012 داشت.یه روز منو تا یه جایی رسوند که تقریبا 30 دقیقه باهم بودیم.فقط میتونم اینو بگم.اصلا خوشم نیومد.سنگین،پرصدا،خشک و خشن و سوادی ناراحت.امیدوارم 2015 این محصول بهتر باشه

  11. ماهان گاز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    خوشمان آمدتمام

  12. behzad

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    ببخشید.سواری ناراحت

  13. ماهان گاز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    فقط برندش به همه چیز

    می ازه

  14. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (808 ديدگاه)

    بسیار عالی. واقعاً خودروی خوبیه.اما شخصاً رقیبش یعنی شورولت ایمپالا رو بیشتر دوست دارم.پشتش منو یاد داج چارجر سوپر بی میندازه.طراحی داخلی نسخه ی معمولیشم میشه گفت همون طراحی چلنجر و چارجر 2015 است.
    تو نسخه ی پلاتینیوم و 300S چراغ های عقب واقعاً تو شب خوش منظر اند.
    تنها یک ایراد بزرگ که خودروهای داج و کرایسلر اکثراً دارن وزنه زیادشونه که علاوه بر کاهش شتاب خودرو تاثیر منفی ای بر روی مصرف سوخت آن دارد.

    1. شلبى

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (704 ديدگاه)

      نه باربد، فکر میکنم اون عکس اولى رو اشتباه گذاشتن، اون عکس داخل دوج چلنجره

      1. شلبى

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (704 ديدگاه)

        ببخشید دوج چارجر

        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (808 ديدگاه)

          درسته شلبی جان نمیدونم چرا عکسش رو اشتباه گذاشتن.کابین خودش هم شباهت هایی داره با چارجر ولی خب صدالبته بهتر و دلچسب تر.
          و این که پدال،شلبی عزیز راست میگه.اون تصویر کابین داج چارجر 2015 است نه 300.

        2. سردبیر

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (750 ديدگاه)

          سلام. ممنون از دقت نظر شما. بله حق با شماست و تصویر داخل خودرو اشتباها انتخاب شده بود که اصلاح شد. با سپاس

  15. Night Fury

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    قشنگه خیلی!
    ببخشید بی ربطه:
    نتیجه بازی فردا
    برد ایران +
    برد امارات –

  16. شلبى

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (704 ديدگاه)

    ماشین خیلى با ابهتیه و تغییرات نسبتا خوبى رو به خودش دیده، فقط اون عکس اول که از داخل ماشینه مربوط به دوج چارجره نه کرایسلر، لطفا اصلاح کنید

  17. ab12

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (88 ديدگاه)

    پدال جان تصویر اول interior part مربوط به دوج هست که !!!
    وسوال همیشگی: مثل اینکه خودروهای جدید اعتقادی به نصب پلاک جلو ماشین ندارن؟! (چرا یه جا براش در نظر نمیگیرن؟!)
    واون تیکه ای که به تویوتا انداختیرو خیلی حال کردم:”شلختگی قبل” واقعا تویوتا گیج شده ونمیدونه چکار کنه :از یه طرف میخواد از نظر ظاهری با کره ای ها رقابت کنه وکم نیاره از طرفی هم میخواد طراحی خوشکلشو فقط رو برند لکسوس بذاره و با قیمت گزاف بفروشه (خب عزیز من تویوتا جان خودتو کیفیت خوبتو فدای دندون گرد بازی نکن -هم خدارو میخوای هم خرما !درسته کیفیتت خوبه ولی بخدا شکل ظاهری هم خیلی مهمه…همچی میگم انگار باباشم و دارم نصیحتش میکنم !!! -ولی واقعا همینه که توی امریکا کره ای ها کم کم دارن شاخشو میشکنن و مجبورش میکنن به خوشکل سازی !!)

    1. نوید

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1487 ديدگاه)

      دوست عزیز
      تویوتا میخواد با کره ای ها رقابت کنه و میخواد ازشون عقب نیفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. ماهان گاز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    AB12جان مهندسهای شرکتهاکره ای تعدادی شون آمریکایی هستد

  19. ماسل کار

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    عالیه!!!!!! البته چیزه دیگه ای درباره ماشین آمریکایی نمیشه گفت!!!!!!!!
    Just Muscle Cars

  20. مهدی

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    مافیا رو جمع کنید با اون اسمه داغونش

    1. نوید

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1487 ديدگاه)

      چیکارش داری در نوبه ی خودش تنوعیه

    2. ارمان

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1289 ديدگاه)

      سعی کردیم نمیشه

      1. Night Fury

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (450 ديدگاه)

        چیکار بنده خدا داری!

      2. پیکان جوانان

        ۲۹ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        یه کم فازو نولش قاطی شده

  21. godfather

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (195 ديدگاه)

    سپر کرایسلر چون از بدنه جداست(2تیکه است) هنگام ضربه برای اینکه اسیب به شاسی ماشین نخوره ضربه رو دفع کرده جدا میشه ولی ماشین اروپایی مثل بنز چون به بدنه وصله کنده نمیشه ولی باز همون تاثیر رو داره البنه کمتر
    یه مثال دیگه مازراتی سپر جلو با بادی یه تکیه و در اثر برخورد خسارت جدی به رادیات ماشین وارد میکنه

  22. مسعود

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عاشق خودش و پسر عموشم ;)

    1. Night Fury

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (450 ديدگاه)

      پسر عموش دقیقا کیه؟

      1. امیر محمد

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (278 ديدگاه)

        احتمالا چارجر

  23. علی

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماشین های آمریکایی جلوی پرستیژبالای آلمانی هاباید زانو بزنند نه فقط آمریکایی ها بلکه تمام خودروسازان جهان فقط آلمان فقط بنز بی ام وه

    1. cbr400

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (576 ديدگاه)

      علی آقا منظورت از پرستیژ بالا دقیقا چیه ؟؟؟ پرستیژ طراحی خارجی یا پیشرانه یا لذت رانندگی و … ؟؟؟

  24. HaMiDrEzA

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    این ماشین رو از نزدیک ببینین متوجه ابهتش میشین. من که کرایسلر 300 رو خیلی دوست دارم. با پرستیژ و با کلاس

  25. یه پسر

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    بنتلی ؟ کرایسلر ؟ کپی ؟ یا ؟ :/

  26. قاتل خودروها کوروت

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    سی هزار دلار حقوق یک سال در امریکا میشه این کرایسلر اما در ایران حقوق یکسال چی ده ملیون چی بهت میدن پراید دست دوم

  27. سامان از تبریز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3199 ديدگاه)

    http://dreamcar.ir/post/199

    بعد از دیدن این عکسها

    کرایسلر 300 +

    داج چارچر –

  28. علی آقا

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (586 ديدگاه)

    یه کتابی هست به نام «جرات» نوشته باب لوتز (مدیر سابق کرایسلر) که درباره شرکت کرایسلر و فراز و نشیب های اونه. پیشنهادم به طرفدارای کرایسلر و کلا طرفدارای خودرو اینه که اگه کتاب رو یافتید خوندنش خالی از لطف نیست.

    1. علی آقا

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (586 ديدگاه)

      نام کامل کتاب این بود: جرات در اصول هفتگانه تجارت
      http://vista.ir/article/476668

    2. نوید

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1487 ديدگاه)

      خیلی ممنون بابت پیشنهادت

      فقط
      شما اطلاع ندارید که از کجا میشه گیرش اورد؟

  29. P.G

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    دوستان من دیروز تو چهارراه سرسبز یه کرایسلر ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳ دیدم که پلاک ملى بود!
    نکنه فرجى شده که میشه ماشین آمریکایى پلاک کرد؟!یا شاید هم مختص بعضى از دوستان رده بالاى ضد استکباره که میخان با خلوص نیت و فداکارى تن مطهر خودشون رو سوار محصولات نجس و بى کیفیت آمریکاى جهان خوار کنن و افتخار سوار شدن خودروهاى وطنى همچنان براى مردم شریف و بصیر و همیشه در صحنه ایران باقى بمونه؟:)
    به هر حال از دوستان اگه کسى اطلاعاتى داره به ما هم بگه تا از نگرانى دربیایم!

  30. احسان

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اوج اصالت در طراحی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا